1 Септември, 2016 13:44, обновена 28 Октомври, 2016 10:14 27 469 26

E-Klasse от Skoda

  • skoda-
  • octavia
E-Klasse от Skoda - 1

Слуховете, че в Млада Болеслав са си харесали Mercedes-Benz E-Klasse W212 отпреди модернизацията за дизайнерски шаблон за Octavia се потвърдиха. Чехите представиха без излишен шум обновения си бестселър, който вече има два чифта светодиодни фарове вместо предишните биксенонови "очи".

Рестайлинговата Octavia е получила леко видоизменени брони. "Пипнати" са и фаровете против мъгла, а в списъка с опциите е влязла нова колекция от джанти с размер от 16 до 18 цола.

E-Klasse от Skoda

Скъпите версии на модела ще се оборудват с мултимедия Columbus с 9.2-инчов екран като в Kodiaq. Копчетата на централната конзола пък са заменени от сензорни бутони.

E-Klasse от Skoda

Нова за Octavia е спомагателната електроника от флагмана Superb. Моделът вече ще се предлага със система за предупреждение за фронтален удар с възможност за разпознаване на пешеходци, помощник за паркиране на заден ход и функция за наблюдение на слепите зони. Осъвременен е и парктроникът.

E-Klasse от Skoda

Новости под предния капак няма. Гамата от двигатели включва познатите бензинови и дизелови мотори с обем от 1.0 до 2.0 литра и мощност между 84 и 184 к.с. Могат да се съчетаят с шестстепенна механична скоростна кутия и роботизирана трансмисия DSG с шест или седем предавки. Срещу допълнително заплащане може да се поръча адаптивно окачване DCC.

E-Klasse от Skoda

Продажбите на обновената Octavia започват в началото на 2017-а.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Zax

    0 0 Отговор
    Чак пък мерцедес...
  • 2 123

    2 1 Отговор
    ... просто Golf
  • 3 Грозотия

    3 2 Отговор
    Поредната грозотия на ваг! Супер двигатели стигащи до "цели" 184 к.с. - на Mercedes Benz E Klasse W 212, най-слабия бензинов мотор бе толкова - 184 к.с. Парадията на шкода е пълна, ужасно е че има толкова уродливи марки като недоносчетата на ваг - шкодЪ и сеат!

    Коментиран от #5, #14, #24

  • 4 S chesan

    1 1 Отговор
    Нека да е грозотия а ти играчо сигурно караш голф 2ка и коментираш хубавите автомобили агне
  • 5 Трифонов

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Грозотия":

    Едва ли си наясно, че Шкода е компания, създадена две десетилетия преди „Бенц и Ко. Райнише Газмоторен-Фабрик, Манхайм“ - първата компания на Карл Бенц? Действително, самият автомобил, е изобретяван дълги години от този човек и редица други, от съвместната работа на които в крайна сметка, се ражда великата марка "МерСедес - Бенц"(за незапознатите, първото е женско име и се произнася по този начин с ударение върху втората сричка), но Шкода е, може да се каже, древна автомобилна компания и ролята на чехите в областта на автомобилостроенето, дори само поради обстоятелството, че могат да се похвалят голяма автомобилна компания, която съществува и до днес и произвежда автомобили, наравно с утвърдените европейски брандове, при това твърде добри, не бива да се неглижира по тоя несериозен и непросветен начин, по който го правиш. Тази компания е в много по-добро състояние от повечето европейски автомобилни производители в момента. Къде сме ние, се пита в заданието? Ние колко автомобилни производители имаме?

    Коментиран от #6

  • 6 До Трифонов

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    Трифонов, всички знаем къде сме ние - никъде сме! Но няма какво да се прекланяш пред марки като шкода. Всички сме наясно, че след 1989 г., ако не беше ВАГ, шкода въобще нямаше да съществува. Това в момента е марка без всякакъв смисъл, преоблечени и съвсем леко префасонирани Фолксвагени - това са шкодетата. Шкода направи това, шкода направи онова, шкода пуска нов модел - това са глупости. Всъщност Фолксваген направи това, Фолксваген направи онов, Фолксваген пуска нов модел - това е истината. Не можеш да претендираш за нещо, при положение че няма нищо твое и през последните 27 г. всичко дължиш единствено и само на фирмата майка!
  • 7 YAMAHA

    2 1 Отговор
    Мда и с 1 литров мотор ше бяга много сигурно е с 2 цилиндара!

