Качеството на новите автомобили продължава да намалява

19 Февруари, 2025 10:13 2 164 21

  • нови автомобили-
  • качество-
  • тригодишни коли

Най-често собствениците се оплакват от проблеми с електрониката

Качеството на новите автомобили продължава да намалява - 1

Аналитичната агенция JD Power публикува нова класация за надеждност, касаеща автомобили под 3 години. Като част от проучването експертите интервюират собственици на тригодишни автомобили, за да ги попитат за основните проблеми и неизправности. Броят на проблемите на 100 автомобила е основният показател в класацията.

Това, което е най-притеснително е, че съдейки по новата класация, експертите от JD Power отбелязват, че качеството на автомобилите намалява, тъй като средният резултат за проблеми сред тригодишните автомобили се е влошил до 202. Най-често собствениците се оплакват от проблеми с електрониката и мултимедията, проблеми със софтуера и свързващите джаджи.

Отбелязва се още, че автомобилите с ДВГ са най-надеждни - техният проблемен процент е съответно 199 и 200. Електрическите автомобили подобряват позициите си, но все още изостават с незавидния резултат от 223 проблема на 100 автомобила. Plug-in хибридите (242) се представят най-зле.

При марките начело са Lexus (140 проблема на 100 коли) и Buick (143). Mazda, Toyota и Cadillac също имат добро представяне. В дъното на класацията са Volkswagen (285), Chrysler (282) и Jeep (275). Най-надеждният автомобил с пробег от 3 години е Toyota Avalon. Освен това са определени победители в различни класове, сред които има най-много модели на Toyota.

Качеството на новите автомобили продължава да намалява


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 много електроника

    30 2 Отговор
    Малко кола
  • 2 колата е за каране

    21 3 Отговор
    Не е за спор с ИИ на навигацията

    Който иска са се вози - айде рейса
  • 3 търговец

    16 9 Отговор
    тъпа класация,не е за евопейския пазар
  • 4 БайБоцимир

    34 4 Отговор
    Не знам кому са нужни тези телевизори в колата? Порадват им се месец-два и след това не ги и забелязват.
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    33 5 Отговор
    Най-тъпата "Екстра" за мен е наличие на активен асистент за лента, който не може да бъде изключен ‼️ Изискване на евронедомислещи ‼️

    Коментиран от #12, #17

  • 6 Абе

    17 2 Отговор
    Много електроника не е на добре.
  • 7 Качеството

    18 1 Отговор
    не е толкова лошо, а проблемите с електрониката е, че стана прекалено много и в частност доста сложна. Набутаха се прекалено много датчици, сензори.. и дефакто като "изгори" един такъв за 50ст, отива на ремонт за 50Е (поне).
  • 8 ТИР

    9 1 Отговор
    Аритметиката е,,,че за цената на нов автомобил
    можеш да купуваш поне 10 втора употреба- общо
    би имало поне 200 литра гориво,,,9 предавани на скраб 4000 лева,,,,
  • 9 механик

    15 1 Отговор
    Много е важно в каруцата да има 50 инчов екран и масажор на зад ниците
  • 10 СЗО

    4 3 Отговор
    Ужас! Имам Джип Вранглер V6, 3.6L. Явно ще имам проблем с качеството
  • 11 Слави

    2 22 Отговор
    Качеството си е наред, не може да се търкалят по 20 години. В белите държави караш 2 години и взимаш следващата.
  • 12 Слави

    12 9 Отговор

    До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Този асистент е направен за селинджери, като теб които нямат много мозък и на магистралката се престрояват в скоростната лента без мигач. Ако се замислиш при подаване на мигач асистентът не се активира...ама мозък той селчо на към софията тръгнал.

    Коментиран от #15, #16

  • 13 Механик

    17 1 Отговор
    Аз искам да попитам господа/госпожите еко-шамани:
    Уважаеми, как смятате? Кое нанся повече вреда на околната среда? Производстото на един автомобил който е проектиран да живее 100 години, почти без ремонти или един автомобил който умишелно е проектиран да изкара 3 години, през които в него се влагат резервни части за още половин автомобил? И който след 3 години отново ще бъде претопяван и ще има разходи по рециклирането му?
  • 14 адблу

    8 1 Отговор
    имаш адблу - имаш проблем - нямаш адблу - нямаш проблем
  • 15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 2 Отговор

    До коментар #12 от "Слави":

    Ти сигурно си професор по автомобилно движение и устройство 🥸
    Знам за какво е направен. Когато съм карал автомобил с манивела в комплекта ти явно още си бил в проект. И да, карал съм с асистент за лента, който включвам на магистрала, но който обаче може да се изключва в града. Ти явно още си на гоув-III , или 20 годишно БМВ, та не си наясно, че при внезапно излезли на платното човек или животно, при опит да го заобиколи водачът системата го изпраща направо срещу излезлия на пътя❗

    Коментиран от #21

  • 16 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 0 Отговор

    До коментар #12 от "Слави":

    Добре е да четеш за коли за които си мечтаеш❗
    Но попитай някой да ти обясни каква е разликата в старата система, която само ти подава звуков сигнал за напускане лентата без мигачи и активната, която връща волана самостоятелно🚘
  • 17 сотко

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Обикновено се деактивира с продължително (4-5 сек.) натискане и задържане на бутона за асистент за лента, който изглежда като лента в дълбочина (переспектива)
  • 18 Няма страшно

    13 0 Отговор
    Качеството на новите автомобили може и да намалява, но за сметка на това се увеличават цените!
  • 19 Мишел

    3 2 Отговор
    Китай съумя да научи света да ползва стоки, които едва издържат гаранционен срок.

    Коментиран от #20

  • 20 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор

    До коментар #19 от "Мишел":

    Всъщност това е идея наложена от стааария Филипс. Оня с крушките, дето е трябвало да изгарят след мах 10 000 часа , за да си купуват клиентите нови ❗ Въвел е звено инж- техници за промишлено износване на стоките❗
  • 21 Трифонов

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Не знам точно каква кола караш с такъв асистент, който не може да се изключва. В моята функцията "намеса във волана" СЕ изключва. И така асистентът те предупреждава ако без мигач започнеш да сменяш лентата или ако има трафик в съседната, както и при някой други обстоятелства, само чрез лека вибрация във волана и светлинна индикация (в определени случаи), но НЕ се меси в управлението, когато си я изключил.