Peugeot Landtrek, пикап, представен за първи път в Южна Америка през 2020 г., а по-късно достигнал до Африка и Близкия изток, получава малка актуализация за моделната година 2025. Това обновяване в средата на цикъла е насочено към естетиката и технологиите, като запазва основните предимства на Landtrek, като същевременно го привежда в съответствие с най-новия дизайнерски език на Peugeot и разширява набора от функции.
Визуално промените са пренебрежими. Предната част възприема съвременните стилистични похвати на Peugeot, като включва новото лого на марката и преработена решетка с по-малко хром за по-екологичен външен вид. Задната част е също толкова фино обновена с нова емблема, която заменя старото лого на задната врата.
Отвътре купето запазва оформлението си, но се възползва от няколко подобрения. Нов волан, украсен с логото на Peugeot, посреща водачите, а 7-инчов цифров инструментален панел предоставя ясна информация. Интеграцията на смартфоните е подобрена с безжичните Apple CarPlay и Android Auto, а нов контролен бутон опростява взаимодействието с информационно-развлекателната система. Остава 10-инчовият сензорен екран, обграден от характерните превключватели с клавиши.
Безопасността получава значителен тласък с добавянето на автоматична аварийна спирачка, адаптивен круиз контрол с функция „stop-and-go“ и наблюдение на мъртвата зона. Тези функции се присъединяват към съществуващите 360-градусова камера, безключово стартиране, контрол на спускането по наклон и др. Освен това Landtrek се отказва от задните си барабанни спирачки в полза на дискови за подобрена спирачна сила.
Превъзходството на Landtrek извън пътя остава с познатите характеристики. Той се справя с предизвикателни терени с просвет от 235 мм, впечатляващи ъгли на заход и тръгване (съответно 30 и 27 градуса) и възможност за пресичане на до 60 см вода. Освен това Landtrek запазва своя товарен капацитет, като предлага достатъчно място за поставяне на европалети между арките на колелата (два за двойни кабини, три за единични кабини). С полезен товар от около 1,2 тона и капацитет на теглене до 3,5 тона.
Най-голямата новина за двигателите идва от Fiat. Landtrek вече предлага 2,2-литров дизелов двигател Multijet с мощност 200 к.с., съчетан с 6-степенна механична или автоматична трансмисия EAT8. Тази опция превръща Landtrek в автомобил с постоянно задвижване на четирите колела. Съществуващите 1,9-литрови дизелови (с произход от Китай) и 2,4-литрови бензинови двигатели остават на разположение, като предлагат конфигурации със задвижване на двете колела и ръчно избираемо задвижване на четирите колела.
Peugeot Landtrek продължава да предлага три вида каросерии: с единична кабина, с двойна кабина и с кабина на шаси. Въпреки че обновеният Landtrek внася нотка на модерност и подобрени характеристики, разпространението му остава ограничено до пазарите извън Европа поради по-строгите разпоредби за емисиите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 българина
Коментиран от #2
11:57 05.12.2024
2 Гост
До коментар #1 от "българина":
Съвременните дизеловите двигатели на ФИАТ са може би едни от най-добрите дизели създавани някога. Дори старите ми дизели, които монтират на бусове и кемпери, са живи още от 90те години на миналия век. Мисля, че трябва да си актуализирате предразсъдъците относно двигателите.Коментиран от #3
12:33 05.12.2024
3 Сусура
До коментар #2 от "Гост":
То бива майтап ама чак толкова не бива фиат и дизел са несъвместими изключително шумни дизели и с голям разход на горивоКоментиран от #4, #6
15:31 05.12.2024
4 Дизел
До коментар #3 от "Сусура":
То бива да не разбираш от дизелови мотори,ама чак толкова не бива.Най добрите бусове са Спринтер и Фиат Дукато.И да те попитам тебе този бус Фиат Дукато да не е с ладов двигател?Жтд мотор на Фиат е признат,добър дизелКоментиран от #5, #8
21:55 05.12.2024
5 авто фен
До коментар #4 от "Дизел":
То кат си карал 3 буса е лесно да обявиш 2 от тях за най-добрите. Аз пък ти казвам,че най-добрите, най-здравите и най-удобни и с леко управление са японските бусове като Toyota Hiace, Mitsubishi L300. Разни Спринтери ръждясали и фиат дукато се карат като Камаз сравнени с японските бусове. В Африка се карат само японски бусове, защото са най-здрави.10:48 06.12.2024
6 Госта.
До коментар #3 от "Сусура":
Ти сериозно ли?Само да напомня че "Комън рейл" системата е измислена ивнедрена от FIAT с дюза-помпа щеше да си остане на ниво Евро 4 почитатели наVWКоментиран от #7
11:56 06.12.2024
7 Справка
До коментар #6 от "Госта.":
Отново си заблуден. Първият Common Rail diesel е направен от Denso и въведен 1995-та година в камионите на Тойота Hino. Alfa Romeo изкарва първия си common rail 1997-ма Alfa Romeo 156 2.4 JTD14:55 06.12.2024
8 БатП
До коментар #4 от "Дизел":
Приятел, най-добрите бусове са Ивеко. Спринтера с Крафтера, докато не си оправят проблемите с ръждата въобще не ги слагай сред добрите.15:47 10.12.2024