На щанда на Renault на Автомобилен салон 2015 ще направи премиера Renault ZOE с новия R 240 електрически мотор, който гарантира на ZOE удължен пробег. Моделът ще се продава в България от октомври тази година, веднага след приключване на родното авто изложение. Ще припомним, че предстои най-мащабният автосалон в България, който ще отвори врати от 17 до 25 октомври.
ZOE е първият автомобил на Режията, проектиран като изцяло електрически модел и продаван на достъпна цена. Той е идеален за ежедневна употреба в града. Въплъщавайки опита на Renault в сферата на електромобилите, ZOE се характеризира с най-модерната електрическа технология. Благодарение на това ZOE се радва на 30 км по-дълъг пробег, осигурявайки на автомобила най-дългия пробег в класа.
ZOE е моментално разпознаваем като електрически автомобил, със син ефект на Renault логото и фаровете, както и със затъмнените си стъкла. Необичайно за сериен автомобил, задните светлини са прозрачни, със син, концентриран край. Те стават червени само по време на спиране и когато светлините се включат през нощта. По този начин общият цвят на купето изглежда еднакъв.
Арматурното табло е изработено от един блок с изчистени и ненатрапчиви линии. За изработката му е използван материал, който е нов за автомобилната индустрия, мек на допир и вдъхновен от света на интериорния дизайн. Седалките са с вградени подглавници, с бледа текстилна тапицерия (при версията Zen), третирана с тефлон защита срещу петна за по-лесно почистване.
Идентичността на ZOE като автомобил с нулеви емисии се подсказва от инициалите Z.E. върху топката на скоростния лост и върху подглавника на шофьорската седалка. Пиктограма, наподобяваща принтиран кръг, може да се види върху тапицерия на тавана и на арматурното табло.
Пробегът на ZOE е удължен до 240 км, благодарение на нов електромотор, наречен R240, комбиниран с батерия, подпомагана от оптимизирана система за контрол на енергията. Моторът R 240 е собствено производство на Renault, проектиран от инженерите в Technocentre и завода в Клеон.
Новият мотор разчита на нова зарядна система Caméléon, която позволява по-бързо зареждане у дома (3kW и 11kW). Във всяка минута, в която батерията се зарежда, потребителите получават допълнителен километър пробег (времето за нормално зареждане е намалено с 10%).
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Електрик
11:21 09.09.2015
2 йордан иванов
14:02 09.09.2015
3 Караиванов
14:14 09.09.2015
4 Електрик
16:07 09.09.2015
5 йордан иванов
16:34 09.09.2015
6 Волен Сидеров
Коментиран от #7
16:45 09.09.2015
7 гост
До коментар #6 от "Волен Сидеров":
Средния живот на една автомобилна батерия е 200-250000 км , за които един среден ДВГ изразходва минимум 10-12000 литра гориво и 100-150 литра масло , без да броим замърсяването от производството му , и батерията никой няма да изхвърля или унищожава , а ще се рециклира на 100% . Сега остава да кажеш , че производството на една батерия е равностойно на над 12 тона изгоряла нафта и масло и ще те призная за гьонсурат .Коментиран от #8
18:46 09.09.2015
8 аз
До коментар #7 от "гост":
Браво!Значи производството на електромобили е абсолютно санитарен процес?Как така едното производство замърсява а другото не?100-150 литра масло изгаряло едно двг за 200-250К км.!!!!!Сметката излиза,че ако си сменяш маслото на 10К км.трябва да си долял 5литра!!!!!Бухахихихахооооо.Моята е на газ.Масло не гори и го сменям на 10-12К км.Това с рециклирането е нещо като нищо.Кое се рециклира?Претопява се и се прави нова ли?Пак при санитарни условия ли?Много въпроси станаха и ще съм ти благодарен ако ми отговориш:-)
19:25 09.09.2015
9 Домакин
21:25 09.09.2015
10 познавач
21:57 09.09.2015
11
09:55 10.09.2015
12 гост
http://www.nanoflowcell.com/quant/quantino/
Само за да видят песимистите какво предстои в следващите 3-5 години
Коментиран от #13
18:26 10.09.2015
13 аз
До коментар #12 от "гост":
Това вече изглежда добре и доста интересно.Това решава проблема със зареждането и пробега е повече от достатъчен.18:56 10.09.2015