17 Април, 2024 10:44 3 520 26

След новите Corolla и RAV 4, Suzuki обнови Swace и Across

  • toyota-
  • suzuki-
  • across-
  • swace-
  • corolla-
  • rav 4

Двата модела получават промените точно след като Toyota обнови своите модели

След новите Corolla и RAV 4, Suzuki обнови Swace и Across - 1

След като наскоро Toyota обнови Corolla и RAV4, не е изненада, че Suzuki направи същото с техните идентични модели – Across и Swace. Както и при моделите на Toyota, промените тук са минимални и се изразяват главно в технологиите, като двигателите остават непроменени. Това означава 1.8-литров хибриден бензин конски сили за Swace и плъг-ин хибрид за Across.

След новите Corolla и RAV 4, Suzuki обнови Swace и Across

Функциите на системата за предотвратяване на сблъсък са усъвършенствани, за да се гарантира спазването на "Регламента за обща безопасност", който се изисква от Европейския съюз от юли 2024 г. Освен това моделът Swace вече ще разполага със същия 12,3-инчов изцяло цифров километраж, който е наличен в Suzuki Across.

След новите Corolla и RAV 4, Suzuki обнови Swace и Across

Двата модела получават и нов 10,5-инчов мултимедиен сензорен екран с HD резолюция и интегрирана навигационна система. Наред с функции като памет за данни за произшествия, тези автомобили вече се предлагат стандартно с функция за разпознаване на пътни знаци, която осигурява както оптични, така и акустични предупреждения в случай на нарушение на скоростта.

 

 

 

 


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 редник

    13 2 Отговор
    /След новите Corolla и RAV 4, Suzuki обнови Swace и Across
    /...1.8-литров хибриден бензин конски сили за Swace.../

    Дали ще дочакаме да се назначи истински редактор?
  • 2 Мерцедес и всички други!

    7 15 Отговор
    Поредна каручка, грозна кола!!!
  • 3 редник

    7 2 Отговор
    П.П.
    / ...и нов 10,5-инчов.../

    За сведение на дописника - още през 19 век сме приели метричната система - законът е от 15 ноември 1888 г. е и е приет във Велико Търново от Петото обикновено народно събрание.
    и още:

    Съгласно чл. 3 и 11 от Закона за измерванията, в Република България са разрешени за използване само единиците от Международната система единици (SI), а колко см са 10,5 инча - за домашно... 😉
  • 4 тойота

    27 1 Отговор
    Не знам за Мерцедес и всички останали , но определено мога да кажа Тойота и всички останали , просто ги карат в целия свят в различни метеорологични условия и определено ги предпочитат .Мерцедес е повече като заявяване на някакъв статус пред обществото , а цената е висока точно заради това .Аз лично ако трябва да избирам луксозна кола бих се спрял на Лексус

    Коментиран от #12

  • 5 Тоз

    13 1 Отговор
    Сузуки е марката, която никога не е правила големи фалове и няма грешен избор при тях. Мисля, че няма друга автомобилна фирма, която да няма няколко несполучливи мотора, кутии или друг важен агрегат.Сега се ориентираха директно и нескрито към използване на най-добрата хибридна система, до този момент. Даже Тойота направиха голям гаф с ZZ двигателите и ги приключиха бързо преди 20години.
  • 6 Хлъц

    9 3 Отговор
    От любопитство погледнах сайта им в България и въпросният Акрос хибрид е 115 хил. лева! Хубав, хубав, колко пък да е хубав като се има предвид, че например базово БМВ Х3, също зареждаем "кибрит", е 100 хил. лева?

    Явно не само китайците са полудели с цените си, защото като погледнеш и Хондите например, и там е някаква някаква касапница.
  • 7 Резил

    6 8 Отговор
    Този скоростен лост от 2010-та бих го изкъртил с удоволствие! Не може да продаваш кола 2024-та със скоростен лост като 15 годишен фолксваген. Копчета,копчета, коя година сме, да върнем нокиа 3310! Тойота прави най-добрите автомобили, но много ретро интериори, все едно не са от тоя свят,а живеят в 20 век!

