14 Декември, 2023 10:50 5 277 39

Не си купувайте Tesla Model 3 - тази кола е на последното място в германския рейтинг за надеждност

  • tesla-
  • model 3-
  • надеждонст
Не си купувайте Tesla Model 3 - тази кола е на последното място в германския рейтинг за надеждност - 1

Tesla може да произвежда най-желаните електрически автомобили в света, но това не отменя факта, че повечето от тях са ненадеждни. Компанията предпочита да не участва в проучванията на американската агенция JD Power, за да не се сравнява с автомобилите на конкурентите. Но ново проучване на германската организация Tuev-Verband дава тревожна картина какво можете да очаквате, ако закупите употребяван Tesla Model 3.

Европейски експерти анализираха всички продадени в Германия автомобили и оцениха тяхната надеждност, като преброиха колко пъти един или друг модел не е успял за премине технически преглед. Ще припомним, че в Германия е необходимо преминаването на технически преглед на всеки 2 години на автомобили, по-стари от 3 години.

По време на него техническият преглед проверява работата на такива компоненти като: шаси, спирачки, волан, фарове, огледала, предпазни колани и много други. Ако поне един тест е "провален", колата няма да може да се движи законно по пътищата на страната.

В резултат на това седанът Tesla Model 3 се оказа най-лошият автомобил за закупуване и експлоатация в най-популярната възрастова категория (от 2 до 3 години) . Според изчисления на германски анализатори през тази година 14.7 на сто от "теслите" не са минали технически преглед.

Най-честите проблеми, свързани с тази електрическа кола, според експертите, са ​​неизправности на спирачната система. Освен това специалистите от Tuev-Verband говорят за честата повреда на окачването на автомобила, която се получава в резултат на повишеното натоварване на шасито поради теглото на батериите.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 асдадасдасд

    29 29 Отговор
    И какво - заради 1 носач който съм сменил за 35к км и спирачки, които така или иначе рядко ползвам заради рекуперацията викате да се откажа от нея и вместо да спестявам по 6-7к лева на година да сипвам нафтичка на 3 кинта и да сменям турбо, дюзи, вериги, да правя автомат, да режа дпф и т.н?
    Много подвеждащо име за статия.

    Коментиран от #27, #29, #33

  • 5 Широка душа, но не германска

    7 8 Отговор
    А бай Ганьо е казал "Имал си бол пари, платил си!" към което ще допълня, че ако имаш достатъчно да дадеш за нещо, ще имаш и да го оправиш или смениш, когато се развали.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ...

    6 9 Отговор
    пхахахаха жалка история, ама нищо неочаквано

    Коментиран от #31

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 мнение

    22 18 Отговор
    Тесла модел 3 в най-тежкия си вариант е 1800 кг, какво повишено тегло е това?!? Единствено гумите се поддържат с по-високо налягане от обикновено - 2.9-3 бара по задание на производителя. Повишено натоварване може да има от по-агресивно шофиране, което не е трудно при близо 500 коня мощност. Спирачките са с рекуперация и накладки и дискове на пракика се сменят след 200-300 хил км. Поинтересувайте се малко пред копипейст на чужди статии....

    Коментиран от #11

  • 10 Гост

    16 15 Отговор
    По добре никога не си купувайте Тесла.

    Коментиран от #32

  • 11 Без мнение

    8 9 Отговор

    До коментар #9 от "мнение":

    Тези хора защо изобщо си губят времето да правят тестове и изследвания. Направо да те бяха питали и да им обясниш на бързо кое как е.

    Коментиран от #17

  • 12 Механик

    19 7 Отговор
    Поне на снимката да имаше Модел 3, а то 2 броя Модел S! Иначе от немците няма как да очаквате друго класиране, там критериите за надежност са така подбрани, че Порше и Фолксваген да са напред.

    Коментиран от #26

  • 13 Еееее

    6 5 Отговор
    Късно

  • 14 Реално

    19 9 Отговор
    Дообре! Колата с най-доброто термоуправление в света Octovalve и най-ниския разход за теглото и конете си в света. 300-500 коня (SR, LR, Performance), 2 багажника (Фауветата защо са с един? - щото толкова си могат), 4х4, панорама..
    Видяхме ги немците с ID.3 - закачаме и пълни с 50 кВт на Hypercharger-а на Финес, където тройката пълни с над 200.. Сега го били оправили. След дъжд - качулка. Както и забиването на екрана.
    TESLA: един двоен суперкомпютър (откаже ли единия, другия продължава), на който суперкомпютър е инсталиран гениален софтуер (човекът е бил най-добрият програмист в Епъл), управлява всичко в колата: сигналът стига до всеки изпълнителен механизъм. Спестени километри кабели и 50 електронни модула и модулчета, дето нямат синхронизиране. Лесно за диагностика, лесно за ъпгрейд. Немците разглобиха един Модел 3 и се охълцаха. 20 години назад...

    И кво викате, немския автопром, който губи милиарди заради ТЕСЛА, няма пари да плати подобни "проучвания"? Кого ще излъжат? Ние тези коли ги тестваме сами и знаем за кво иде реч
  • 15 Собственик

    13 4 Отговор
    Това е колата с най-доброто 4х4. Хората решават какво да си купуват и какво не.

