25 Януари, 2023 10:09 29 198 136

Германец измина с Tesla Model S 1.7 милиона километра, но смени... 12 мотора!

  • tesla-
  • пробег-
  • дефекти

Шофьорът на електромобила вярва, че Tesla знае за проблемите, но не иска да го отстрани

Германец измина с Tesla Model S 1.7 милиона километра, но смени... 12 мотора! - 1

Германец на име Hansjörg-Eberhard Freiherr von Gemmingen-Hornberg купува нова Tesla Model S P85 преди около десетилетие, а автомобилният производител му дава осемгодишна гаранция и неограничен пробег за този автомобил.

През годините мъжът успява да измине рекордните 1.7 милиона километра. През това време обаче той сменя 12 пъти електродвигателя, който все се разваля. Въпреки факта, че всички ремонти не струват на германеца и стотинка, той смята, че компанията е наясно с проблемите на модела, но умишлено не коригира ситуацията.

Собственикът на Tesla-та казва, че ще кара електрическа кола, докато километражът покаже два милиона километра. Германецът обаче не си и помисля за нова американска електрическа кола като следваща. Според него Porsche Taycan, Mercedes EQS и дори китайските батерийни модели са по-интересни и най-важното по-надеждни от колите на Илон Мъск.

Друга причина за избора на различна марка електрически автомобил е отношението на ръководството на Tesla. Според германеца компанията пренебрегва проблемите с електрическите двигатели, които възникват при голям пробег. Освен това мъжът се оплака, че Илон Мъск го е поздравил за милион изминати километри година след рекорда, като в знак на внимание му изпратил няколко емотикона.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 54 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 разликата

    122 7 Отговор
    mercedes 123 - 1983 година модел - 2млн. километра с един мотор

    Коментиран от #3, #4, #136

  • 2 оня с магарето

    55 3 Отговор
    изчакал е толкова заради гаранцията не за друго.
  • 3 психо

    63 0 Отговор

    До коментар #1 от "разликата":

    за жалост вече не правят такива

    Коментиран от #7

  • 4 И още

    50 5 Отговор

    До коментар #1 от "разликата":

    много такива железни коне-милионници с ДВГ има и ще има!!!
    А сега нека тесльо да започне да реве, да се тръшка и да обяснява в истерия как тесла са велики, че давали безплатни 12 ел.мотори от 1-вото смотано поколение…..

    Коментиран от #11

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Капитализъм

    56 11 Отговор
    ... в действие!!! Важното е да си... "зелен"!!! Ааааааа!!!! И да има банани!!!
  • 7 Дори и

    12 16 Отговор

    До коментар #3 от "психо":

    да не ги правят такива, с 12 сменени мотора и по 200 хил.км всеки пак ще изкарат много над 2 млн.км…..

    Коментиран от #9, #32

  • 8 Турбо

    44 4 Отговор
    Пак реклама на "една Тесла".Тоя германец да не е живял в колата си, 600 км всеки ден?За качеството на Тесла си знаем.Който купи не повтаря.

    Коментиран от #13, #14, #21

  • 9 Турбо

    30 3 Отговор

    До коментар #7 от "Дори и":

    Двигателите на нормалните коли изкарват по 500 х.км,има и милионници.С 12 сменени плюс оригиналния,за 1,7 млн.км са 130 х.км на всеки електромотор.

    Коментиран от #10, #36

  • 10 Съгласен

    13 4 Отговор

    До коментар #9 от "Турбо":

    но да приемем дори и най-песимистичния вариант за някой модерен малолитражен турбо-маслояд….минимума ще е поне 200 000 км за всеки….
    П.С. Чакаме професор тесльо…..
  • 11 Какво да се тръшкам

    9 14 Отговор

    До коментар #4 от "И още":

    Истината понякога боли, но аз за разлика от вас я приемам и не я отричам. Някога някъде да съм отричал, че първите батерии и двигатели на тесла бяха боклук? Дори без да ме питате, постоянно ви давам тези примери, заедно с фугите, падащите брони и дъжда който валеше директно в багажника.

    По-важното е че тесла го прави всички тези детски болести още преди да излезе новия модел на модел s, което беше едва миналата година.

    Не случайно отдавна спряха да продават Тесла модел s само с един двигател. А заради няколко гаранционни сменени двигателя, не си заслужава да разработват цел електрически двигател заради резервни части на стар модел.

    Но какво ще кажеш за батерията? Кога е сменена последната и колко над милион километра е навъртял с една единствена батерия? Ако наистина успее да навърти 2 милиона, ще се окаже че с тази батерия е навъртял почти 1,5 милиона километра, защото последната му е сменена на 500 и няколко хиляди.

    Коментиран от #35

  • 12 Селянин

    21 12 Отговор
    Милион и седемстотин хиляди километра и ти сменят части гаранционно!
    Искам да го видя това на Мерцедес или на китайците.
    С неговото каране ще е извън гаранция още на шестият месец с другите споменати марки и ще почне да реве като мокро пеленаче.
    Добър опит за анти Тесла статия (между другото няколко дни нямахте такава, чак се учудих).

    Коментиран от #15, #30

  • 13 Механик

    27 3 Отговор

    До коментар #8 от "Турбо":

    Таман това щях да кажа. Ислиза, че тоя нищо друго не е правил, освен да шофира теслАта.
    Колкото до 130000 на мотор, това вече е ясно, че е пълна дивотия. ДВГ-тата, дори и сегашните изкаравт 2пъти повече.

    Коментиран от #19

  • 14 Пак ли не разбра статията

    12 6 Отговор

    До коментар #8 от "Турбо":

    Ти като прочетеш тесла и само за реклама мислиш. Тази статия е по твоята специалност

    АНТИ АНТИ АНТИ АНТИ tesla

    Прочети я отново, дано да схванеш смисъла. Ако беше за реклама трябваше да напишат че батерията е на над милион километра.

    А досега този хвалеше Тесла и беше "забравил" да спомене за проблемните двигатели. Очевидно си чакаше безплатната tesla или поне да му купят тази на безумна цена.

