3 Юли, 2024 12:59 3 643 23

Продажбите на най-големия автомобилен производител в Китай достигнаха рекордни нива

  • byd-
  • продажби
Продажбите на най-големия автомобилен производител в Китай достигнаха рекордни нива - 1

BYD продаде рекорден брой електрически и хибридни автомобили през второто тримесечие на настоящата година, а като причина китайците посочват по-ниски цени и нови технологии, които са в основата на стимулиране на потребителите.

Информацията е на агенция Bloomberg и според нея, най-продаваната автомобилна марка в Китай е успяла да реализира близо един милион автомобила през горепосочения период и опровергавайки скептиците, които кпитикуваха марката заради бавния старт на годината.

Продажбите бяха стимулирани основно от решението на компанията да намали цените на повечето модели по-рано тази година, жертвайки рентабилността. По отношение на чисто електрическите превозни средства, тримесечните продажби на автомобилния гигант от 426 000 единици го поставят близо до Tesla, която все още се смята за най-големия продавач на електромобили в света.

Tesla, за която анализаторите прогнозират, че ще продаде 441 019 електрически автомобила през второто тримесечие, изпитва спад в продажбите на ключови пазари като Китай и Европа.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хохо Бохо

    10 3 Отговор
    Санкциите работят. Нали така краварчета евроатлантически?
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Има ли изненадани

    7 3 Отговор
    По-ниските цени на новите технологии са причината, а не зелената сделка. При еднакви цени повечето хора биха избрали електромобил. А ако електромобилите са по-евтини, почти никой не би избрал ДВГ, ако има къде да зарежда електромобила.

    Коментиран от #15

  • 5 Ще има ли изненадани

    5 1 Отговор
    "успяла да реализира близо един милион автомобила през горепосочения период и опровергавайки скептиците, които кпитикуваха марката заради бавния старт на годината."

    Както е казал народа пилците се броят наесен, а антиелектриците от януари месец обясняват как годишните продажби са паднали защото януари бил слаб, защото спрели субсидиите.

    Коментиран от #7, #8

  • 6 Пдцднцнцдн

    6 6 Отговор
    Китайска статистика, бате. В нея най-много датата да е вярна. В Китай се продават и рекорден брой пръчици за ядене на ориз, но какво от това? Извън Китай нито БУД, нито пръчиците за ориз са някакъв фактор.

    Коментиран от #9

  • 7 Митбъстър=идиот

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ще има ли изненадани":

    Ти да не се прехвърли от рекламатор на Тесла към BYD.
  • 8 Госあ

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ще има ли изненадани":

    Китай е друга планета. Обяснявал съм многократно защо. Цени, инфраструктура и манталитет. Това е неприложимо за европейските парвенюта, които предпочитат да дадат една камара пари за кола която да шофират 1000км, въпреки че в малка Европа такива разстояния са рядкост за разлика от огромен Китай, вместо да се качат на влака и да пристигнат за три часа и да си вземат кола под наем на място. Не че имат и такава ЖП инфраструктура, де.

    Коментиран от #11

  • 9 Госあ

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Пдцднцнцдн":

    Така както извън Европа, всички гледат на Европа просто като на развлечение, което става доста рисковано и опасно, обаче, с всички атентати, кражби, убийства и насилвания 😉

    Коментиран от #10

  • 10 ХПЗсзспз

    3 6 Отговор

    До коментар #9 от "Госあ":

    Обаче накрая всички "по-зелени" продължават да драпат към същата тази Европа, която била посмешище вече. Интересно, че никой не се пънкя да мигрира в Китай, хеле пък незаконно, нищо, че там разправят, че имало изобилие от всякакви млека от пилета и то за без пари. Същото важи и за "умиращите" САЩ.

    Коментиран от #12

  • 11 Очевидно

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Госあ":

    Китайците освен че спряха да ядат само ориз, вече започнаха да слизат от влаковете и да се качват на автомобили. Така че ще стане обратното.

    Коментиран от #13, #16

  • 12 Госあ

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "ХПЗсзспз":

    Китай приема само квалифицирани. Ти знаеш ли колко чужденци има в Пекин, Шанхай, Шенджен ? М ?

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 НТСДЗтпзспз

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "Госあ":

    И в Дубай е пълно с чужденци, но пак опираме до въпроса, "И какво от това?".
  • 15 седрфтгй

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Има ли изненадани":

    Многократно е обяснявано, но да повторим:

    В Китай електрокарите се карат изключително в градовете (извън града масово пътуват с влак) + има много (ама МНОГО) зарядни станции и е лесно да си заредиш колата + да си купиш кола само с ДВГ (не хибрид) е безобразно скъпо + има ограничения за простите коли в градовете... Затова и в Китай се продават безобразно много коли на ток- там наистина е по-евтино да имаш електрокар... А тези които не искат да зависят от контакта си взимат последователен хибрид с пробег на ток от 150+км. което е достатъчно за деня в града...

    Само дето нищо от това НЕ ВАЖИ за умрялата ви ивропъ... Цените са безобразни (дачия спринг струва €20 000, пежо на ток гони и прескача €50 000), зарядна мрежа мижава като бройка и смешна като мощност, извън града у ивропътъ се пътува в 95% от случаите с кола което е проблем за електрокарите...

    По същество- в ивропъ електрокарите НИКОГА няма да станат масови, дори и да са 10% по-евтини... Хибридите с реален пробег на ток от 120-150км. са максимума до който ще стигнете- просто инфраструктурата ви не позволява повече...

    Коментиран от #17, #23

  • 16 полуъ54

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Очевидно":

    Очеизвадно е, че си уникално кух...

    Жокер: вашите влакове едва правят Варна-София за 8 часа (няма и 500км), в Китай за дори по-малко от 8 часа влака стига от Пекин до Гуанджоу, скромни 2000++ километра... Дребна разлика, а...

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Напълно ъ54

    0 2 Отговор

    До коментар #16 от "полуъ54":

    А ти трябва да си уникално умен щом не знаеш, че в България няма къде да минеш 2000 км в едната посока, което изключва "недостатъкът" на електромобилите. Освен това наливаш вода в моята мелница, че е по-бързо да стигнеш с електромобил и 2 часа спиране за зареждане до Варна, вместо с влака, на който билетите ще ти струват повече от тока за електромобила. Нормален електромобил изминава няма и 500 км без нужда от зареждане ако кара по извънградски път с 90 километра в час или с едно 10 15 минути зареждане, ако кара по магистрала. Даже малък градски автомобил с 200-300 км реален пробег и бавно зареждане ще стигне по-бързо от влака, което прави електромобилите в България по подходящи отколкото са в Китай. Засега просто са скъпи и почти нямат други недостатъци.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Лъжеш

    1 2 Отговор
    4- Как зареждаш "вкъщи"- пускаш удължител от терасата на панелката ли?

    Ти в САЩ в панелка ли живееш? Къде зареждаше за тези 200 000 мили? За колко време ги навъртя? Мазохист ли си толкова години да се самонаказваш?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Име

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "седрфтгй":

    В Китай е затвор, и китайците са с манталитет на роб! Спомнете си ковид, затварят ги като говеда без да им мигне окото.