Компанията Audi ще затвори завода в Брюксел, защото не е измислила какво да произвежда там. В момента компанията сглобява семейството електрически кросоувъри Q8 e-tron, което се оказа непопулярно сред купувачите.
Ръководството на марката се опита да намери друго приложение на производствената площадка, но това не беше възможно. Единственият шанс за спасение може да е някой китайски производител, който да купи завода.
След като Audi обяви края на производството на Q8 e-tron, ръководството на компанията първоначално планираше да реконструира завода за производство на други автомобили. Сериозна модернизация на предприятието обаче се оказа невъзможна, тъй като се намира близо до центъра на Брюксел.
Германската марка получи 26 оферти от потенциални инвеститори, но нито един от проектите не заинтригува висшето ръководство. В резултат на това експертите решиха да се откажат от идеята за адаптиране на завода за сглобяване на други автомобили.
Белгийската фабрика на Audi може да стане първият обект, който ще бъде затворен от концерна Volkswagen. Ако това се случи, повече от три хиляди работници ще останат без работа.
Само китайска компания може да спаси положението. Много производители от Китайската народна република се опитват да разположат производствените си мощности в европейските страни, за да избегнат новите мита, но към момента няма информация за това дали китайци ще купят завода на Audi.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Механик
14:13 21.10.2024
2 Президент Путин
14:31 21.10.2024
3 защо
14:37 21.10.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Пилот на Ферари
14:46 21.10.2024
9 БАНко
14:49 21.10.2024
10 Пилот на Ферари
Само с митата незнам как ще се разберат .
14:49 21.10.2024
11 Пилот на Ферари
Инвестирането в Германия става безсмислено, обяви директорът на данъчния отдел на германския технологичен гигант "Сименс".
„За съжаление анализът е верен. Германия все още има уникална база от 3,3 милиона предприятия, от които 99% са малки и средни компании. Преди това те бяха в бързата лента, но днес са заседнали край пътя. Те са задържани от огромните цени на енергията, прекомерните данъци и такси, парализираща бюрокрация и враждебност към иновациите",
14:50 21.10.2024
12 Хохо Бохо
14:56 21.10.2024
13 ДрайвингПлежър
Коментиран от #20
15:23 21.10.2024
14 Пилот на Ферари
15:25 21.10.2024
15 факуса
15:27 21.10.2024
16 Наблюдател
15:29 21.10.2024
17 късно
15:30 21.10.2024
18 закон на Ом
15:31 21.10.2024
19 читател
15:35 21.10.2024
20 Субар
До коментар #13 от "ДрайвингПлежър":
Сега зелените да им плащат заплатите!Може и на митинг да ги съберат!
16:16 21.10.2024
21 Некой си
Коментиран от #22
16:17 21.10.2024
22 Този
До коментар #21 от "Некой си":
А ти къде мислиш че ще работят, то друго няма да има... Положението е следното - Кирай произвежда в Европа, Европа произвежда в Китай... Вие си правете изводите кой е печелившият... Ще се молим на жълтурковците за хляб и то съвсем скоро...08:58 22.10.2024
23 да го дадат на строителната мафия
09:19 23.10.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.