    Коментиран от #16, #17

  • 15 Да Гражданино

    10 2 Отговор

    До коментар #12 от "Селянин":

    и сега се замисли кога, как и защо е направено??? Дали сега продължава това??? И за хвалене ли е 12 мотора за 1.7 млн. км???
  • 16 Не само

    4 9 Отговор

    До коментар #14 от "Пак ли не разбра статията":

    ти си ги разбираш и извърташ…и не пак, а отново рев рев рев…
    И какво като е изкарала толкова батерията???
    Все едно да се хвали някой, че е изкарал с горивния резервоар над 20 години и милион километра….
  • 17 Винаги винаги

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Пак ли не разбра статията":

    Анти-анти-анти тесла и тесльо!!!
  • 18 123456

    16 3 Отговор
    Тойота ,Мерцедес и още една две марки , могат да изминат 1 милион километра само с един двигател .
  • 19 Турбо

    15 2 Отговор

    До коментар #13 от "Механик":

    Карам Пежо с 1,6 Hdi на 230 х.км без проблеми с мотора.Имаше наскоро статия за Пежо 307 SW с 2,0 Hdi на милион километра.
  • 20 Нарухито

    27 1 Отговор
    Статията нещо не ми вдъхва доверие, този германец трябва половината живот да му минава в каране, а другата половина в зареждане.
  • 21 гост

    11 13 Отговор

    До коментар #8 от "Турбо":

    Едно въпросче !! НЯКОГА НЯКЪДЕ да ми покажеш " Porsche Taycan или Mercedes EQS " минали 1,7 милиона км , ако ще с 20 мотора ?? !! Щото тоя германец е един от поне стотина минали с Тесла над милион км !!! И то за някакви си 10 години от старта на производството въобще !! И се затръшкал , че Мъск му написал чак година след това , ххаахахахх !! Ми че такива Мъск ги вижда всяка седмица !!! Жалка история за напън да се "промотира" немското "качество" !!! Трябва да се благодари , че Тесла го търпи толкова време и не му е иззела колата да види как така пък неговите двигатели се скапват толкова често , при положение че СТОТИЦИ ХИЛЯДИ други индентични коли изкарват 4-5 и повече пъти повече км без никакви проблеми !!! Обаче точно на немец му се паднала , нали , хахахахах !! И щял да си купи после НЕМСКА кола , а ??? Хахахаххаахах !! Ами да си купи , ама стотици хиляди други немци си купуват точно Тесла !! И се УВЕЛИЧАВАТ всяка година !!! През тази ще те поздравя специално с НАЙ-ПРОДАВАН модел в Германия ТЕСЛА !!!!! Дерзай , хахахаха !!

    Коментиран от #22, #23, #24, #28

  • 22 гого

    5 4 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Мишленцата като теб сънуват уникалните тесли чак се мокрят ,човека си взел тесла и има питане .
  • 23 Нарухито

    25 0 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Би ли отговорил как минава средно по близо 600км. всеки ден?
    Как му остава време да прави две презареждания на ден?
    Всички статиики за Тесла намирисват по този начин...

    Коментиран от #26

  • 24 Не се напъвай

    6 1 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Тези двигатели си бяха проблемни още от началото. Не случайно щяха да правят дори камиона с двигател от модел 3, а не с тези двигатели от тесла модел s който уж е по-тежък автомобил и би трябвало да има по надеждни двигатели.

    От доста време монтират двигателите от тесла модел 3 и на тесла модел s, но няма как да ги монтират на старите тесла модел s от 2013, защото не пасват и предпочитат да сменят гаранционно стотина двигателя, вместо да се занимават с глупости. А много от собствениците си карат с "проблема", който реално е шум от лагерите.
  • 25 Смех 😆🤡🤣

    10 3 Отговор
    Какво може да е проблем на един ел двг ротор и статор едното намотка другото подковообразен магнит и ос на врътене.

    Коментиран от #27

  • 26 Защо се учудваш

    10 8 Отговор

    До коментар #23 от "Нарухито":

    Ако дизела с баничарката успява да изминава 100 000 км в малка България с ограничение на скоростта, какъв проблем виждаш някой германец да изминава 200 000 км по магистралите на Германия? А както виждаш този е изключение и си е намерил перфектния автомобил - такъв с безплатно доживотно зареждане.

    Защо мислиш, че ще продължи да го кара още 300 хиляди километра като е толкова гаден? Ти би ли си го причинил?

    Колко ще ти струва само горивото за 300 хиляди километра и ако ти се налага да ги минаваш, няма ли да прежалиш "неудобството" да отидеш в сервиз два пъти да ти сменят безплатно двигателя, вместо да идеш в същия този сервиз 20-30 пъти за смяна на масло за същите километри?
  • 27 Проблемът е дребен

    10 4 Отговор

    До коментар #25 от "Смех 😆🤡🤣":

    Появяват се паразитни токове в лагерите и ги загряват, което влошава смазващите свойства на смазката и с времето се появява шум и трябва да се сменят лагерите. На ротора и статора няма какво да им се случи, защото работят в изключително облекчен режим през 99,9% от времето.

    Коментиран от #29

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Тесльо

    6 0 Отговор

    До коментар #27 от "Проблемът е дребен":

    защо си пишеш сам с няколко различни ника?
    Кога Taycan/EQS станаха на по 10+ години???

    Коментиран от #48

  • 30 Дхикк

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "Селянин":

    Гаранция - 8 (осем) години!!!
    Независимо от километража!!!
  • 31 Хюндай

    6 12 Отговор
    Никой не каза, че тези тесли са с доживотно безплатно зареждане. Колко ли пари за гориво е спестил германеца за 1,7млн.
    И точно тази тесла никога не се е качвала на репатрак, Просто отива в сервиза с оплакване за шум в двигателя и след няколко часа си тръгва с нов електромотор.
  • 32 Никси

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Дори и":

    като не разбираш поне не се излагай , особено когато става за легендарни коли мильонници , АИДЕ у лево джендури !!!.

    Коментиран от #46

  • 33 Калин

    12 2 Отговор
    31 Къде е това безплатно зареждане?
    Мерцедес-а на 100к започна да върви супер или както му викаме се разработва.
    А на Кольо Теслата трябва д му се смени "сърцето",при предлог ,че трябва да платим един куфар с пари. Купих Мерцедес W212 на 310К,сега е на 578К на къде по малко пари. Удари калема и къде е разликата,че дори и зареждането да безплатно,но както знае,че безплатен обяд няма.
  • 34 Така се експлоатира кола

    6 7 Отговор
    170 000 км на година, средно 14 166 км на месец или 700 км. всеки работен ден от месеца. Това са 2х350 км плюс две зареждания. Докато има кой да му я поддържа ще кара и няма да се обръща назад. Не като нас мрънкачите, които прави, под 10 000 км годишно, но имаме претенции до небето.
  • 35 Животът на батерията

    1 5 Отговор

    До коментар #11 от "Какво да се тръшкам":

    Животът на батерията зависи най-вече от това как се използва. Ако я ползваш в диапазона 20-80% и даваш на колата да поддържа правилния температурен режим една батерия ще надживее няколко двигателя.

    Не забравяйте безплатното зареждане на Tesla Supercharger
  • 36 двигатели милионници

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Турбо":

    Такива вече не слагат в леките автомобили. Има за камионите.

