Шибеник, Хърватия. Наш екип от мястото на събитието.
Румънската марка Dacia вече е добре позната на нашия пазар. Тя е и най-големия износител в северната ни съседка. Колите на марката са на нашия пазар отдавна, но до 1999 година те не се славеха с много добър имидж. Тогава обаче се намесиха французите от Renault и малко по-късно Dacia се промени коренно, а румънците започнаха масово да експортират продукцията си и в други страни.
Първоначалният опит с Logan се оказа успешен и днес марката има отлични позиции не само на развиващите се пазари, но и в страни като Германия, Франция и Великобритания, а у нас е лидер по продажби на нови автомобили. Марката обаче продължава да се развива, като през септември в Париж румънците показаха обновената си продукция, обозначена като Dacia фаза 2.
Сега, в Хърватия те проведоха и първите тестове на сериозно обновените Logan и Sandero, както и на по-леко лифтираните Dokker и Lodgy. Показана беше и дългоочакваната версия на Duster с автоматична трансмисия. Наш екип беше на мястото на събитието и сега ще ви разкажем за основните новости по румънските автомобили.
Sandero, Sandero Stepway, Logan и Logan MCV
И четирите обновени модела се характеризират основно с промени по външния вид. Най-голям интерес представляват предните и задни светлини. Отпред, румънските инженери са интегрирали LED дневни светлини, които характеризират автомобилите Dacia с нов светлинен подпис, който има за цел да стане запазена марка за румънските автомобили. Задните светлини пък имат т.нар. 3D ефект, като под общото тяло са многосекторни. Нови са и предната и задна брони, които освен, че придават по-модерен външен вид, правят автомобилите да изглеждат малко по-мускулести. Наличието на хромирани детайли пък е нужната нотка лукс.
Що се отнася до интериорния дизайн, то там промените са по-малко, но са точно на място. Изцяло нов е воланът на автомобилите, който вече е четириспицов, а клаксонът е интегриран в централната му част. Налични са и нови хромирани детайли по арматурното табло, различни тапицерии и някои допълнителни екстри. Най-основната от тях е камерата за задно виждане. Като цяло е подобрена и самата сглобка, което наред с по-качествените материали превръща автомобилите в модерни и функционални возила. Любопитно е, че всички тези промени не водят до радикални промени в крайните цени на автомобилите.
Що се отнася до двигателите, то трябва да акцентираме на единственото ново предложение в гамата. Става дума за базовия 1.2-литров мотор, който е изцяло нов. Агрегатът е атмосферен и разполага с мощност от 75 конски сили и с по четири клапана на цилиндър. Благодарение на изцяло алуминиев блок двигателят е по-лек, доста икономичен е, а динамиката можем да определим като достатъчна. При по-високите нива на оборудване е налична и start/stop система, както и автоматизирана трансмисия Easy-R. Другото интересно решение, особено що се касае за българския пазар е, че цялата гама на Dacia сега се предлага с LPG двигатели. Цените в България на Dacia Sandero с двигател 1.0 SCe 73 к.с. започват от 13 990 лв с ДДС.
Duster aut. Dokker и Lodgy
Тук основната промяна, на която ще акцентираме, е шестстепенна автоматична EDC трансмисия с двоен съединител, която вече е налична за Duster. Трансмисията пасва отлично на дизеловите мотори на Duster, предлага много добра динамика, като почти не повишава разходът на гориво. Недостатъкът е, че тя се предлага само за Duster с предно предаване и 1.5-литров дизел със 110 коня, като не е налична за версиите 4х4.
Иначе интересното за тази трансмисия е, че смяната на предавките се извършва чрез електромеханични актуатори, които от своя страна се командват от контролен блок, който избира подходящата предавка, взимайки под внимание намесата на водача. Скоростите се сменят чрез превключване от единия на другия съединител, като първият се отваря, докато едновременно с това вторият се затваря, което гарантира постоянно сцепление при смяна на предавките, без да се губи енергия.
Все още представителството у нас няма цени за Duster с автоматик. Екстериорни промени по Duster няма, защото те бяха направени миналата година. Автомобилът си изглежда като истинско SUV - грубовато и същевременно агресивно. Минус по отношение на екстериорния дизайн на Duster е липсата на LED дневни светлини. Що се отнася до моделите Dokker, Lodgy то техните промени са основно козметични, като целта е автомобилите да станат по-модерни и атрактивни.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хикса
Коментиран от #7
10:49 13.12.2016
2 Капитана
11:05 13.12.2016
3 Караиванов
11:59 13.12.2016
4 Косматия
Да не ме е ял крокодил?????
