Toyota запазва статута си на най-популярната автомобилна марка в света в началото на 2025 година, въпреки че глобалните ѝ продажби през януари паднаха с 6.6% на годишна база до 706 544 автомобила.
Въпреки този спад обаче, японската компания значително изпреварва най-близките си конкуренти. На второ място остава германският Volkswagen с 395 777 продадени коли, което е с 4.3% по-малко от януари 2024 година.
Интересно е обаче, че в същото време пазарният дял на VW остава 6.1%. Honda заема трето място - японският производител е продал 277 991 автомобила, показвайки най-голям спад сред лидерите - с 22.5% на годишна база.
Ford е четвъртият най-популярен автомобилен производител с 270 437 бройки, а Hyundai заема пето място с 263 208 продадени коли. Nissan държи шестата позиция - през януари компанията е продала 226 543 коли.
В челната десетка на най-популярните автомобилни марки влизат още Kia, Chevrolet, както и китайските BYD и Geely, които продължават да укрепват позициите си на световния пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дудов
12:48 14.03.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Перо
14:46 14.03.2025