Петте най-икономични дизелови автомобила на 2025 година

17 Януари, 2025 18:24 55 899 77

  • дизел-
  • дизелови автомобили-
  • нови автомобили-
  • икономични автомобили
Петте най-икономични дизелови автомобила на 2025 година - 1

Продажбите на дизелови автомобили намаляват, но не защото европейците вече не харесват дизелови коли, а защото бюрократите от Брюксел всячески се опитват да неглижират дизела за сметка на електромобилите.

Въпреки всички усилия обаче дизеловите коли все още представляват над 40% от всички леки автомобили по пътищата на Европа. Ясно е, че тяхната комбинация от силен въртящ момент и голяма икономия на гориво все още се харесва на много европейски шофьори.

За тези, които редовно пътуват на дълги разстояния, установената мрежа за зареждане с гориво и впечатляващият диапазон между зарежданията правят дизеловия избор най-предпочитен по подразбиране. И въпреки всичко, все още има много страхотни дизелови коли, но намирането на подходящата стававсе по-трудно.

За да направят процеса на закупуване или лизинг много по-лесен, експертите на Carwow проучиха предлаганите дизели и направиха списък с най-икономичните дизели, които можете да закупите в момента, подредени по тяхната икономия на гориво.

1. Skoda Octavia (3.5 л/100 км)

Петте най-икономични дизелови автомобила на 2025 година


Двулитровият дизел със 114 к.с. в Octavia осигурява невероятните 3.5 л/100 км, което го прави най-ефективният дизелов автомобил в продажба в момента.

2. Volkswagen Golf (3.7 л/100 км)

Петте най-икономични дизелови автомобила на 2025 година


Тук за максимална ефективност е налице същия мотор - 2.0-литров дизел, но по-добре е да изберете не със 114 к.с., а със 148 к.с., който харчи 3.5 л/100 км.

3. Mercedes-Benz C-Class (3.8 л/100 км)

Петте най-икономични дизелови автомобила на 2025 година


C220d и C300d са най-добрите, когато става дума за покупна цена, икономичност и производителност. C220d с 200 к.с. и C300d с 265 к.с. осигуряват превъзходни показатели за ефективност, като и двата получават допълнителен тласък от 20 к.с. от интегриран електрически мотор.

4. BMW Серия 1 (3.9 л/100 км)

Петте най-икономични дизелови автомобила на 2025 година


Тук получавате избор от два дизелови двигателя, произвеждащи 114 к.с. (обозначен с 116d) или 187 к.с. (120d). 116d предлага до 3.9 л/100 км при комбинирано шофиране, докато по-мощният двигател все още прави респектиращите 4.1 л/100 км.

5. Peugeot 308 (4.0 л/100 км)

Петте най-икономични дизелови автомобила на 2025 година


Peugeot 308 е един от малкото масови хечбеци, които все още се предлагат с дизелов двигател. 1.5-литровият дизел със 129 к.с. има официален разход на гориво от четири литра на сто километра пробег, както за моделите хечбек, така и за комбито SW.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 77 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Минувач

    64 30 Отговор
    От всички изброени, ако оставим цените, Мерцедес са най-добре, като разход за к.с.. Дизелите им са над 200 коня, докато другите са доста по-надолу. За екстри, визия, возия също са най-добре.

    Коментиран от #7, #77

  • 3 мдаа

    56 13 Отговор
    Само кажете колко е ресурса на двигателя.

    Коментиран от #14

  • 4 Име

    81 8 Отговор
    Браво Радо, такива статии искаме да четем, а не само за електрически каквито пишат навсякъде другаде
  • 5 Калин

    35 58 Отговор
    Нищо подобно, това е тотална дезинформация!
  • 6 сектант

    33 54 Отговор

    До коментар #1 от "гробар":

    без да се замисля взимам пежото
  • 7 фен

    38 9 Отговор

    До коментар #2 от "Минувач":

    демек рено
  • 8 да ама не

    17 87 Отговор
    Е тихите хибриди са също толкова икономични при някои марки. Да се предпочетат бръмчащи дизели с ръчка пред хибрид на съща цена, няма такива освен някой комбайнери.

    Коментиран от #9, #11, #53

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Турбо

    135 16 Отговор
    За дълъг път няма по добър автомобил от дизеловия.

