Аналитичната агенция JD Power публикува нова класация за надеждност, касаеща автомобили под 3 години. Като част от проучването експертите интервюират собственици на тригодишни автомобили, за да ги попитат за основните проблеми и неизправности. Броят на проблемите на 100 автомобила е основният показател в класацията.
Това, което е най-притеснително е, че съдейки по новата класация, експертите от JD Power отбелязват, че качеството на автомобилите намалява, тъй като средният резултат за проблеми сред тригодишните автомобили се е влошил до 202. Най-често собствениците се оплакват от проблеми с електрониката и мултимедията, проблеми със софтуера и свързващите джаджи.
Отбелязва се още, че автомобилите с ДВГ са най-надеждни - техният проблемен процент е съответно 199 и 200. Електрическите автомобили подобряват позициите си, но все още изостават с незавидния резултат от 223 проблема на 100 автомобила. Plug-in хибридите (242) се представят най-зле.
При марките начело са Lexus (140 проблема на 100 коли) и Buick (143). Mazda, Toyota и Cadillac също имат добро представяне. В дъното на класацията са Volkswagen (285), Chrysler (282) и Jeep (275). Най-надеждният автомобил с пробег от 3 години е Toyota Avalon. Освен това са определени победители в различни класове, сред които има най-много модели на Toyota.

Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 много електроника
10:20 19.02.2025
2 колата е за каране
Който иска са се вози - айде рейса
10:21 19.02.2025
3 търговец
10:26 19.02.2025
4 БайБоцимир
10:26 19.02.2025
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Коментиран от #12, #17
10:27 19.02.2025
6 Абе
10:37 19.02.2025
7 Качеството
10:41 19.02.2025
8 ТИР
можеш да купуваш поне 10 втора употреба- общо
би имало поне 200 литра гориво,,,9 предавани на скраб 4000 лева,,,,
10:55 19.02.2025
9 механик
11:24 19.02.2025
10 СЗО
11:25 19.02.2025
11 Слави
11:35 19.02.2025
12 Слави
До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Този асистент е направен за селинджери, като теб които нямат много мозък и на магистралката се престрояват в скоростната лента без мигач. Ако се замислиш при подаване на мигач асистентът не се активира...ама мозък той селчо на към софията тръгнал.Коментиран от #15, #16
11:37 19.02.2025
13 Механик
Уважаеми, как смятате? Кое нанся повече вреда на околната среда? Производстото на един автомобил който е проектиран да живее 100 години, почти без ремонти или един автомобил който умишелно е проектиран да изкара 3 години, през които в него се влагат резервни части за още половин автомобил? И който след 3 години отново ще бъде претопяван и ще има разходи по рециклирането му?
11:37 19.02.2025
14 адблу
11:40 19.02.2025
15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #12 от "Слави":
Ти сигурно си професор по автомобилно движение и устройство 🥸Знам за какво е направен. Когато съм карал автомобил с манивела в комплекта ти явно още си бил в проект. И да, карал съм с асистент за лента, който включвам на магистрала, но който обаче може да се изключва в града. Ти явно още си на гоув-III , или 20 годишно БМВ, та не си наясно, че при внезапно излезли на платното човек или животно, при опит да го заобиколи водачът системата го изпраща направо срещу излезлия на пътя❗
Коментиран от #21
12:12 19.02.2025
16 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #12 от "Слави":
Добре е да четеш за коли за които си мечтаеш❗Но попитай някой да ти обясни каква е разликата в старата система, която само ти подава звуков сигнал за напускане лентата без мигачи и активната, която връща волана самостоятелно🚘
12:20 19.02.2025
17 сотко
До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Обикновено се деактивира с продължително (4-5 сек.) натискане и задържане на бутона за асистент за лента, който изглежда като лента в дълбочина (переспектива)12:27 19.02.2025
18 Няма страшно
12:29 19.02.2025
19 Мишел
Коментиран от #20
12:50 19.02.2025
20 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #19 от "Мишел":
Всъщност това е идея наложена от стааария Филипс. Оня с крушките, дето е трябвало да изгарят след мах 10 000 часа , за да си купуват клиентите нови ❗ Въвел е звено инж- техници за промишлено износване на стоките❗13:28 19.02.2025
21 Трифонов
До коментар #15 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Не знам точно каква кола караш с такъв асистент, който не може да се изключва. В моята функцията "намеса във волана" СЕ изключва. И така асистентът те предупреждава ако без мигач започнеш да сменяш лентата или ако има трафик в съседната, както и при някой други обстоятелства, само чрез лека вибрация във волана и светлинна индикация (в определени случаи), но НЕ се меси в управлението, когато си я изключил.08:16 20.02.2025