    Коментиран от #25

  • 8 choko

    0 0 Отговор
    Сеат са с по хубав дизайн и от VW
  • 9 шофьор

    2 1 Отговор
    По-голямата част от българите и предполагам цялата част, които пишем тук нямат пари и за нова Дачия, камо ли за Шкода, Фолксваген или пък Мерцедес или БМВ. Точно затова си вдигат самочувствието пишейки тъпи и безсмислени постове за разни марки, като величаят едни, а други наричат "кенефи", "кошници" и т.н. Ама пък си е нормално за народ, който вече 27-година търпи да го яхат и доят. Факт.

    Коментиран от #10

  • 10 Смех

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "шофьор":

    Много точно го каза пич! Да имам пари да ги сменям през 3-4 години нови, пък нека да са грозни и да са Шкоди!

    Коментиран от #12

  • 11 Ghost

    0 2 Отговор
    Точно пък Мерцедес недей да ми ги хвалиш колко коне изкарвали. От 2.2 дизел вадят 170 коня, докато VAG(вкл. Шкода) BMW и др. ги вадят от 2000 двиг.Още от едно време любимите ви 124-ки от 2.3 бензин вадят 123 коня докато повечето производители от 1.8 са по 136-150 коня. После що Мерцедес били мноооооого здрави....

    Коментиран от #17

  • 12 прост

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Смех":

    Подкрепям!
  • 13 ЕЕЕЕЕ

    2 0 Отговор
    Как може да сравнявате тази грозотия с шедьовъра на Мерцедес-Бенц ???

    Коментиран от #26

  • 14 фикусманн

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Грозотия":

    Защо да са недоносчега? Сеат, Шкода, правят добри автомобили говорим за практични всекидневни модели. Ако търсиш супер кар, няма да го намериш за тези пари сред повечето марки.... Но чак пък да са боклуци? Например качеството на купетата на Сеат и Шкода е много добро. Корозоустойчивостта им по нищо не отстъпва на БМВ и повечетоо елитни марки.... А под капака се променят нещата всеки ден. Аз не харесквам много варианта малокубатурен двигател с висока мощност, повече ми харесва 1400 сс със 90- коня, нместо 1000 сс с 82 коня. Но така ги правят вече. В автобизнеса постоянно си плагиатствуват един друг. Даже Мречо копира БМВ и други от други се копират. Всеки иска пазар. Китайците пък копират направо цели модели и под свои марки. За тях защо не рънкате е чудно? А тук фара си приличал с на Мерчо и оплюхте модела и марката? Добра е колата - просторна, има гама двигатели за всеки вкус, зависи вече цената. Ами купи си чисто нов Мерчо, да ръсиш повече пари като имаш, защо оплю Шкодата? Чехите от години правят добри коли.
  • 15 Алекс

    1 0 Отговор
    Не е нужно да си богат с възможности за да коментираш автомобилите за рова не е нужно да ги притежаваш. Това че можешбда си позволиш нов Мерцедес или Шкода не значи че разбираш или познаваш колите!
  • 16 Skoda

    0 0 Отговор
    Имах щастието да си купя нова кола преди две години и избора ми се спря на Шкода. Не съм фанатик към марката. Избора ми се спря в предвид, че колата е доказано здрава, с достъпна поддръжка. Вече две години (да чукна на дърво) абсолютно никакви проблеми. 2.0D със среден разход 5 на 100... не съм си и мечтал. Именно стратегията на Шкода е правят фаворит и не случайно се чака по 6 месеца за кола. Налучкали са цена/качество дори и за развитите пазари.
  • 17 Azzzzzzz

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Ghost":

    Ти си от тея дето си говорят едно към гьотер - да върви нещо дето се вика. Кои са тези производители, които вадят повече мощност от W124 по-това време? Ауду Б4 или Фолксваген Пасат може би? 124-ката първо не е 123 коня във вариянта 2.3, а 132. Второ, Ауди Б4 бидейки по-новия модел (произвежда се от 1991) вади от 2.6 v6 цели 150 коня!!! Просто едно време концепцията на автопроизводителите е била друга - голяма кубатура с малка мощност, което позволява на тези автомобили да се движат и до днес. Много ми интересно коли като Форд Фокус 1.0 екобууст, дали ще издеянат и 10 години... Съмнявам се!

