Това са думи на Христос за Неговото второ идване на Земята като Цар на царете:
„И както бяха Ноевите дни, така ще бъде пришествието на Човешкия Син. Защото, както и в ония дни преди потопа, ядяха и пиеха, женеха се и се омъжваха, до деня до когато Ной влезе в ковчега, и не усетиха, до като дойде потопът и завлече всички, така ще бъде и пришествието на Човешкия Син.
Тогава двама ще бъдат на полето; единият се взема, а другият се оставя. Две жени ще мелят на мелницата; едната се взема, а другата се оставя. Затова бдете, защото не знаете в кой ден ще дойде вашият Господ.“
Матей 24:37-42
Прочетете ги внимателно.
В дните на Ной хората са следвали ритъма на всекидневието и тъй като то е вървяло по един и същи начин – те са мислели, че така ще бъде винаги. Точно както е и днес.
Но нищо под това небе не е завинаги. Включително и самото небе. Божественият избор е различен от човешкия социален ред – единият ще се вземе, а другият до него ще бъде оставен.
И само Съединението с Бога прави силата. И вечността.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 град козлодуй
10:06 14.09.2019
2 град козлодуй
10:08 14.09.2019
3 ГРАД КОЗЛОДУЙ
10:10 14.09.2019
4 Лора
Коментиран от #7
10:12 14.09.2019
5 Студент
Коментиран от #9, #13
10:17 14.09.2019
6 МалоуРУмщини безкрай
10:18 14.09.2019
7 Студент
До коментар #4 от "Лора":
Всеки, който слага човешката личност на второ място, не е добър, не е честен, състраданието му е фалшиво, още повече щом приема лъжата присърце10:21 14.09.2019
8 ٩(͡๏̯͡๏)۶
Коментиран от #10
10:43 14.09.2019
9 ЕвроЗона
До коментар #5 от "Студент":
Ако наистина си студент, значи обичаш да се образоваш?https://youtu.be/Q9cFiHPINjc
Коментиран от #19
10:50 14.09.2019
10 ЕвроЗона
До коментар #8 от "٩(͡๏̯͡๏)۶":
Освен ако е този, който е създал времето и пространството, и се намира извън тях, нали?Коментиран от #16
10:53 14.09.2019
11 Агент
11:00 14.09.2019
12 Гост
11:19 14.09.2019
13 Highspirited
До коментар #5 от "Студент":
Науката никога нищо не е доказала, само теории и хипотези...За тези който се интересуват от истината и търсят Бог, една интересна статия на английски, от учен физик, електроинженер, може да използвате гугъл преводач, разбира се добре:
http://dafyomireview.com/533
Коментиран от #21, #23
11:26 14.09.2019
14 Бг-то
11:27 14.09.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ٩(͡๏̯͡๏)۶
До коментар #10 от "ЕвроЗона":
Ако някой е извън времето, то за него не може да се направи съждение за времева продължителност, т.е. понятия като "вечно", "завинаги" и т.н. ще са неприложими за него. Затова и твърдение от типа "Бог е вечен" има само емоционално-литературна стойност и не може да се използва като доказателство или аргумент.Коментиран от #20, #61
11:35 14.09.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Моби дик
11:40 14.09.2019
19 Студент
До коментар #9 от "ЕвроЗона":
Гледах до минута и тридесетата секунда до момента, в който този фанатик казва, че не приема научните среди насериозно, а това ми беше достатъчно. Той изисква доказателства за еволюцията, и в същото време смята, че не са нужни доказателства, че Библията е истинското божие слово. Наслушал съм се на такива, дето си пълнят банковите сметки с лъжи и инсинуации. Толкова е жалко.....Коментиран от #59
11:41 14.09.2019
20 Бг-то
До коментар #16 от "٩(͡๏̯͡๏)۶":
Браво колега.Много добре им го каза.Имаш един голям плюс от мен.11:46 14.09.2019
21 Студент
До коментар #13 от "Highspirited":
Да, точно така, Библията е истина, а учебника по физика,химия или математика са фалшиви небивалици ! Археологията и историята са за промиване на мозъци, детски приказки за възрастни хора. Хокинг пасти да яде.....Коментиран от #25, #28