    Коментиран от #38

  • 37 Нико

    9 2 Отговор
    От ел. коли не разбирам,но съм чел,че смяна на ел мотор е струвало около 10,000$ В България ги рециклират за около 6000€ ,чел съм,че безплатно зареждане е вече мит и този "бонус" е бил с цел "зарибяване",но и да е безплатно,то човека за 12 ел мотора е платил поне 100,000€ демек още една Тесла е купил. Няма да описвам за останалите дефекти в тесла колко пари е дал. Карам Тойота Аурис Хибрид който харчи 3-5л/100км газ.Смяна на масло филтри 146лв.Честито на Тесла-рите.

    Коментиран от #52

  • 38 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #36 от "двигатели милионници":

    е , то си е логично , все пак са работни коне по целия свят , ама защо да не може и на колите такива двигатели както си беше едно време , сигурно се навъдиха много идиотите за печалба , за количество но не и за качество , та на народа да му късат нервите постоянно !!!.
  • 39 Тото ама не 2

    10 1 Отговор
    Никъде не пише в статията от колко години е колата и за колко време ги е навъртял тези км???
    Таксита в Германия няма Тесла таксита,поради ред причини....
    Нещо статията е фейк.
    А за Тслите не бих си купил дори и да бях крадец в парламента или от тези които поддържат парламента. Още няма в министерството или в гаража на парламента Тсла. Едва ли нямат пари да си купят. Просто са по умни от този къде е дал хиляди евра да ги хвали в YouTube. Ама ,то мъже толкова акъла на момчето.
    Господ дали,Господ Взел.

    Коментиран от #47, #54

  • 40 Турбо

    8 0 Отговор
    При 600-700 км на ден ,този германец не му остава време за зареждане.

    Коментиран от #55

  • 41 Бат Рамбо

    13 0 Отговор
    Имам комшия който подържа Теслите до Перник,тези които имат Тесли го познават,предполагам.Къде са тези доживотни гаранции??? На седмица по 1-2 Тесли пристигат при него. От него зная,че има 10 годишна гаранция само на батерията и е спорно,че трябва да е скапана цялата.Тези които имат тесли го знаят,но траят,че дори обратно,което си е мазохизъм да ги хвалят. Нека пишат колко струва смяна на охладителната течност. И тя не се сменя като на ДВГ чат-пат.Нека пишат колко струва обслужване на ел,мотора. Жив да ги оплачеш тези с теслите. Това вицепремиерът бъркане постоянно не в дроба,а във ВИЗА картата.

    Коментиран от #56

  • 42 Шваба

    17 1 Отговор
    Живея в Германия.
    Като ги познавам добре що за хора са,би трябвало да допълня статията,че този Шваб е получил и 12 инфаркти на милокарда. Работил съм 2 години като такси шофьор в Мюнхен и за тези години съм получил не повече от 200-300€
    Четох тук,че само камионите издържат тези километри. Като чужденец и нов в занаята ми дадоха да карам преди 7-8 години Mercedes W211 с мотор 2,2CDI 170PS Взех го на 746к поинтересувах се какво има сменено по нея. Отговора на шефа беше термостат. Колата работише в 24часов режим,демек се сменяхме с колегата. Работих на нея до 812К км,отидох в друга фирма и виждах,че колата си върви още. Преди 2-3 години видях същата кола на една такси пиаца мисля,че се казва на български. Попитах "колегата" на колко км е сега беше на 1280 милион км. А по статията--- такси Тесла в Мюнхен не съм видял.

    Коментиран от #43, #78

  • 43 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #42 от "Шваба":

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍!!!.
  • 44 Шваба

    6 1 Отговор
    Забравих да допълня някой ако се интересува,докато я шофирах и агренажната верига не беше сменена. Забравих да попитам колегата за нея,защото бях спрял успоредно с колата до неговата с пуснати аварийни и говорихме на бързо.
  • 45 Брадата

    4 0 Отговор
    19 с това моторче и с тази марка се радвай ако го караш още 100К км.
    В мечтите ти ,то поне са безплатни.
    В Библията пише блажени са вярващите.
    А за Швабата да допълня,че тази кола ако дойде в нашата "любима" държава ще бъде на километраж до 180К км.,че ще може още да се кара Такси.

    Коментиран от #74

  • 46 О Никоси

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "Никси":

    ти четеш ли изобщо и вниквал ли в смисъла на написаното в отговор на предишен пост…???
    Много професор го раздаваше в друга тема и за Фиат 124/125/130 ама и там се видя какви глупости си писал и млъкна….
    Разправяй лакардии за 190-ката, докато чакаш на някоя дупка да ти натоварят 4-осния тапициран трактор…

    Коментиран от #49, #50, #53, #67

  • 47 Милен

    1 4 Отговор

    До коментар #39 от "Тото ама не 2":

    Когато излезеш от малкото населено местенце където живееш, може да се поразходиш до Германия, по точно до Мюнхен и сам да провериш дали има или няма Тесла такси. Иначе се получава едно хвърляне на празни приказки в пространството.

    Коментиран от #51

  • 48 Къде пък видя

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "Тесльо":

    Да пиша за друг автомобил освен за тесла в тази тема? Или те гони параноя?
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #46 от "О Никоси":

    ТИКВО ПРОСТА АЙДЕ ДА СЕ ОБЗАЛОЖИМ НА ЕДИН ЗАПАЗЕН МЕРЦЕДЕС ДИЗЕЛ 123 И ЕДНА ТЕСЛА КОЙ КОЛКО КИЛОМЕТРА ЧЕ МИНЕ И КОЙ КОЛКО ДВИГАТЕЛЯ ЩЕ СМЕНИ , МАЙ ЕЛЕКТРОКАРИСТИ ТЕ КАТО ТЕБЕ И НЕ ОТКЛОНЯВАЙ ТЕМАТА ЗА МИНАЛО БЕШАЛО , ТИ ЧЕТИШ В ТЕЛЕФОНА ЗА ФИАТОВЕТЕ И ПОСЛЕ ГО ИЗПЛЮЕШ ВЕДНАГА , ТО ТАКА И БАБА ЗНАЕ ОТ ЧИЧКО ГУГЪЛ ДА ПОДСКАЗВА , ПРЕДСТАВЯМ ДИ АКО СИ УЧИЛ ЗА ИНЖИНЕР СИГУРНО СИ С ВРЪЗКИ ВЗЕМАЛ ДИПЛОМАТА И ВСЕ ДА ТИ ПОДСКАЗВАЛИ , ЗАЩОТО ФАКТА ЧЕ ДИ РОДЕН СЛЕД МЕН МИ ОБЯСНЯВАШ ЗА КОЛИ КОИТО НА КАРТИНКА СИ ВИЖДАЛ ДАЖЕ САМО ,ЩОТО НА ЕЛЕКТРОКАРИСТИ КАТО ТЕБЕ НЕ ИМ Е СИЛНАТА СТРАНА ЗА АВТОМОБИЛИ С ДВГ , АРЕ БЕГАЙ ОТ ТУКА !!!.