12:00 13.12.2016
5 Пеньо
Коментиран от #6
12:02 13.12.2016
6 Бай Иван
До коментар #5 от "Пеньо":
Дачия Lodgy е на 10-то място в класацията по надеждност на AUTO BILD, като изпреварва модели като BMW 320xd, Mercedes B200, Audi Q3 и т.н.12:37 13.12.2016
7 Lexus IS220d 2009
До коментар #1 от "Хикса":
За съжаление и Дачия продължават да помпат цените нагоре с бесни темпове. Първо Шкода пощръкляха и Кия и Хюндай са на бесни цени.Приятел твърдо реши да купи чисто нов автомобил за коледен подарък на семейството. Със събраните 20 000 лв. нищо чисто ново семейно за 4 човека тоест прилично голямо не може да вземе!
Сандеро Степуей с 0.9 тци ЛПГ 23 000 - със 1.5 дци и климик 26 000 лв.
Викам му виж Фиеста....еми тя нито семейна нито икономична извън града....и пак 22 000лв.
Умряха евтините коли.....Дачия с приличен мотор 28 000 лв. вече достъпна за хора с над 1500 лв. заплата да я вземат на изплащане.
А приятеля ми ще се насочи към новата Лада Калина Крос фейслифт 2016-та с климатик за 17 000 лв.
Коментиран от #9
12:53 13.12.2016
8 Гоуст
13:15 13.12.2016
9 фау ве
До коментар #7 от "Lexus IS220d 2009":
Баце, за 20 бона ще взема мерцедес, като кукла, ще е много по добър от Дачията, ще изкара много повече километри, ще е по евтин за поддръжка, по икономичен, по здрав, с повече екстри, много повече "кола" за същите пари.Аз също мислех да си купувам чисто нова кола, насочих се към Дачия, но, като се позамисля не си струва парите, въобще, после се почват застраховки, поддръжка само в оторизиран сервиз и накря тая 0,9 моторетка след гаранцията ще се разпадне изцяло.
С Лада същата работа, руснаците, коли не могат да правят, както "белите не могат да скачат" и това си е.
Коментиран от #10, #15, #59
13:21 13.12.2016
10 мдам
До коментар #9 от "фау ве":
Иделна кола за служебни цели. Просто българоското мислене е че купуваш нова кола, която трябва да изкара 20 години. Караш 5 години и вземаш нова със остатътчната цена. А относно човека с мерцедеса за 20к лв дали говори наизуст или има такъв. Като знам колко струват частите на мерцедес на 15 години не ми се мисли колко са на този на 7-8 годиниКоментиран от #43
13:38 13.12.2016
11 WOW
Коментиран от #14
14:37 13.12.2016
12 Велосипедист
15:27 13.12.2016
13 Хайко
За лична не бих казал...да дадеш една шапка с пари за евтини пластмаси - мерси.
Да не говорим за безопасността...почти никаква я няма..
Преди няколко години гледах оферта за Дачия - ами екстра се водеше духалка на пасажера!! Е айде няма нужда!!!
На който му харесва да си взима Дачия!
Аз лично предпочитам по стара кола, но по-висок клас! (а най-предпочитам чисто нова висок клас ;) :) )
15:32 13.12.2016
14 гост
До коментар #11 от "WOW":
Ако имаше западняшки норми със сигурност нямаше да има конкуренция, ала с тези данъци- колкото по-нова, толкова повече плащаш- няма как да се получи стимул. В истинската Европа новите са без такси точно защото са нови, не замърсяват като старите и на всичкото отгоре си дал една камара с пари, за сметка на тариката със старата и мръсна кола.У нас се стимулира да замърсяваш, да караш коли над 14г и да се изрязват катализатори, егр, дпф. Вероятно джамбазите имат договор с онкоболниците, дайте да вкарваме смрадливи дизели да изтребем народа, нали няма проверки, норми и т.н.
