Цената не винаги е гаранция за надеждност на автомобила. Съответното заключение беше направено, след като Асоциацията за технически инспекции на Германия изготви нова оценка за надеждност TUV 2021.
Според последните проучвания някои евтини автомобили през годините могат да останат надеждни по-дълго време от по-скъпите. С други думи се доказва тезата, че в доста случаи плащаш само за марката.
Според доклада на TUV, някои евтини модели могат да имат среден процент на дефекти, по-нисък от средния за индустрията, не само след 3 години, но дори и след 7 години. Именно това са препоръчителните автомобили за покупка на старо. Специалистите от TUV отличават три модела.
И трите коли са от т.нар. субкомпактен клас и на вторичните пазари се продават на сравнително атрактивни цени. В същото време се характеризират с изключително нисък процент повреди.
По-специално, в момента средният процент на дефекти е 19,9%, докато за Opel Adam, Honda Jazz и Mazda2 той се движи около 4% след три години експлоатация. Ако говорим за 7-годишни автомобили, за същите тези модели цифрата нараства до 10-11%, което отново е по-добро от средното за пазара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Қазақстан Республикасы
Коментиран от #39
13:35 12.11.2020
2 ехааа
13:42 12.11.2020
3 Малък слон
Коментиран от #23
13:44 12.11.2020
4 сектант
Коментиран от #5
13:46 12.11.2020
5 евро цени
До коментар #4 от "сектант":
За Дачия си много прав ! Много жалко , че има хора във форума които не разбират какво им казваш .Карам от време на време Дъстър 2019г бензин , нищо лошо не мога да кажа за колата .ТО - 200 ЛЕВА
Коментиран от #8
13:49 12.11.2020
6 bmwe38
Коментиран от #7, #54
13:54 12.11.2020
7 Смех
До коментар #6 от "bmwe38":
Кое бе,бмв-то е46 на 20 години ли13:56 12.11.2020
8 някой
До коментар #5 от "евро цени":
Ще минат още доста години,преди бедния Ганчо ( включително чуждоземните и чуждоговорящи негови събратя по цялото земно кълбо )най-накрая да разберат, че автомобила служи единствено да им пренесат Д-то, през времето и пространството от точка А до точка Б и обратно.Коментиран от #9, #12, #46, #49
13:58 12.11.2020
9 То и
До коментар #8 от "някой":
Каруцата служи за това. Айде обратно на коня, викаш14:05 12.11.2020
10 Фалшиво
14:55 12.11.2020
11 Александър
Коментиран от #27, #35, #38
15:13 12.11.2020
12 патриота
До коментар #8 от "някой":
Ценностната система в България и Европа е много различна.За разлика от Ганьо който всяка събота и неделя е по кръчмите ,за да покаже колко е напред с материала и кара 20-25 годише барутник,на запад хората инвестират пари в коли който им харесват и вършат работа,защото могат да си позволят ВСЯКА КОЛА.Коментиран от #15, #50
15:33 12.11.2020
13 чурук
15:43 12.11.2020
14 Гост
Коментиран от #21
15:44 12.11.2020
15 един
До коментар #12 от "патриота":
Пич, много се впрягаш, парите за кола не са инвестиция, освен някой рядък ретро екземпляр!16:22 12.11.2020
16 Тулупа
16:45 12.11.2020
17 Куранай хубавата
17:44 12.11.2020
18 Верно е
17:46 12.11.2020
19 Джазмаги
17:50 12.11.2020
20 перничанин
18:05 12.11.2020
21 Алфа Ромео
До коментар #14 от "Гост":
Ако не те притеснява че при малко по-сериозен инцидент ще станеш на палачинка не дай боже, да така е.Коментиран от #24, #47
18:25 12.11.2020
22 Gordy
Щом един автомобил те вози от точка А до точка Б няма какво да го коментираме.
Защо няма Ситроен, аз карам една С3 и я платих два пъти ама върви още, и какво скапана ли е!?