    Коментиран от #73

  • 51 Тото ама не 2

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "Милен":

    Аз живея в зона Б5,наистина е малко населено място.
    Бил съм в половината свят от географското кълбо.
    Бил съм и 7 пъти в Мюнхен,дори имам приятели кюрди там.
    Така:ако ми покажеш на географската карта къде е Мюнхен,ще те почерпя обилно и ще ме спечелиш като приятел.

    Коментиран от #58, #59

  • 52 Искам да го видя този хибрид

    7 6 Отговор

    До коментар #37 от "Нико":

    "Карам Тойота Аурис Хибрид който харчи 3-5л/100км газ.Смяна на масло филтри 146лв"

    Хайде да се обзаложим, че с магистрална скорост но не като тази на турбо с 90 км в час по магистралата, а със 140 км в час, не можеш да стигнеш от софия до бургас с 12 литра газ. Слагам ти ги 400 км. Мога да се обзаложа че и с разход 5 на 100 не можеш да стигнеш, с 20 литра. Тези хуморески ги разправяй в махалата!

    Не забравяй че този човек минава по 200 хиляди километра годишно, което дори при 5 на 100, са ти 60 лв на ден за отиване и връщане софия бургас софия, на всеки 12 дена трябва да сменяш масло, 150 лв и отиваме на 2000 лв разходи на месец плюс два пъти губене на време в сервиз за смяна на масла, а на две-три смени на масла и други консумативи. И това с измисленият ти разход на газ. 4 000 лв на икономично дизелче с пет на 100 разход.

    Тоест дори с този измислен разход ти ще даваш 24 000 лв на година, а той няма да ги даде. При дизел отидохме на около 50 000 лв спестени на година. Та колко казваш че ти струваше автомобила? Само от спестеното от гориво може да си купува не по един двигател, а по цял автомобил!

    Още ли си мислиш, че караш много икономично и онзи се е минал, че ще кара 2 милиона километра и ще си губи по един час на ден за зареждане?

    Коментиран от #61, #76

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Я си помисли

    4 3 Отговор

    До коментар #39 от "Тото ама не 2":

    "Просто са по умни от този къде е дал хиляди евра да ги хвали в YouTube. Ама ,то мъже толкова акъла на момчето."


    Дали е дал хиляди евра или пък дали не е спестил СТОТИЦИ хиляди евра от гориво?
  • 55 Пропускаш факта

    4 4 Отговор

    До коментар #40 от "Турбо":

    Че магистралната скорост в германия не е 90 км в час като твоята, а на него не му пука колко му е разхода на ток, защото така или иначе не го плаща. Тоест 700 км му отнемат около 5 часа шофиране и 1 час зареждане. Общо 6 часа.

    На тебе същото разстояние ти отнема поне 8 часа само шофиране. Не знам защо го оплакваш човека, като в случая ти си за оплакване!

    Коментиран от #63, #66, #72, #75, #85

  • 56 Я кажи кой е този комшия

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "Бат Рамбо":

    Дето оправя теслите? Или дори името не му знаеш, но пък си много запознат какво точно дере клиентите? Дали пък не оправя и гаранционни Тесли безплатно? Я го питай и пиши?

    Коментиран от #57

  • 57 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #56 от "Я кажи кой е този комшия":

    оправя тесли ТЕКИВА на оджако само , и дръжки им тура върбови , тесла у Перник па и се редили на опашка да ги ремонтира , ти да видиш , пили ги на шмиргело и на оджако ги клепе с варията и тура дръжки от върбови клонки или глог, друго нема кво да е !!!.
  • 58 Милен

    1 3 Отговор

    До коментар #51 от "Тото ама не 2":

    Ами аз съм живял 8 години там. Казах ти, че е най добре да не говориш празни приказки. Аз мога да кажа какво съм видял със собствените си очи и на какво такси съм се возил не малко пъти. Не се заяждам, а просто казвам, че ако не си видял нещо, това не означава, че никой не го е видял и то не съществува.
  • 59 Милен

    0 4 Отговор

    До коментар #51 от "Тото ама не 2":

    Ако не те е срам, също може да напишеш в нета тесла такси ин мюнхен на латиница и да дадеш опция на търсачката " изображения". Не знам на колко места си бил по света, но е видно, че ти е трудно да боравиш с интернет. Хайде сега ти ми кажи пред коя сграда е снимана теслата която се зарежда на първата снимка и ще ме спечелиш :)
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Гецата

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Пропускаш факта":

    То швабите все по магистралите карат.С магистрална скорост ще караш максимум 200 км пробег с едно зареждане т.е.ще зареждаш поне 3 пъти по час и батерията ти отиде на кино.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Швабен зи каскен

    5 0 Отговор

    До коментар #64 от "Милен":

    В Мюнхен Тесла такси няма.При нас се карат таксита Мерцедес.
  • 66 Швабен зи каскен

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "Пропускаш факта":

    Ти по магистрала без ограничения в Германия някога карал ли си?В България магистралите са с такова качество ,може да излетиш в небесата и с 90 км в час.

    Коментиран от #69

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 БМВ -2000 1972 ГОДИНА 2,3И

    2 0 Отговор
    НЕ ЗНАМ НА НА КОЛКО КИЛОМЕТРА Е НА БАШАТА Е ПОДАРЪК ОТ ЕДИН ИТАЛЯНЕЦ РАБОТИЛ С НЕГО В БГ МОТОР БЕЗ РЕМОНТ ОРГИНАЛ! КАРА СЕ ОЩЕ
  • 72 Турбо

    5 3 Отговор

    До коментар #55 от "Пропускаш факта":

    С Тесла движеща се с магистрална скорост,ще спираш по често да зареждаш.Зареждането може да му е безплатно,но германеца е платил над 120 х. долара за Теслата.С тези пари мога да си купя над 80 тона гориво.Кой сега е за оплакване?

    Коментиран от #77

  • 73 Никоси

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "Никси":

    Аре бегай от тука, ЧЕ викаш на сино ти, разбра ли???
    А ти си толкова ограничен и малограмотен, че не можеш да вденеш-не защитавам скапаните електрокари ами точно обратното!!!
    Ако искаш може да се видиме и да ти обясня каквото искаш на живо за Фиатите и някой неща за камионите, и нищо че се правиш на карач на самосвали…и не, не съм ги гледал на картинка като тебе от Гугул…добре че направиха умни телефоните, да може телетата като теб да се пообразоват малко….
    123-ка дизел му било идеала … е такива трактористи като тебе ги обичам най-много…. нищо че може да не си се качвал в 123-ка…..
  • 74 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "Брадата":

    Тесльо,на колегата Партнера със същия двигател километража му минава 500 х.км и си върви перфектно.

