29 Септември, 2015 01:00 3 884 9

Пристига и новата Honda Jazz

  • honda jazz-
  • sofia motor show
Третото поколение Honda Jazz пристига в България за най-голямото авто изложение. Автомобилът е със смели решения във външния и вътрешен дизайн, като е наблегнато на вътрешното пространство, което е едно от водещите, като обем на пазара. Новият Jazz запазва класическия силует, но използва препратки от повечето нови модели на марката, за да бъде в крак с времето.
Шасито на автомобила е изцяло ново и се използва и при HR-V, като в него резервоарът се намира под предните седалки и така осигурява много по-голям обем в багажното пространство. Това става и благодарение на новата система Magic Seats. Jazz е удължен с 95мм и междуосието му е удължено с 30 мм. Багажното пространство е 354 литра и 884 литра със сгънат заден ред седалки. Геометрията на предното окачване също е сменена с цел подобряване на управлението.
Таблото включва нов 7 инчов тъч дисплей с новата инфотеймънт система Honda Connect, която предлага много разнообразни функции. Jazz ще бъде оборудван с новия мощен и ефикасен 1.3-литров бензинов i-VTEC двигател от серията EarthDreams. Мощността му ще бъде 102 конски сили и ще бъде прикрепен към шестстепенна ръчна или полуавтоматична CVT скоростна кутия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Онуфри

    0 1 Отговор
    Кое и е полуавтоматичното на CVT? Да не би да е превключването от "D" на "R" и обратно?

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Онуфри":

    пълен т...к е - карам в момента една тойота с такава - има едно моторче, което натиска съединителя вместо теб или поне така ми обясниха.

    Коментиран от #6

  • 3 xxx

    0 1 Отговор
    Не се отказват от CVT-то япониците и това е.
    Какво толкова му се кефят продължава да е загадка за мен
  • 4 Дошо

    4 0 Отговор
    Всичко добре, но ще отправя една критика към любимата марка.
    ,,Браво" бе HONDA, 102 к.с !?Заради 1к.с. ще се плаща двоен данък.Тъпо!Много тъпо!
  • 5 гост

    2 0 Отговор
    CVT-то не е ли вариатор, като Multitronic-a и други подобни?
    Как ги измислят тия конски сили - 102, аа да му е малък данъка и хоп, 2 коня отгоре :)
  • 6 Онуфри

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    И ти не знаеш какво караш. Бас хващам, че твойта изобщо не е с cvt. А колкото до cvt - honda и toyota ги правят много добри и даже симулират смяна на предавки в спорт режим, имат педал шифтъри, engine brake. За малка и евтина кола са ок - надеждни и икономични.
  • 7 ddd

    0 2 Отговор
    Рядко срещано грозно нещо,на Японците дръпнатите им очи явно им пречат и продължават да правят едни и същи грозни сапунерки...
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Десислав Попов

    0 1 Отговор
    От интериора определено има какво да се желае,но външно бива.
    Като за японски модел,естествено.