11:47 14.09.2019
22 Лора
Коментиран от #24
11:50 14.09.2019
23 Лййжгд
До коментар #13 от "Highspirited":
Науката нищо никона не доказала ли?Незнам как през 21 век има хора които говорят така.Да не си с начално образование.Другия път като се разболееш,няма да ходиш на лекар,няма да купуваш лекарства,просто отправяш две молитви към Бог и си напълно излекуванКоментиран от #31
11:55 14.09.2019
24 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #22 от "Лора":
ЛОРА НЕЕ ПСИХИЧНО БОЛНА ОЩЕ БОТЕВ Е ПИСАЛ ЧЕ У НАС СВЕСТНИТЕ ХОРА ГИ ИМАТ ЗА ЛУДИ11:59 14.09.2019
25 Един съвет
До коментар #21 от "Студент":
Малък си и импулсивен, явно и малко начетен. Влез в ю туб напиши Black see flood и гледай около 10 видеота вкл. На нешънъл географик, доказващи, че Ноевия потоп е бил реален. Черно море е било сладководно езеро,и става море след потопа,който е причинен от изригване на вулкан и свличане на огромна маса. Доказано от учениКоментиран от #37
12:16 14.09.2019
26 Втори съвет
Коментиран от #34, #35
12:21 14.09.2019
27 ГРАД КОЗЛОДУЙ
12:29 14.09.2019
28 Highspirited
До коментар #21 от "Студент":
Въпроса не е в доказателства, който няма и няма да има, а във вярата. Вие вярвате в физиката, без да я разбирате и знаете дали е вярно, хора учили и работили в тази област:За квантовата механика:
"Ако е правилно, това означава края на физиката като наука" - Алберт Айнщайн
"Като човек, който е посветил целия си живот на най-ясната наука, на изучаването на материята, мога да ви кажа в резултат на моите изследвания за атомите толкова много. Няма материя като такава. Цялата материя произлиза и съществува само по силата, която привежда частицата на атома във вибрация и държи заедно тази най-минутна слънчева система на атома. Трябва да приемем зад тази сила съществуването на съзнателен и интелигентен ум. Този ум е матрицата на цялата материя ".
Макс Планк
Коментиран от #29
12:30 14.09.2019
29 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #28 от "Highspirited":
БОГ ИМА БОГ Е ЛЮБОВ БОГ Е СЛЬНЦЕ ВЬЗДУХ ВОДА БОГ Е ВСИЧКОКоментиран от #30
12:34 14.09.2019
30 4467
До коментар #29 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Абсолютно. Дори и в септична яма да погледнеш, пак само него виждаш.Коментиран от #32
12:41 14.09.2019
31 Highspirited
До коментар #23 от "Лййжгд":
Ами вземете и напишете едно доказателство:))), ама то само теории и хипотези, къде ви са доказателствата? Вие имате? А учените друго говорят:)...:"Фундаментален извод на новата физика също признава, че наблюдателят създава реалността. Като наблюдатели ние лично участваме в създаването на собствената си реалност. Физиците са принудени да признаят, че Вселената е" умствена "конструкция." - RC Хенри, професор в университета Джонс Хопкинс
Коментиран от #36
12:41 14.09.2019
32 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #30 от "4467":
ЗА ТВОЯ СМЕТКА12:51 14.09.2019
33 Джони
13:25 14.09.2019
34 Студент
До коментар #26 от "Втори съвет":
Тра ла ла брат. Сега остава да получим адекватно обяснение, защо му е на тоя толкова велик и могъщ ,,Бъг,, да се занимава с всичките тия и ония работи, да създава от сложно още по-сложно, че и апокалиптично ? Няма логика нито в поведението му, нито в замислите му. Вие просто сте се отказали да търсите истината, задоволявайки се с най-глупавата и несериозна такава, че някой си ,,велик вълшебник,, си нямал друга работа, и седнал да се занимава с пълни глупости. Лудница отсекъде брат....14:05 14.09.2019
35 Студент
До коментар #26 от "Втори съвет":
