Италианската марка Alfa Romeo официално обяви плановете си за ново поколение на седана Giulia. Според autoexpress.co.uk този модел обаче ще премине към изцяло електрическо задвижване.
В момента компанията активно се опитва да електрифицира своята моделна линия, всички бъдещи автомобили се разработват изключително с електрически или хибридни двигатели. Първата чиста електрическа кола обаче няма да излезе скоро – едва през 2024 г., като се очаква да бъде кросоувър.
Това няма да е единствената кола с такова задвижване, което марката ще пусне в близко бъдеще. Както Жан-Филип Импарато увери, плановете им са да създадат нова Giulia, разбира се, работеща на електричество.
Бъдещата Giulia ще изостави платформата Giorgio и ще премине към архитектурата STLA Large, разработена от концерна Stellantis. Вече е известно, че седанът ще бъде оборудван с батерии с капацитет от 101 до 118 kWh, а автономният пробег с едно зареждане ще достигне 800 км. За съжаление е твърде рано да се говори за задвижвания, но електрическият автомобил определено ще получи и наточена версия Quadrifoglio.
Припомняме, че малко по-рано стана известно за плановете на Alfa Romeo да създаде наследник на класическия спортен автомобил GTV и роудстъра Spider. Те също така ще получат платформата STLA Large и най-вероятно ще бъдат позиционирани като водещи имидж модели, ролята на които преди това се изпълняваше от купетата с две врати 8C и 4C.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пилот на Ферари
Коментиран от #3
16:41 11.11.2021
2 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #18
16:46 11.11.2021
3 emo
До коментар #1 от "Пилот на Ферари":
ферари си вкараха автогол като спряха в12 докато ламбо ще преработят.Коментиран от #7
16:56 11.11.2021
4 Алф
Коментиран от #5
17:03 11.11.2021
5 БАЙ Х@Й‼
До коментар #4 от "Алф":
Не помня телефон с шайба да ми е умрял в ръцете ❗Не помня батерия на телефон или кола да ме изкарвала над пет години ❗Ако не си гледал "Купи-хвърли" , изгледай го ‼️Коментиран от #6, #15
17:08 11.11.2021
6 Hoho Boho
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":
Телефонът ти не е умрял.Умряла е технологията, която го е произвеждала..
18:56 11.11.2021
7 гост
До коментар #3 от "emo":
Ако си въобразяваш , че ВАГ ще направи Бугати напълно електрическо , а ще остави Ламборгини с пушилници , значи си най-наивния петролопитек !! А за Бугати не само вече е факт , но го дадоха да го прави на 33 годишен хърватин , който преди това в живота си беше произвел ПОД 10 коли общо !! Смятай до какво отчаяние и безисходица са го докарали !!19:00 11.11.2021
8 НАТО ВЕЦ
Коментиран от #9
19:19 11.11.2021
9 Човек с очи
До коментар #8 от "НАТО ВЕЦ":
И аз!21:21 11.11.2021
10 дедо
Коментиран от #14
22:13 11.11.2021
11 Голям Слон
Коментиран от #12
09:27 12.11.2021
12 Норге
До коментар #11 от "Голям Слон":
Тук автобустите и тролеите са масово на ток.Скоро искат и самолети на ток да почват да произвеждат.За кратки полети.10:32 12.11.2021
13 Норге
Коментиран от #16
10:33 12.11.2021
14 Норге
До коментар #10 от "дедо":
Ще ти кажа колко е в Норвегия.Дозареждам от 150 км до 450 км на Киата на 50кв.ч колонки за около 40 минути горе-долу.
И ми излиза около 170кр.
Ако я пусна за 7 часа на 7,5кв.ч през ноща,ми излиза около 130кр.
От 120 до 450км.
100 кр са 20лв.
Смех братчед.Тук литър бензин е 20 кр вече.
И това е на скъпото,ако зареждаш в къща у вас си,е наполовина.Дори и още по-евтино.
След 10 зареждания,бонуса го ползвам безплатно 11 път.
Събира се за едно зареждане.
10 процента от сумата която си заредил отива за бонус.
30 лв за зареждане ли нямаш?
