Този Ioniq 5 е изминал над 660 хиляди километра за малко над 3 години

28 Март, 2025 17:47 8 554 42

  • hyundai-
  • ioniq 5-
  • ioniq-
  • пробег

Hyundai сменя безплатно батерията на пробег от 550 хиляди километра

Този Ioniq 5 е изминал над 660 хиляди километра за малко над 3 години - 1

Корейски Hyundai Ioniq 5, модел от 2023 г., се появи в интернет и се похвали с наистина астрономически пробег - потенциално най-високият от този тип в световен мащаб. С пробег от 666 255 км (413 991 мили) този електромобил на практика е стигнал до Луната и обратно само за три години.

Необикновеният пробег бе оповестен чрез страницата „Mileage Impossible“ във Facebook и споделен по-късно от Carscoops. Този конкретен Ioniq 5, който се намира в Корея, е бил управляван до степен, която би засенчила пробега на много шофьори през целия им живот.

Този Ioniq 5 е изминал над 660 хиляди километра за малко над 3 години

Въпреки че конкретният вариант на Ioniq 5 не се разкрива, публикацията разкрива една забележителна подробност: оригиналната батерия е издържала до 580 000 километра (360 395 мили), след което Hyundai я е заменила безплатно.

Независимо от причината за безплатната подмяна на акумулатора, самият пробег, натрупан за толкова кратък период от време, е забележителен. Собственикът, за когото се съобщава, че е търговец, е изминавал средно между 16 250 и 16 656 километра на месец (10 097 до 10 349 мили), което означава приблизително 541 до 555 километра на ден (336 до 345 мили).


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 24 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 механик

    26 45 Отговор
    И милион да мине ,електрокар никога няма да купя !!

    Коментиран от #8, #22

  • 2 Офанзивен дефанзиф

    49 5 Отговор
    "... модел от 2023 г" , "... стигнал до Луната и обратно само за три години"
    Модел 23-та, бил каран 3 години. Сега не сме ли 2025-та? Аз ли нещо не познавам календара или корейците?!

    Коментиран от #4, #6, #34

  • 3 Боруна Лом

    42 2 Отговор
    И В БЪЛГАРИЯ ИДВА НА 60 ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА! БАБА Я Е КАРАЛА!
  • 4 Васил

    25 5 Отговор

    До коментар #2 от "Офанзивен дефанзиф":

    Модел 2023-та ги пускат в продажба след Септември 2022. Маркетингов трик.

    Коментиран от #7, #27

  • 5 Йониката

    39 3 Отговор
    Може и да съм минал 660 хиляди, но в БГ километражът ми вече е на 130 хиляди.
  • 6 Васил

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "Офанзивен дефанзиф":

    Модел 2023-та ги пускат в продажба след Септември 2022. Маркетингов трик.
  • 7 Офанзивен дефанзиф

    26 2 Отговор

    До коментар #4 от "Васил":

    Септемвври 22ра до Март 25-та - 3 години?!

    Коментиран от #13

  • 8 разбирам те

    23 11 Отговор

    До коментар #1 от "механик":

    електромобилите леко те оставят без хляб
  • 9 да ве да

    38 10 Отговор
    Нещо не се въръзва в този фейк, излиза, че за този търгоеец е нямало, почивен ден? Кога кара, кога зарежда... бля, бля приказки пот електрическата🌈
  • 10 Олга

    16 4 Отговор
    Като махнем почивните и празничните дни по 600 километра на ден.Нищо работа даже и за корейците в България!

    Коментиран от #12

  • 11 Как

    23 6 Отговор
    Всеки ден София Варна отиване и връщане! Ако е автобус или такси да но дори и за фирмена кола е много.
  • 12 да ве да

    32 2 Отговор

    До коментар #10 от "Олга":

    Поне 850 км на ден без почивните дни (събота-неделя) 😉 Демек поне 2 пъти на ден трябва да я зарежда на макс? Тоя кога е спал, кога е ял, кога е карал и кога зареждал 😅

    Коментиран от #20

  • 13 кй87ъ6трхуй

    27 4 Отговор

    До коментар #7 от "Офанзивен дефанзиф":

    Тоест 31 месеца... Да кажем по 30 дни => 930 дни... Идват средно по 709км на ден... Да ги кажем 700...

    По каталог пробега на 84квт и само задно предаване е 570км.- реално и 450 трудно минава извън града... Зареждането на мощните зарядни от 10% до 80% е за 18 минути и на теория нещата се получават ако заредиш поне 2 пъти... Реалната загуба на време да заредиш от 2х18 минути си отива на едни 45 минути... И трябва да караш спокойно и кротко, в рамките на 80-90км/ч за да ти стигне тока... Реално трябва да си 10 часа дневно зад волана, ВСЕКИ ДЕН... Постижимо, но определено тук се послъгва... И то не малко...