Да ти напомням ли колко века наред са избивани хора, които споменават за наука, или са се позовавали на науката. Как изведнъж ей така през 20 век същите тия религиозни мародери решават, че вече нямало проблем, и че то науката си била с ,,бъга,, ришли. Вече са времена, в които или вярваш на науката, или на Библията, двете неща са несъвместими и противоположни, понеже науката отдавна е разпиляла библията. Световната геология е напълно изчерпателна, и тя казва, че такъв потоп не е имало. Ако взимаш информация само от Ютюб, ще си останеш неук и невеж, твой си проблем.....14:13 14.09.2019
36 Гхжйк
До коментар #31 от "Highspirited":
Говориш пълни глупости.Всеки физик знае че вселената е хаос.Всичко в нея е хаотично.Всеки един физик знае че вселената не е умствена конструкция,тя не може да бъде проектирана .Нали се сещаш за ентропията.И не цитирай разни преподаватели-те не доказват нищо.Просто имат собсвени теории.Както си цитирал въпросния учен казва-"трябва да приемем,че...".Защо Трябва да приемем нещо без доказателства.Коментиран от #38, #40
14:19 14.09.2019
37 Студент
До коментар #25 от "Един съвет":
Кой би искал съвети от необективни хора ?14:21 14.09.2019
38 Студент
До коментар #36 от "Гхжйк":
На днешно време е модерно науката и учените да бъдат преписвани на религиите и боговете, а едно време са ги окачвали на бесилото, или са ги подпалвали на клада, а бе общо взето двулични лицемериКоментиран от #39
14:23 14.09.2019
39 Гхжйк
До коментар #38 от "Студент":
Разбира се ,че са лицемери. Спомнете си за Галилей,Коперник и т.н.А сега науката и религиятя вървели ръка за ръка.ужас14:29 14.09.2019
40 Highspirited
До коментар #36 от "Гхжйк":
А ти прочете ли статията? Знам че не си. Тогава ми отговори, след като си наясно че всичко е хаос и всичко се е появило от нищото/това не звучи логично, защото ако ти кажа, че вчера едно ферари падна от небето пред мен от хаоса, ти няма да повярвш:)), но ме караш да ВЯРВАМ, че цялата вселена, хора, животни и т.н, са паднали от небето, появили от нищото:)/ ЛОГИКА/. И така след като си толкова убеден, какво правиш тук, защо четеш подобни статии и защо въобще разискваш по тази тема? Явно в нещо си несигурен, и търсиш доказателства. Но тях НИКОГА няма да получиш, защото Бог е скрит. Заради свободата на волята-всеки сам трябва да го открие. Или вярваш и изпълняваш заповедите или не и приемаш последствията...Коментиран от #42
14:39 14.09.2019
41 459
14:47 14.09.2019
42 Гхйкл
До коментар #40 от "Highspirited":
На въпроса какво правя тук-това не в религиозен сайт.Докато си четях новините попаднах на тази статия и видях че автора ни убеждава че в нещо и е напъно сигурен ,че е неговата теза е вярна.Сякаш сме длъжни да приемем неговите думи.Второ-не те карам да вярваш ,че всико се е появило от нищото(по твоите думи),ако искаш вярвай.просто казвам,че в научните среди еволюционната теория не се оспорва-тя е приета,тя е доказана.С всички известни науки.Както и ентропията.Както и големия взрив.А в библията пише ,че господ е създал слънцето чак на третия или четвъртия ден.Е аз пък се питам-как е имало дни,и как е имало светлина без слънце!?!?!?Ти не се ли замисляш?Коментиран от #44, #45, #57
15:09 14.09.2019
43 ПЕНКО
15:40 14.09.2019
44 Студент
До коментар #42 от "Гхйкл":
То само това да беше. Според християнството, исляма и юдаизма, човечеството, че и планетата съществуват от 6-7 хил. година пр.н.е. впоследствие, когато се обръща внимание на науката, цифрите се оказват доста по-големи. На това разбира се религиозните още не са дали адекватен отговорКоментиран от #46, #52
16:11 14.09.2019
45 Highspirited
До коментар #42 от "Гхйкл":