    Коментиран от #21

  • 11 БайБоцимир

    91 6 Отговор

    До коментар #8 от "да ама не":

    Хибридът не може да конкурира дизеловият двигател на междуградски пътувания. А на магистрала си е направо ламя.

    Коментиран от #30

  • 12 Пропуснат

    47 10 Отговор
    1.5 DCI на рено.
  • 13 Гошо

    67 59 Отговор
    3.5 на 100 ама масло, а не гориво.
  • 14 емил

    35 20 Отговор

    До коментар #3 от "мдаа":

    Което е най важното защото ремонт на двигателя особено на Мерцедеса е над 3.500 Евро минимален или средно 4.000 -5 .000 хиляди Евро ако мислиш да го ползваш . Гаранционният им 90.000 хиляди километра или 2 години при допълнително заплащане и при условие ,че винаги ще посещаваш техният специализиран сервиз удължават километрите или годината .. Обикновена след 140-150 хиляди км е нормално да замине двигателят им .( имах Мерцедес с реални км на 215 хиляди двигателят свърши и ми казаха ,че е нормално за тоя двигател беше със сервизно минало и реални км проверяван там поне така ми казаха )
  • 15 Ти кво

    6 16 Отговор

    До коментар #9 от "Баща ти":

    Карашшш бе мъжо.
  • 16 Аз НЕ карам дизел

    29 51 Отговор
    Само тъ патдите го вярват тва 3.9 с ква скорост чо къв път в град под 7 невър и върви на умрел кон кобилата

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 от 5 години

    21 39 Отговор
    карам някакъв V6 дизел и когато ми даде 9/100 се радвам като малко дете на залъгалка. градско в момента под 17 не пада, но както се казава: КЕФА ЦЕНА НЯМА!!!тъпо е но е иЗстина. за лятото кабрио - бензин на газ
  • 19 олд таймер

    26 22 Отговор
    Докато има стари легендарни бензинови двигатели ще си карам на газ и като се счупи фърлям.

    Коментиран от #22

  • 20 Не че не е постижим 3.8

    37 18 Отговор

    До коментар #17 от "Мнение":

    Ама като караш икономично и на дълго. Излизат 10 лв/100 км. Ама то толкова ми е и на газ, пък колата ми не е хич нова. А ремонтът ми е в пъти по-евтин.

    Коментиран от #25

  • 21 Навремето

    37 3 Отговор

    До коментар #10 от "Турбо":

    имах атмосферен 1.8 форд. И на градско нямаше дерт. Както и да го лашкаш, повече от 6.0/100, при това с голям зор не може да докараш. Пък на 3-та все едно караш автоматик. От 20 км/ч си върви и набира. Вярно, че е тромава, ама за сметка на това пък спокойна кола.

    Коментиран от #42

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 олд таймер

    26 3 Отговор

    До коментар #22 от "Мнение":

    Всеки стар двигател може да се износи, вкл. дизеловия. Ремонтираш го или го сменяш. Търси ползата в километрите, които си минал.

    Коментиран от #26

  • 24 Гост

    18 25 Отговор
    В този форум освен баракуди, се обсъждат и ох рибари, и майстори на късия разказ! А, и бедняци, с Интернет...

    Коментиран от #27

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Съдията Дред

    44 10 Отговор
    Старото ми Пежо 308 гореше под 4 на сто на междуградско, и то с климатик. Сега Мазда 6 е малко над 4, но е по голяма кола. При поне 30 000 км годишно няма алтернатива на дизела. Карал съм под наем Корола комби хибрид, от София до Созопол даде 7 на сто, колега сподели, че само бензинова Корола харчи по малко, батерии, елдвигател си тежат. Ама на тия със соевото лате как да го обясниш? Между впрочем , дизеловата Октавия е с най добро отношение цена- качество. Но като ви се дават три пъти повече пари за Мерц, радвам се за вас.
  • 29 Дизелар

    33 0 Отговор
    От 12 години карам дизеларки,голф му даваха под 4/100 по каталог но на практика си бе повече към 5 -5,5, клас Е я двавт 5,5 -5,8 на практика ако карате през лятото с до 90/км ги прави , иначе средно е 6,2, на смесено 6,5 до 7.
    Пежото не си спомням но не е под 5,5
  • 30 да ама не

    29 6 Отговор

    До коментар #11 от "БайБоцимир":

    Ако голям седан харчи 5.9 на магистрала бензин е ламя, така да е. Напълниха ви главите с уж логични опорки. Някой ден като си вземете шоф. книжка и си купите кола,ще разберете, че противно на логиката, хибридите харчат колкото дизел на магистралата.

