В Париж Honda най-сетне ще сложи край на всички неизивестни около модела Civic Type R. Още с появата си като концептуална разработка студията събуди страстите на всички фанатични последователи на марката, които с нетърпение очакваха появата на повече технически подробности и най-вече информация за появата на автомобила в серийно производство. Ето че в космополитната френска столица се очаква световната премиера на возилото, което ще се появи и в дилърските центрове на компанията най-късно през ранната пролет на следващата година.Противно на повечето очаквания Honda Civic Type R отново ще бори конкуренцията с двулитров карбураторен двигател, чиято мощност почти не се различава с тази на предшественика - при новата генерация под капака “галопират” бясно 201 расови японски кончета. От Honda обаче с городст съобщават, че с това приликите се изчерпват. Според азиатците усъвършенстваният мотор предлага още по-добра динамика, здравина и издръжливост. Чистата статистика също потвърждава думите на японците. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема на източното бижу само 6.6 секунди, а стрелката на скоростомера уверено върви нагоре до достигането на съвсем приличната стойност от 235 км/ч. Подобрената аеродинамика и усъвършенстваната трансмисия също си казват думата и собственикът на новата Honda Civic Type R може в още по-голяма степен да се наслаждава на достойнствата на автомобила.
За по-атрактивното излъчване на четириколесното, а и за подобряване позицията му на пътя съществено допринася и увеличаването на колеята с 20 мм, както и намаленият с 15 мм клиренс. Резултатът - спортен и агресивен силует, съчетан с маневрено и стабилно поведение при управление. Целият този ефект добре се допълва и от осемнадесетцоловите алуминиеви джанти, които вървят в комплект с гуми с размер 225/40. Твърдото спортно окачване e в пълен унисон с характера на японския боец и от него не бихте могли да очаквате неприятни изненади. Кормилното устройство е чувствително и сигурно, като с увереност реагира на командите на водача. Японските конструктори търсят и постигането на максимално ниско разположен център на тежестта, като за постигането на задачата не се поколебават дори да разположат резервоара за горивото в средната част на автомобила, непосредствено под каросерията.
За радост на окото азиатците монтират внушителен преден спойлер, който допълнително подчертава отворите на въздухозаборниците, огенено червено лого на Honda на радиаторната решетка и забелязващ се отдалеч надпис Type R на предните спирачни апарати.Първият досег с интериора на автомобила също ще ви направи щастливи. Японците не са се скъпили и определено са използвали най-доброто - лайсни на вратите от благороден метал, класически спортни седалки, покрити с естетсвена кожа “Алкантара” в два цвята (черно и червено), волан отново от черна кожа с декоративни шевове, издържани в червено, както и множество орнаменти и апликации от хром и алуминий.
Екстрите, които серийно се монтират при Honda Civic Type R също са повече от прилични. В базовата цена са залегнали глезотии като двузонов климатроник, CD-Player с шест тонколони, темпомат, фарове при мъгла, сензори за дъжд и светлина, както и фабрична аларма с имобилайзер.
23 Септември, 2006 18:14 2 114 2
Японско бижу
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Joro
15:43 08.09.2011
2 ggg
15:43 08.09.2011