Продажбите на електрически автомобили BMW рязко се повишиха през второто тримесечие. Марката луксозни автомобили продължава да изпреварва преките си конкуренти като Porsche и Audi.
През първата половина на 2024 година от BMW са продали 179 557 електрически автомобила, което е с 34.1% повече в сравнение с първите шест месеца на 2023-а. Общо от началото на годината компанията е продала 1 096 486 автомобила, което е с 2.3% повече от същоия период на миналата година.
Заедно с MINI и Rolls-Royce доставките достигат 1 213 359 автомобила. В допълнение към електрическите автомобили, моделите от по-високия премиум сегмент се продават добре. Продажбите на BMW Серия 7 са се увеличили с 22% през първата половина на годината в сравнение със същия период на миналата година.
„През първите шест месеца на годината видяхме двуцифрен ръст на нашите изцяло електрически автомобили и модели в по-високия премиум сегмент. Въпреки трудната пазарна среда, ние увеличихме продажбите на марката BMW през първата половина на годината благодарение на нашето атрактивно продуктово портфолио “, казва членът на Борда на директорите на BMW AG Йохен Голер.
BMW очаква импулсът да продължи с представянето на нови модели електрически автомобили като i4 и iX2. Марката също планира да укрепи лидерската си позиция с модерни електрически превозни средства от Neue Klasse.
Както посочва Electrek , BWM се справя много по-добре от основните си конкуренти. Продажбите на електрически автомобили на Porsche се сринаха, след като доставките на Taycan паднаха с 51% през първата половина на годината.
Mercedes-Benz също съобщи, че продажбите на електрически превозни средства са паднали с 25%. През второто тримесечие са доставени само 45 800 електрически коли. Продажбите на електрически автомобили Audi са почти непроменени през второто тримесечие на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ю ка ка
Коментиран от #3
09:16 12.07.2024
2 Има ли
10:02 12.07.2024
3 Трифонов
До коментар #1 от "ю ка ка":
E, изобщо не е само заради това. Първо, БМВ и в по-ниските серии, вкл. и Х гамата, предлагат 1.5 литрови 3 цилиндрови модели. Доста щедро при това. Но, като цяло, имат най-доброто портфолио от който и да било друг премиум производител. Че и не премиум даже. Предлагат автомобили почти във всеки пазарен сегмент. Но статията е фокусирана върху ръста на продажбите на електромобили на фона на всеобщ спад. И това е напълно нормално. В момента, БМВ са единственият производител, който предлага такъв широк набор от електрически превозни средства и то в премиум сегмента. Тесла например, чиито електромобили, са също добри, но са точно 3 модела на кръст, не предлага качество дори близко до това на БМВ. БМВ е абсолютен лидер на пазара на премиум електромобили. Технологичната преднина на Тесла, е почти напълно компенсирана от БМВ. Но ако се случи така, че електрическото бъдеще не се случи по предлагания от Тесла начин - електродвигател, захранван от батерии, монтирани на борда на превозното средство и захранващи се от електрическата мрежа при разреждане, с Тесла ще е свършено, а БМВ ще продължи нататък с обичайния си успех просто, защото са номер едно и в останалите технологии, но по-важното - продължават да ги развиват и тях . бензинови, дизелови мотори, хибриди, плъгин хибриди, меки хибриди, че работят усилено и по горивната клетка... за всеки случай.09:35 15.07.2024