    Коментиран от #36, #45

  • 31 бай Даньо

    9 48 Отговор
    Да караш на дизел е по-икономично от бензин но несравнимо по скъпо от ток.
    На дизел : Средна Цена на дизел в България 2.50лв на литър с най добрия дизел 3.7/100 се искат 3.7х2.50 = 9.25 лв за 100 км
    На ток : Нощна тарифа по 0.15 лв за квч. За 100 км се "гори" около 1/4 от цялата батерия на модел 3 ( с цялата 50 квч минава 400км ) тоес 12.5 квч х 0.15лв = 1.875 лв за 100 км.
    Има няма 5 пъти поевтино на ток от дизел. Някакви въпроси дизеларите!?

    Коментиран от #32, #33, #58

  • 32 Име12345

    43 0 Отговор

    До коментар #31 от "бай Даньо":

    А като зареждаш на зарядна станция как е?

    Коментиран от #34

  • 33 Симо

    49 6 Отговор

    До коментар #31 от "бай Даньо":

    Точно тази седмица коментирахме с колега, че тяхната тайфа били на Нова година в Сърбия! Пътували с личните си автомобили. Една Тесла и няколко с ДВГ. Тези с ДВГ пристигнали на местоназначение към 16 часа, този с Теслата пристигнал след полунощ! Край на коментара.

    Коментиран от #35

  • 34 Порно

    37 4 Отговор

    До коментар #32 от "Име12345":

    На зарядна станция тока отива към левче за квч, и тия разходи на теслите важат за градско. По магистралата теслювците ги изпреварват и стари москвета, щото иначе няма да стигне следващата зарядна,дето ще даде левче за квч. С тесла до морето се стига двойно по бавно отколкото с дизел. С хибрид на дълъг път е същото.
  • 35 бай Даньо

    7 27 Отговор

    До коментар #33 от "Симо":

    В задачата не се пита в колко часа пристигаш в Сърбия, пита се пътуваш за работа всеки ден с Тесла и Дизел кое е по евтино , колко ? Ей там горе е отговора където сте натракали минуси дизелеарите и то не щото толюлкова не можете да смятате ... ай чао!

    Коментиран от #37

  • 36 БайБоцимир

    15 7 Отговор

    До коментар #30 от "да ама не":

    Е, хайде сега! Казвам го от личен опит, с РАВ4. На магистрала си харчи около 8л/100км. Хибридът е идеален за градски условия, там дизелът е лош избор, заради задръстване на дпф.

    Коментиран от #39

  • 37 БайБоцимир

    17 1 Отговор

    До коментар #35 от "бай Даньо":

    Твоите калкулации с разходите са нереалистични. Цената на нощната енергия е такава, но не за дълго. Електрическият автомобил наистина най-добрата опция за градски пътувания, особено ако има къде да зареждаш като битов потребител. Но всяко зареждане на друга зарядна станция те прави неконкурентен. Разходът на магистрала е поне 20кВч/100км, при това без да бързаш много. Както искаш го смятай, но това са поне около 15лв/100км, защото цената на зарядна станция за кВч е около 0.70-1лв.

    Коментиран от #68

  • 38 Гост

    22 2 Отговор
    Аз пак да кажа, че тук е пълно със дървени философи, Интернет играчи и бедни драйвери, последното не е лошо, но когато го признаваш!
    Как въобще може някои да коментира примерно нов Голф или Октавия за 60000 лева, при положение че даже не може да им пусне блутуто и да си върже телефона към колата? Аааа, ми то Нокия 3310 няма блутут, затова сигурно!
    Как може да коментираш хибрид или електричка като нямаш и 1000 километра направени с подобна кола? Чул нещо си? Майстора му казал докато му пристягал тасовете...
    Въобще българина разбира от всичко, знае всичко, неговото е най, а другите са прости, той обаче е играча! Направо, неам думи! Последния ми Голф, бензин, 1.5 TSI ACT с 7 DSG първите 10 резервоара го наблюдавах= 4.8 до 5.2 среден разход. Нормално каране, все пак нова кола. Така че, разхода на дизеловия Голф или Октавията е постижим, стига да знаеш как да караш. А 4 и 6 цилиндровия дивел на Мерц е прочут с икономичността си...., който го е ползвал, знае. Аре!

