Семейство във Флорида бе сериозно разтревожено, след като разбра колко струва смяната на батериите за техния електрически автомобил втора употреба. Оказва се, че сумата е по-висока, отколкото са платили за своя употребяван Ford Focus Electric от 2014 г.
Въпросният Focus Electric е закупен за дъщерята в семейството - 17-годишната Ейвъри Сивински, която е силно развълнувана да има кола, за да я кара до и от училище. Семейството плаща 11 000 долара за колата, която е с пробег 96 560 км.
„В началото беше добре“, разказа Сивински пред KVUE News , филиал на ABC. „Обичах колата толкова много. Беше малка, тиха и сладка. Не създаваше никакви проблеми, Но изведнъж спря да работи.
Момичето се радва само шест месеца на своя Focus Electric, преди таблото да светне с предупредително съобщение. Първоначално семейството не подозира колко ще струва и каква е повредата.
Оказва се, че това е доста често срещан проблем за тази конкретна кола, а и по принцип за употребяван автомобил. От представителството на Ford заявяват, че старата батерия вече не работи и трябва да се смени с нова, която ще струва "само" 14 000 долара.
Това е с 3000 долара повече, отколкото семейството плаща за колата , а офертата включва само батерията без разходи по монтажа ѝ. Разходите за монтаж и труд правят цената за смяна на батериите още по-висока.
След като отказват да дадат толкова много пари за ремонта и смяната на батерията от дилърството им предлагат да я изкупят, но сумата, която дават за електромобила с повредена батерия е $500.
Посланието на семейството към хората, които искат да купят електромобили е, да направят сериозно проучване. Батерията е една от най-сложните и важни части на електрическо превозно средство, което я прави трудна за подмяна и много скъпа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 честен ционист
10:09 03.08.2022
2 Браво !
10:18 03.08.2022
3 Телевизия Бобов дол
10:24 03.08.2022
4 Турбо
Коментиран от #8
10:38 03.08.2022
5 бате
10:46 03.08.2022
6 мани мани
с опростена механика, ще може още да се кара колата с тая батерия, но производителя иска да му купуват колите и батериите ... такива коли са за компании - там се харчи народна пара! не са за обикновения отруден човек пък бил той на добрата заплата!
Коментиран от #9, #31
11:09 03.08.2022
7 Цецо
11:30 03.08.2022
8 Пак гледаш но не виждаш
До коментар #4 от "Турбо":
Вече втора статия ти пишат по един и същ въпрос и в третата статия, която скоро вероятно ще напишат, може и да ти кажат в прав текст какво е писало в оригиналната статия.Съветът на това семейство е преди покупката да видите дали за конкретния електрически автомобил се предлагат батерии втора употреба и дали батериите могат да се ремонтират.
Както вече 100 пъти повторих, батерията на Тесла модел S е на модули от по 5,2 киловатчаса и в eBay е пълно с тях на цена около 1000 долара. Сменяш повреденият модул и продължаваш. И понеже има двайсетина такива модула, само от модулите от батерията без електрониката можеш да вземеш 20 000 долара, ако автомобилът ти е тотал щета, но батерията е здрава.
А този ford целия е купен за 11 хиляди долара и накрая ще му вземат 500.
Виждаш ли разлика в марките? Трябва ли да съм фен на Тесла за да ти го кажа, при положение че това е очевиден и лесно проверим факт?
Коментиран от #11
13:23 03.08.2022
9 Възможно е
До коментар #6 от "мани мани":
Но е твърде вероятно и батериите да са свършили живота си, защото този автомобил минава стотина километра с едно зареждане и е направен с батерии технология от 2010 година, когато най-добрите батерии и маха 1000 цикъла живот.Само че ако живота на батерията на Тесла приключва на 300- 400 хиляди километра 1000 зареждания по 300-400 километра, форда приключва на 100 000.
Ето защо малката батерия Не е добра идея. Голямата също. Неслучайно повечето производители са се спряли точно на 500 км пробег, който е оптимален, защото обикновено след половин милион километра автомобила приключва жизнения си цикъл.
