31 Юли, 2024 15:30 2 327 14

И ZF го закъса: Съкращава 14 000 служители в подразделението си за електрическа мобилност

  • zf-
  • персонал-
  • съкращения

Слабото търсене на електрически превозни средства налага преструктурирането на подразделението за електромобилност

И ZF го закъса: Съкращава 14 000 служители в подразделението си за електрическа мобилност - 1

ZF обяви реорганизацията на германските си клонове. През последните години броят им непрекъснато се увеличава, което се дължи и на придобиването на големите компании TRW и Wabco.

Силната конкуренция, ценовият натиск, както и най-основното - слабото търсене на електрически превозни средства налагат преструктурирането на подразделението за електромобилност - Electrified Powertrain Technology.

В резултат на това броят на служителите в Германия може да бъде намален с 12 000 до 14 000 души, като това ще се случи поетапно до края на 2028 година. Трябва да се отбележи, че днес персоналът на компанията е около 54 000 души.

По-високото ниво на автоматизация и последователната цифровизация трябва да допринесат за увеличаване на конкурентоспособността. Трябва също така да се има предвид и още нещо.

Преходът към електрическа мобилност ще доведе до намаляване на производството на трансмисии за автомобили с двигатели с вътрешно горене, включително хибридни, което също ще доведе до съкращения.

В същото време ZF ще продължи да инвестира в подразделенията Технологии за търговски превозни средства, Решения за шасита, Индустриални технологии и Следпродажба, както и ще продължи да предлага традиционни трансмисии за ДВГ.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    12 1 Отговор
    В Плевен затвори завод за кабели с 1500 човека.Поради липса на работна ръка.Да дойдат тук.
  • 2 ей ай

    23 0 Отговор
    Глупаци.
    В световен мащаб се потрошиха комулативно може би стотици милиарди от доста серизно фирми за какво, за какво???
    Да бързат да не изтърват влака, който така и не дойде.
    Ръководители от старото поколение, не разбиращи реалността, но от страх да не изостанат, наляха големи пари в имагинерното бъдеще, заблудени от хитри инженери, които направиха добри пари.
    Е, момента на отрезвяване дойде.

    Коментиран от #6, #12

  • 3 Калпазанин

    19 0 Отговор
    Началото на края отдавна е започнало ,който си има крава и градинка няма гладен да остане
  • 4 Хгмнклл

    5 9 Отговор
    Историята с "автономните автомобили", епизод 2. Тамм Гугъл упорстват с техните Уаймо, тук сигурно Тесла ще остане самотния знаменосец. Китайците ако не започнат да печелят без субсидии, ще излязат от бизнеса, по-бързо от пръдня из гащи.
  • 5 М'да

    11 2 Отговор
    Санкциите работят...
  • 6 Така е

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "ей ай":

    но и същите тези ръководители от старото поколение, видели и 2 и 200 бяха набързо обвинени, в неразбирането на случващото се и набързо бяха разкарани голяма част от тях... а тези които останаха под някаква форма, бяха принудени да се стремят да догонват влака в движение и да се включват в крак с новото време до колкото могат и резултата ще става тепърва виден за всички...
  • 7 Българка

    11 2 Отговор
    А кога у нас армията от нищоправещо, безполезни, дори вредни държавни чантаджии?
  • 8 локийухъгтф

    6 1 Отговор
    Я, що така? Това са средно по 3000 уволнени всяка година... И това са все инженери и други специалисти- къде ще си търсят тея хора работа като авто индустрията се изнася от швабия? А и когато световен гигант в областта уволнява толкова много хора значи положението при по-малките е доста тежко и може да се очакват фалити и още хиляди безработни специалисти...
  • 9 Каквото сам си направиш

    11 1 Отговор
    и Господ не може. Тези западняци толкова малоумни излязоха, че просто не е истина.
  • 10 Реално

    2 4 Отговор
    Искате да кажете слабото търсене на ВАШИТЕ ел. коли..
    Щото така говорят официалните данни към 13.06.2024

  • 11 Санкции

    4 1 Отговор
    сами си ги въведоха, Китай превзе и пазара в Русия и Беларус
  • 12 Да попитам

    0 7 Отговор

    До коментар #2 от "ей ай":

    Колега, ти ли даваш катализатори под наем за минаване на ГТП? До кога? До 3000 година ли?
    Влака така и не дойде?
    Къде, във ваше село ли?
    Никой не купува ел. коли.
    Никой от вашия вход ли?

    Коментиран от #13

  • 13 И какво

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Да попитам":

    показа??? Как минавате 200 км със зор и влачене ли???
  • 14 Гост

    5 1 Отговор
    Не върви бизнеса електричари.