    Коментиран от #73

  • 39 да ама не

    7 5 Отговор

    До коментар #36 от "БайБоцимир":

    Кой Рав 4. Ако е настоящият модел 8 е ако се кара над ограничението. Най-вероятно имате стария модел със старата хибридна система. Разликата между стар и нов модел е 1-2 литра в полза на новия. Всеки нов модел дава голяма разлика в разхода спрямо стария. При значително по-добра динамика. Затова тук един разправяше колко харчел прастар модел Лексус хибрид.

    Коментиран от #40, #56

  • 40 Гост

    15 2 Отговор

    До коментар #39 от "да ама не":

    Коректно! Първо трябва да се разбере спецификата на автомобила, къде му е най добре, да го кажем така. И ако някой очаква при каране със 130 по магистрала да му дава разход 4 / 100 , то той просто е бягал от часовете по физика! А това, да не се поингересуваш каква е поддръжката на автомобила ти, къде са му слабите страни и колко ще ти струва нормалната поддръжка, е нека да кажем, задължително за 90% от юдеите! И после се почва..., филмите.
  • 41 Ироничен

    26 1 Отговор
    Ще карам дизел, докато ги забранят.

    Коментиран от #43

  • 42 Тоз

    13 4 Отговор

    До коментар #21 от "Навремето":

    Карал съм Форд Ескорт 1.8 дизел. Добре, че беше за кратко.Уникално отвратителен автомобил.
    Никакво значение няма разходът.Само това може да е положителното.
    Дали не беше някакъв Перкинс мотор.Тогава Пежо 1.9 беше като пет класа по-добър.
    Но щом аудиторията е дала толкова плюса, глас народен.

    Коментиран от #49

  • 43 Бай вую

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "Ироничен":

    И аз 😜
  • 44 Самуил Златев

    18 0 Отговор
    Пълни глупости, в сайтовете за характеристики тези данни за разход са с 2 литра отгоре. Някаква замазваща очите реклама е това!!!

    Коментиран от #52

  • 45 Със каране

    4 3 Отговор

    До коментар #30 от "да ама не":

    140-160 км/ч дава ли разход 6-6.5 в семейно комби, роботозирана кутия и 4х4!??

    Коментиран от #51

  • 46 Ганьо

    6 11 Отговор
    Стига с тия дизели. При нашата калпава нафта,ще ви излезе през носа.

    Коментиран от #47, #50, #61

  • 47 Порно

    8 1 Отговор

    До коментар #46 от "Ганьо":

    От 30 години я карам тая нашата нафта, и не съм имал проблеми. Понеже не излизам надалеч с кола, като сипя нафта от комшиите, няма разлика.
  • 48 123456

    28 0 Отговор
    на мен на ситроена ми дава от време на време отрицателен разход! Веднъж до морето , на тръгване имаше половин резервоар , и към Айтос преля през капачката , кажи ми ся ко става !
  • 49 И такова

    5 2 Отговор

    До коментар #42 от "Тоз":

    Пежо съм карал. Даже 1.9 тди. Освен, че може да върви като разпрано, ама само на прав път. Пък седалките са му с толкоз ниски и неудобни облегалки. Форда по маневреност, може да се сравни с кола със задно предаване. Не съм срещал друга кола, като него, дето като я караш, да чувстваш как предницата сама се натиска върху пътя.
    Има един тънък момент при него, че заради двата ремъка, трябва да пипне някой, който разбира, така че центровката на гнп и синхронизацията на валовете да е правилна. Общо взето, на всички коли, проблемите им са от тези които пипат. Един куп майстори, се изредиха да дават акъл, като му беше текнала нафтовата помпа на пежото, как щяло да се разтурва цял ангренаж и куп още работи за да се свали. Пълни глупости. Хората си го измислили, ама няма кой да чете. На агренажното колело на помпата, има две дупки, които застават срещу два отвора в блока. С два от болтовете, които се свалят от фланеца, колелото се стяга към блока, и ангренажа си стои, все едно не е пипан. Помпата се измъква назад, и като стане, после по обратния ред.
  • 50 Става