    Коментиран от #14, #16, #24

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Гост

    18 2 Отговор

    До коментар #13 от "кй87ъ6трхуй":

    За 660 000 км не му ли се наложи поне смяна на спирачките?
    С всичките редовни обслужвания в сервиз, че и с непредвидените ремонти, в действителност трябва да му измислят 30 часово денонощие.
  • 17 Гост

    4 5 Отговор

    До коментар #14 от "къде пише":

    "Собственикът, за когото се съобщава, че е търговец, е изминавал средно между 16 250 и 16 656 километра на месец " - първо четеш, после коментираш.

    Коментиран от #33, #36

  • 18 Иво

    12 10 Отговор
    Нямам електромобил, но не съм с толкова ограничено мислене, като повечето хейтъри, защото нищо не се знае в бъдеще може и да си купия. А сега и по темата, сменена батерията на 580 хил км, на съвременните двигатели с вътрешно горене, колко от тях достигат този пробег, защото имам опит с нови коли с ДВГ и трудно достигат 300 хил км, повечето приключват и по-рано. А да не смятаме изразходеното гориво и поддръжката, която плащаш при ДВГ, а при електромобила липсва. В YouTube има видеа на тесли, където са по 1 милион километри, като батериите са им сменяни на около 500 хил км, ако един обикновен гражданин си купи такава кола, където я използва за удоволствие и работа да си върши, колко години ще ги върти тея 500 хил км, докато дойде време за смяна на батерия, а ДВГ, хич да не се чупи, поне ще го поддържаш, но за съжаление и ще се чупи, защото ДВХ си се чупят.

    Коментиран от #21, #37

  • 19 999

    10 0 Отговор
    3години 660000 , по над 600км всеки божи ден?

    Коментиран от #23

  • 20 Име

    26 1 Отговор

    До коментар #12 от "да ве да":

    И кога е работил? Освен ако не са му плащали да ходи от точка А до точка Б, да каже здрасти и да тръгне наобратно. Тая история яко намирисва на Фейк.
  • 21 Човек който пише

    7 0 Отговор

    До коментар #18 от "Иво":

    "купИЯ", едва ли ще може да си го купи.
  • 22 Реалист

    5 6 Отговор

    До коментар #1 от "механик":

    Сшед 10 години ще цъкаш с мишката в нета за тесла на малко кйлометри:) да не забрайш...
  • 23 Стар тираджия

    10 2 Отговор

    До коментар #19 от "999":

    Даже при нас няма такъв заклет карач.
  • 24 Ъъъъ

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "кй87ъ6трхуй":

    А колко изминават такситата на ден? Кой ви е казал, че не е такси?

    Коментиран от #28

  • 25 Танцуващият с Мечки

    10 9 Отговор
    Няма "Москвич" или "Лада" с такъв пробег. Нито за 30 години. Можеха да искарат 30 години, ако не ги караш и висят в гаража. Караш ли ги, та 100 000, вече бяха за 3- ти основен ремонт на двигателя, а купетата вече бяха изгнили и се налагаше кърпене. Да не говорим, че сегашните руски коли, са същите боклуци. Е, ако не са китайско производство.
  • 26 платена реклама

    5 1 Отговор
    колко много милионници има по света които се движат още но тях не рекламирате нали … за тях никой не плаща но тук нещата не стоят така който си плати получава реклама
  • 27 явно

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Васил":

    и ти неможеш да смяташ…
  • 28 Знайко

    6 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ъъъъ":

    Бил съм и такси и едната нова година на 31.12 изминах 514 км , като след 6 сутринта всички чичковци се бяха прибрали "доволни" и тия дето са пили снощи още не бяха излезли и карах до 10 сутринта. Прибрах се чак като тръгна трафика.
    Ако говорим за нормален работен ден с изчакване между поръчките 250-350 км те карат да си доволен и готов да се прибереш преди да почнеш 13-тия час.
  • 29 Аааассд

    9 2 Отговор
    Това е невъзможно да се случи с ел автомобил за това време камион който се кара от двама шофьори върти по-малко км за тези години най-вероятно едната 6 тица е добавена на фотошоп ако е на 660000 км този хюндай вътре ще е прегазен от всякъде те на 50 000 им свършват воланите и са за претапициране , на тези км няма да кма кола вътре
  • 30 тъй шъй

    8 1 Отговор
    Поредната фалшок новина. Гледам едни тъмни хора, правят филми примерно за Тойота. 500х. мили за 2-3 години. Май взеха да превъртат километражи яко напред и гледаемостта се покачва.
  • 31 незнайко

