5 Април, 2024 09:20 8 031 15

Това са колите, които губят най-много от цената си за една година

  • нови автомобили-
  • цена-
  • ликвидност
Това са колите, които губят най-много от цената си за една година - 1

Не е тайна, че стойността на новите автомобили пада много след като напуснат дилърския център като чисто нови. Някои губят значителна част от първоначалната цена още през първата година на употреба, а други поевтиняват по-малко.

Анализатори от iSeeCars направиха проучване и съставиха списък на моделите, които губят най-много от цената си. Лидер в тази антикласация е Mercedes-Benz EQS, който губи цели 48.7% от цената си само за една година притежание.

Това е около 65 000 долара, което е сравнимо с цената на нова Е-класа. Второто място е за Nissan Leaf, който губи 45.7% от първоначалната си цена след година експлоатация. Също така списъкът с нови автомобили, които губят много от цената, включва:

Jaguar F-Pace - 35,4%,
Alfa Romeo Julia - 33,4%,
KIA EV6 - 33,3%,
Hyundai Ioniq 5 - 32,9%,
Volkswagen ID.4 - 32,9%,
Alfa Romeo Stelvio - 32,3%,
Nissan Murano - 32%,
Mercedes S- Klasse - 31,5%.

Прави впечатление, че сред първите десет автомобила има само четири, които са с двигатели с вътрешно горене, като три от тях са на последните места в топ-10. С други думи, електромобилите се обезценяват доста повече от конвенционалните автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 е-Бъги

    45 3 Отговор
    Цената им пада по-бързо от батаерията.
  • 2 Фанта с магории

    36 2 Отговор
    Електричките са една хипстърска мода и за мен са оправдани само за градски условия към момента. Пълните хибриди в някаква степен стават, ама и там има още неизчистени детайли. ДВГ са доказана и изпитана технология, а за транспорта дизелът все още е незаменим. Тия фантасмагории с електрически кораби и камиони няма да ги бъде.
  • 3 вседрфтгъхуи

    24 4 Отговор
    Не знаех, че Алфа все още са живи и правят коли... Като изключим тях какво остава- едно Мурано което никога не се е продавало много добре и една еС класа- тоест "висок клас" който винаги е губел стойност безобразно бързо...

    Да ви казвам ли защо електрокарите губят стойност или сами ще се сетите?

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Омикрон

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "вседрфтгъхуи":

    Имат и отбор във Формула едно.
  • 5 Гогата с Алфата

    6 11 Отговор

    До коментар #3 от "вседрфтгъхуи":

    За твое сведение правят и то много добри и качествени. Ти си карай немските боклуци.

    Коментиран от #6, #9, #10

  • 6 Гошо

    5 11 Отговор

    До коментар #5 от "Гогата с Алфата":

    Коли кръстени с женски имена…. НЕ ! Мерси.! Италянците да си правят пица и спагети и да не се мъчат с автомобили …

    Коментиран от #8

  • 7 КОЛЮ КУРОДРЪВЧЕВ

    4 3 Отговор
    ГОЧО, ИДИ МАМА СИ НАПРАВИ ЕДНЪЪЪ ЧИКЙЙЙЙКАААА!!!!???
  • 8 БайБоцимир

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гошо":

    ИталиАнците винаги са имали най-добрият дизайн на автомобили - колите им са красиви и се отличават от масовата мода. Надеждността е отделен въпрос, но и там мисля имат сериозно подобрение в последните години.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Порно

    0 0 Отговор
    То затова у нас се харчат малко нови коли , и много от новия внос