Tesla може да произвежда най-желаните електрически автомобили в света, но това не отменя факта, че повечето от тях са ненадеждни. Компанията предпочита да не участва в проучванията на американската агенция JD Power, за да не се сравнява с автомобилите на конкурентите. Но ново проучване на германската организация Tuev-Verband дава тревожна картина какво можете да очаквате, ако закупите употребяван Tesla Model 3.
Европейски експерти анализираха всички продадени в Германия автомобили и оцениха тяхната надеждност, като преброиха колко пъти един или друг модел не е успял за премине технически преглед. Ще припомним, че в Германия е необходимо преминаването на технически преглед на всеки 2 години на автомобили, по-стари от 3 години.
По време на него техническият преглед проверява работата на такива компоненти като: шаси, спирачки, волан, фарове, огледала, предпазни колани и много други. Ако поне един тест е "провален", колата няма да може да се движи законно по пътищата на страната.
В резултат на това седанът Tesla Model 3 се оказа най-лошият автомобил за закупуване и експлоатация в най-популярната възрастова категория (от 2 до 3 години) . Според изчисления на германски анализатори през тази година 14.7 на сто от "теслите" не са минали технически преглед.
Най-честите проблеми, свързани с тази електрическа кола, според експертите, са неизправности на спирачната система. Освен това специалистите от Tuev-Verband говорят за честата повреда на окачването на автомобила, която се получава в резултат на повишеното натоварване на шасито поради теглото на батериите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 асдадасдасд
Много подвеждащо име за статия.
Коментиран от #27, #29, #33
10:58 14.12.2023
5 Широка душа, но не германска
10:59 14.12.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 ...
Коментиран от #31
11:07 14.12.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 мнение
Коментиран от #11
11:10 14.12.2023
10 Гост
Коментиран от #32
11:27 14.12.2023
11 Без мнение
До коментар #9 от "мнение":
Тези хора защо изобщо си губят времето да правят тестове и изследвания. Направо да те бяха питали и да им обясниш на бързо кое как е.Коментиран от #17
12:03 14.12.2023
12 Механик
Коментиран от #26
12:09 14.12.2023
13 Еееее
12:34 14.12.2023
14 Реално
Видяхме ги немците с ID.3 - закачаме и пълни с 50 кВт на Hypercharger-а на Финес, където тройката пълни с над 200.. Сега го били оправили. След дъжд - качулка. Както и забиването на екрана.
TESLA: един двоен суперкомпютър (откаже ли единия, другия продължава), на който суперкомпютър е инсталиран гениален софтуер (човекът е бил най-добрият програмист в Епъл), управлява всичко в колата: сигналът стига до всеки изпълнителен механизъм. Спестени километри кабели и 50 електронни модула и модулчета, дето нямат синхронизиране. Лесно за диагностика, лесно за ъпгрейд. Немците разглобиха един Модел 3 и се охълцаха. 20 години назад...
И кво викате, немския автопром, който губи милиарди заради ТЕСЛА, няма пари да плати подобни "проучвания"? Кого ще излъжат? Ние тези коли ги тестваме сами и знаем за кво иде реч
12:44 14.12.2023
15 Собственик
Коментиран от #23, #24, #30
12:56 14.12.2023
16 Бай Иван
13:08 14.12.2023
17 точно така
До коментар #11 от "Без мнение":
Написани са сума ти глупости, които дори си противоречат. Вярно да бяха питали или поне прочели малко повече информация от първа ръка, а не копипейст на немската пропаганда. Какво тегло, какви спирачки, тя дори не ги ползва в 99% от случаите....13:19 14.12.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Жжжжжжж
Коментиран от #20
14:35 14.12.2023
20 Мммда
До коментар #19 от "Жжжжжжж":
Бате не съм фен на електричните, но имах Мерцедес Е 2017, голям боклук излезе, още на 180000+- сменях валове повдигачи, клапани комплект, покарах го малко още +-50000 и го разкарах. Сега съм на Кия и съм доволен за моментаКоментиран от #28
16:09 14.12.2023
21 бай Даньо
Коментиран от #25
17:37 14.12.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Не изобщо
До коментар #15 от "Собственик":
не е… потърси в тубата сравнението на сняг с Ауди РС4 и после пак пускай тук Даниелчо-теслара….повЕрвали си…19:33 14.12.2023
25 Дакии
До коментар #21 от "бай Даньо":
кажи от кой гоУф и кви проблеми има с него???19:34 14.12.2023
26 Да да непременно
До коментар #12 от "Механик":
ще е така, особено когато не ви изнася на измислиците…19:35 14.12.2023
27 Адидасчоо
До коментар #4 от "асдадасдасд":
какви дюзи, турбини, ЕГР-и/ДПФ-и те гонят на нови гаранционни коли…. жалки ставате…19:38 14.12.2023
28 Безкрайно
До коментар #20 от "Мммда":
ти вЕрвам баце!!! Какъв мотор беше Е-класата, нова??? С какво Кия го смени, че тук за една бензинова И30-ка купувана нова и на 130 хил км не мога да изкажа очарование за качествена изработка и здравина… да евтина е и до там….19:42 14.12.2023
29 На тези
До коментар #4 от "асдадасдасд":
35000 км не е нормално дори и накрайник/тампон да смениш дори на нова Дачия…19:48 14.12.2023
30 ....
