6 Октомври, 2013 12:05 10 353 13

Jawa все още е в играта

  • jawa
Jawa все още е в играта - 1

Вероятно мнозина моторджии от едно време ще бъдат приятно изненадани да научат, че чешката класика Jawa 350 все още се произвежда и продава с умерен успех. Легендарната моторетка може да се поръча в три модификации.

Jawa все още е в играта



Classic, Sport и Military Limited Edition се оборудват с едновремешния 345-кубиков двутактов двуцилиндров двигател с мощност 23 к.с. при 5 250 об/мин и 32 Нм при 4 750 об/мин.

Jawa все още е в играта



Сърцата на феновете на Jawa със сигурност ще се стоплят при вида на овалния резервоар с гумени вложки и хромирани декорации от двете страни и гумените маншони на вилката. Спортната и "военната" модификация също носят носталгичен привкус.

Jawa все още е в играта



Чешкият мотор има четиристепенна скоростна кутия, електрически стартер и 265-милиметров вентилиран диск отпред. С едно зареждане на 17-литровия резервоар могат да бъдат изминати 400 км, а базовата версия струва €4 000. Предлага се и модификация с кош.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Иван

    3 8 Отговор
    Че кой ,ще ги купува тези боклуци?

    Коментиран от #7

  • 2 БУМЕР КАМОР

    3 6 Отговор
    ceska greshka
  • 3 ВИП АМГ

    0 7 Отговор
    sled 2000g vsichki mtori sa pradnq

    Коментиран от #9

  • 4 mitko angelov

    2 3 Отговор
    мотора е много хубаф

    Коментиран от #5

  • 5 comment

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "mitko angelov":

    Колкото ти си грамотен, толкова и този танк е хубав. Поне да бяха направили 4-тактов двигател.
  • 6 Тодор Тодоров

    2 1 Отговор
    Защо да правят четиритактов двигател?
  • 7 hienata

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Иван":

    Не знаех,че още ги правят иначе бих си купил (зеления ми харесва много). Елементарен за подръжка, и спокойно прави 100 000км без ремонт , а и ремонта им е много лесен и евтин. Предимствата на двутактовия двигател са именно в това : лесна и евтина подръжка, равен и балансиран ход в средните обороти (с които се карат обичайно тези мотори) висок въртящ момент при ниски и средни обороти. Ееех направо ме хваща носталгия като го гледам.


  • 8 Владислав Димитров

    5 1 Отговор
    Който не харесва Ява , да яде плява .
  • 9 Bogomil Spasov

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "ВИП АМГ":

    тая ява, да земат да я подобрят малко, като копират от ЯМАХА РД 350 поне да го направят както трябва. Иначе носталгията е на 100%

    Коментиран от #10

  • 10 Владислав Димитров

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Bogomil Spasov":

    Важното е , че не са копирали цената на Ямаха.
  • 11 Иван Вълчев

    2 0 Отговор
    Чезет е по-полулярен у нас.
    Немските МЗ-тки дали още се правят?

    Коментиран от #13

  • 12 Виктор Кирилов

    2 0 Отговор
    и днес имам старата двутактова Ява за съжаление поддръжката и силно ме затруднява, няма части, няма и хора които биха искали да се занимават с такъв тип мотори....
  • 13 Бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Иван Вълчев":

    Иване Ява и Чезет отдавна са обединени в една обща фирма наречена Ява Чезет