11 Ноември, 2021 16:34 5 594 24

И Alfa Romeo се предаде: Новата Giulia ще бъде електрическа!

  • alfa romeo-
  • giulia

Не се очаква седанът да бъде първото електрическо превозно средство на марката и следователно ще пристигне доста след 2024 г.

И Alfa Romeo се предаде: Новата Giulia ще бъде електрическа! - 1

Италианската марка Alfa Romeo официално обяви плановете си за ново поколение на седана Giulia. Според autoexpress.co.uk този модел обаче ще премине към изцяло електрическо задвижване.

В момента компанията активно се опитва да електрифицира своята моделна линия, всички бъдещи автомобили се разработват изключително с електрически или хибридни двигатели. Първата чиста електрическа кола обаче няма да излезе скоро – едва през 2024 г., като се очаква да бъде кросоувър.

Това няма да е единствената кола с такова задвижване, което марката ще пусне в близко бъдеще. Както Жан-Филип Импарато увери, плановете им са да създадат нова Giulia, разбира се, работеща на електричество.

Бъдещата Giulia ще изостави платформата Giorgio и ще премине към архитектурата STLA Large, разработена от концерна Stellantis. Вече е известно, че седанът ще бъде оборудван с батерии с капацитет от 101 до 118 kWh, а автономният пробег с едно зареждане ще достигне 800 км. За съжаление е твърде рано да се говори за задвижвания, но електрическият автомобил определено ще получи и наточена версия Quadrifoglio.

Припомняме, че малко по-рано стана известно за плановете на Alfa Romeo да създаде наследник на класическия спортен автомобил GTV и роудстъра Spider. Те също така ще получат платформата STLA Large и най-вероятно ще бъдат позиционирани като водещи имидж модели, ролята на които преди това се изпълняваше от купетата с две врати 8C и 4C.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    25 6 Отговор
    Никой не се е предал. ЕС задължи дори Ферари да го правят на ток. Такива са нарежданията на бюрократите.

    Коментиран от #3

  • 2 БАЙ Х@Й‼

    17 5 Отговор
    ДЪЛБОКАТА ДЪРЖАВА бавно , но сигурно овладява Света ‼️‼️‼️

    Коментиран от #18

  • 3 emo

    5 10 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    ферари си вкараха автогол като спряха в12 докато ламбо ще преработят.

    Коментиран от #7

  • 4 Алф

    8 15 Отговор
    Техническа еволюция му викат, по-доброто оцелява. Погледни си телефона и си спомни шайбите.

    Коментиран от #5

  • 5 БАЙ Х@Й‼

    18 6 Отговор

    До коментар #4 от "Алф":

    Не помня телефон с шайба да ми е умрял в ръцете ❗Не помня батерия на телефон или кола да ме изкарвала над пет години ❗Ако не си гледал "Купи-хвърли" , изгледай го ‼️

    Коментиран от #6, #15

  • 6 Hoho Boho

    7 10 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":

    Телефонът ти не е умрял.
    Умряла е технологията, която го е произвеждала..
  • 7 гост

    5 9 Отговор

    До коментар #3 от "emo":

    Ако си въобразяваш , че ВАГ ще направи Бугати напълно електрическо , а ще остави Ламборгини с пушилници , значи си най-наивния петролопитек !! А за Бугати не само вече е факт , но го дадоха да го прави на 33 годишен хърватин , който преди това в живота си беше произвел ПОД 10 коли общо !! Смятай до какво отчаяние и безисходица са го докарали !!
  • 8 НАТО ВЕЦ

    7 3 Отговор
    Аз ще си реставрирам 156-цата и ще си я търкалям.

    Коментиран от #9

  • 9 Човек с очи

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "НАТО ВЕЦ":

    И аз!
  • 10 дедо

    6 5 Отговор
    Какви електрички бе тъпаци. Що не ви кажат колко струват 100км. на бързозарядните станции. Защо никой не се е сетил до сега.

    Коментиран от #14

  • 11 Голям Слон

    10 2 Отговор
    Сега всички батерийници май се зареждат безплатно. Поправете ме, ако греша. Много, ама много ми е интересно да видя след 5 години, например, колко ще струва пълно зареждане на тролей. Защото сега проблем е ОПЕК и разни СО2 квоти. А след време същото ще е с електричеството. Какво, при производството му не се отделя СО2? Няма риск за природата? Коя част по-точно от производството на един електроавтомобил и снабдяването му с ток е екологична? Да, после вредни емисии няма, но преди това?

    Коментиран от #12

  • 12 Норге

    5 5 Отговор

    До коментар #11 от "Голям Слон":

    Тук автобустите и тролеите са масово на ток.Скоро искат и самолети на ток да почват да произвеждат.За кратки полети.
  • 13 Норге

    4 9 Отговор
    Бг чукча знае най-добре,може по-скъпо да е отколкото на ток и ел.кола-ама с дизелака,пушилката или парния локомотив. Както мразят ваксърите,така и ел.колите! Аз пък съм за прогреса във всичките му форми ;))))

    Коментиран от #16

  • 14 Норге

    3 10 Отговор

    До коментар #10 от "дедо":

    Ще ти кажа колко е в Норвегия.
    Дозареждам от 150 км до 450 км на Киата на 50кв.ч колонки за около 40 минути горе-долу.
    И ми излиза около 170кр.
    Ако я пусна за 7 часа на 7,5кв.ч през ноща,ми излиза около 130кр.
    От 120 до 450км.
    100 кр са 20лв.
    Смех братчед.Тук литър бензин е 20 кр вече.
    И това е на скъпото,ако зареждаш в къща у вас си,е наполовина.Дори и още по-евтино.
    След 10 зареждания,бонуса го ползвам безплатно 11 път.
    Събира се за едно зареждане.
    10 процента от сумата която си заредил отива за бонус.
    30 лв за зареждане ли нямаш?
    За 450 км.