Твоите разсъждения, потвърждават това което казах, че просто търсиш доказателства. И дори си чел Битие. Въпроса ти е елементарен и има много тълкувания на Битие, мога да ти дам линкове, за съжаление на български няма, избрах на руски:https://monoteism.ru/ot-sotvoreniya-mira/
и кабала, но не знам дали ще може да го разбереш:
https://www.arielcenter.org/templates/articlecco_cdo/aid/116986/jewish/-.htm
Коментиран от #48
16:19 14.09.2019
46 Highspirited
До коментар #44 от "Студент":
По точно от 5779... И как да не са дали отговор, колкото си искаш има. Ама чети бе човек, в интернет има толкова много материали. А отговорите всеки сам да си ги търси, така е редно, с благотворителността бях до тук:)Коментиран от #51
16:28 14.09.2019
47 Behemoth
16:51 14.09.2019
48 Глкйх
До коментар #45 от "Highspirited":
Дали ще разбера кабала.Кабала съм чел още преди теб.Това кодираните вявания на евреите,когато са били роби и им е било забранено дс рзпространяват библията.Ти това ли наричаш доказателсвто за бог.Коментиран от #50
17:52 14.09.2019
49 Не сме хакери с вишу
18:42 14.09.2019
50 Highspirited
До коментар #48 от "Глкйх":
Ти въобще не четеш какво пиша. Прочети първо предните ми коментари18:56 14.09.2019
51 Студент
До коментар #46 от "Highspirited":
Да чувал съм разни отговори, но аз не случайно казах, че ми се ще да е ,,адекватен,,Коментиран от #53
18:57 14.09.2019
52 Не религиозен
До коментар #44 от "Студент":
А ти какво искаш да докажеш ? Че не вярваш в Бог!? Ами добре! Твое право, твоя воля! Остави тези, които вярват - да вярват, а ти си върви по пътя, който си избрал. Бог е създал човека със свободна воля да избира. Ти избираш да не вярваш. ДРУГ ИЗБИРА ДА ВЯРВА . Какво ти пречи, че някои вярват? Бъди демократичен и не откривай топлата вода. Светът е голям и под слънцето има място за всеки.Коментиран от #56
19:16 14.09.2019
53 копи пейст
До коментар #51 от "Студент":
Тома, ти повярва, защото Ме видя; блажени, които не са видели, и са повярвали. Йоан 20:2919:25 14.09.2019
54 Светът е голям..!
Коментиран от #55
19:53 14.09.2019
55 Нека все пак да уточня...!
До коментар #54 от "Светът е голям..!":
Не може някой да натъжава някого по жесток начин и да мисли, че има място под Слънцето...!19:55 14.09.2019
56 Студент
До коментар #52 от "Не религиозен":
Всеки има право да вярва в каквото си иска, но не е редно да се пропагандират доказани лъжи, а именно това е, което ме притеснява. Кога хората ще се оттучат да лъжат и мамят, след като самите прповедници на морал лъжат повече и от крадците и измамниците ??? Позовавам се на науката, която е доказала, че библията например е фалшификат, но за съжаление не сте склонни да приемете това, и автоматично се превръщате в сещаш се какво, че ми е неудобно да го кажа.Коментиран от #58
20:38 14.09.2019
57 Мини
До коментар #42 от "Гхйкл":
И еволюционната теория и ентропията са доказани(или само едното или само другото)? Та това е противоречиво!?!? Ентропичния закон(2 основа на термодинамиката) е "най- добре доказания природен/ физичен закон", е казал Макс Планк. Еволюционната теория обаче игнорира и наранява този фундаментален физичен закон. И това го "признават" и много учени еволюционисти(John Ross, Roger Lewin, J.H Rush напр.). Това ме навежда масивно над мисълта, че да, приета е еволюц.теория(идеология бих казала), но не и наистина доказана!!!! Докато ентропията е наистина доказана!Казваш "А в библията пише ,че господ е създал слънцето чак на третия или четвъртия ден.Е аз пък се питам-как е имало дни,и как е имало светлина без слънце!"- "И Бог каза: Да бъде СВЕТЛИНА! И стана светлина.
