24 Март, 2022 13:06 4 473 12

Ето с какво България допринася за развитието на електромобилите

  • visteon българия-
  • електромобили
Ето с какво България допринася за развитието на електромобилите - 1

Глобалната технологична компания Visteon увеличава мащаба на бизнеса си в България с проекти в сферата на електромобилността. Инженеринговият център в София, най-големият за компанията в Европа, активно се разраства и създава уникален за местния пазар екип, който ще участва в развитието на инoвативни продукти в сферата на електрификацията за водещи автомобилни производители на глобално ниво.

Като световен лидер в проектирането и разработването на високотехнологични продукти и системи, предназначени за купето на автoмобила, Visteon днес е и двигател на новите технологии за електрическото бъдеще на автомобилната индустрия. Портфолиото на компанията включва продукти за следващото поколение електромобили, които повишават капацитета, надеждността и живота на батерията, допринасяйки за високата ефективност, сигурност и надеждност на автомобила.

Ето с какво България допринася за развитието на електромобилите

Сред тях са първите на пазара умни системи за управление на батерията, системи за ефективно разпределение на електрическата енергия, позволяващи високоскоростното зареждане на автомобила и т.нар. „power electronics“ три-в-едно решение, което комбинира системите за управление и разпределение, както и преобразователя на електричество в електромобила.

На регионално европейско и глобално ниво разработките на софтуер, хардуер и механика за тези продукти ще се ръководят от български инженери. Местните специалисти ще бъдат важна част от глобалния екип по електромобилност на Visteon и ще работят активно с колеги от САЩ, Южна Америка, Азия и Европа. Проетките в сферата на електрификацията допълват богатото порфтолио на българския център, което включва и продукти и системи за асистиране на водача, интелигентни дисплеи от ново поколение и интегрирани решения за оптимална мобилна свързаност на автомобила и сигурност при шофиране.

Ето с какво България допринася за развитието на електромобилите

Експертизата на екипа в България го нареждат сред най-доверените технологични хъбове на Visteon на глобално ниво. Тук над 700 инженери управляват цялостния продуктов цикъл, като на местно ниво се проектират, разработват и тестват над 250 глобални и регионални високотехнологични проекти, които подпомагат трансформацията в съвременните автомобили по отношение на дигитализация и електромобилност.

Местният екип работи по международни проекти за глобални клиенти от автомобилната индустрия вече над 20 години. Голяма част от инженерите предават знанията и опита си освен на новите попълнения в екипа, така и на следващите поколения таланти в специализираните университети и професионални гимназии в България. Така на местно ниво Visteon изгражда и диктува високото ниво на експертиза в автомобилната електроника вече две десетилетия.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Б А Й Х @ Й ‼️

    27 7 Отговор
    Когато България правеше електрокари другите гледаха с насмешка‼️ А какво друго са днешните им електроКАРи ‼️ Но не биваше България да е лидер в нещо ‼️
  • 2 smeh

    11 7 Отговор
    Неслучайно казвам, че у нас има немалко кадърни хора на световно ниво. За разлика от колите с ДВГ, където никой голям производител не искаше да ни даде част от кокала, а ни подхвърляха огризките, сега вече ще трябва да се съобразяват! Ало Франция, Германия, чувате ли ме?
  • 3 Госあ

    16 3 Отговор
    А какво стана с на Кирето електромобилите от Албания?
  • 4 А можеше да е друго

    9 5 Отговор
    Заради недостига на никел, защото Русия е третия по големина производител в света, откриването на фабриката в Берлин Илон Мъск обяви, че разработват батерии с по-голямо съдържание на манган.

    Защо казвам това? Ами защото в България се намира третото по големина находище на манган в света, но след приватизацията му и съсипването му, работата вече е спряна от три-четири години. Ако имахме държавници на място, държавата щеше да се възползва и да печелим от това.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Би могло да е друго

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "А можеше да е друго":

    Да ама веднага ще скочат сума ти народ, че замърсява!
    Ама иначе купуваме телефони, лаптопи и какво ли не още, но никой не се сеща че за това са необходими материали, едни руди който трябва да се изкопаят и едни мини да се отворят!
  • 6 smeh

    8 4 Отговор

    До коментар #4 от "А можеше да е друго":

    Където е текло, пак ще тече. Иде и нашият ред да сме добре. Мнението на инвеститорите за България и за хората в нея става все по-добро. Въпрос на време е да бъдем отново основен фактор на Балканите.

    Коментиран от #8

  • 7 ComfortablyNumb

    3 1 Отговор
    Единството което Гaнчо трябва да знае за електрoмобилите е да не бара работите който са в оранжево - 400 Волта! ха-ха!

    Коментиран от #9

  • 8 ComfortablyNumb

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "smeh":

    Тя България си е основен фактор на Балканите само остава Ганчо да го разбере ...
  • 9 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "ComfortablyNumb":

    Спешно буквар!

    Коментиран от #10

  • 10 ComfortablyNumb

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Що, ти като имаш буквар ще напишеш нещо което да ахна като прочета ли!? Да ударя глава в земята по която ходиш, да си смачкам каскета от притеснение че имаш забележки към правописа ми .... апропо буквар на кои език знам нещо като 3.5 езика!?
  • 11 незнайко

    0 0 Отговор
    Много писане и нищо конкретно като производство ! Какво ( какви ) изделия произвеждаме в карая на краищата в БЪЛГАРИЯ ? Контролери за задвижванията произвеждаме ли ? Едва ли !!!

    Коментиран от #12

  • 12 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "незнайко":

    Това от първата снимка със сигурност не го произвеждаме.