Polestar променя стратегията си за продажби, като сключва по-тесен съюз с компанията майка Volvo, за да се възползва от нейната огромна дилърска инфраструктура. Този ход е знак за отклонение от предимно дигиталния модел на продажби и ограничените локации на Polestar Space.
Според главния изпълнителен директор на Polestar, Михаел Лошелер, това разширяване на дилърската мрежа на Volvo е от решаващо значение за постигане на агресивните цели за растеж на марката, съобщава Automobilwoche. Той открито заяви, че амбициозните им прогнози за продажбите, целящи 30-35% годишно увеличение от 2024 до 2027 г., са просто непостижими само чрез онлайн канали.
Това сътрудничество ще увеличи значително физическото присъствие на Polestar. На европейския пазар ще се наблюдава почти двойно увеличение на обектите за продажба на дребно, докато в Северна Америка ще се наблюдава значително разширяване. Въпреки че първоначално само няколко избрани дилъра на Volvo ще представят моделите Polestar, потенциалът за по-широка интеграция е значителен, като се има предвид обширната глобална мрежа на Volvo.

Тази стратегическа промяна идва в период на значителна нестабилност в сектора на електрическите превозни средства, повлияна от геополитически промени и ескалиращи търговски спорове. Данните за продажбите на Polestar отразяват тези предизвикателства, като през 2024 г. се наблюдава забележим спад.
Макар че се очаква увеличеното присъствие на дребно да стимулира продажбите, то също така въвежда потенциал за вътрешна конкуренция с Volvo. Въпреки че споделят обща платформа и някои размери, Polestar 3 и Volvo EX90 са насочени към различни пазарни сегменти, като се различават по цена, характеристики и конфигурации на задвижването. Тази диференциация има за цел да сведе до минимум прякото припокриване и да поддържа отделни идентичности на марката.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 директора
13:32 01.03.2025
2 Кйикнъ
14:15 01.03.2025
3 директора
14:58 01.03.2025