Polestar се отказва от изцяло онлайн продажбите - Volvo влиза на помощ

1 Март, 2025 13:00 467 3

  • polestar-
  • polestar space-
  • volvo

Появиха се слухове за разширяване на дилърската мрежа Polestar Space

Polestar се отказва от изцяло онлайн продажбите - Volvo влиза на помощ - 1

Polestar променя стратегията си за продажби, като сключва по-тесен съюз с компанията майка Volvo, за да се възползва от нейната огромна дилърска инфраструктура. Този ход е знак за отклонение от предимно дигиталния модел на продажби и ограничените локации на Polestar Space.

Според главния изпълнителен директор на Polestar, Михаел Лошелер, това разширяване на дилърската мрежа на Volvo е от решаващо значение за постигане на агресивните цели за растеж на марката, съобщава Automobilwoche. Той открито заяви, че амбициозните им прогнози за продажбите, целящи 30-35% годишно увеличение от 2024 до 2027 г., са просто непостижими само чрез онлайн канали.

Това сътрудничество ще увеличи значително физическото присъствие на Polestar. На европейския пазар ще се наблюдава почти двойно увеличение на обектите за продажба на дребно, докато в Северна Америка ще се наблюдава значително разширяване. Въпреки че първоначално само няколко избрани дилъра на Volvo ще представят моделите Polestar, потенциалът за по-широка интеграция е значителен, като се има предвид обширната глобална мрежа на Volvo.

Polestar се отказва от изцяло онлайн продажбите - Volvo влиза на помощ

Тази стратегическа промяна идва в период на значителна нестабилност в сектора на електрическите превозни средства, повлияна от геополитически промени и ескалиращи търговски спорове. Данните за продажбите на Polestar отразяват тези предизвикателства, като през 2024 г. се наблюдава забележим спад.

Макар че се очаква увеличеното присъствие на дребно да стимулира продажбите, то също така въвежда потенциал за вътрешна конкуренция с Volvo. Въпреки че споделят обща платформа и някои размери, Polestar 3 и Volvo EX90 са насочени към различни пазарни сегменти, като се различават по цена, характеристики и конфигурации на задвижването. Тази диференциация има за цел да сведе до минимум прякото припокриване и да поддържа отделни идентичности на марката.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 директора

    0 3 Отговор
    Polestar е премиум марката на Volvo както Дачия е премиум марката на Рено но на по-ефтина цена и както ИЖ е премиум Москвич по времето на комунизма. Шкода също стана премиум на фолцваген, но по-ефтин от ауди.
  • 2 Кйикнъ

    2 0 Отговор
    О, не, искахме да сме модерни и решихме да правим като Тесла, обаче се оказа, че модата се сменя според сезоните и е от ден до пладне.
  • 3 директора

    0 2 Отговор
    polestar е велика марка и е много хубаво да е в портфолиото на рено - мицубиши предлага плъг ин хибриди а полстар ел.коли.