Hyundai публично се противопоставя на манията на индустрията по сензорните екрани, като открито признава, че цифровият поток причинява неудобство на водачите. Дизайнерското ръководство на компанията се застъпва за връщане към тактилното управление на основните функции, като дава предимство на съсредоточаването върху пътя пред взирането в екрана.
Вицепрезидентът по дизайна на Hyundai, Саймън Лоасби, откровено определя сензорните екрани като „разсейване“, като се застъпва за интериорна философия, съсредоточена върху задържането на погледа на водача върху пътя. Той подкрепя мускулната памет пред навигацията на екрана, което е в рязък контраст с преобладаващата дизайнерска етика.
Люк Донкерволке, ръководител на дизайна в Hyundai, открехва завесата за икономиите в индустрията, които стоят зад разпространението на сензорните екрани. Въпреки това, признавайки трайната привлекателност на физическото управление, Hyundai търси деликатно равновесие между цифровите и аналоговите интерфейси.
Въпреки тази промяна в реториката, софтуерната платформа Pleos на Hyundai, с нейния изпъкващ, вдъхновен от Tesla дисплей, предполага сложна реалност. Редица бутони под екрана подсказват за хибриден подход, като физическите контроли могат да бъдат въведени при пускането на платформата на пазара през 2026 г. Hyundai предвижда Pleos да достигне 20 милиона автомобила до 2030 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 дон Вито
Понита в р0з0в0, вземайте пример!
Коментиран от #2
19:09 07.04.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 чак сега ли ?
19:21 07.04.2025
4 Само балъците
19:30 07.04.2025
5 провинциалист
До коментар #2 от "Сиво комуне":
нещо си се разпенил като веган на прайд19:33 07.04.2025
6 Другарю
19:53 07.04.2025
7 карчи
20:10 07.04.2025
8 Ударен от рикоширала санкция
21:17 07.04.2025
9 Охааа
21:45 07.04.2025