    5 0 Отговор

    До коментар #46 от "Ганьо":

    вече 25 години караме на дизел, и все си излиза, ама през ауспуха. Особено по старите дизели, с роторното гнп, искат само хубав горивен филтър. Всичко прекарват. Може и с бензин да се меши зимно време, на 10 литра дизел, до 1 литър бензин. Ако са прекалили бензинджиите с парафина.
  • 51 да ама не

    5 4 Отговор

    До коментар #45 от "Със каране":

    Дава с 180 по нанадолнището от тунела към Пловдив 1-1.5. Айде посмали малко, че ако сложиш и бокс отгоре в списъка, ще запитам продава ли се това чудо на техниката. Инфантилни, чули, недочули, приказки моля да не се приказват.

    Коментиран от #60

  • 52 тъй шъй

    4 2 Отговор

    До коментар #44 от "Самуил Златев":

    Абсолютно вярно. Щом в техн. данни е много по-висок разход, само във фантазиите на списвачи автожурналисти може да е много по-нисък. А и не вярвайте на таблото какво пише. Много от марките дават до 20-30% под истински разход. Азбучни истини, но младежта няма критерии и ориентири, а и много сложна стона техниката. Трудно се сглобява пъзела. Таман разбереш едно нещо, ново се появява. Жалка е компетентността на автожурналистиката-платена пропаганда.
  • 53 Май май

    7 1 Отговор

    До коментар #8 от "да ама не":

    Нито си се возил, а още по-малко и карал съвременен дизелов автомобил.
  • 54 Дизелът е икономичен,

    6 3 Отговор
    Знае се от памтивека , се кара в обороти високи, но Трабва да се влезе , в тях, постепенно! Преди 55 години шофьорите, на камиони и автобуси си докарваха излъшък с който се отопляваха, или продаваха.
  • 55 Все фантазии

    4 4 Отговор
    Много искам да знам кой дизел ще има разход 4-5/100 когато е по магистралата с 130-150км/ч? Виж ако се кара внимааателно, с 90-100км/ч, разход от 4-5/100км е постижим.

    Коментиран от #57

  • 56 БайБоцимир

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "да ама не":

    Беше преди около 4-5 години. Колата не е моя, но я карах за един уикенд, да тествам. Обикновено карам със 120-130 км/ч на магистрала, не бързам. Реших, че не е подходяща за мен - нито разходът ме впечатли (карам предимно извън града), нито комфорта, нито мултимедията. Може и да е здрава кола, но трябва доста компромиси да направи човек, за да реши да я вземе. Да, ако си карал Дачия, Рено, Форд или Опел например, вероятно ще ти е ок.
  • 57 БайБоцимир

    6 7 Отговор

    До коментар #55 от "Все фантазии":

    От София до Бургас съм постигал 5.5л/100км при скорост 120-130 км/ч, през лятото, с климатик. Двигателят е 2 литров дизел, май беше към 210 к.с. Дизелите на ВАГ са дори по-икономични.
  • 58 Петър Петров

    17 2 Отговор

    До коментар #31 от "бай Даньо":

    когато дойде време да смениш батериите,ще разбереш колко ти е цената на километър!

    Коментиран от #64

  • 59 Колега,

    7 13 Отговор

    До коментар #17 от "Мнение":

    не ми хвали дизелови печки! Бензиновия двигател не се чува като работи и на празен ход,и при 3000 оборота! Така че не ми говорете за комфортно возене на дизел,било на дълго,било на късо разстояние! Апропо,80% от каращите дизел го правят заради по ниския разход на гориво-само за това!!!

    Коментиран от #62, #66

  • 60 Къде да

    3 2 Отговор

    До коментар #51 от "да ама не":

    идвам и да те качвам!??? И тук после ще публикуваш резултата-съгласен!???
  • 61 Досега

    5 1 Отговор

    До коментар #46 от "Ганьо":

    с десетки нови и карани само с V-power и близо 20-на години…. една не е изревала за дюзи/помпа…как така???
  • 62 Не колега

    9 1 Отговор

    До коментар #59 от "Колега,":

    ти се качи на нов съвременен дизел със 7-8-9 степенен автомат и после пиши дали на крайна предавка и 2000 об. се чува нещо…ти ще си с поне 140-150 км/ч….с 3000 об. си доста над 200 и шума от пътя и вятъра е повече…

