След като наскоро Toyota обнови Corolla и RAV4, не е изненада, че Suzuki направи същото с техните идентични модели – Across и Swace. Както и при моделите на Toyota, промените тук са минимални и се изразяват главно в технологиите, като двигателите остават непроменени. Това означава 1.8-литров хибриден бензин конски сили за Swace и плъг-ин хибрид за Across.
Функциите на системата за предотвратяване на сблъсък са усъвършенствани, за да се гарантира спазването на "Регламента за обща безопасност", който се изисква от Европейския съюз от юли 2024 г. Освен това моделът Swace вече ще разполага със същия 12,3-инчов изцяло цифров километраж, който е наличен в Suzuki Across.
Двата модела получават и нов 10,5-инчов мултимедиен сензорен екран с HD резолюция и интегрирана навигационна система. Наред с функции като памет за данни за произшествия, тези автомобили вече се предлагат стандартно с функция за разпознаване на пътни знаци, която осигурява както оптични, така и акустични предупреждения в случай на нарушение на скоростта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 редник
/...1.8-литров хибриден бензин конски сили за Swace.../
Дали ще дочакаме да се назначи истински редактор?
10:51 17.04.2024
2 Мерцедес и всички други!
11:00 17.04.2024
3 редник
/ ...и нов 10,5-инчов.../
За сведение на дописника - още през 19 век сме приели метричната система - законът е от 15 ноември 1888 г. е и е приет във Велико Търново от Петото обикновено народно събрание.
и още:
Съгласно чл. 3 и 11 от Закона за измерванията, в Република България са разрешени за използване само единиците от Международната система единици (SI), а колко см са 10,5 инча - за домашно... 😉
11:09 17.04.2024
4 тойота
Коментиран от #12
11:19 17.04.2024
5 Тоз
13:23 17.04.2024
6 Хлъц
Явно не само китайците са полудели с цените си, защото като погледнеш и Хондите например, и там е някаква някаква касапница.
16:43 17.04.2024
7 Резил
Коментиран от #8
17:01 17.04.2024
8 Резил
До коментар #7 от "Резил":
В никой модерен и технологичен автомобил вече не се предлага скоростен лост за автоматика,а само плъзгачи, които не заемат излишно място и са по-естетични и красиви. Тойота настояват да се връщат в миналото. Копчета вече не се слагат, всичко е тъч скрийн, Тойота настояват на копчета, що не сложат и шалтери като старите фолксваген хаха. Фолксваген влезоха в час,а Тойота се превърнаха в стари фолксвагени, резил! Точно германцирте продаваха такива назадмичави коли, каквито днес продава Тойота, нищо модерно, нищо актуално. А преди точно японците предлагаха по-модерните автомобили с нови технологии, сега се връщат 15 години назад, да не кажа 20! А преди 25 години продаваха Приус с електронно табло хибрид, когато германците не бяха чували за нещо различно от TDI с механично скорости и стрелки на километража, едната часовник. Къде е сега Фолксваген, къде Тойота. Фолксваген са във вярната посока на технологиите, тойота ни продават разни ретро лостове и копчета все едно сме 77-ма година с жигула 1200Коментиран от #9
20:24 17.04.2024
9 Почти
До коментар #8 от "Резил":
Само дето Тойота отчита рекордни продажби, а ФВ обявява рекордни планове за икономии.А тъчскрийните са такъв проблем за сигурността, особено когато скоростите и ръчната спирачка са там, че свят да ти се извие какви инженерни извращения се правят. Да не говорим как самите ФВ дадоха на заден ход за капацитивните бутони, особено по волана.
Коментиран от #10
22:13 17.04.2024
10 Резил
До коментар #9 от "Почти":
Тойота всяка година отчита рекордни продажби, защото са най-добрите.Но това няма общо с въпроса за ск.лост и копчетата. Защо в BZ4X може да е без ск.лост,а в Корола трябва да стърчи ск,.лост като кола отпреди 10 години? Какъв е смисъла като управлението на автоматика така или иначе не е с механична връзка с лоста!!! Защо да заема място и да стърчи някакъв скоростен лост, защо не видят как го правят с плъзгачи в Голф 8 или с бутони в Хюндай Тусон? Ами по-красиво е и по-съвременно. Фолксваген оставиха капацитивните бутони в колите си, върнаха копчета само за контролите на волана,където капацитивните бутони лесно могат да се натиснат докато се върти волана. Иначе няма по-лесно и удобно от капацитивни бутони на таблото, а и е по-естетично.Коментиран от #11
08:15 18.04.2024
11 Понеже
До коментар #10 от "Резил":
Защото от гледна точка на безопасността лостът може да бъде "заключен" механично и да не може да се премести по случайност. При бутони и тъчскрийни винаги трябва да се търси допълнително решение за справяне със случайни и непредвидени натискания докато се въртиш, пресягаш, прескачаш, навеждаш и т.н.Да не говорим, че на пазара няма тъч контролер, който да осигурява 100% справяне с т.нар. "призрачни натискания". От трета страна, на тъч екрана винаги можеш да натиснеш едновременно на повече от едно място, особено по време на движение, когато всичко вибрира. Затова всякакви тъчове, капацитиви, плъзгачи и т.н. трябва да се дублират или да се търси допълнителна защита от типа показване на съобщение "Наистина ли искате да деактивирате ръчната спирачка?". Инженерно са постижими, но усложняват и ускъпяват, а ползата е съмнителна.
Коментиран от #13
10:34 18.04.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Резил
До коментар #11 от "Понеже":
Ти пак не ме разбра. В Голф 8 е плъзгач като на стара японска уредба, дали ще плъзгаш стърчащ 50 см. лост като отпреди 20 години кола или ще плъзгаш естетичен не заемащ мсто малък плъзгач е едно и също. Това е механичен плъзгач като за усилване на звука за японска уредба от 80-те, но е иноксов,красив, не става дума за капацитивен плъзгач като за климатика при Голф 8. Просто Корола изглежда ретро с тия ск.лостове, това е моето мнение и не задължавам никой да се съгласява с мен. При Голф 8 интериора е решен гениално и модерно, като изключим грозния волан, въпреки че след фейслифта от тая година и те сложиха стърчащ екран по средата над таблото като в Корола, а преди фейслифта екрана беше интегриран в таблото и беше по-естетично. Сега и те като Корола с голям екран по средата детп все едно допълнително е слаган там след основния дизайн на таблото някой се е сетил да сложи и екран и го е сложил по средата като на таксиджия таблет. Това дизайнерски пропуски,които ме вбесяват.23:09 18.04.2024
14 Порно
22:07 19.04.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.