Volkswagen представи наточения хечбек Golf R 20 Years. Модификацията се издава в чест на 20-годишнината на първия модел с буквата "R" - Golf R32. Новият автомобил стана най-мощният в историята на серийниите Golf-ове.
Турбодвигателят на автомобила произвежда 333 конски сили, с 13 коня повече от обикновения Golf R. Хечбекът се предлага с пакет R Performance, преработена програма за управление на трансмисията и тапицерия от въглеродни влакна.
Новият Volkswagen Golf R дебютира през есента на 2020 г. и доскоро оставаше най-мощният в семейството. Неговият турбо двигател произвежда 320 конски сили и 420 Нм въртящ момент, тоест 20 конски сили и 20 Нм повече от GTI Clubsport .
Сега обаче, във версията Golf R 20 Years, празнуваща 20-годишнината на R дивизията, мощността на четирицилиндровия 2.0 TSI EA888 мотор е още по-висока - 333 коня. Това е най-мощната версия на Golf, но с едно уточнение.
Говорим за сериен автомобил. Както запознатите с темата знаят, седмата генерация на Golf имаше ограничена серия R360S , оборудвана с двигател с мощ от 360 конски сили и въртящ момент 460 Нм, а концептуалният Golf GTI W12 през 2007 г. разполагаше с 650 конски сили. Но това не бяха серийно мидели.
Golf R 20 Years се предлага стандартно с пакета R Performance. Той включва по-голям заден спойлер, електронен ограничител на скоростта, преместен до отметката 270 километра в час и два допълнителни профила на шофиране.
Добавката Drift ви позволява да изпитате удоволствие от контролирането поднасяне на писта, а Special оптимизира системите на хечбека специално за Nordschleife на Нюрбургринг.
Динамиката на Golf R 20 Years е малко по-добра, но няма точни цифри. Обикновената R версия ускорява от място до 100 километра в час за 4.7 секунди. Освен това Golf R 20 Years получава и увеличени лостчета за превключване на предавките и функцията Emotional Start, която развърта двигателя до 2500 оборота в минута още при стартиране.
"Роботът" DSG също има нова програма за управление. Сега в режимите Sport и Sport+, той превключва на по-висока предавка със забележими "удари". И накрая, турбокомпресорът на Golf R 20 Years е настроен да работи с постоянна скорост дори при частично натоварване, което намалява колебанията при кикдаун.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ситрошен
Коментиран от #4
13:11 25.05.2022
2 Гъдю Гъдев
13:19 25.05.2022
3 Дфен
15:31 25.05.2022
4 Пешо
До коментар #1 от "Ситрошен":
А Хондата дали може да я караш комфортно повече от 300 километра или ще те заболи гърба от друсанеКоментиран от #5, #6
15:47 25.05.2022
5 Име
До коментар #4 от "Пешо":
Кой те излъга че тоя голф с тва окачване е конфортен това е конфортно колкото бобслей16:12 25.05.2022
6 Онзи
До коментар #4 от "Пешо":
Може,може аз с моята карам повече от 2000 км.И това не е само веднъж.Коментиран от #7
19:15 25.05.2022
7 Сигурно
До коментар #6 от "Онзи":
има в предвид някоя спортна, не твоя Акорд с него, обаче и ти не можеш да завиваш.20:28 26.05.2022