Коментиран от #26
18:38 12.11.2020
23 Тези са
До коментар #3 от "Малък слон":
Ми те тези са мъжки де!Малка кола голям и работлив смок вадиш, онези другите са за момченца с малки пишленца и като си платят в сервиза за ремонт и части, пара не остава да закарат мацето на вечеря,бар и хотел става една мека схема.Коментиран от #53
19:02 12.11.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Емил
19:06 12.11.2020
26 Карай
До коментар #22 от "Gordy":
Ами скапана е щом си е платил 2 пъти.Явно не си разбрал за какво е написана тази статия.Коментиран от #28
19:09 12.11.2020
27 Бонхов
До коментар #11 от "Александър":
Същото важи и за Ладите, имам м/у 1.5 и 2 млн. км на 5 бр. Лада, като започнеш от 2101 до 2105Не казвам всичко това, за да се хваля.... тъпо е, а защото е факт
Коментиран от #32, #37, #51
19:35 12.11.2020
28 Gordy
До коментар #26 от "Карай":
Ами скапана е както всички други, вече не ги правят здрави!19:52 12.11.2020
29 Дедо1
20:08 12.11.2020
30 Лудогорец9
Коментиран от #34
21:11 12.11.2020
31 Порно
21:49 12.11.2020
32 Михаил Горбачов
До коментар #27 от "Бонхов":
Момче,тебе трябва да те канонизират за мъченик .аз след втората лада се отказах от това нещо.истинска машина.кара се с ръце и крака ,а и развиваш сериозни монтьорски уменияКоментиран от #33
21:57 12.11.2020
33 Бонхов
До коментар #32 от "Михаил Горбачов":
Съгласен с всичко казано от теб, освен момента, относно канонизирнвто, в момента работя... верху шестая модель...22:31 12.11.2020
34 Ами не се сдържах
До коментар #30 от "Лудогорец9":
Къв чук, направо теслъ и то с дрЪжка23:24 12.11.2020
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Александър
До коментар #35 от "Пацо":
Сериозно! Става дума за 2019 та година.00:36 13.11.2020
37 Остап Бендер
До коментар #27 от "Бонхов":
При разработката на Жигулито италианските и съветските инженери са вкарали 700 изменения и подобрения на тоговашния бестселър ФИАТ-124,за да го приспособят към руските условия.Колата се получи превъзходна-сигурна и непретенциозна,а 2001 си беше и красавица отвсякъде.00:51 13.11.2020
38 А аз съм навъртял само около два милиона
До коментар #11 от "Александър":
От 2005 до сега имам над два милиона км, само на лични автомобили 480 000км от 2011 до 2019 на Хюндай I30😎02:55 13.11.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 гларус
,няма троп .Минах на по бърз вариант Хонда Сивик.Никога повече няма да помисля за нещо по различно от ХОНДА
07:11 13.11.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Бай Влад
08:04 13.11.2020
43 Vanka
08:06 13.11.2020
44 дърт шофьор
08:27 13.11.2020
45 В джаза съм
08:39 13.11.2020
46 nekoi si
До коментар #8 от "някой":
Да, ама не. И ще ти кажа защо. Колко комфортно, колко сигурно, колко бързо...няма да изброявам. Ако всеки ден пътуваш 100-200 км и караш децата на градина май ще мислиш по-различно. Бъди здрав и не забравяй, че между А и Б могат да се случат много неща.Коментиран от #56
08:59 13.11.2020
47 Булгарбаши
До коментар #21 от "Алфа Ромео":
Ами по твойта логика купи си икарай прицеп,хем голям,хем ще се возиш на много високо и останалите шофьори ще ги е страх от евентуален сблъсък с теб.Коментиран от #55
10:09 13.11.2020
48 Шаро
12:40 13.11.2020
49 трън
До коментар #8 от "някой":
Така е, но понякога трябва да се запитаме КАК ни пренася от точка А до точка Б.13:05 13.11.2020
50 гост
До коментар #12 от "патриота":
Въпросът е и малко философски -ако се правят здрави и надеждни коли като през 60-те и 70-те години къде ще отиде тази индустрия - на кино!Въпрос на гъзарлък и престиж е да се показваш пред съседа и колегите с най-новата еднодневка.Една от безполезните индустрии ,които най-много замърсяват планетата.Акъл ще им дойде но твърде късно!13:36 13.11.2020
51 Българин
До коментар #27 от "Бонхов":
2 млн.км може да ги направиш с 20 и повече Лади, защото на 100000км този руски батал е тотално амортизиран.17:35 13.11.2020
52 Мастър
18:32 13.11.2020
53 Гост
До коментар #23 от "Тези са":
Злоба и ЗАВИСТ българска. Като не можеш да стигнеш гроздето , значи е кисело, нали? Комплексари.21:36 13.11.2020
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Алфа Ромео
До коментар #47 от "Булгарбаши":
Моята логика е че не виждам логика в това което си написал, просто исках да кажа че между кола модел 80-те години и кола около 2000 г. и нагоре разликата в пасивната и активна безопасност е голяма. Но явно доста хора не го разбират.23:05 13.11.2020
56 Бойко
До коментар #46 от "nekoi si":
И с влак да си гаранция няма никакъде09:46 14.11.2020