Слуховете, че в Млада Болеслав са си харесали Mercedes-Benz E-Klasse W212 отпреди модернизацията за дизайнерски шаблон за Octavia се потвърдиха. Чехите представиха без излишен шум обновения си бестселър, който вече има два чифта светодиодни фарове вместо предишните биксенонови "очи".
Рестайлинговата Octavia е получила леко видоизменени брони. "Пипнати" са и фаровете против мъгла, а в списъка с опциите е влязла нова колекция от джанти с размер от 16 до 18 цола.
Скъпите версии на модела ще се оборудват с мултимедия Columbus с 9.2-инчов екран като в Kodiaq. Копчетата на централната конзола пък са заменени от сензорни бутони.
Нова за Octavia е спомагателната електроника от флагмана Superb. Моделът вече ще се предлага със система за предупреждение за фронтален удар с възможност за разпознаване на пешеходци, помощник за паркиране на заден ход и функция за наблюдение на слепите зони. Осъвременен е и парктроникът.
Новости под предния капак няма. Гамата от двигатели включва познатите бензинови и дизелови мотори с обем от 1.0 до 2.0 литра и мощност между 84 и 184 к.с. Могат да се съчетаят с шестстепенна механична скоростна кутия и роботизирана трансмисия DSG с шест или седем предавки. Срещу допълнително заплащане може да се поръча адаптивно окачване DCC.
Продажбите на обновената Octavia започват в началото на 2017-а.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Zax
13:52 27.10.2016
2 123
14:01 27.10.2016
3 Грозотия
Коментиран от #5, #14, #24
14:20 27.10.2016
4 S chesan
15:19 27.10.2016
5 Трифонов
До коментар #3 от "Грозотия":
Едва ли си наясно, че Шкода е компания, създадена две десетилетия преди „Бенц и Ко. Райнише Газмоторен-Фабрик, Манхайм“ - първата компания на Карл Бенц? Действително, самият автомобил, е изобретяван дълги години от този човек и редица други, от съвместната работа на които в крайна сметка, се ражда великата марка "МерСедес - Бенц"(за незапознатите, първото е женско име и се произнася по този начин с ударение върху втората сричка), но Шкода е, може да се каже, древна автомобилна компания и ролята на чехите в областта на автомобилостроенето, дори само поради обстоятелството, че могат да се похвалят голяма автомобилна компания, която съществува и до днес и произвежда автомобили, наравно с утвърдените европейски брандове, при това твърде добри, не бива да се неглижира по тоя несериозен и непросветен начин, по който го правиш. Тази компания е в много по-добро състояние от повечето европейски автомобилни производители в момента. Къде сме ние, се пита в заданието? Ние колко автомобилни производители имаме?Коментиран от #6
15:29 27.10.2016
6 До Трифонов
До коментар #5 от "Трифонов":
Трифонов, всички знаем къде сме ние - никъде сме! Но няма какво да се прекланяш пред марки като шкода. Всички сме наясно, че след 1989 г., ако не беше ВАГ, шкода въобще нямаше да съществува. Това в момента е марка без всякакъв смисъл, преоблечени и съвсем леко префасонирани Фолксвагени - това са шкодетата. Шкода направи това, шкода направи онова, шкода пуска нов модел - това са глупости. Всъщност Фолксваген направи това, Фолксваген направи онов, Фолксваген пуска нов модел - това е истината. Не можеш да претендираш за нещо, при положение че няма нищо твое и през последните 27 г. всичко дължиш единствено и само на фирмата майка!15:52 27.10.2016
7 YAMAHA
Коментиран от #25
16:19 27.10.2016
8 choko
16:50 27.10.2016
9 шофьор
Коментиран от #10
17:13 27.10.2016
10 Смех
До коментар #9 от "шофьор":
