23 Януари, 2023 11:43 7 227 19

Казваме сбогом на евтините Ford-ове

  • ford-
  • европа-
  • евтини нови коли

Ford ще съкрати 1000 работни места, докато се преструктурира в Европа

Казваме сбогом на евтините Ford-ове - 1
Ford Fiesta

Ford създава нова бизнес структура в Европа и се отказва от сегментите с нисък марж, за да се съсредоточи върху изцяло електрическите автомобили. Така повече у нас и в Европа няма да се продават евтини Ford-ове.

За целта европейското подразделение на марката ще съкрати повече от 1000 работни места в Германия, тъй като пренасочва бизнеса си в региона към продажба само на електрически автомобили.

Автомобилният производител планира да намали работната сила в своята европейска централа и фабрика в Кьолн, Германия, с четирицифрено число, твърди изданието Automotive News Europe Automobilwoche .

Съкращенията ще засегнат всички отрасли на производството - сглобяването, производството на двигатели и трансмисии, а също и в разработката, администрацията и продажбата, твърди Reuters.

Компанията създава нова бизнес структура за европейските си операции и поради тази причина Ford се оттегля от сегментите с нисък марж, като малки автомобили и компактни модели, в опит да направи своя европейски бизнес устойчиво печеливш.

Автомобилният производител похарчи 2 милиарда долара, за да преустрои завода си в Кьолн за изграждането на два електрически автомобила, базирани на MEB платформата на Volkswagen Group.

Заради това Ford прекрати производството на дългогодишния си субкомпактен хечбек Fiesta. Компанията ще се откаже и от компактния автомобил Focus през 2025 година, след като вече прекрати производството му в завода си в Саарлуис, Германия.

Пътническата гама на Ford в Европа ще стане изцяло електрическа до 2030 година, като се очаква и две трети от продажбите на търговски ванове да бъде изцяло електрическа или plug-in хибриди до същата дата.

Ford отказа да коментира тази информация, но от компанията заявиха, че трансформацията към електрически превозни средства изисква "значителна промяна" в начина, по който произвежда автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 и сега и после

    12 21 Отговор
    Форд си е Форд, демек кола за масите, посредствен и евтинджос...

    Коментиран от #5

  • 2 ЕС фен

    13 10 Отговор
    Искам пак да чакам 20 години за Лада или Москвич.

    Коментиран от #17

  • 3 Факт

    7 3 Отговор
    Не е рентабилно производството малка печалба се прави от тес коли
  • 4 Те и евтини да са

    11 17 Отговор
    не стават, а пък като поскъпнат, едва ли ще станат по качествени ..
  • 5 хъхъ

    23 1 Отговор

    До коментар #1 от "и сега и после":

    Форд е любимата марка на британците. Там има най-много фордове по улиците. Не знам защо.
  • 6 Факт

    33 6 Отговор
    Форд е класи над Фау ве
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 18 Отговор
    Форд или

    Found
    On
    Road
    Dead

    което ще рече...

    Коментиран от #12

  • 9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    29 3 Отговор
    Целта е автомобилите да станат НЕДОСТЪПНИ за масите‼️
    Само за фирмите, за над средната класа или рент-а-кар ‼️
  • 10 Не е точно така

    7 13 Отговор
    На път сме да видим ценова война за електромобилите, която ще завърши с ценови паритет на ДВГ (и в крайна сметка известна консолидация/фалити сред производителите, които не могат да се справят)

    До този момент предлагането беше далеч под търсенето. Сега те се изравняват и спадовете на цените ще преобразуват маржовете на печалба от електромобилите в по-високо търсене.

    Ще се получи порочен кръг, тъй като търсенето на електромобили намалява търсенето на ДВГ и ДВГ губи икономия от мащаба.

    Загубата на икономия от мащаба на ДВГ ще означава, че цените на превозните средства на изкопаеми горива ще се повишат, тъй като производителите на стари модели залагат на по-високи маржове, за да компенсират по-ниския обем, докато преминават към електромобили.

    Цените на електромобилите ще продължат да падат 📉, докато цените на ДВГ ще се покачват 📈
  • 11 Гост

    17 1 Отговор
    Авторът колко пъти си смени езика на клавиатурата, за да напише Форд и Фолксваген груп на латиница в статия написана на кирилица. Не се притеснявайте, ще разберем, че става въпрос за Форд, ама е по куул написано на латиница. По тази логика трябваше да напишете и германския град Саарлуис на латиница, за да е пълен мишмаша.
  • 12 Айде у лево..

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    То бива да си толкова прост, ама ти вече прекаляваш.. Под всяка статия чета от тъп, по-тъп твой коментар..
  • 13 Анонимен

    13 2 Отговор
    Първи много ги разбира.като типичен българин.сигурно Любима марка му е БМВ то.хвърля се на скъпичко пък чорапа му скъсан
  • 14 Тонката

    4 12 Отговор
    Форд е само за балъци форд не е кола форд е боклук форд е омразноа мръсна дума....

    Коментиран от #18

  • 15 Не ми пука

    3 11 Отговор
    Кой кара Форд бе братко.
  • 16 Варненец

    3 7 Отговор
    Скоро Форда ще се закрие сам
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Съдията Дред

    2 2 Отговор
    То това е масово последните две години, например Пежо спряха модела 301, а по техни думи, удвоиха цените на 308 щото го позиционирали в луксозния сегмент. И цената му е близо до тая на Мерц Це класа. Смях! Та и с форда същото. Като от вица , защо в Германия произвеждат Форд ? За да не е Опел най кофти кола, произведена там.