    Коментиран от #84

  • 75 Турбо

    1 3 Отговор

    До коментар #55 от "Пропускаш факта":

    Пак не виждаш ключовото изречение в статията.
    "Германецът не си и помисля за нова американска електрическа кола като следваща."
    Който купи Тесла не повтаря.Не го интересуват 8 годишната гаранция и безплатното зареждане.Ще си купи електрически Мерцедес или Порше.

    Коментиран от #90

  • 76 Нико

    5 1 Отговор

    До коментар #52 от "Искам да го видя този хибрид":

    Смяната на масло от 1/2 час загуба на време в годината 2 пъти,което струва 260лв.
    И къде се зареждат безплатно тези тесли?
    За човека където е писал за гугъл.
    Напиши в гугъла ToyotaCamry Combi (wagon) ще ти излезнат снимки,но такава кола не се прави,та не вярвай толкова на гугъл.

    Коментиран от #81

  • 77 Пак ли не разбра написаното?

    1 4 Отговор

    До коментар #72 от "Турбо":

    Тази тесла като нова е струвала около 80 000, но този я взел по-евтино втора ръка и само от спестеното гориво си е върнал парите няколко пъти.

    Ти сметна ли колко ще ти струва с баничарката само горивото за 2 милиона километра? Горе долу не 12 електродвигателя, а 12 нови баничарки

    Коментиран от #80

  • 78 Имам го

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Шваба":

    Същия купен преди 6 години лично от мен от автокъща в Касел. Беше на 430 хиляди тогава , но не знам дали са били реални понеже собствениците на къщата бяха турци. Сега е на 680 хиляди и съм му сменял само веднъж комплект носачи и дискове с накладки.
  • 79 Блажени са верующите

    3 2 Отговор
    "Германецът не си и помисля за нова американска електрическа кола като следваща."
    Който купи Тесла не повтаря."

    Пак сляпа ВЯРА без факти?

    А фактът е, че този същия, държи и рекорд на Гинес за най много изминати километри с Тесла Роудстър.
  • 80 Ама хайде де

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Пак ли не разбра написаното?":

    и ти го направи, дай пример и ни докажи!!!
    Кога ще е това???
  • 81 Ти сериозен ли си

    7 2 Отговор

    До коментар #76 от "Нико":

    "Смяната на масло от 1/2 час загуба на време в годината 2 пъти,което струва 260лв.

    Сериозно ли ще смениш 2 пъти масло за 200 000 км и ще ти струва 260 лв? И то на Тойота, които изискват смяна на 10 000км.
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 МЪСК 💵

    2 3 Отговор
    Човекът не е оставял нито веднъж на пътя
    Аутомедия пишат за 4 мотора. Кой лъже?
    "Как изглежда Tesla Model S на 1,5 млн километра" - статия от 07.01.2022 за същия немец. Претоплена лъжлива манджа :)

    Старият мотор няма повреда. Минават индукционни токове през лагера и скапват смазката, при което се появява шум, но моторът работи. Не може да се сложи нов мотор на старите S-ки, затова му подменяхме на човека моторите, да не мрънка. Но по мрънкане не може да ви стигне :D
  • 84 МЪСК 💵

    1 4 Отговор

    До коментар #74 от "Турбо":

    Води си бележки. P85 кодово название "Шмиргел". Турбо КЪРТАЧ! Здрав конец на гума не остава. Развива гумите кат лейкопласт! Къса асфалта и го мета на тавана. Записа ли си?

    Коментиран от #95, #111, #113

  • 85 ГОСТ

    6 0 Отговор

    До коментар #55 от "Пропускаш факта":

    Ще пропусна факта колко ти е акъла.Хубаво си го сметнал,ама си пропуснал че това щофиране е 365 дни в годината.В продължение на 10 години .Или 3650 дни ,всеки ден то 700 км.....я се замисли малко дали е възможно?

    Коментиран от #86, #87, #88

  • 86 Че какво са 700км

    0 4 Отговор

    До коментар #85 от "ГОСТ":

    На вас ли е 1000 км с едно зареждане не ви стигат и докато не ги минете, не може да си позволявате да спрете дори до тоалетна и затова електромобилите не стават за вас.

    А този все пак електромобил и минава само по 700 на ден и то не 700 наведнъж, а 350 отиване и 350 връщане. Къде може да се мери с вас? Аматьор някакъв!
  • 87 Разбира се че не е възможно

    4 1 Отговор

    До коментар #85 от "ГОСТ":

    "Или 3650 дни ,всеки ден то 700 км.....я се замисли малко дали е възможно?"

    В нашата реалност и по математиката която сме учили в училище, не е възможно да караш 3650 дни по 700 км и да изминеш само 1,7 милиона километра. При нас стават над 2,5 милиона, ако кара по толкова.

    Ако е изминал 1,7 милиона километра за 3650 дни, трябва да е минавал по 465 км на ден. 233 км в една посока. По-малко от Пловдив до Бургас - по-малко от два часа в една посока плюс 20 минути зареждане.
  • 88 Колко ти гори автомобила?

    3 4 Отговор

    До коментар #85 от "ГОСТ":

    Направи ли сметка колко ще изгори за 2 милиона километра? Защо всички мълчите по този въпрос? За колко чисто нови баничарки ще ти стигнат парите само от горивото?

    Коментиран от #91

  • 89 Страшен избор е направил

    5 2 Отговор
    Над 60% от всички произведени porsche taycan, според статистиката са имали проблеми с батериите, които са били заменени, ако преди това автомобилите не са изгорели напълно. Но интересно защо се мълчи по въпроса и не сме чели подобна новина? Е как пък сега всички снимки и видеа от twitter изведнъж изчезват и се покриват? Дали от porsche не си плащат за това, за да си пазят реномето? Дали не са си платили за тези твърдения на немеца който щял да избира между porsche и mercedes?

  • 90 Тати ще му купи колело

    2 4 Отговор

    До коментар #75 от "Турбо":

    Ама някой друг път?

    "Не го интересуват 8 годишната гаранция и безплатното зареждане.Ще си купи електрически Мерцедес или Порше"


    И понеже не го интересуват, е решил да мине ОЩЕ 300 000км на тази бракма, от която се оплаква, ПРЕДИ да си купи следващия автомобил.

    А ти ще си сменяш баничарката на по-малко от 300 000 км, защото е много по здрава и надеждна от Теслата.

    Да не говорим, че накрая ще продаде Теслата по-скъпо, отколкото ти си купил баничарката като нова.

    И само за последните 300 000км ще спести гориво за една чисто нова баничарка.

