4 Октомври, 2023 12:18 67 793 49

Това са най-надеждните дизелови двигатели

  • дизел-
  • дизелови двигатели-
  • надеждност
Това са най-надеждните дизелови двигатели - 1

Въпреки факта, че дизеловите двигатели постепенно отстъпват място на бензиновите, те все още имат значителен брой фенове по целия свят. Сега, порталът HotCars ни показва кои според експертите на ресурса, са най-надеждните димелови двигатели.

Cummins 6.7 ISB, според рейтинга, се счита за един от най-надеждните дизелови двигатели за автомобили. Този турбо шестак се монтира на големи RAM пикапи. Но кой би могъл да се мери с него в тази класация?

Второто място в ТОП-10 на най-надеждните дизелови двигатели в света принадлежи на 7.3-литровия турбодизел Ford Power Stroke. Този дизелов двигател се използва от 1994 до 2004 г. на пикапите Ford F-Series Super Duty.

Челната тройка допълва Chevrolet Duramax 6.6L LB7 с 300 конски сили, който задвижва пикапите Chevrolet Silverado HD и GMC Sierra HD между 2001 и 2004 г. А ето и пълен списък на десетте най-надеждни дизелови двигателя:

Cummins 6.7 ISB;
Ford Power Stroke 7.3;
Chevrolet Duramax 6.6L LB7;
Cummins 5.9L;
BMW M57;
Volvo D5;
Hyundai 1.6 CRDi;
Toyota 1HD-FTE;
Mercedes-Benz OM617;
Volkswagen 1.9L ALH TDI Diesel.

Важно е да се отбележи, че в момента темата за дизеловите двигатели е актуална не само от гледна точка на определяне на най-добрите от тях, но и в контекста на историческата промяна, свързана с решението на много производители да прекратят производството на дизелови двигатели.

Въпреки това в много големи страни като Канада, Австралия и Съединените американски щати автомобилите с дизелови двигатели все още са незаменими и въпросът за избора на правилния дизел остава актуален.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 60 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Кочината БГ

    112 13 Отговор
    Айде да се върнем в Европа....американския пазар не ме интересува, нито най-надежните им дизели.
  • 3 Селянин

    89 6 Отговор
    Установили са това което обяснявам от години. Здравите са до около 2006г. После идват счетоводителите и програмираното стареене и всичко приключва.

    Коментиран от #9

  • 4 Облъчен

    96 9 Отговор
    Ако пишеше, че става въпрос за Америка нямаше дори да кликна отгоре. Оправете си заглавията

    Коментиран от #15

  • 5 Питам се аз

    89 4 Отговор
    Какъв е смисъла от статията, като тия дизели ние ги нямаме и не ги караме?

    Коментиран от #23

  • 6 Пак плява

    87 8 Отговор
    Подвеждащо заглавие за кликове. Долно и недостойно е. Точка
  • 7 Парапурко

    24 11 Отговор

    До коментар #1 от "Патурко":

    Отиди в Хамерика, не гняви тука.
  • 8 Ганьо

    26 10 Отговор
    Не искам,но се налага да емигрирам . Всичко хубаво надеждно и дълготрайно се оказа в Америка.За това там колите втора употреба са почти без пари щот са много хубави
  • 9 Поря

    13 3 Отговор

    До коментар #3 от "Селянин":

    Чудо на глупостта
  • 10 Трън

    20 2 Отговор
    На Волво д5 се монтират 2 двигателя. 2.0 и 2.4 кой от тях?

    Коментиран от #11, #20, #22, #44

  • 11 Анонимен

    25 0 Отговор

    До коментар #10 от "Трън":

    2.0. Пет цилиндровия е редуциран д5. Всичко е почти едно е също дори диаметъра на буталата.само ходът на буталата на 2.0.е с някакви милиметра по малък. А и няма вихрови клапи. Разбира се и ГНПто е различно. Но като погледнеш двигателите на вид (консрукция) са едно.

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Само

    13 4 Отговор

    До коментар #4 от "Облъчен":

    Първите три са за Америка останалите се продават и в Европа даже и у нас
  • 16 Не точна информация

    33 3 Отговор
    Hyundai 1.6 CRDi. - Двигателят е италянски VM . Хюндай нямат дизел

    Коментиран от #26, #32, #49

  • 17 Адвоката

    28 14 Отговор
    Renault dci
    Най надеждните двигатели в Европа
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Шрот

    7 1 Отговор
    Превод от Американски сайт
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Маслара

    16 1 Отговор
    Аз да попитам от къде да си купя Mercedes-Benz с OM617 мотор?