До коментар #15 от "Собственик":
абе то бива облъченост ама тва вашето е ново дъно... че си и вЕрвате :))))))))21:25 14.12.2023
31 Байчо ти
До коментар #7 от "...":
За кого точно ти е жал ?!!21:53 14.12.2023
32 Бен тен
До коментар #10 от "Гост":
На кого даваш акъл ? На хора които имат да похарчат сто хиляди лева за кола ли ?!Не мислиш ли че ако някой 3ма сто хиляди за харчене няма да има нужда от акъл от някой който има времето и опита да пише по форуми
21:56 14.12.2023
33 Хм...
До коментар #4 от "асдадасдасд":
Имам един дизелов 2.5 тона автомобил на 210 хил. км. Освен масла, филтри и два пъти смяна на накладки, за това време има сменен само един тампон!!! Предлагам да не генерализираме и да не се държим фанатично. Иначе смятам, че може би новата Тесла 3 е вече на друго ниво и се замислям сериозно за покупка.Коментиран от #34
22:52 14.12.2023
34 Кози
До коментар #33 от "Хм...":
Те и повечето в БГ не са ги сменяли, това не значи че не са за смяна :DУ нас кола се кара до откат, и ГТП се минава айляшки
Коментиран от #37
10:32 15.12.2023
35 някой
Коментиран от #36
14:18 15.12.2023
36 След като
До коментар #35 от "някой":
не ти изнася, какво казват германците-търси и чети какво показват Английски/Американски пътни служби…. или и те лъжат в полза на Немците….??? Нереални сте….15:09 15.12.2023
37 Крави Коне
До коментар #34 от "Кози":
ако ти така караш нови коли и толкова и поддържаш…въпреки че дълбоко ме съмняваш….Виж за прегледа си ясен….
15:10 15.12.2023
38 Баце
Коментиран от #39
16:02 16.12.2023
39 Не е трън, а направо стрела в окото
До коментар #38 от "Баце":
Не виждаш ли колко нагли вече станаха заглавията. Преди време беше завоалиран намек и опит за създаване на внушения, А сега още първите думи в заглавието са НЕ КУПУВАЙТЕ ТЕСЛА. Ако преди го нашепваха сега направо крещят НЕ КУПУВАЙТЕ.Паниката вече е жестока. Първо очакваха Тесла да фалира, после очакваха, че да вържеш една батерия с един мотор е фасулска работа и по всяко време могат да започнат да произвеждат електромобили и да задминат Тесла по продажби, после видяха че и това няма как да стане и очакваха модата с електромобилите да отмине, за да продължат с това което си знаят да произвеждат ДВГ и да доят клиентите за поддръжка, но сега вече и очаквания нямат защото края се вижда, а те нямат полезни ходове И единственото което остава е да крещят неистово като за последно ЗА БОГА БРАТЯ НЕ КУПУВАЙТЕ ТЕСЛА!
Само преди няколко дни имаше друга подобна статия
НЕ СИ КУПУВАЙТЕ TESLA или защо Cybertruck е изправен пред НЕИЗБЕЖЕН ПАЗАРЕН ПРОВАЛ?
10 Декември, 2023
След като е пазарен провал не би ли трябвало ВЕЧЕ никой да не го купува ПРЕДИ да ни кажете?
20:00 16.12.2023