За 450 км.
Коментиран от #17
10:38 12.11.2021
15 Норге
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":
Бг чукча знае най-добре,може по-скъпо да е отколкото на ток и ел.кола-ама с дизелака,пушилката или парния локомотив. Както мразят ваксърите,така и ел.колите! Аз пък съм за прогреса във всичките му форми ;))))10:42 12.11.2021
16 Голям Слон
До коментар #13 от "Норге":
Самолет на ток :-))) Падна ми батерията, падам и аз, нали?10:54 12.11.2021
17 Голям Слон
До коментар #14 от "Норге":
30 лева за 450 км?! Правилно ли разбрах?Коментиран от #19, #20
11:28 12.11.2021
18 бегай се бе
До коментар #2 от "БАЙ Х@Й‼":
Хаха, комуне изтрещело.15:10 12.11.2021
19 Норге
До коментар #17 от "Голям Слон":
Горе-долу,по курса.Днес отново заредих на бързото.За 50 минути,200 км.На 50 ватовото.
Платих 171 кр.
Може да ги сметнеш по курса.
От 128км до 330км качи за 50 мин.
Но е по-скъпо по принцип на бързото.
Аз съм член на норвежките ел.коли притежатели.Сканираш една джаджа и ти дават отстъпка.
33 лева е по курса.
15:31 12.11.2021
20 Норге
До коментар #17 от "Голям Слон":
Значи ,коригирам се-В Норвегия на бързото щом ти е 33 лв за200 км,то значи ще излиза пълното зареждаме около 70 лв.Но тук е друг стандарта.
И не бях празен,а имах 128км.
На 7,5 вата излиза по на сметка,но най на сметка си е на домашния ток.Но там качва много бавно.
20 км на час някъде.
Зависи от времето и тока.
Пак е в пъти по-евтино отколкото на бензин или дизел.
Коментиран от #21
15:35 12.11.2021
21 Голям Слон
До коментар #20 от "Норге":
Жена ми кара 20 годишен Ситроен С5 със стария двулитров HDi мотор (110 кс). На дълъг път със 110-120 км/ч разходът на колонка е 4.2 на БК е 4.1. Със същата скорост колата, която най-често карам (435d) и е 313 коня дава разход от 5.2 литра. За 350 км на едната това прави грубо 15 литра, а на другата грубо 17. ДДС-то не го смятам на горивото. И това е нафта. На метан и газ не мога да коментирам. Не зареждам нито по 40 минути, нито по цяла нощ. Не зная какво работиш, но ако за ден трябва да изхабя толкова време за зареждане... Често ми се налага да правя по 1200 км в България за ден по маршрута Пловдив - Бургас - София - Бургас - Пловдив :-) Електричките не ги кльопам все още с тия показатели, които дават.15:50 12.11.2021
22 333
Коментиран от #23
22:35 12.11.2021
23 Щом питаш ток откъде
До коментар #22 от "333":
Ето ти данните точно за тази минута в реално време от сайта на eso.bg можеш да ги следиш по всяко време, за да видиш че дори в късна есен и в ден с променлива облачност като днес, само слънцето може да осигури зареждането на милиони електромобили, а да не говорим за през лятото. А тези фотоволтаични мощности са построени само за две години преди десетина години. Оттогава почти няма нови мощности с изключение на последните две години, когато доста фирми започнаха да си инсталират фотоволтаици по покривите, но те са за собствени нужди и не фигурират в тази графика.Диспечиране
Генерация и товар на ЕЕС в реално време за 13.11.2021 13:01:21
Име MW
АЕЦ 34,82% 2159.03
Кондензационни ТЕЦ 47,39% 2938.66
Топлофикационни ТЕЦ 5,44% 337.28
Заводски ТЕЦ 2,13% 132.12
ВЕЦ 1,86% 115.14
Малки ВЕЦ 1,03% 64.15
ВяЕЦ 0,24% 14.79
ФЕЦ 6,62% 410.27
Био ЕЦ 0,47% 29.44
Товар на РБ 4498.86
13:07 13.11.2021
24 Прагматик
17:48 13.11.2021