    Коментиран от #31

  • 22 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Трън":

    2.4д 5 ,163/197 , 2.0 116/132, 90/126 д 3 се води !!!.
  • 23 Йордан

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Питам се аз":

    1.6 crdi е монтиран в Хюндай и 30
  • 24 Никси

    8 0 Отговор
    има една ес-класа 140 се продава в NEXT AUTO Пернишка автокъща тъмно син цвят доста запазена с черен кожен салон също запазен и мотора е един от най добрите дизели , срещу 22 990 бинги лева и е твой , не се майтапим виж в мобилето ес -300 ТД За Колекцйонери пише, е джанти хубави няма с тазове е ама ти ще си набавиш , джанти ако си мераклия !!!.
  • 25 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Патурко":

    от К-701 ли ? !!!.
  • 26 Никси

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "Не точна информация":

    Еърбъс А-380 , ползва двигатели на Ролс Ройс Британски Двигатели и са най безшумни !!!.

    Коментиран от #30

  • 27 Месииии

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Патурко":

    Ми питай майкя си
  • 28 Гошката

    23 0 Отговор
    Колкото да е комерсиално и изтъркано...1.9 TDI e най-издръжливият ,спрямо динамика и разход на гориво.
    Ако пък е с роторна помпа,на практика е неуморим .
    Иначе старите атмосферни дизели на Мерцедес са безсмъртни,но динамика йок,вземе пък да вдигне над 140 след сумати време,разхода става двуцифрен.

    Коментиран от #29

  • 29 Никси

    12 3 Отговор

    До коментар #28 от "Гошката":

    да , ако е с турбо ги вдига за нула време например Ц 202 ,250турбо дизел 150 коня , да разхода се покачва но за сметка на това яде всякъква нафта , докато при дизелите комънреил е точно обратното , по икономичен и по капризен от към нафта и доста върви и той , например Е-класа 211 ,220цди също 150 коня е по икономичен и по пъргав от турбо дизела но сипеш ли му калпава нафта , отидеха дюзите у кофата , освен ако не се рециклират как то е при Тойота Авенсис 177 коня 2.2 дизел и струва една торба с пари 4дюзи !!!.

    Коментиран от #35

  • 30 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #26 от "Никси":

    ама не двигатели от коли , а самолетни двигатели на Ролс Ройс !!!.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Абсолютно невярно

    3 5 Отговор

    До коментар #16 от "Не точна информация":

    Имат от сума ти време дизели. 1.5 имеше общи черти с италианското недоразумение, както и първите 2.0. 1.1,1.4, 1.6, 1.7 са си абсолютно и само и единствено Хюндай двигатели. Изключително надеждни и безпроблемни.
  • 33 12345

    15 0 Отговор
    До 32: Да си чувал за JTD на Фиат?
  • 34 Факт

    3 17 Отговор
    Само тапакможе да гледа дизелов двигател попринцип и още повече през 2023-та

    Коментиран от #36

  • 35 От чужбина

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "Никси":

    Mercedes Sprinter 311 CDI Изгорил е достатъчно много рапицово олио и му нема нищо. Единствено като се налива олиото трябва да се смесва с нафтата, иначе пада на дъното, двигателя започва да работи само на олио и при минусови температури прави проблем. Е, това беше, когато олиото беше много по-евтино от нафтата. Сега мисля, че е добре дизелите да се направят на газо-дизели. Подава се малко газ, от порядъка на 20-30% от горивото. Останалото си е нафта. Газта развива значително по-висока температура при горене и ако се подава много газ за сметка на нафтата се стига до съсипване на двигателя.
  • 36 От чужбина

    25 2 Отговор

    До коментар #34 от "Факт":

    Все още дизелните мотори си остават най-ефективните. Ако имаше по-ефективни и по-добри заместители вече щяха да са навлезли най-вече в селското стопанство. Защо? Защото обработката на земята е една от най-важните човешки дейности по изхранването и зависи напълно от дизелното гориво. Видял ли си трактор или комбаин на бензин? А електрически трактор или комбаин? Е, за сега НЯМА такива. Оставаме на ДИЗЕЛИ.

    Коментиран от #37

  • 37 Факт

    1 8 Отговор

    До коментар #36 от "От чужбина":

    Много по ефективни са земеделски машини и камиони на природен газ и метан
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Минчо

    2 0 Отговор
    Ей го бреее 1,9 TDI и тесни ... джобове, щото си требе поддръжка.
  • 44 Бай онзи

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Трън":

    2.4 Много съм доволен
  • 45 Румен Американеца

    3 1 Отговор
    В Америка дизелови двигатели се монтират на тирове, комбайни и грамадни пикапи. Леките автомобили са на бензин
  • 46 Дедо Пене

    1 2 Отговор
    ИМАМ ПАСАТ 1,9TDI от 17г.и е на 315хил.км. моторът работи като нов и сменявам само консумативи и предно окачване....все пак в България пътищата са ужасни! От тази модификация има милионници автомобили но моят автомобил е личен и втори в семейството!
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 истина

    2 0 Отговор
    Какво давате само американски класации , какво ни интересуват мотори над 5 л , при тях всичкото гориво е без пари заради заграбване, ама при нас. Направо сте се побъркали по тази американизация -гъзолизация.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.