По време на онлайн събитие, организирано от французите от Renault и наречено Renault Talk #1, Лука де Мео повтори посоката, зададена за марката, която е и в основата на плана Renaulution. Ето и най-важните акценти, свързани с новостите в технологично отношение.
• Renault пренася своите „автомобили за живеене“ в горните сегменти: до 2025 г. ще бъдат лансирани седем модела в сегменти C и D, всички от тях електрифицирани. Arkana бележи началото на търговската офанзива. Следващото поколение Megane E-TECH Electric, автомобил, олицетворяващ бъдещето на свързани и напълно електрически автомобили, също ще бъде лансиран в най-близко бъдеще. И накрая, текущите подобрения на хибридната технология E-TECH ще продължат да осигуряват на предстоящите автомобили от сегменти C и D най-доброто по отношение на ефективност и удоволствие от шофирането.
• Индустриален лидер в енергийния преход, марката Renault ще бъде най-зелената марка в Европа през 2030 г., като 9 от 10 продадени автомобила ще бъдат електрифицирани.
• В челните редици на технологиите и услугите марката Renault оформя бъдещето на градската мобилност, главно чрез „Software Republique“. Повече от 2000 инженери от 5 водещи компании в бранша ще предоставят своя общ опит в киберсигурността, изкуствения интелект, обработката на данни, софтуера и микроелектрониката, за да предоставят решения за мобилност до ключ за градовете и общностите.
• Renault Re-Factory - първият в Европа център за кръгова икономика - отбелязва движение към по-устойчив и отговорен модел, с до 120 000 рециклирани автомобила (включително електрически) всяка година. Почти 80% от стратегически рециклираните материали ще бъдат използвани повторно в нови батерии. До 2030 г. Renault ще се превърне в най-добрия автомобилен производител в света, що се отнася до процента на рециклирани материали в новите автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 П*тки
Коментиран от #2, #4
11:39 07.05.2021
2 Еблев
До коментар #1 от "П*тки":
Карай си 20 годишния немски варел и недей ръси мозАк!Коментиран от #5
11:51 07.05.2021
3 Бклнжйй
12:01 07.05.2021
4 гост
До коментар #1 от "П*тки":
Марката си е много добра, но сега действително вдигнаха много цените, и то последните 5г. От нищото ги качиха с едно 6х.лв на кола струваща 30х.лв. Ходих, тествах, ами не си струва чак толкова пари, старите рена са много по-добри и здраво сглобени, по-добри материали от новите. Освен един гпф, някоя електроника и това е, нищо, което да си струва толкова голяма надценка.13:21 07.05.2021
5 Някой си
До коментар #2 от "Еблев":
Ми ще си го карам, ако беше рено нямаше да може да се движи17:37 07.05.2021
6 сектант
18:12 07.05.2021
7 Кенефи
19:45 07.05.2021
8 Тошо
21:51 07.05.2021
9 Факт
23:43 07.05.2021
10 Рено ентусиаст
Коментиран от #11, #16, #17
00:53 08.05.2021
11 Ситроенчев
До коментар #10 от "Рено ентусиаст":
Кои немчуги бе.Те Рено-Ниссан отдавна им разказаха играта а сега Стелантис направо ще ги доубият.Ето Мерцедес са вече китайски.Отекоха в канала
10:26 08.05.2021
12 Да им пожелаем успех
Разбира се на Балканите ако не е с мерник, не им я хвали на разбирачите, но те едва ли се съобразяват с толкова незначителен пазар като си правят моделите.
18:16 08.05.2021
13 Джони Факалот
Коментиран от #15
18:53 08.05.2021
14 истината
Клиент-"Ще ми дадете ли едни чистачки за Реното?"
Продавач-"Офертата Ви звучи разумно г-не,но ги продаваме!"
12:28 09.05.2021
15 гост
До коментар #13 от "Джони Факалот":
Пежо 301 е в клас на Дачия Логан. Ако си го виждал и пробвал на живо ще си наясно, че вероятно няма по-скучна и сива кола от него като вътрешност, допотопни двигатели и приятна външност. Логан един вид. Рено е много по-напред и Каджар е сравним с 3008 например, където пък е по-евтино от Пежото. Пежо кооперира с БМВ, Рено с Даймлер, ползват еднакви двигатели, не може да кажеш, че са слаби.15:24 09.05.2021
16 Подписа ти
До коментар #10 от "Рено ентусиаст":
еднопосочния билет.09:47 10.05.2021
17 S Class
До коментар #10 от "Рено ентусиаст":
Много обичам комплексирани драскачи като теб с Ренота Каптури 0.3 2-цилиндровки да ми отстъпват на Тракия без дори да им светкат. Знаят си, че колата им е тоалетна и не се пънат.Коментиран от #20
13:23 10.05.2021
18 Дфен
13:32 10.05.2021
19 Ироничен
По-рано поне имаше Рено 25, Сафран, Вел Сатис, Латитуд за изтока...
14:59 12.05.2021
20 Забравих
До коментар #17 от "S Class":
че магистралата е писта. Който няма качества за да има самочувствие, гледа да му правят път на магистралата - поне веднъж на няколко месецс да се чувства нещо ПО.17:59 25.05.2021