    Коментиран от #18, #20

  • 18 555

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Azzzzzzz":

    Това са го разправяли през 91 -ва, ама не е имало интернет да го четем всички. "Абе какви са тези 2.3 или 2.6 литра двигатели, едва ли ще изкарат до 2001-ва. Друго си е 5.0 или 6.0 - 120-130- коня"

    Коментиран от #19

  • 19 Azzzzzzz

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "555":

    Публикувано във факти.бг: "Абе какви са тези 2.3 или 2.6 литра двигатели, едва ли ще изкарат до 2001-ва. Друго си е 5.0 или 6.0 - 120-130- коня"

    Тази концепция американците и до ден днешен я спазват горе- долу - пример Dodge Viper, 8,4 L, V10, 600 hp. Няма турбо, няма излишни глезотии...
  • 20 3333

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Azzzzzzz":

    Пълно е с двигатели от средата на 80-те на VAG с много по-висока литрова мощност от тоя. В Ауди 200 има 2.1 който е 180 коня, и 2.2, който е 220.
  • 21 Гост

    2 0 Отговор
    За пръв и последен път пиша тук, но техническата неграмотност на някои хора с иначе големи претенции е направо стряскаща. Коя марка колко коня е извадила от даден двигател показва, че са искали да извадят толкова, а не че не могат повече. Всички проучват обстойно пазарите и така решават какъв двигател да направят. Параметрите са разход и дълголетие. Да не забравяме и разходите по направата на двигателя и какво могат да ползват от предишното поколение. Щом Ланча Делта Интеграле през 90-те можеше да е 475 коня с 1.6 двигател, значи и през 2016-та ще могат всички да го постигнат... Стига да искат... Явно обаче не искат!!!
  • 22 Хммм

    0 0 Отговор
    Имам късмета последните четири години да карам нови автомобили и съм минал през vw jetta, oktavia и audi a3. Първите две нови, а третата на една година, но и трите са с 1.6 дизелов двигател и 105-110 кс. Всичко опира до това, какво ти трябва като автомобил. Ауди е автомат, красиво отвън и вътре, но няма място в багажника за детска количка примерно и е с най-висок разход от трите.Джетата е с приемлив разход и простор в купето, но доста дървена отвътре и някак си тромава. Октавията беше хеч, може би най-дървена отвътре, но доста по повратлива от джетата и с най-комфортните седалки. А разхода... Въпреки почти еднаквите характеристики, и трите Ваг и еднаквия шофьор :) Октавията бие с над литър среден разход останалите две!!! Ей това незнам как го постигат...
  • 23 Toyota

    0 0 Отговор
    KOITO E KARal VAG ,znae che sa nai golemite bokluci vuzmojni,i ne moga da razbera maloumnicite koito si gi kupuvat bilo to audi,vw ili puk skoda
  • 24 Ко каза

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Грозотия":

    немаш 5 лв в джоба, кво ми коментираш коли ,съдадени от хора десет пъти по-умни от теб? Карай си бенца на 17 години и трай.
  • 25 Октавия

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "YAMAHA":

    Ами да ти кажа, бяга и то много, 115 коня са си 115 коня и 1200 кг. Ги носи като байрак на събор, проверил лично на моята 1.0 тsi 2019.г.
  • 26 Неразбиращ

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "ЕЕЕЕЕ":

    "Шедьовъра " на Мерцедес е със двигател на Рено, и е "страшен лукс"' климатика издава още на първата година и няма оправяне