12 Юни, 2024 11:52 3 255 9

Новата базова Mazda 3 се оказа по-евтина от своя предшественик

  • mazda-
  • 3-
  • mazda 3-
  • цена
Новата базова Mazda 3 се оказа по-евтина от своя предшественик - 1

Обновеното четвърто поколение на "тройката" от японския автомобилен производител Mazda дебютира в Съединените щати. 2025 Mazda 3 вече се предлага в базовата си версия 2.5 S, която е с близо $800 по-евтина от миналогодишния модел.

Както съобщава Motor1, цената на седана Mazda 3 в конфигурация 2.5 S започва от $25 135, а хечбекът се предлага от $26 135. Цената на последния е с $740 по-ниска от миналогодишния модел, който стартира от $26,875.

По-високите нива на оборудване на хечбека обаче са по-скъпи средно с по $300. Подобна е ситуацията и при седана: конфигурациите 2.5 S Preferred, 2.5 S Carbon Edition, 2.5 Carbon Turbo и 2.5 Turbo Premium Plus също ще бъдат по-скъпи от миналогодишния модел.

Новата базова Mazda 3 се оказа по-евтина от своя предшественик

Mazda 3 се предлага с 2.5-литров атмосферен четирицилиндров двигател Skyactiv-G, чиято мощност е 191 к.с. Агрегатът работи съвместно с шестстепенна механична трансмисия или с шестстепенна автоматична скоростна кутия в по-високите конфигурации. Започвайки с 2.5 S Carbon Edition, новият модел предлага и опционално задвижване на всички колела.

Освен това моделът се предлага с турбо версия на този двигател с мощност 250 к.с. Този агрегат стандартно се предлага изключително с автоматична трансмисия и задвижване на всички колела. Mazda също постави нови цени за боя.

Купувачите, които искат да получат колата в цвят Soul Red Crystal Metallic и Machine Grey Metallic, ще трябва да платят допълнително $595, докато Polymetal Grey Metallic, Snowflake White Pearl Mica и Ceramic Metallic струват $450.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дгхклш

    16 4 Отговор
    Защо не преведете цветовете поне?!
    Грей, мрей...
    Български в България не е лошо.
    Сетне защо Възраждане, Величие...печелели?!

    Коментиран от #3

  • 2 Можело

    12 0 Отговор
    Я, автомобил от класа на Голф с атмосферен бензин 2 кила и половина? И то за 25к долара? Шок и ужас! Гретето и наш любим Митобустер Електрик ще пометнат от мъка.
  • 3 Тоз

    2 7 Отговор

    До коментар #1 от "Дгхклш":

    Защото всеки нормален човек трябва да знае поне английски. И това е абсолютен минимум за народ, който се смята за интелигентен. Няма никаква връзка с изброените псевдопатриоти, които твърдят, че сме създали Вселената.А какквото и да мисли нашенецът, английският е първи и единствен международен език поне от 70 години. Сега, ако ще се отделяме някъде във вселената, езици няма да ни трябват.

    Коментиран от #4

  • 4 Фхкклл

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Тоз":

    Какво!?
    Нима "метално сиф металик" е нещо което е непреведим термин?
    Ии трябва да остане на английски заради специализитаността на терминологията?!

    Коментиран от #7

  • 5 Госта

    3 6 Отговор
    Абе какви са тези напъни за атмосферни асматици нз,голяма излагация от Мазда
  • 6 Сбъркана кола

    1 1 Отговор
    Хем иска да е спортна кола, хем с torsion beam задно окачване. Иска да се конкурира с GOLF GTI, но този двигател 250кс е по-подходящ за SUV. Има огромен въртящ момент, но всичко свършва при 5к оборота. Автоматика е много добър, но не е достатъчно бърз за “хот хетч”. Агрегата е идеален за cx-5, cx-9 и тн, но като искаш спортна кола си трябва по-голямо турбо, ръчка или бърз автоматик, ремап и тн.
  • 7 Дкдкд

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Фхкклл":

    Принципно си прав. Само за "сиФ" не мога да се съглася.
  • 8 Гост

    0 0 Отговор
    За господарите в УСА 190кс за 26к долара, за колонията БГ 70к лева за 2.0 186кс по конфигуратор на мазда.
  • 9 Момчил

    0 0 Отговор
    Мазда от 1999 г.е Форд. Всичките й мотори са Форд. Само балъците си дават лудите пари за Мазда или просто не са наясно ,че купуват Форд,който впрочем хич не е лоша кола ,а и е по-евтина от маздата.