    Коментиран от #93, #94

  • 91 Първобитния

    4 1 Отговор

    До коментар #88 от "Колко ти гори автомобила?":

    Колко храна ще изядеш за 30 години , ако си сложиш тапа ,за колко тесли ще спестиш?

    Коментиран от #92

  • 92 Хитър петър

    6 0 Отговор

    До коментар #91 от "Първобитния":

    По този повод имаше една приказка за хитър петър, който тъкмо научил магарето да не яде, то взело, че умряло.

    Има и една поговорка - безплатен обяд няма. Тези с безплатното зареждане си плащат с нервите за отстраняване на детските болести. Тесла от друга страна си плаща тока и изграждането на зарядни от джоба, заради това, че са пуснали автомобилът без достатъчно тестове.

    Не знам този за какво мрънка, като за разлика от Тесла, която няма право да се откаже от сделката и вече му е дала като себестойност втория автомобил за който мрънка, под формата на "гориво" .

    Той обаче от друга страна по всяко време може да се откаже и да си купи някой от новите модели, които вече нямат проблеми нито с батерията нито с двигателите, но ще изгуби както безплатното зареждане, така и гаранцията без ограничение на пробега.

    Но тарикатът все пак е избрал, да покара автомобила още колкото гаранционните километри на поршето и mercedes взети заедно, преди да смени автомобила.
  • 93 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #90 от "Тати ще му купи колело":

    За Тесла с пробег 1,7 млн километра никой умен човек няма да извади пари,защото е за Надин.
    Баничарките ги сменям на 10 години с пробег около 350 х.км.Старата баничарка я продадох на колега,още я кара.

    Коментиран от #98, #99

  • 94 Турбо

    4 0 Отговор

    До коментар #90 от "Тати ще му купи колело":

    Тесла надеждна?С 12 сменени на електромотора и незнайно колко сменени на батерии.Безплатното зареждане свърши.Ако германецът беше плащал гаранционните ремонти колко щеше да плати? Въпрос на време е и това да отпадне,това е реклама за да стимулират клиента за покупка.Ще стане като при другите автомобили,гаранцията е километри пробег или години ползване,което настъпи първо.
  • 95 Мнение

    4 1 Отговор

    До коментар #84 от "МЪСК 💵":

    Освен това, всяка сл година, капацитета на батерията на тая тесла намаля, през зимата пък пробега е с около 30% по-нисък спрямо лятото, а за капак на всеки малко над 100к км трябва да смениш и ел двигател?! За смяната на батерии няма да споменаваме, да не засегнем някой ел-фанатик!

    Когато хвалиш теслЪта за тва, че късала конци, а не че е надеждна, с евтина поддръжка, общодостъпна и дълготрайна (неща към които всеки нормален човек с поне 2 активни мозъчни клетки, се стреми), по същата "логика" аз мога да ти похваля ракетните автомобили - не оставят невлезнал сопол в мозъка, поради гигантското си ускорение, НО КАКВО ОТ ТОВА???!!!

    Ей такива хора управляват света за съжаление!
    Не им дреме колко в същност замърсяват тия електрокари, как се поддържат, как ще си ги позволи обикновения човек, важното е, че видимо нямали ауспуси и били съвременното модерно???!!!

    Досущ като овладените глобалистки медии - не е важно, че фащ мародерстват из света десетилетия наред след ВСВ насам, важното било, че фащ били демократи, а Русия били агресори??????!!!!!!

    Ей тия глупости трябва моментално да се спрат!!!
    Не може първоначално 24/7 ковид (другата ниша на глобалистите), а след това 24/7 война, Русия, Русия, война!!! И едноклетъчните в тиквите люде - даа булю булю булю!!!

    Имате глави на раменете си, ползвайте ги по предназначение!!!

    Коментиран от #116

  • 96 Анонимен

    3 1 Отговор
    Къде е оня с фотоволтаиците и киловатите на покрива на гаража да се изкаже.и да каже по колко ток се произвежда на денонощието, колко е евтино.и как докато спиш я зареждаш.И да похвали качествата на теслите и как ще пуснат още по мощни батерии.и как ДВГ то си отива
  • 97 Хахаха

    4 1 Отговор
    Собственикът на Tesla-та казва, че ще кара електрическа кола, докато километражът покаже два милиона километра.

    После идва в България и става на 110.000км :)
  • 98 Колко ти струваше

    1 3 Отговор

    До коментар #93 от "Турбо":

    Баничарката като нова?

    Защо ги сменяш, а не ги караш? Този смята да мине ОЩЕ 300 000 , на колкото ти си хвърляш колите, но ВЕЧЕ Е карал 1,7 милиона километра ПРЕДИ ТОВА. Правиш ли разликата?

    Колко ти струва горивото за 350 000км? Защо мълчиш? Да не би защото горивото струва повече от баничарката?

    Коментиран от #103, #106

  • 99 Рециклиране в Надин

    0 2 Отговор

    До коментар #93 от "Турбо":

    Май пропускаш, че всеки един от 14-те модула на батерията може да бъде продаден в ebay за около 1 000 долара и само от това ще изкара повече пари отколкото ти си дал за чисто новата си баничарка. Отделно останалите части. Тоест спокойно сега може да я продаде в цялата по-скъпо отколкото ти ще си купиш нова баничарка тези дни след като са поскъпнали. Тоест електромобилите ще си останат скъпи, но няма как да се обезценят като автомобилите с ДВГ, защото батериите могат да се ползват и по други предназначения преди рециклиране и парите са си в тях.

    А между другото всички песни, АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ, в България и голяма част от околните държави зареждат напълно безплатно на зарядните на Тесла. Е няма да е вечно, но за някои живееш в София или Пловдив, който като този немец пътува по много километри на ден може да се възползва.

    Коментиран от #100, #102

  • 100 Гецата

    2 0 Отговор

    До коментар #99 от "Рециклиране в Надин":

    Безплатното зареждане е платено още като даваш 100 к.за тоя курник Тесла.Капана с безплатното сирене щракна 🐀.

    Коментиран от #101

  • 101 Зависи от гледната точка

    0 2 Отговор

    До коментар #100 от "Гецата":

    Този немец не е платил 100, а около 150 000 лв, но е спестил много повече от зареждане. Ти въобще направи ли си сметка колко струва само горивото за 200 000 км, колкото върти годишно този немец?

    Поне един няма ли да сме днес не колко ще му излезе горивото за неговия си автомобил с настоящия разход на гориво? Защо всички мълчите като да не казвам какво по тази тема но постоянно обяснявате колко струвала теслата?

    Скъпо и евтино са относителни понятия докато не ги вкараш в контекст, а в случая скъпото излиза по-евтино.

    Ето Турбо купил баничарката си по същото време, но е дал 25 000 лв за баничарка и 50 000 лв за гориво.