4 И Бог видя, че светлината беше добро; и Бог раздели светлината от тъмнината. 5 И Бог нарече светлината ден, а тъмнината нарече нощ. И стана вечер, и стана утро: ДЕН ПЪРВИ" (Битие 1:3-5). Т.е цялата енергия и светлина в универсума идва от светлината на Създателя!!!!
Коментиран от #64, #71
21:01 14.09.2019
58 Мини
До коментар #56 от "Студент":
Знаеш ли кога хората ще се отучат? Когато започнат първо да гледат делата и четат думите на Христос. Той е, така да се каже, първата и единствена инстанция. И след това да проверяват и сравняват, въз основа на Христовото учение, и делата и думите на проповедниците, на Божиите служители тук на земята(дали те самите действително спазват Неговото учение, неговите завети или ги изкривяват). Не по проповедниците, а по Христос да се ориентират! И такива проповедници ли са, като от теб описаните, тогава далеч от тях! Иначе твоето "Позовавам се на науката, която е доказала, че библията например е фалшификат" са общи приказки! Подплати ги с конкретни доказателства, факти, сериозни и независими източници....21:16 14.09.2019
59 ЕвроЗона
До коментар #19 от "Студент":
Всъщност ако изгледаш видеото до край, ще видиш че е пълно с доказателства за сътворението. А ако искаш да научиш, защо Библията е Словото Божие, може би това ще ти е любопитно:https://youtu.be/yBR7WOvgEQM
21:27 14.09.2019
60 ЕвроЗона
21:33 14.09.2019
61 ЕвроЗона
До коментар #16 от "٩(͡๏̯͡๏)۶":
Лoгикaтa ти мoжe би e прaвилнa,нo cъщнocттa нa "твърдeниeтo", кaктo гo нaричaш cпoрeд Библиятa e другa. Cътвoрeниeтo e билo cъвceм рaзличнo прeди пaдeниeтo нa Aдaм. Врeмe-прocтрaнcтвeния кoнтиниум нe e бил пoдвлacтeн нa 2я Зaкoн нa Тeрмoдинaмикaтa! Зaщo тoгaвa дa нe e възмoжeн тeрминът "вeчeн" при тaкивa уcлoвия? Нe ocтaвa ли Твoрeцa при тeзи уcлoвия a твoрeниeтo дa e пaднaлo и пoдвлacнo нa изхaбявaнeтo?21:43 14.09.2019
62 Иванов
Коментиран от #63
22:46 14.09.2019
63 Не религиозен
До коментар #62 от "Иванов":
Приятелю. в случая съединението с Бог има смисъл на СЪГЛАСЯВАНЕ, СИНХРОН, ЕДИНОМИСЛИЕ, СЪТРУДНИЧЕСТВО. Бог очаква от нас това.Коментиран от #74
23:29 14.09.2019
64 Гклхйко
До коментар #57 от "Мини":
Приятел казвам ти един научен ФАКТ(нали знаеш какво е това нещо)-без слънцето не може да има светлина.няма друг източник на светлина освен звездите.Какви са тези светлини от създателя.Какви глупости говориш.Бог казал да бъде светлина.Няма от кадеда дойде ако няма източник.Коментиран от #65
00:47 15.09.2019
65 Edin
До коментар #64 от "Гклхйко":
Божествената Светлина, която е заслепила Савел на път към Дамаск. Смятам, че не малко хора са я виждали, но много рядко споделят. В исихазма ако не греша тази Светлина се нарича ”несътворените Божествени енергии”. Разбира се, всеки, озарен от тази светлина , става вярващ, за което може би Христос е говорил и на Тома.Коментиран от #70
03:00 15.09.2019
66 Госあ
Коментиран от #67, #68
03:05 15.09.2019
67 Госあ
До коментар #66 от "Госあ":
Видях една грешка, която може да бъде използвана от религиозните * до чехълчето. Можем да проследим и моделираме анцесторите си до чехълчето03:13 15.09.2019
68 ٩(͡๏̯͡๏)۶
До коментар #66 от "Госあ":
Само малко доуточнение. Еволюцията не се занимава как се е зародил живота, а само как от една форма на живот се получава друга. Т.е. независимо как се е появил живота на земята (абиогенеза, панспермия, божествена иска и т.н.), еволюцията е експериментално установен факт.Коментиран от #69