    Коментиран от #65

  • 63 На спускане

    2 1 Отговор
    от тунела разхода е 0…ППП и roll on режим на кутията…
  • 64 Остави

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "Петър Петров":

    го той Бай Дъньо е в Щатите…него нищо не може
    да го бутне…
  • 65 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #62 от "Не колега":

    Единият ми дизел, на 8 ма, последна предавка, при 2000 оборота е на 125, при 2700 - 2800 умира = Волво, фабрично ограничено на 185 км. в час макс скорост! Звука в купето е от пътя или от музиката..., от двигателя йок саунд!

    Коментиран от #67

  • 66 Мнение

    8 4 Отговор

    До коментар #59 от "Колега,":

    Колега,
    Не ми хвали бензиновите "бегачки" на газ!
    Толкова са "мощни" и "тихи", че за да преодолеят 2 см плочки на паркинга пред блока, трябва да ги напънат до към 3-4000 об/мин, което се чува в съседния квартал (лично съм се възхищавал на "тишината" от такива горди собственици на "тихи" бензинки на газ)!

    Да заклеймяваш по-ефективният двг, щото ти шумял, е все едно да започнеш да пиеш храната си със сламка, щото като дъвчеш се чува шум?!
    Ако толкова ти пречи шума от дизеляка, пусни си радиото! ;)
  • 67 Странно

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "Гост":

    при мен 7-ма 2000=140 км/ч, 2500=180 км/ч и 3000=215 км/ч….

    Коментиран от #69, #70

  • 68 бай Даньо

    0 8 Отговор

    До коментар #37 от "БайБоцимир":

    Цифрите ти са боклук . Нощна тарифа в бг 15 ст на квч и 12.5квч за 100 км защото с цяла батерия 50квч са 400 км голи факти ... ай чао . А и щях да забравя ха оплачи и мен колко ми е скъпо като на работа зареждам ток БЕЗ ПАРИ и такова чудо има на много хора дала им като купуват тесла специално е 2 или 3 години безплатно на суперчарджъра ....
  • 69 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #67 от "Странно":

    Цилиндри, мощност, предавателни отношения, настройки, абе, коли....

    Коментиран от #71

  • 70 ПКП

    5 1 Отговор

    До коментар #67 от "Странно":

    А 5, трилитров дизел, при 130 кмч е на 1600 оборота, на 7 от автомата. Естествено, че е нисък разхода.
  • 71 Очудва ме

    4 0 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    При мен това са показателите за Passat Alltrack 2.0 TDI 200 конн със 7-степенно ДСГ…
  • 72 Имам мижав интерес

    2 5 Отговор
    БМВ-то е с двигател на Пежо
  • 73 Цветан Цветков

    3 3 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Карам Сеат Леон 2022 2.0 TDI ,и мога да кажа,че също разходът ми извън градско е 3,5/100км.
    На аутобана средна скоростта 130км.разхода е 4,2/100км.
    В момента автомобила е на 50 000км

    Коментиран от #75, #76

  • 74 Не благодаря

    2 4 Отговор
    Бмв-то е с двигател на Пежо
  • 75 така

    3 4 Отговор

    До коментар #73 от "Цветан Цветков":

    Тук ими най-малко две лъжи. Средна скорост 130 значи постоянно каране много над разрешеното, за да се постигне. Отдаваме го на младост и незнание. Ако компютърът лъже, може 4при високи скорости на магистралата. Значи на обикновен път ще е 2 на сто. Смешни приказки. Не знаех, че скоро дизелите ще бъдат с 10литра резервоари. Носете си туби, да не прелива от гърловината.
  • 76 така

    2 4 Отговор

    До коментар #73 от "Цветан Цветков":

    Цветане, сега гледам, че официално на този модел с 115кс дават 4.5 среден разход. Няма как на мягистрала да не е поне 5-5.5.Затова каране само на магистрала и зареждане пълно-пълно ще даде ориетировъмен разход. Само че никой н споменава вътъра и наклона-два изключително важни фактора, особено първия.
    Но и на добрите хибриди разходът е същия, само конете са повече, не тракат като трактор и са автоматик.Минал си се, ама
  • 77 Сусура

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Минувач":

    Само Пежо всичко друго е лъжа