Много точно го каза пич! Да имам пари да ги сменям през 3-4 години нови, пък нека да са грозни и да са Шкоди!Коментиран от #12
17:31 27.10.2016
11 Ghost
Коментиран от #17
19:24 27.10.2016
12 прост
До коментар #10 от "Смех":
Подкрепям!19:51 27.10.2016
13 ЕЕЕЕЕ
Коментиран от #26
20:18 27.10.2016
14 фикусманн
До коментар #3 от "Грозотия":
Защо да са недоносчега? Сеат, Шкода, правят добри автомобили говорим за практични всекидневни модели. Ако търсиш супер кар, няма да го намериш за тези пари сред повечето марки.... Но чак пък да са боклуци? Например качеството на купетата на Сеат и Шкода е много добро. Корозоустойчивостта им по нищо не отстъпва на БМВ и повечетоо елитни марки.... А под капака се променят нещата всеки ден. Аз не харесквам много варианта малокубатурен двигател с висока мощност, повече ми харесва 1400 сс със 90- коня, нместо 1000 сс с 82 коня. Но така ги правят вече. В автобизнеса постоянно си плагиатствуват един друг. Даже Мречо копира БМВ и други от други се копират. Всеки иска пазар. Китайците пък копират направо цели модели и под свои марки. За тях защо не рънкате е чудно? А тук фара си приличал с на Мерчо и оплюхте модела и марката? Добра е колата - просторна, има гама двигатели за всеки вкус, зависи вече цената. Ами купи си чисто нов Мерчо, да ръсиш повече пари като имаш, защо оплю Шкодата? Чехите от години правят добри коли.20:31 27.10.2016
15 Алекс
20:56 27.10.2016
16 Skoda
20:59 27.10.2016
17 Azzzzzzz
До коментар #11 от "Ghost":
Ти си от тея дето си говорят едно към гьотер - да върви нещо дето се вика. Кои са тези производители, които вадят повече мощност от W124 по-това време? Ауду Б4 или Фолксваген Пасат може би? 124-ката първо не е 123 коня във вариянта 2.3, а 132. Второ, Ауди Б4 бидейки по-новия модел (произвежда се от 1991) вади от 2.6 v6 цели 150 коня!!! Просто едно време концепцията на автопроизводителите е била друга - голяма кубатура с малка мощност, което позволява на тези автомобили да се движат и до днес. Много ми интересно коли като Форд Фокус 1.0 екобууст, дали ще издеянат и 10 години... Съмнявам се!Коментиран от #18, #20
21:04 27.10.2016
18 555
До коментар #17 от "Azzzzzzz":
Това са го разправяли през 91 -ва, ама не е имало интернет да го четем всички. "Абе какви са тези 2.3 или 2.6 литра двигатели, едва ли ще изкарат до 2001-ва. Друго си е 5.0 или 6.0 - 120-130- коня"Коментиран от #19
22:48 27.10.2016
19 Azzzzzzz
До коментар #18 от "555":
Публикувано във факти.бг: "Абе какви са тези 2.3 или 2.6 литра двигатели, едва ли ще изкарат до 2001-ва. Друго си е 5.0 или 6.0 - 120-130- коня"Тази концепция американците и до ден днешен я спазват горе- долу - пример Dodge Viper, 8,4 L, V10, 600 hp. Няма турбо, няма излишни глезотии...
23:05 27.10.2016
20 3333
До коментар #17 от "Azzzzzzz":
Пълно е с двигатели от средата на 80-те на VAG с много по-висока литрова мощност от тоя. В Ауди 200 има 2.1 който е 180 коня, и 2.2, който е 220.00:33 28.10.2016
21 Гост
00:44 28.10.2016
22 Хммм
09:13 28.10.2016
23 Toyota
17:33 28.10.2016
24 Ко каза
До коментар #3 от "Грозотия":
немаш 5 лв в джоба, кво ми коментираш коли ,съдадени от хора десет пъти по-умни от теб? Карай си бенца на 17 години и трай.21:50 28.10.2016
25 Октавия
До коментар #7 от "YAMAHA":
Ами да ти кажа, бяга и то много, 115 коня са си 115 коня и 1200 кг. Ги носи като байрак на събор, проверил лично на моята 1.0 тsi 2019.г.09:45 06.04.2019
26 Неразбиращ
До коментар #13 от "ЕЕЕЕЕ":
"Шедьовъра " на Мерцедес е със двигател на Рено, и е "страшен лукс"' климатика издава още на първата година и няма оправяне09:53 06.04.2019