08:28 15.09.2019
69 Госあ
До коментар #68 от "٩(͡๏̯͡๏)۶":
Нарича се химична еволюция и зараждане на живота. Доскоро централната догма в молекулярната биология беше ДНК- РНК- Протеин. Е всъщност може да има пренос на информация от РНК към ДНК което вирусите показаха. Затова догмите не са хубаво нещо. Някои смятат че първо е РНК. Както беше казал един астрофизик, ако преди големия взрив е имало един протон повече или по малко, вселената изобщо нямаше да е такава каквато е сега. Същото важи и за първичният "бульон" един протон повече или по-малко за съответното pH или разлика в концепцията само на един от участващите елементи и цялата верига довела до човека нямаше да съществува.08:41 15.09.2019
70 големия зриф
До коментар #65 от "Edin":
Дааа....!Немалко хора виждат божествената светлина и даже чуват гласове!!09:18 15.09.2019
71 големия зриф
До коментар #57 от "Мини":
Баце,чети си байбъла- мани я ентропията,тя е друга бира.Коментиран от #75
09:25 15.09.2019
72 Гост
Коментиран от #73
09:29 15.09.2019
73 459
До коментар #72 от "Гост":
Толкова карма има за чистене, че от писане няма да има никакво време за четене.10:05 15.09.2019
74 Иванов
До коментар #63 от "Не религиозен":
Не ми обяснявай какво според теб значи съединение. На иврит е йеhуд и това е възможно само за цадиците( праведници), каквито ние не сме!!!11:26 15.09.2019
75 Госあ
До коментар #71 от "големия зриф":
Баце, не е много подходящо обръщение към дама, особено когато повечето коментари са и в границите на разумното и не съдържат лични нападки. Е понякога е заядлива, но да не забравяме че е жена 😉 Розите не са рози без бодли. Та за една жена може би е по лесно разбираемо, че идеален хладилник няма ! Имам предвид бащата на термодинамиката- французинът Карно и неговият идеален двигател и примерите с хладилника. Добре че са французите, та англичаните и немците да преписват идеи. Нека напомним още веднъж обаче,че еволюцията е абсолютно доказана най малкото заради своята азбука. Единствената и най важната азбука на тази земя. Генетичният код. Може би ще ви бъде интересно, че тази най съществена азбука на планетата,а защо не и на света е открита от будист. Индиец. Та тази азбука се чете, както от най простите прокариоти, така и от нас. Нещо повече, т.нар. хаускийпинг гени ( гени които поддържат основните биохимични пътища в клетката) показват сходство над 90% между всички организми на Земята. Единичните замени, които се срещат, просто не засягат функционалните центрове, затова еволюцията ги е допуснала. Мисля, че нещата са ясни като с хладилникаКоментиран от #76
15:09 15.09.2019
76 големия зриф
До коментар #75 от "Госあ":
Е,щом е дама-извинявам се,макар че дама да говори за термодинамика ми се струва доста извратено:))Коментиран от #77
20:13 15.09.2019
77 Мини
До коментар #76 от "големия зриф":
Ти го намираш за извратено, за други е въпрос на обща култура да имат представа например от осн.физични закони! Но...някакси те разбирам....! Имайки предвид актуалното интелектуално ниво на болшинството жени в Бг, явно българския мъж е отвикнал една жена да говори за друго, освен (да му хленчи) за екзотични почивки, силиконови гърди и дизайнерски парцалки. И от такива непретенциозни теми се е изкривила и представата му и усещането му за извратено....! Жалко всъщност....Коментиран от #78
07:26 16.09.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.