    Коментиран от #8

  • 8 Резил

    3 9 Отговор

    До коментар #7 от "Резил":

    В никой модерен и технологичен автомобил вече не се предлага скоростен лост за автоматика,а само плъзгачи, които не заемат излишно място и са по-естетични и красиви. Тойота настояват да се връщат в миналото. Копчета вече не се слагат, всичко е тъч скрийн, Тойота настояват на копчета, що не сложат и шалтери като старите фолксваген хаха. Фолксваген влезоха в час,а Тойота се превърнаха в стари фолксвагени, резил! Точно германцирте продаваха такива назадмичави коли, каквито днес продава Тойота, нищо модерно, нищо актуално. А преди точно японците предлагаха по-модерните автомобили с нови технологии, сега се връщат 15 години назад, да не кажа 20! А преди 25 години продаваха Приус с електронно табло хибрид, когато германците не бяха чували за нещо различно от TDI с механично скорости и стрелки на километража, едната часовник. Къде е сега Фолксваген, къде Тойота. Фолксваген са във вярната посока на технологиите, тойота ни продават разни ретро лостове и копчета все едно сме 77-ма година с жигула 1200

    Коментиран от #9

  • 9 Почти

    14 0 Отговор

    До коментар #8 от "Резил":

    Само дето Тойота отчита рекордни продажби, а ФВ обявява рекордни планове за икономии.

    А тъчскрийните са такъв проблем за сигурността, особено когато скоростите и ръчната спирачка са там, че свят да ти се извие какви инженерни извращения се правят. Да не говорим как самите ФВ дадоха на заден ход за капацитивните бутони, особено по волана.

    Коментиран от #10

  • 10 Резил

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Почти":

    Тойота всяка година отчита рекордни продажби, защото са най-добрите.Но това няма общо с въпроса за ск.лост и копчетата. Защо в BZ4X може да е без ск.лост,а в Корола трябва да стърчи ск,.лост като кола отпреди 10 години? Какъв е смисъла като управлението на автоматика така или иначе не е с механична връзка с лоста!!! Защо да заема място и да стърчи някакъв скоростен лост, защо не видят как го правят с плъзгачи в Голф 8 или с бутони в Хюндай Тусон? Ами по-красиво е и по-съвременно. Фолксваген оставиха капацитивните бутони в колите си, върнаха копчета само за контролите на волана,където капацитивните бутони лесно могат да се натиснат докато се върти волана. Иначе няма по-лесно и удобно от капацитивни бутони на таблото, а и е по-естетично.

    Коментиран от #11

  • 11 Понеже

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Резил":

    Защото от гледна точка на безопасността лостът може да бъде "заключен" механично и да не може да се премести по случайност. При бутони и тъчскрийни винаги трябва да се търси допълнително решение за справяне със случайни и непредвидени натискания докато се въртиш, пресягаш, прескачаш, навеждаш и т.н.

    Да не говорим, че на пазара няма тъч контролер, който да осигурява 100% справяне с т.нар. "призрачни натискания". От трета страна, на тъч екрана винаги можеш да натиснеш едновременно на повече от едно място, особено по време на движение, когато всичко вибрира. Затова всякакви тъчове, капацитиви, плъзгачи и т.н. трябва да се дублират или да се търси допълнителна защита от типа показване на съобщение "Наистина ли искате да деактивирате ръчната спирачка?". Инженерно са постижими, но усложняват и ускъпяват, а ползата е съмнителна.

    Коментиран от #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Резил

    0 3 Отговор

    До коментар #11 от "Понеже":

    Ти пак не ме разбра. В Голф 8 е плъзгач като на стара японска уредба, дали ще плъзгаш стърчащ 50 см. лост като отпреди 20 години кола или ще плъзгаш естетичен не заемащ мсто малък плъзгач е едно и също. Това е механичен плъзгач като за усилване на звука за японска уредба от 80-те, но е иноксов,красив, не става дума за капацитивен плъзгач като за климатика при Голф 8. Просто Корола изглежда ретро с тия ск.лостове, това е моето мнение и не задължавам никой да се съгласява с мен. При Голф 8 интериора е решен гениално и модерно, като изключим грозния волан, въпреки че след фейслифта от тая година и те сложиха стърчащ екран по средата над таблото като в Корола, а преди фейслифта екрана беше интегриран в таблото и беше по-естетично. Сега и те като Корола с голям екран по средата детп все едно допълнително е слаган там след основния дизайн на таблото някой се е сетил да сложи и екран и го е сложил по средата като на таксиджия таблет. Това дизайнерски пропуски,които ме вбесяват.
  • 14 Порно

    2 1 Отговор
    Абсолютно ненужна статия, тия автомобили се произвеждат от Тойота, които дори слагат табелите Сузуки. Всичко е заради емисиите, Сузуки са на загуба от тая сделка, но пусти регулации
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.