    0 4 Отговор
    Няма нищо за учудване ! Батерията е на ТРИ години и не е остаряла ! Ако автомобила беше изминал за десет години тези километри дали батерията щеше да ИЗДЪРЖИ ? За съжаление още няма 10 годишни йоници и никой не може да каже !!!
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Веган до вагина

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    И пак не излиза сметката защото не сме септември 2025 а март.По твоята сметка е минал 400к таван
  • 34 Има обяснение

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Офанзивен дефанзиф":

    Обикновено новите модели се появяват на пазара няколко месеца преди годината, за която се водят. Аз съм поръчвал Тусон модел 2022 и в края на лятото на 2021г вече го карах.
  • 35 Пилотът Гошу

    2 2 Отговор
    Тея драскачи въобще знаят ли коя година е? Март 2025 представят автомобил от 2023 на над три години... Бил минал 660000+км... Като знаем как се мандахерцат по пътя електричките, колко седят на станциите, я да кажат драскачите как тоя автомобил от 2023 до днес е изминал тея километри за над 3 години...
    Аман от некадърни лъжци...
  • 36 Пилотът Гошу

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    АБСОЛЮТНО невъзможно. Аз минавам по около 1500км на седмица и то по немските магистрали, демек не се мотая със скоростта, с която трябва да се съобразява кореецът. Имал съм време с много срещи и съм стигал 3000км на седмица, вярвай ми, няма шанс тоя кореец да е правил по толкова всяка седмица в продължение на години. Нали се сещаш, че по корейските пътища с тоя трамвай не е същото като по А9 с мерцедес купе... Това пак са по 12000 на месец. Това е статия за гълмуци, дори годините са на хвърляни без даже да гледат. Тоя Хюндай е правил по 4000+ км на седмица (без да питам даже за дните, в които не е каран по различни причини) когато прасетата почнат да летят.

    Коментиран от #39

  • 37 Модел С

    2 3 Отговор

    До коментар #18 от "Иво":

    Ще имаш и ти такава кола, въпрос на време e.

  • 38 Ха ха ха

    1 0 Отговор
    Всички коли от автокъщи в България са на толкова километри. Правете диагностика за километри преди да си купите кола.
  • 39 Невъзможно?

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "Пилотът Гошу":

    Кое му е невъзможното? Както виждаш дори стария модел изминава 100 километра за час с включено време за зареждане. Тоест 550 км дневно се изминават за 5,5 часа шофиране и зареждане на ден. Ако доставките са по предварителна заявка, самата доставка отнема минути и на практика може да свърши работа за по-малко от 8 часа работен ден въпреки, че обикновено доставчиците те работят доста повече от 8 часа.

    Като гледаш обема, на този автомобил, Колко ли време ще му трябва да натовари и разтовари стоката и колко клиента мислиш, че може да обслужи дневно?

    Да не изключваме и вероятността този автомобил да е каран от много шофьори на няколко смени, включително 7 дни в седмицата, 365 дни в годината.

    Коментиран от #40, #41

  • 40 Пилотът Гошу

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Невъзможно?":

    Алоуу, автомобилът УЖ е каран от търговеца, не е такси или каран от много народ. Отделно реалното време би било под три години, не над три години, както лъжат в статията. Тоя курник знаеш ли кога ще има средна скорост от 100кмч за тея 550км? НИКОГА. Мюнхен - Берлин за да го минеш за 5 часа и да имаш средна скорост от 120кмч означава да караш с по 180-200 където можеш, за да компенсираш отсечките с ограничена скорост, строежите и тн. С тоя електрик за да не пада пробегът ще го карат с макс. 100, за Корея може да има и други ограничения, не съм ходил и не претендирам да съм много информиран, но имам познати там и не е от местата дето даваш газ...
    Ето ти реално какво би трябвало да се случва:
    До днес колата може да е максимално на 2,5г, демек 30 месеца (не над 3г). Това прави 22200+ км на месец или по 5550км + на седмица. Демек по почти 800км на ден. Всеки ден, няма събота, няма неделя. Няма почивка, няма сервиз, няма нищо. Демек тая кола всеки ден се е движел по 10-12 часа в междуградски условия.... От "търговецът".... Ако вярваш тая глупост, значи спокойно можеш да вярваш, че има дядо Коледа...
  • 41 Пилотът Гошу

    0 2 Отговор

    До коментар #39 от "Невъзможно?":

    Даже няма те питам каква средна скорост имат доставчиците на ден, че хептен ще ти рухне теорията... Със средна скорост от 20-30кмч няма им стигне денонощието...
  • 42 Е кога го е зареждал?

    0 1 Отговор
    550-600км дневно си е 2-3 зареждания по няколко часа. Абе трябва да ги рекламираме електричките, белким някой клъвне на голата кука.