Коментиран от #32
15:34 13.12.2016
15 mediator37
До коментар #9 от "фау ве":
Не знам защо са ти насвяткали минуси, ако можех да гласувам щях да дам плюс, защото и аз така мисля. Не само Мерцедес втора ръка за 20хил.Напиши Мерцедес, БМВ и АУДИ и цена 20хил. без да уточняваш модел и ще ахнеш какво изобилие от добри и наточени МПС-та. При което положение не знам кой няма да си вземе за лични нужди 5-та или 3-та серия БМВ 2011г. с кожен салон и вс. екстри, а ще вземе нова Дачия. Между другото на Дачия едва ли не и волана й е екстра и се доплаща спрямо базовия модел, който е ходил в шоурума им го знае прекрасно.
Да за служебни стават, ама тя и Тата Нано става, пък е 10 пъти по-евтина от Дачия.
15:39 13.12.2016
16 abv
Нискобюджетен автомобил с евтина поддръжка за непретенциозни водачи.
15:46 13.12.2016
17 гост
16:04 13.12.2016
18 ооооооо
Коментиран от #20
16:28 13.12.2016
19 Справедлив
Коментиран от #21
17:23 13.12.2016
20 123
До коментар #18 от "ооооооо":
Точно така. Който го интересува да потърси в статистиката на ТЮВ ГерманияПубликувано във факти.бг: Лидер по повреди след автомобилите на 2-3 години е Dacia Logan. Почти 20% от румънската кола показват сериозни проблеми.
17:34 13.12.2016
21 123
До коментар #19 от "Справедлив":
Нещо си се объркал. Ето ти класацията. Дачия са на 18- то място с продадени около 25 000 автомобила. За сравнение Фолксваген, които са на първо място са с 346 000 автомобила, а най-добре продаваната източна марка - Шкода е с 96 500 автомобила. Иначе съм съгласен за старите трошки!http://www.best-selling-cars.com/germany/2016-half-year-germany-best-selling-car-brands-models/
17:45 13.12.2016
22 димитко
18:48 13.12.2016
23 111
Май хората, които подкрепят тезата за по-"лаченият" стар автомобил срещу по бюджетният, но нов такъв, то скоро на 100% няма да имат кинти да си купят първия.
Щял примерно колегата да си вземе лачен Мерцедес за 20 бона. Ко речи?!? Това в евра или лева е? И като го вземе къде ще си поддържа лачената щайга? В Балканстар или в Гугъла, ровейки се във форумите ревейки и търсейки сайтове и информация за морги с части 2-ра употреба. Колко ли струва една от въздушните възглавници по окачването нова? Или компресор на климатроника? А смяната на алтернатора? Колко ли струват тези неща на Дачията? Поне първите 5 години, точно 0 лева.
Хора, не можете да сравнявате кола която е била 120 000 лева преди 10 години, със автомобил струващ 25 000 лева. Едното е със качества за една цена, другото е с качество за друга цена, това е.
Дачия е бюджетен автомобил, който няма претенций да е нещо повече от това. И е за хора, за които автомобила е средство за предвижване, а не средство за "тежкарене" пред кварталната кръчма или кафенето на морето. И това е автомобил за хора, които искат да карат нещо ново, като не се интересуват от неговият имидж. Дреме му на шмайзера на немеца, че кара Дъстър а комшията Паджеро! След 5 години и двамата ще са ползвали еднакво колите, само че единият задник ще го е возил една емблема а другият друга, както и разликата ще е поне 5 пъти в направените разходи за периода и то при еднакъ
Коментиран от #25
18:55 13.12.2016
24 некойси
19:00 13.12.2016
25 димитко
До коментар #23 от "111":
Интересно ти каква кола караш19:05 13.12.2016
26 ЖЖЖ
Обаче е неоспорим факт, че автомобила като цяло е абсолютна мания на голяма част от населението ни. Умираме да се изхвърляме чрез автомобила си. А какво има в джоба, само ние си знаеме. Имам познат, който наскоро си купи лачена кола, висок клас и като ми обясняваше какви разходи и на колко му е стъпила ми обясни и какви гуми е сложил, щото все пак тази кола не е с 15 цола джанта. Гумите били китайска марка някаква си........ На кола за 35 000 гуми от Китай?
Ми то маслото следващият път ще е Приста на тази кола! Щото е 3 литров двигател и събира нам колко си кила. Ужас!
Смях пълен е сравнението което се дискутира между Дачия и Мерцедес например.