    Къде ли е капана и евтиното сиренце? Това е като да ти дадат "безплатен" мобилен телефон срещу месечна абонаментна такса от 50 лв за срок от две години.
  • 102 Данчо ментата

    3 0 Отговор

    До коментар #99 от "Рециклиране в Надин":

    В ebay продават ли тоалетна хартия и дамски превръзки втора употреба ? Батерия втора употреба ще си купи някой умник като тебе.

    Коментиран от #104

  • 103 Данчо ментата

    4 0 Отговор

    До коментар #98 от "Колко ти струваше":

    Ако на турбо му сменяха двигателя безплатно на всеки 200 к.км щеше да кара баничарката докато изгние купето.

    Коментиран от #105

  • 104 А сещаш ли се

    0 4 Отговор

    До коментар #102 от "Данчо ментата":

    Дали ще ги продават на тези цени, ако не можеха да ги продадат и нямаше търсене?

    Продават се както за резервни части, защото тези модули са вързани последователно и ако един от тях се прецака не работи цялата батерия и можеш да си я ремонтираш срещу хиляда като замениш повредения модул.

    Също така се продават и като батерии за съхранение на енергия -5,2 киловатачаса на модул. Около 200 долара за киловатчас, което е даже евтино на база на качествата на тези батерии.

    А ако не си наясно, ако живота на една батерия е 1000 цикъла, това на практика означава че след 1000 цикъла е на 80% от първоначалния си капацитет. Тоест вече не е 5,2, а около 4 киловатчаса за "амортизирана батерия", което все още е приемливо за съхранение на енергия, но не за автомобил.

    Коментиран от #108

  • 105 Е така де!

    0 4 Отговор

    До коментар #103 от "Данчо ментата":

    Напълно съм съгласен. А пък ако му даваха и безплатно гориво, нямаше да върти по 350 хиляди километра за 10 години, а щеше да ги върти само за две години. Ама нито му дават безплатно гориво нито безплатни двигатели и си плаща евтините горива и евтините ремонти като поп и накрая му излиза по-скъпо от на този с теслата, въпреки че е върти по 8 пъти по-малко годишно.

    Коментиран от #107

  • 106 Турбо

    5 0 Отговор

    До коментар #98 от "Колко ти струваше":

    Сменям баничарката на 10 години, както правят всички умни европейци,за да не давам пари за скъпи ремонти.Други въпроси?

    Коментиран от #109

  • 107 Турбо

    5 0 Отговор

    До коментар #105 от "Е така де!":

    Аз съм си направил сметката и нямам причина да се оплаквам.Не бих си купил кола за 100 х. с електромотор еднодневка,който се сменя като консуматив.

    Коментиран от #110, #118

  • 108 Турбо

    5 0 Отговор

    До коментар #104 от "А сещаш ли се":

    Батерия втора употреба е като пробита бъчва.Наливаш,налива и все празна хахахахахахахахахахахахаха
  • 109 Така ли било?

    0 4 Отговор

    До коментар #106 от "Турбо":

    А ако караш я по 200 хиляди километра като този, пак ли щеше да правиш като всички европейци да смениш баничарката на 10 години?

    Защо се мислиш за по-умен от него и смяташ че той не си е направил добре сметката? Ти ако беше на негово място какъв автомобил щеше да си купиш за да минаваш с него по 200 хиляди километра годишно?
  • 110 Какво те бърка?

    1 4 Отговор

    До коментар #107 от "Турбо":

    Какво значение има, че двигателя изкарва горе-долу колкото ангренажен ремък, що м ремонта отнема приблизително същото време, но ангренажния ремък трябва да си го платиш, а на тази тесла моторите са сменяни абсолютно безплатно?

    И продължаваш да не отговаряш колко ти излезе горивото за 10 години? Още две баничарки нали? А за това време един собственик на тесла от първите би сменил два двигателя напълно безплатно.

    Сегашните изкарват по половин милион без никакви ремонти и с около 85-90% от първоначалния капацитет на батерията.

    Коментиран от #112

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Алооо сметкаджиятааа

    2 1 Отговор

    До коментар #110 от "Какво те бърка?":

    а теб какво те бърка на кой-колко му е излязло, а стотинкаджия такъв???
    Ако ще и 5-торно да му е излязло…. а ти кога с тесла??? Кажи де!!!! Не мрънкай, че си минавал само по 10 000 км на година моля….. нали и ток връща в мрежата, ще направиш пачка!!!!

    Коментиран от #114, #115

  • 113 Хахаааа

    4 0 Отговор

    До коментар #84 от "МЪСК 💵":

    това ли ти е демонстрацията на сила???
    Пусни си клипчета от тубата-има стотици клипчета на дрифтове и брутални бърнаути с бензинови и дизелови ДВГ-та…че и камиони дори!!!
  • 114 Защо питаш мен?

    0 4 Отговор

    До коментар #112 от "Алооо сметкаджиятааа":

    Питай турбо и останалите антиелектрици които постоянно правят сметките на всички притежатели на тесла колко са били набутали да си купят скъп автомобил, а на тях как евтино им излизала сметката.

    Ама обикновено правят сметката без кръчмар.

    Ако кара колкото този, ще трябва да сменя баничарките на година и половина и въобще няма да му излезе сметката. Да не говорим, че за две години при 400 хиляди километра, дори с неговия измислен разход от 5 на 100 и 15 лв на 100 км, ще дава по 60 000 лв за гориво.

    За 10 години 300 000 лв за гориво, обаче този се бил набутал, защото бил дал 160 000 лв за автомобил вместо 300 000 лв за гориво.
  • 115 Забравих другите сметки

    0 5 Отговор

    До коментар #112 от "Алооо сметкаджиятааа":

    Всеки ден този пич пести поне по един час повече от Турбо защото не пести гориво като него за да му харчи баничарката 5, а си дава газ по пътищата. На година пести по 365 часа, което са 45 8-часови работни дни, които турбо би прекарвала с 90 км в час.

    Коментиран от #117

  • 116 Глава без ....

    4 0 Отговор

    До коментар #95 от "Мнение":

    Говориш за две-три различни неща все едно че имат връзка . Вероятно и в главата ти са така навързани . Така ни учеха години наред , това не прощава на собственото мислене ( а за собствено мнение има много добри изследвания - в науката собственото мнение се доказва , а не се казва , ми това е моето мнение)
  • 117 ТИР

    5 0 Отговор

    До коментар #115 от "Забравих другите сметки":

    За мен нафтата е безплатна.
  • 118 ТИР

    5 0 Отговор

    До коментар #107 от "Турбо":

    Оферта - нафта на лев и петдесет.