    Коментиран от #17

  • 15 Норге

    3 8 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":

    Бг чукча знае най-добре,може по-скъпо да е отколкото на ток и ел.кола-ама с дизелака,пушилката или парния локомотив. Както мразят ваксърите,така и ел.колите! Аз пък съм за прогреса във всичките му форми ;))))
  • 16 Голям Слон

    11 4 Отговор

    До коментар #13 от "Норге":

    Самолет на ток :-))) Падна ми батерията, падам и аз, нали?
  • 17 Голям Слон

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "Норге":

    30 лева за 450 км?! Правилно ли разбрах?

    Коментиран от #19, #20

  • 18 бегай се бе

    2 10 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й‼":

    Хаха, комуне изтрещело.
  • 19 Норге

    3 9 Отговор

    До коментар #17 от "Голям Слон":

    Горе-долу,по курса.
    Днес отново заредих на бързото.За 50 минути,200 км.На 50 ватовото.
    Платих 171 кр.
    Може да ги сметнеш по курса.
    От 128км до 330км качи за 50 мин.
    Но е по-скъпо по принцип на бързото.
    Аз съм член на норвежките ел.коли притежатели.Сканираш една джаджа и ти дават отстъпка.
    33 лева е по курса.
  • 20 Норге

    3 8 Отговор

    До коментар #17 от "Голям Слон":

    Значи ,коригирам се-В Норвегия на бързото щом ти е 33 лв за200 км,то значи ще излиза пълното зареждаме около 70 лв.
    Но тук е друг стандарта.
    И не бях празен,а имах 128км.
    На 7,5 вата излиза по на сметка,но най на сметка си е на домашния ток.Но там качва много бавно.
    20 км на час някъде.
    Зависи от времето и тока.
    Пак е в пъти по-евтино отколкото на бензин или дизел.

    Коментиран от #21

  • 21 Голям Слон

    8 3 Отговор

    До коментар #20 от "Норге":

    Жена ми кара 20 годишен Ситроен С5 със стария двулитров HDi мотор (110 кс). На дълъг път със 110-120 км/ч разходът на колонка е 4.2 на БК е 4.1. Със същата скорост колата, която най-често карам (435d) и е 313 коня дава разход от 5.2 литра. За 350 км на едната това прави грубо 15 литра, а на другата грубо 17. ДДС-то не го смятам на горивото. И това е нафта. На метан и газ не мога да коментирам. Не зареждам нито по 40 минути, нито по цяла нощ. Не зная какво работиш, но ако за ден трябва да изхабя толкова време за зареждане... Често ми се налага да правя по 1200 км в България за ден по маршрута Пловдив - Бургас - София - Бургас - Пловдив :-) Електричките не ги кльопам все още с тия показатели, които дават.
  • 22 333

    2 2 Отговор
    Никой не спори, че електрическите коли са някакъв напредък в технологиите. Да, по-нови са от гледна топка на времето. Но това не значи, че са по- съвършени. И всички апологети на електричките така и не коментират: откъде ще се вземе толкова ток? И какъв е дългосрочният ефект от електромагнитните полета около тези коли за човешкото тяло.

    Коментиран от #23

  • 23 Щом питаш ток откъде

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "333":

    Ето ти данните точно за тази минута в реално време от сайта на eso.bg можеш да ги следиш по всяко време, за да видиш че дори в късна есен и в ден с променлива облачност като днес, само слънцето може да осигури зареждането на милиони електромобили, а да не говорим за през лятото. А тези фотоволтаични мощности са построени само за две години преди десетина години. Оттогава почти няма нови мощности с изключение на последните две години, когато доста фирми започнаха да си инсталират фотоволтаици по покривите, но те са за собствени нужди и не фигурират в тази графика.

    Диспечиране
    Генерация и товар на ЕЕС в реално време за 13.11.2021 13:01:21

    Име MW
    АЕЦ 34,82% 2159.03
    Кондензационни ТЕЦ 47,39% 2938.66
    Топлофикационни ТЕЦ 5,44% 337.28
    Заводски ТЕЦ 2,13% 132.12
    ВЕЦ 1,86% 115.14
    Малки ВЕЦ 1,03% 64.15
    ВяЕЦ 0,24% 14.79
    ФЕЦ 6,62% 410.27
    Био ЕЦ 0,47% 29.44
    Товар на РБ 4498.86
  • 24 Прагматик

    2 3 Отговор
    Абе каква нова технология бе... Та те електродвигателите ги има от средата на миналия век. Кое е новото??? И батериите са литиево йонни, и те не са нови! Масово се изказват технически неграмотни хора! Пък до това колко екологични са, въпросът е доста спорен. При ДВГ производството на енергия става вътре в него и съответно изгорелите газове излизат от него. Това, че при електромобилите този процес е изнесен извън колата и тя получава енергията "на готово" не значи, че за производството й не се изхвърлят газове, които отиват пак в атмосферата. Той този ток не идва от космоса. И другото направление е че за ел.колите се използват мнооого повече редки метали чието поизводство е много по-замърсяващо природата! Така че, нито са НОВА технология, нито са толкова екологични!