19:07 13.12.2016
27 111
Когато го купувах обаче, тогава беше на 6, то маса хора ме питаха и коментираха дали случайно нещо не ми е ок, да дам толкова пари за тази марка при положение, че за тази сума съм могъл да се кача на БМВ, например. Е да, ама аз нямам кинти да поддържам БМВ, или не по начина по който аз ги разбирам нещата. Много го харесвам, но-о-о-о.
Не знам аз дали бих си купил Дачия, може би Дъстър. По скоре не (засега), поради все още липсващите им всички системи за безопасност. Но около тази цена, бих си взел нов, по малък клас, пак от бюджетна марка (щото за нас ако не са светата немска троица, то са бюджетни) и бих си го карал с кеф.
Аз се дразня на мненията, които опреличават дадената кола за боклук сравнявайки я с други, нямащи нищо общо с нея, освен цената. Дет се вика, по добре Найк втора употреба отколкото Мат стар.
Ама живи и здрави, всеки да язди каквото му е на душата:)
19:18 13.12.2016
28 Дачия драйвер
19:30 13.12.2016
29 Фен
И това е ясно видимо по това което предлага.
Дачията направо крещи: "нямам кинти, но си джиткам и не ми пука".
И едначаст от хората с лачени коли нямат доходи за тях, обаче марката не го показва.
Проблема на Дачията е че се рзвива твърде динамично (що ли) и върви по пътя на Шкода. Добра кола, но си иска кинтите. И като се замислим, еми няма да ги дам за тази "каруца" и хайде на следващия милионник от Италия.
19:46 13.12.2016
30 Икономист
Дачия Логан, дизел на 6 години с цена 7 100 лева, като през 2010 е била 24 000 за такъв модел.
Сравнена с Мерцедес Ц 220 дизел, който през 2010 е бил 50 000 а сега след шест години е около 18 000.
Това според сайта в който си лафиме сега.
Е то какво излиза. И двете с еднаква обезценка. .аси.
20:07 13.12.2016
31 Алонсо
Коментиран от #34
20:12 13.12.2016
32 Цицерон
До коментар #14 от "гост":
Като чета коментарите и ми става жал за комплексарите,които пишат .Купих Степуей .Нов ! Дизеллак .И не съжалявам .Харчи малко .Върви чудесно.Имам 5 години гаранция ,или 100 000 км. СТО ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА ! Със 120 на магистралата си слушам радиото и не мисля ,ако се повреди,от къде ще търся части. На бензиностанцията редовно виждам ОТВОРКОВЦИ с БМВта и Мерцедеси,дето слагат ГАЗ,представяте ли си ?Слагат газ за 10 лв. и отиват да се изперчат .... Годишният ми данък е 60 лв.Гражданска отговорност и пълно КАСКО ми е 1000 лв. КАРАМ И СИ ПЕЯ.20:18 13.12.2016
33 Тралала
20:33 13.12.2016
34 Ботев Пловдив
До коментар #31 от "Алонсо":
Прочетете "Алонсо" и спрете да се джавкате.21:20 13.12.2016
35 дачия сандеро
А на тези които си мечтаят за лачен мерджан за 20к,нека като ходят във външият кенеф на село,да си оставят айфоня на сигурно място!
21:51 13.12.2016
36 Левски
И кво казва Алонсо? Някакви приказки за Рено Лагуна, която щял да си ремонтира на воля, и след това видиш ли, ще я продаде с 1 000 лева загуба след 6 години ползване. За каско, което било 2 000 лева, за някакви баснословни консумативи и други галактически щуротий. Същите приказки ги казва всеки един собственик. Ехо-о-о-о, по кротко.
Алонсо, ти сигурен ли си, че ще си продадеш Лагуната сега на тази цена? Защото ако да, то тогава ти трябва да разчиташ точно на хора "защитаващи" тезата за нов, но бюджетен автомобил. Ми кой би ти дал 11 000 за Лагуната? Ти знаеш ли какъв баварец ще взема за тея пари? Къде сравняваш бавареца с рендето?
Алонсо, ми ако не искам да ходя и да вися по сервизи? Ми ако искам като отида да ми обслужват колата да си седя на топло и да пия кафенце или да гледам новите автомобили в шоурума?
Ми ако не искам да знак къде ми се намира ангренажа и водната помпа?