    Коментиран от #119

  • 119 Сметчица

    0 4 Отговор

    До коментар #118 от "ТИР":

    Дори при разход 6 на 100 с магистрална скорост, за 200 000 км на година ще му трябват по 12 000 литра на година. 1000 литра на месец можеш ли да му осигуриш? По колко литра на месец ти харчи тира?

    Дори при тази цена са 20 000 лв на година. За 10 години 200 000 лв ако купува нафтата от тебе на половин цена.

    Трябва да добавим и шест баничарки/леки автомобила в случая по 350 000 км още четвърт милион лв и станаха половин милион (500 000) лева ако кара с нафта от 1.60.

    Ама разбира се този немец бил глупак, че дал 150 000 лв за да свърши същата работа.

    Коментиран от #120, #132

  • 120 Механик

    6 0 Отговор

    До коментар #119 от "Сметчица":

    Застани на околовръстното и преброй колко тира минават за час.Иди до някой тир паркинг,преброй колко тира има.Всеки ще ти продаде гориво.

    Коментиран от #122

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 А ти погледни календара

    1 4 Отговор

    До коментар #120 от "Механик":

    Говориш ми за времената от миналия век. Отдавна вече всеки тир си има gps тракер, който освен всичко друго, следи и нивото на горивото в резервоара и алармира собственика при всяко отклонение от предварително зададените параметри.

    Ако едно време продажбата на нафта беше правилно, сега е по-скоро изключение за потвърждаване на правилото и е трудно да намериш някой наглец. Особено пък при положение, че за цял месец харчат по три-четири тона, как смяташ, че ще отклонят повече от 100 200 литра? Питай някой тираджия дали иска да си изгуби работата заради 150 лв на месец допълнително и дали въобще му се цапа за дребни суми? В най-добрия случай ще си напълни резервоара на личния автомобил и толкова.

    Коментиран от #124

  • 123 Ти качвал ли си се на автомобил

    0 4 Отговор

    До коментар #121 от "Механик":

    Колко харчи автомобил със скорост 140 км в час? Или и ти вярваш че турбо с баничарката се движи с магистрална скорост с 4,5 л на 100. Ама после се оказа че никога през живота си не е вдигал 140 150 км в час и не знае колко харчи при такава скорост.

    Хайде покарайте нормални автомобили с нормални скорости и престанете да пишете глупости по форумите.

    Значи този глупак кара със 130 140 км по магистралите и не плаща гориво ама вие сте много умни и карате с 90 км в час и си купувате евтини автомобили а после давате по два пъти повече за гориво.

    Човекът очевидно си пътува по много, защото и с предния си автомобил беше изминал 500 000 км за три-четири години.

    Очевидно е че не всеки пътува по 100 - 200 хиляди километра годишно, но не е ли още по-очевидно че все пак има такива и е напълно логично да се възползват ако някоя марка им предлага безплатно зареждане и пълна 8-годишна гаранция на задвижването без ограничение на километрите.
  • 124 ТИР

    4 0 Отговор

    До коментар #122 от "А ти погледни календара":

    Да си чувал за излишната нафта която се връща в резервоара ?При мен тази нафта захранва две коли и котел на нафта.Каквото остане продавам.

    Коментиран от #125

  • 125 Браво на тебе

    1 4 Отговор

    До коментар #124 от "ТИР":

    Очевидно и за виртуален тираджия не ставаш, защото това беше най-глупавото нещо което съм чувал. Това е най-лесния начин да те хванат. Най-елементарния начин е при пълнене на резервоара, директно да си сипеш още на бензиностанцията колкото си решил в тубите, вместо в резервоара.

    Само където компютъра на камиона много добре знае колко литра точно е изгорил и колко километра си изминал.

    Тоест трябва да попаднеш на собственик на камион на който няма да му направи впечатление, че камионът който е обикновено гори 28 30 на 100, като го караш ти, гори 50 на 100.

    Ама щом си намерил такъв шеф, да ти е жив и здрав. Вероятно и 80% от стоката която возиш не стига до крайното предназначение. Нямаш ли си и магазинче в което да продаваш откраднатите товари?

    Коментиран от #126, #127

  • 126 ТИР

    4 0 Отговор

    До коментар #125 от "Браво на тебе":

    На четири тона за месец до 10 процента не се усещат.Дали камиона гори 28 или 30 на сто все тая.Никой няма да посмее да открадне повече,ще го хванат.
  • 127 ТИР

    3 1 Отговор

    До коментар #125 от "Браво на тебе":

    Собственика няма ли да забележи как в резервоар от 500 литра ,зареждаш 540 литра като си напълниш две туби по 20 литра?Краденето без да те хванат е изкуство,теб ще те хванат веднага, защото не знаеш как става.

    Коментиран от #128, #130

  • 128 А ако заредиш

    0 3 Отговор

    До коментар #127 от "ТИР":

    440 л в резервоара и 40 л в туби с фактура за 480 литра, как точно ще те хванат. Даже не е нужно в туби, а направо в резервоара на този на който ще я продаваш директно от колонката. Хайде и ние да знаем някои неща!

    Не е като да не съм имал шофьори и да не са ме крали.

    И къде въобще успяваш да навъртиш в България 160 000 км годишно с 50 000 литра нафта? Нали електрическите камиони би ли безсмислени защото не става ли за кратки курсове, а шефът ти само за гориво дава по 150 000 лв на година.

    Колко ти струва влекачът? Ти само за няколко месеца харчиш повече отколкото струва целия влекач е то само на вътрешни курсове!

    Коментиран от #129, #131

  • 129 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #128 от "А ако заредиш":

    Не учи дядо си как да кашля.Шофьорите не тръгват с непълен резервоар.
  • 130 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #127 от "ТИР":

    Този е завършил ВИУ - висше интернет училище.Даже и гориво не знае как се краде,няма го в ютуба.
  • 131 Тесльоо

    1 0 Отговор

    До коментар #128 от "А ако заредиш":

    какви шАфьори си имал,хайде стига си лъгал….бус 307 беше имал….после с по 170 средна скорост беше карал….а кола нямаш…
    От ток разбира, от транспорт разбира…. икономист-инженер….реално-дървен професор, който се крие в нета…
  • 132 Сметльооо

    1 0 Отговор

    До коментар #119 от "Сметчица":

    ако не беше първоначалната зарибявка и тези 12 безплатни смени трябваше да плати сам, каква щеше да е сметката???
  • 133 Ама вие ...

    0 1 Отговор
    Нищо не знаете ! Аз съм изминал 2 мил. км. и не съм сменил нито един мотор на ... магарето си !
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Ббб

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "разликата":

    Да, но този мотор на МБ се е обслужвал. Първите мотори на Тесла искат обслужване на всеки 150 000км - уплътнения и семеринги. Обаче не се прави и Тесла го сменят по гаранция, която е без ограничение на км. В момента в БГ това се прави и няма проблем.