4 Декември, 2022 12:00 26 296 13

Употребяваните луксозни автомобили поевтиняват драстично

  • употребявани автомобили-
  • луксозни коли-
  • цени

Срив на фондовата борса на криптовалути е основен виновник за понижението на цените

Употребяваните луксозни автомобили поевтиняват драстично - 1

Сривът в обменните курсове на криптовалутата, който стартира с колапса на борсата FTX, започна да засяга и други области. Както пише New York Post, ефектът от кризата вече сериозно се усеща на пазара на употребявани луксозни автомобили. Техните собственици, които загубиха общо милиарди долари, очевидно трябва да се разделят със скъпите си покупки.

Увеличаването на броя на офертите за употребявани луксозни коли доведе до намаляване на цените им, като в някои случаи разликата достига десетки хиляди долари. Според изданието в момента (не се уточнява в кой от световните автомобилни сайтове) има 1606 активни обяви за продажба на Mercedes-Benz G-Klasse.

Авторите отбелязват, че това е много повече, отколкото някога са виждали. Още нещо, което отбелязват от New York Post е, че миналата година Gelendvagen-ите са се продавали за около 300 000 долара, а сега средната цена се доближава до отметката от 200 000.

Така наскоро Mercedes-AMG G63 от 2020 г. с пробег от само 6 000 километра беше продаден за 179 хиляди долара, докато преди година същата версия на AMG се търгуваше за 240 хиляди. Подобен спад на средната цена се наблюдава и в сегмента на суперавтомобилите McLaren и Lamborghini.

Сривът на криптовалутите обаче не е единственият виновен за поевтиняването на ултраскъпите коли с пробег. Отбелязва се, че през цялата 2021 година цените на вторичния пазар непрекъснато са се покачвали и преходът към понижение сега е съвсем естествен.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 26 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ураааа

    73 2 Отговор
    Наближава момента в който ще гледам страшно от някоя G-класа когато минавам покрай люлинските спирки на градския транспорт но дано газаджията е милостив и не ми обяви цена от 3-4 бона за уредбата защото така ще осуети сбъдването на мечтата ми.

    Коментиран от #3

  • 2 Минувач

    23 6 Отговор
    Егати сешната статия. Направо си е манипулативна срещу криптото. Излиза, че само крипто милионерите са пазарили ултра-скъпи коли и сега, заради срива на една борса, видиш ли, тръгнали да продават и да реват, хахаха. Първо - сривът на крипто заради ФТХ беше с няколко процента, а големият срив започна много преди това, дори всъщност си следва историческата логика на редуване на мечи и бичи пазари. Отделно сривът на фондовите пазари е не по-малък, светът е пред рецесия, акциите се сринаха, суровините поскъпнаха супер много, има страх и несигурност на всички пазари. Те тръгнали да говорят само за криптото, сякаш всичко друго цъфти и расте, хахаха. Затова се и продават тези ултра-скъпи коли, които не са колекционерски, а се карат почти всеки ден, което удря по джоба и от много по-скъпото гориво, а тези коли харчат 20-30 л/100 км.
  • 3 Мммда

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ураааа":

    На газ кратко, ще му се радваш.

    Коментиран от #4

  • 4 Що бе

    27 4 Отговор

    До коментар #3 от "Мммда":

    Комшията през 2 входа има Кайен 3.2 с надпис GTS естествено и от близо 2г си го кара на газ.Единственото неудобство е,че това намалява и без друго оскъдната мощност на този безсмислен двигател и понякога дори изпреварването на камиони е предизвикателство.

    Коментиран от #5, #6, #9

  • 5 Мммда

    11 0 Отговор

    До коментар #4 от "Що бе":

    На каена мотора е доста по издръжлив и зависи от коя година е. Имах Touareg 2009 преди години 3,2L близо 350000 na gaz отика и го продадох, до къде е стигнал незнам.
    2016 нагоре ти гарантирам при G klasata не държи на газ. За старите незнам.
  • 6 Мммда

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Що бе":

    С 3,2 съм нямал тия проблеми и на бензин и на газ все същото. Не е уред газовата.
  • 7 Леля Гошо

    23 1 Отговор
    Внимателно следя цените и съм си набелязал Порше 911 и Тойота Ленд Круизър на малко километри да са бъдещите ми автомобили, купени на драстично паднали цени. Засега таратанци, не мърдат.
  • 8 100% Анти Крипто

    11 1 Отговор
    Е са ще им изкупя колите
  • 9 Димитър

    17 1 Отговор

    До коментар #4 от "Що бе":

    Щом има чувствителна разлика между газ и бензин значи газаджията е за еб...не.
  • 10 Нормален

    4 2 Отговор
    Гледам, че се разправят за Кайен 3.2.Карал съм такъв още като излязоха.Не беше мой.Викам си егати кефа, ще покарам Порше.ТРУП НА ПЪТЯ!По-тромаво и невървящо нещо не съм карал.Имам чувството, че Мерцедес Е200D навремето вървеше повече от това.

    Коментиран от #11

  • 11 4.4

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Нормален":

    Специално за този мотор 3.2 е голяма заблуда, че е с емблема на Porsche. Колата е доста тежка а пък моторът е маломощен за това купе и всяко рисково изпреварване си е РИСКОВО.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Кракра

    1 0 Отговор
    Пише се Geländewagen.
    Така става, като се "учи" немски по слух от една определена категория филми