Имало екстри Реното. И кво. И аз имам подгряване на седалките, което съм го пускал 2 пъти за 5 години за по 10 минути. Е, кво ме топли тая екстра?
Това е като климатика и климатроника. Най голямата и глупава екстра, която лови шарани. И единият и другият вършат една и съща работа, ама с 2000 лева разлика по ценова листа и различни цени на резервни части.Всичко е суета.
Да, варианта за кола на малко години и километри от дилър е много добро решение. Но я погледнете колко струва. Лесно е да видите Фолксваген или Тойота, еле пък БМВ.
22:14 13.12.2016
37 Гост
22:26 13.12.2016
38 От опит
Коментиран от #42
22:30 13.12.2016
39 Hitran
22:43 13.12.2016
40 ххх
22:45 13.12.2016
41 Shmeker
Класирам я до любимите ми Бентли и Санг Йонг
22:53 13.12.2016
42 Shmeker
До коментар #38 от "От опит":
То понеже за другите марки са по евтиниНямаш никакъв опит
22:57 13.12.2016
43 Богат абач
До коментар #10 от "мдам":
Купуват части втора употреба и всеки ден се качват с молитви да не се счупи за да има и за айран към дюнера.23:00 13.12.2016
44 racer
23:44 13.12.2016
45 Селянина с колелото
00:48 14.12.2016
46 3DAttack
08:14 14.12.2016
47 FAKE
Коментиран от #49
08:35 14.12.2016
48 Виктор
08:55 14.12.2016
49 3DAttack
До коментар #47 от "FAKE":
FAKE - че какво му е новото да си купиш кола за 20 хиляди и1. да нямаш климатроник (даже и климатик няма)
2. да нямаш ел пакет а като старите лади да връткаш машинките да си свалиш стъклото на вратата :)
3. да нямаш мултимедия в нея а забележи имаш подготовка за радио
4. да си купиш кола която технонологично не се отличава от една кола от 90 те години .. това си е все едно малко по нова Лада .. това е реалността .. за която ти ни говориш ами извинявай но аз съм човек който може да си позволи нов Дъстър .. но за мен един Qashkai от 2012 е много повече кола от Дъстъра .. един Otlander от 2012 е много повече кола от Дъстъра 2016 .. един ASX от 2011 -2012 e много повече кола изброявам тях защото са малко под цената на базовия Дъстър 20 хиляди .. разбира се че има и други марки .. истината че Рено предлага коли които са евтини но то си има за какво да са евтини .. тази цена се постига за сметка на много други неща които няма да получиш ако изключим SUV сегмента .. нещата просто ще загрубеят много един Логан или която и да е кола на Дачия хайде няма да я сравняваме с Мерцедес, Ауди .. или БМВ .. дай да я сравним с една Lancia Lybra 2001 година ..
колата притежава стандартно
1. Пълен ел.пкает
2. Аудисистема BOSE
3. Multimedia с цветен дисплей
4.Двузонов климатроник нещо все още което го няма в никоя Дачия ..
5. и повече от половината внесени тук са с салон Алкантара :) нещо което от Дачия сигурно не знаят и какво е ..
И всичко тов
09:10 14.12.2016
50 Страничен наблюдател
Така е когато 50 коментара са написани от 3-ма човека
09:37 14.12.2016
51 туриста
На мен ми трябва комфортна кола, която да съчетава градско и магистрално шофиране.
Един мерцедес Ц класа дизел за 5-6 бона на 15 години е 5 пъти по евтин от Дачията, по здрав, по комфортен, с повече екстри, по икономичен и съответно по изгоден.
Тъй, като аз специално не мога да отделя пари за нова кола от среден клас, макар, че доходите ми са над средното ниво, си купувам стара кола, защото искам да ми е удобно и приятно пътуването, на мен и на моето семейство, не да гъзарея или нещо подобно, просто по високия клас стара кола предоставя много по голям комфорт от кола нисък клас, макар и чисто нова, това са фактите.
Имал съм рено, фолксваген, ами зор е на дълъг път, иначе в града са супер, няма грижи, но на магистралата е ужас, особено лятно време без климатик.
Да не говорим, ако решим да си направим екскурзия до съседните държави или в Европа, сега условията са много подходящи за подобни обиколки и удобствата в колата са от съществено значение.