Коментиран от #10
13:28 03.08.2022
10 Турбо
До коментар #9 от "Възможно е":
Предложили са да им сменят батерията срещу 14000 долара,значи в сервиза има батерии.Друг е въпроса защо са дали 11000 долара за електрически автомобил втора употреба?Стрували си,ако смяната на батерията струва 14000 долара?14:10 03.08.2022
11 Турбо
До коментар #8 от "Пак гледаш но не виждаш":
Още една опорка ти се срина хахахахаха високата остатъчна стойност на електромобилите.От 11000 долара, стойността пада до 500 долара.Колкото струва желязото в купето.14:13 03.08.2022
12 Турбо
Коментиран от #13, #14
14:56 03.08.2022
13 Напомни ми
До коментар #12 от "Турбо":
Да си спомняш че всичко беше снимано и целта беше точно като на тази статия, която публикуват за втори път - кликбейт!Иначе можеше да си ремонтира батерията, вместо да я сменя с нова и да продължи да си кара автомобила или да го продаде.
Дори в Перник правят такива ремонти, така че не е чак толкова сложно!
Коментиран от #17, #21
15:42 03.08.2022
14 А сега аз да ти напомня
До коментар #12 от "Турбо":
Как от Toyota са искали за ремонт на двигателя 10000 евро на автомобил на 15 000 км?Докато стигне километрите на онзи Форд за смяна на батерия, ще трябва да смени 6 двигателя.
Коментиран от #16
15:43 03.08.2022
15 Още три години и ще схванеш
Ако продаде само част от батерията на Тесла, собственикът ще изкара повече от 11 хиляди долара за колкото е купен целият ford и даже ще има кой да му ги купи, защото има два милиона тесли и само 10 хиляди такива форда и затова нито има части втора употреба нито пък ще има ти на кой да ги продадеш.
Но пък за сметка на това ще имаш автомобил с перфектни фуги на вратите, които да продадеш за 500 долара.
Коментиран от #18
15:47 03.08.2022
16 Турбо
До коментар #14 от "А сега аз да ти напомня":
Като не спазва правилата и използва колата за дрифт какво очакваш?16:57 03.08.2022
17 Турбо
До коментар #13 от "Напомни ми":
Той затова си е унищожил колата.Кой знае колко пари са му поискали за ремонт от Тесла?16:59 03.08.2022
18 Турбо
До коментар #15 от "Още три години и ще схванеш":
Батерии в е bey има,но дали някой ще си купи износена батерия за 1000 долара втора употреба?Коментиран от #22
17:08 03.08.2022
19 хо ха
20:50 03.08.2022
20 Гост
22:11 03.08.2022
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Очевидно се купуват
До коментар #18 от "Турбо":
Проблемът почти никога не е в клетките. А ако проблемът е в клетките, това се разбира много бързо като премериш напрежението.Пък и всеки нормален човек преди да купи батерията, ще попита за донора и ще му провери историята. Обикновено батериите се купуват от човекът, който ще ги сменя, а тези хора си знаят работата.
10:03 04.08.2022
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Клипът
До коментар #25 от "Има си хора и за тази работа":
Клипът по някаква причина пак не излезе в предишното мнениеКоментиран от #28
11:25 04.08.2022
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Ти да видиш!Ти да видиш!
До коментар #26 от "Клипът":
Сега се показа клипа но "се скри" предишното мнение.В клипа се вижда, че дори в България могат да се спре монтират както батериите така и всякакви повреди по Тесла, като се запази гаранцията. На практика сервизните работници на Тесла се свързват с вече ремонтирания автомобил по интернет и правят одобрение на ремонта и или дават съвети на сервизният работник, който физически ремонтира автомобила.
Коментиран от #29
11:32 04.08.2022
29 Поправка
До коментар #28 от "Ти да видиш!Ти да видиш!":
да се спре монтиратДа се чете
Да се ремонтират
11:33 04.08.2022
30 Дебамакати
22:35 28.09.2022
31 Порно
До коментар #6 от "мани мани":
И на мене ми мирише на софтуерна измама. Не може да загине батерията за 100 000 км.22:29 29.09.2022