    Коментиран от #23, #24, #30

  • 16 Бай Иван

    5 5 Отговор
    Неща Т,сла...имам нужда от Абрихт!
  • 17 точно така

    12 5 Отговор

    До коментар #11 от "Без мнение":

    Написани са сума ти глупости, които дори си противоречат. Вярно да бяха питали или поне прочели малко повече информация от първа ръка, а не копипейст на немската пропаганда. Какво тегло, какви спирачки, тя дори не ги ползва в 99% от случаите....
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Жжжжжжж

    2 9 Отговор
    НИКАКВА ТЕСЛА НЯМА ДА СИ КУПУВАМ С КОЯТО И ДА Е ЦИФРА И БУКВА

    Коментиран от #20

  • 20 Мммда

    8 2 Отговор

    До коментар #19 от "Жжжжжжж":

    Бате не съм фен на електричните, но имах Мерцедес Е 2017, голям боклук излезе, още на 180000+- сменях валове повдигачи, клапани комплект, покарах го малко още +-50000 и го разкарах. Сега съм на Кия и съм доволен за момента

    Коментиран от #28

  • 21 бай Даньо

    7 2 Отговор
    А стига бе Теслите по ненадеждни от гоуфа ли!? Не може да бъде. А нещо от Ауди поне да са по надеждни или не !? ха-ха-ха! Дойчо дойчо !

    Коментиран от #25

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Не изобщо

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Собственик":

    не е… потърси в тубата сравнението на сняг с Ауди РС4 и после пак пускай тук Даниелчо-теслара….повЕрвали си…
  • 25 Дакии

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "бай Даньо":

    кажи от кой гоУф и кви проблеми има с него???
  • 26 Да да непременно

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Механик":

    ще е така, особено когато не ви изнася на измислиците…
  • 27 Адидасчоо

    2 6 Отговор

    До коментар #4 от "асдадасдасд":

    какви дюзи, турбини, ЕГР-и/ДПФ-и те гонят на нови гаранционни коли…. жалки ставате…
  • 28 Безкрайно

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Мммда":

    ти вЕрвам баце!!! Какъв мотор беше Е-класата, нова??? С какво Кия го смени, че тук за една бензинова И30-ка купувана нова и на 130 хил км не мога да изкажа очарование за качествена изработка и здравина… да евтина е и до там….
  • 29 На тези

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "асдадасдасд":

    35000 км не е нормално дори и накрайник/тампон да смениш дори на нова Дачия…
  • 30 ....

    3 5 Отговор

    До коментар #15 от "Собственик":

    абе то бива облъченост ама тва вашето е ново дъно... че си и вЕрвате :))))))))
  • 31 Байчо ти

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "...":

    За кого точно ти е жал ?!!
  • 32 Бен тен

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    На кого даваш акъл ? На хора които имат да похарчат сто хиляди лева за кола ли ?!

    Не мислиш ли че ако някой 3ма сто хиляди за харчене няма да има нужда от акъл от някой който има времето и опита да пише по форуми
  • 33 Хм...

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "асдадасдасд":

    Имам един дизелов 2.5 тона автомобил на 210 хил. км. Освен масла, филтри и два пъти смяна на накладки, за това време има сменен само един тампон!!! Предлагам да не генерализираме и да не се държим фанатично. Иначе смятам, че може би новата Тесла 3 е вече на друго ниво и се замислям сериозно за покупка.

    Коментиран от #34

  • 34 Кози

    4 2 Отговор

    До коментар #33 от "Хм...":

    Те и повечето в БГ не са ги сменяли, това не значи че не са за смяна :D
    У нас кола се кара до откат, и ГТП се минава айляшки

    Коментиран от #37

  • 35 някой

    6 1 Отговор
    Не , че съм фен на електричките . Но да ги критикуват германци , чиито автомобили , от 3 петилетки са символ на пълни с проблеми дараци , ми идва в повече . Здравото германско качествено автомобилостроене остана в историята . Германски автомобил - символ на проблем , и много много грешно давани пари.

    Коментиран от #36

  • 36 След като

    0 3 Отговор

    До коментар #35 от "някой":

    не ти изнася, какво казват германците-търси и чети какво показват Английски/Американски пътни служби…. или и те лъжат в полза на Немците….??? Нереални сте….
  • 37 Крави Коне

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Кози":

    ако ти така караш нови коли и толкова и поддържаш…въпреки че дълбоко ме съмняваш….
    Виж за прегледа си ясен….
  • 38 Баце

    5 0 Отговор
    Явно Тесла е голям трън в очите на много хора. Аз скоро карах един модел 3 на 180к мили, който вървеше като нов. Спирачките са на практика вечни, тъй като почти не се ползват.

    Коментиран от #39

  • 39 Не е трън, а направо стрела в окото

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Баце":

    Не виждаш ли колко нагли вече станаха заглавията. Преди време беше завоалиран намек и опит за създаване на внушения, А сега още първите думи в заглавието са НЕ КУПУВАЙТЕ ТЕСЛА. Ако преди го нашепваха сега направо крещят НЕ КУПУВАЙТЕ.

    Паниката вече е жестока. Първо очакваха Тесла да фалира, после очакваха, че да вържеш една батерия с един мотор е фасулска работа и по всяко време могат да започнат да произвеждат електромобили и да задминат Тесла по продажби, после видяха че и това няма как да стане и очакваха модата с електромобилите да отмине, за да продължат с това което си знаят да произвеждат ДВГ и да доят клиентите за поддръжка, но сега вече и очаквания нямат защото края се вижда, а те нямат полезни ходове И единственото което остава е да крещят неистово като за последно ЗА БОГА БРАТЯ НЕ КУПУВАЙТЕ ТЕСЛА!

    Само преди няколко дни имаше друга подобна статия

    НЕ СИ КУПУВАЙТЕ TESLA или защо Cybertruck е изправен пред НЕИЗБЕЖЕН ПАЗАРЕН ПРОВАЛ?

    10 Декември, 2023

    След като е пазарен провал не би ли трябвало ВЕЧЕ никой да не го купува ПРЕДИ да ни кажете?