9 Април, 2024 11:38 2 580 21

Подробно за възроденият Opel Frontera

  • opel-
  • frontera

Кросоувърът запазва стила на своя предшественик

Подробно за възроденият Opel Frontera  - 1

Opel представи новата Frontera в Рюселсхайм само няколко дни след изтичането на първите снимки. Макар че подробните спецификации все още не са публикувани, главният изпълнителен директор на Opel, Флориан Хютл, подчертава съчетанието на солиден дизайн, простор, интелигентни функции и ефективно задвижване на автомобила, което го позиционира като идеален избор за градска и извънградска среда.

Визуално различаващ се от своя предшественик, новият Opel Frontera представя по-здрава интерпретация на дизайнерския език на марката. Изправената предна част и обширното пространство в купето са очевидни на първите изображения. Черният Vizor, в който са разположени ECO LED фаровете и характерната светкавица на Opel, доминира в предната част, допълнен от трапецовидния отвор на радиатора. Изпъкналите арки на колелата и праговете допълнително подсилват солидния външен вид.

Подробно за възроденият Opel Frontera

Вътре акцентът е поставен върху интелигентния дизайн и практичността. Кокпитът Pure Panel с два 10-инчови дисплея и мултимедийна информационно-развлекателна система заема централно място, придружен от преработен волан. За тези, които предпочитат собствените си мобилни устройства, вече се предлага станция за смартфон, макар и като допълнително оборудване. Възможностите за зареждане включват поставка за зареждане и четири USB порта.

Подробно за възроденият Opel Frontera

Интериорът се отличава с иновативни решения за комфорт и удобство. Функцията Intelli Seat, със специална вдлъбнатина в седалките на водача и предния пътник, осигурява спокоен комфорт при шофиране, особено при дълги пътувания. Богатите възможности за съхранение, включително джобове за смартфони и отворени отделения с гумени повърхности, задоволяват ежедневните нужди. При вдигнати задни седалки на разположение са над 460 литра багажно пространство, което се увеличава до 1600 литра при сгънати седалки (опционално разделяне в съотношение 60:40). Стандартният втори товарен под добавя практичност, а опционалната релса на покрива може да поеме до 200 кг товар на покрива.

Опциите за задвижване включват изцяло електрически вариант и двигатели с 48-волтова хибридна технология, въпреки че се очакват конкретни подробности. Като се черпи опит от Citroën e-C3 и Opel Corsa с 48-волтови задвижвания, очакванията включват електромотор със 113 к.с. и пробег от около 320 км, заедно с бензинови двигатели с мощност 101 или 136 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    15 3 Отговор
    Пореден безмислен "СУВ" 🤨
  • 2 Раптор

    16 2 Отговор
    Лайнари- изгавриха се и с Фронтерата и я превърнаха в това безумие. Само Сузуки остана с Джимни да прави офроудър без никакви излишни тъпотии.

    Коментиран от #7

  • 3 хах

    12 2 Отговор
    Възподен ли? По-скоро изроден.
  • 4 Дедо Клец

    13 0 Отговор
    Това е Фронтера колкото аз съм мъничко китайчИ! Самоходна косачка на батерии или с "Огромната" МОЩ от трите цилиндърчета от100тина кончета???
  • 5 Пич

    13 0 Отговор
    Знаете ли , на какво се казва - мъртвородено ?! Е на те това , те !!!
  • 6 тойота

    6 4 Отговор
    Добре , че още има Тойота , че да има човек какво да кара .
  • 7 Рибар

    7 5 Отговор

    До коментар #2 от "Раптор":

    И старата Фронтера не ставаше за офф-роуд. На един язовир не можех да отида с нея ако няма асфалтов път. След 2-3 години мъки я смених а Нива. Там където минава и гази Нива-та, Фронтера-та остава намясто.

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Гост

    8 0 Отговор
    Едно време офроудърите се правеха със задвижване 4х4, а днешните се правят с 4 usb порта за зареждане на смартфони.

    Коментиран от #11

  • 9 Е46ца

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Рибар":

    Незнам колко става за оф роуд , не я бях изпробвал толкова.Преди имах Фронтера и това беше най-лошата кола която бях имал през живота си.Добре че я разкарах бързо.Толкова счупена кола не бях карал.Двигателя беше леш ,чупи се всичко.Бавна като костенурка , не върви а гори много и на вс отгоре се троши на всеки километър.
  • 10 Защо не взе

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Рибар":

    УАЗ–текезесарка? Друса повече от Нива и по малко гние! За Фронтерата си прав, до някъде! Ако искаш истински офроудър виж им цените........... Иначе и ще плуваш с него У язовирО!
  • 11 Едно време нямаше

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    4 по 4 а двойно предаване с блокажи по възможност! Явно си млад! Лошо нема.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.