Отварям Триваго, резервирам си хотел, качвам се на колата и газ, ето ви мечтаната ваканция.:)
Бих си купил нова кола, среден клас, пежо, тойота, ситроен, фолксваген пасат и т.н., но нямам толкова пари, това е истината, прекалено голям разход е новата кола, поне за мен, иначе, няма нищо по хубаво от новата кола, това е напълно вярно.
10:07 14.12.2016
52 димитко
Коментиран от #53
10:16 14.12.2016
53 123
До коментар #52 от "димитко":
Ха ха, да бе да, били до края на втората световна война.Истината е, че най-добрата кола е новата.
Проблемът е, че нямаме достатъчно средства за нея.
И естествено, че нов Мерцедес е по-добър от нова Дачия.
И разбира се, стар Мерцедес е по-добър от стара Дачия.
И без съмнение поддръжката на Мерцедес е по-скъпа от тази на Дачия без значение от годините.
Всяко сравнение на несравними неща е безсмислено - като това нова Дачия със стар Мерцедес.
Или имаш средства за нова кола - според джоба може да е Дачия, а може и Мерцедес, или си вземаш стара по възможност - както беше писал някой долу от вносителя, на 2-3-5 години - за да и знаеш километрите.
Няма автомобил на реални 150 - 200 км, който да прави сериозни проблеми. Но, тези купени от Германия, Италия и т.н. не са никога на такива километри. При тях ще познаете, ако умножите цифрата на километража по числото Пи - 3.14. И там наистина се почва едно невероятно изваждане - дюзите на почти всички автомобили на на 10-15 г. са поне 500 и повече лева....
НО всеки да си прави сметката..
10:53 14.12.2016
54 мдам
Коментиран от #55
10:54 14.12.2016
55 гост
До коментар #54 от "мдам":
Ето и косвен личен опит. Мой роднина си купи Дачия Логан 2011, 1,5д - 75кс на цена от 18х.лв. Това което е правил по нея досега е, че е навъртял 56х.км и гаранционно са му били сменени кормилните болтове, накладките и стандартното обслужване за масло и филтри. Разход под 5л, не върви добре на междуградско, и още по-зле като се натовари, но върши работа. Колата е с климатик-слаб (за който бе доплатено 1500лв), с врътки на стъклата, подготовка за радио, метални джанти, няма есп. Техниката е на ниво 1990, меганите бяха със същите заключвания, вратите дрънчат като се затварят. Между таблото и предното стъкло е уплътнено с дунапрен, който се вижда. Седалките са евтини, тапицерия и оборудване е простовато, виждат се пружини, сглобки, не е за придирчиви хора. След 5г употреба реалната стойност е под 8х.лв, или над 10х.лв загуба от обезценяване.11:24 14.12.2016
56 аааа
Коментиран от #57
11:58 14.12.2016
57 123
До коментар #56 от "аааа":
Абе, като говорим за избор, хайде да сравним с някои подобни. Вместо Сандеро или Логан за 18-20 бих си взел една Шкода Рапид за 19-20. Много повече кола. С климатик, с ел. стъкла, със всички системи за сигурност, включително ИСП, пак 75 к.с. огромен багажник.Нещо не ме печели Дачията..
14:28 14.12.2016
58 Аз съм
20:03 14.12.2016
59 Ртт
До коментар #9 от "фау ве":
За 20000 лева, някоя стара Е класа т 2011 ...21:08 21.12.2016
60 Смешко
Коментиран от #61
00:28 30.12.2017
61 Гост
До коментар #60 от "Смешко":
А, реглаж клапани?09:59 22.05.2019
62 Българин
Имам опел корса 1.2, 2005г. най -базовото изпълнение с климатик и то това преди 14г..В кой век са тези от Дачия?
Цените са им неоснователно завишени , влезте в едина Дачия и ще установите силно неприятна миризма от материалите, контролните уреди, превключвателите са от 20в.
Да не говорим за двигателите им 0.9 и т.н., абе ние ще ги бутаме ливаште Дачии. Айде засрамЕте се и вижте какво продавате за толкова пари.Ваште автомобили станаха по скъпи от Опел, Ситроен, Фиат.Поразровете се и ще видите ,че е така.Нека хората не се заблуждават, че дачии са евтини.
16:42 25.09.2019
63 Димитър
13:08 11.09.2020