11 Юли, 2017 10:12, обновена 12 Юли, 2017 10:34 27 550 43

Тест на новия Nissan Qashqai

  • тест-
  • nissan-
  • qashqai
Тест на новия Nissan Qashqai - 1

Виена, Австрия. Наш екип от мястото на събитието.

Изключително модерният днес автомобилен клас на т.нар. кросоувъри има сравнително кратка история. Първите такива автомобили, RAV4 и CR-V, излизат в края на 90-те, но сегмента добива популярност с появата на Nissan Qashqai. От тогава до днес, именно този кросоувър се явява един от законодателите в класа в Европа и винаги е в челото по продажби на кросоувъри.

Последната му модернизация вече е факт, а екипът ни имаше възможност да присъства на първите тестове на обновения Qashqai. Още на "първо четене" можем да кажем, че за 10-те си години живот моделът е еволюирал до напълно зрял автомобил. Екстериорните и интериорни промени не са много, но пък за сметка на това са точно на място. Под обвивката обаче е поработено доста.

Екстериор

Тест на новия Nissan Qashqai


В гастрономията съществува понятието "балансиран вкус", което в случая спокойно може да се приложи към екстериорната визия на обновения Qashqai. Автомобилът не е променен радикално, но дребните "пластични операции" са му се отразили доста добре. Фаровете вече са по-тесни и издължени, като последното важи и за задните светлини.

Тест на новия Nissan Qashqai

Броните също са с различна форма, като по-интересен е редизайнът на задната. Новата радиаторна решетка и различните джанти пък допълват рафинираната картинка на обновената визия на Qasqai. В заключение можем да кажем, че дизайнът на модернизираното второ поколение, който е проектиран и разработен в Европа, има всички предпоставки да допадне още повече на феновете на автомобили от този клас.

ИнтериорТест на новия Nissan Qashqai

Вътре новост са седалките и кормилото. Новият волан е скосен в долната си част, разполага с три спици и както до сега е многофункционален. Седалките също са различни, като се характеризират с ергономичност и в същото време са с екстравагантна релефна шарка в стил "моноформ". Страничната им поддръжка и големината им са оптимални. Огромният панорамен таван (опция) и новата мултимедийна система още повече повишават комфорта в салона.

Тест на новия Nissan Qashqai

Спокойно можем да кажем още, че салонът се характеризира със значително подобряване на качеството на материалите и това на самата сглобка, а най-важната иновация е драстично по-добрата шумоизолация. Иначе багажникът не с особено голям обем (430 л.) за класа, но пък е функционален и практичен, а делимата задна седалка и равния под определено компенсират по-малкия обем.

Ходови характеристики

Тест на новия Nissan Qashqai

Qashqai е първият автомобил, построен на новата платформа на Алианса, носеща наименованието CMF. Разликите след обновяването се откриват в модернизираното окачване и изцяло новата кормилна уредба. Благодарение на тези изменения, управлението е по-директно, возията по-стабилна и същевременно по-мека. Кренът в завои също е намален, като това не е за сметка на клиренса.

Тест на новия Nissan Qashqai

Интерес представлява и още една система, която я имаше и до сега, но тук, благодарение на подобрената возия се усеща още по-добре. Тя има за цел да осигури отличния контрол на шасито. Нарича се Chassis Control и подобрява едновременно возията и управлението. Докато системата Vehicle Dynamic Control (VDC) продължава да компенсира сериозната загуба на сцепление при по-ниски скорости и с по-ниски сили.

В същото време Active Trace Control прилага специфично спирачно усилие върху всяко колело, за да коригира траекторията на Qashqai при завиване, осигурявайки по-динамично усещане, но без да пречи на удоволствието от шофирането. Нещо повече, когато преминавате през вълнообразни повърхности, Active Ride Control прилага леко спирачно усилие върху отделни колела, за да осигури хоризонтално положение на купето, подобрявайки комфорта за всички пътници.

ДвигателиТест на новия Nissan Qashqai

Що се отнася до двигателите, то новия Qashqai се предлага с два бензинови и с два дизелови мотора. Бензиновите са с обем 1.2 и 1.6 литра, а дизеловите са 1.5 и 1.6 литра. Всички се справят отлично със сравнително леката каросерия, но на нас най-много ни допадна 1.2-литровият бензинов агрегат, тъй като е икономичен и същевременно доста динамичен. За почитателите на тежкото гориво препоръчваме по-големия дизел.

Един от малкото недостатъци за модела е липсата на автоматична скоростна кутия. Новият Qashqai се предлага с безстепенна CVT трансмисия, но тя е налична само за вариантите с предно предаване. Ако сте фенове на 4х4 предаването, то ще трябва да се задоволите с механична скоростна кутия и ако това не е проблем за вас и искате компактен кросоувър, то непременно обърнете внимание на обновения Nissan Qashqai.

Тест на новия Nissan Qashqai


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Жико

    11 20 Отговор
    Външно са прекалили леко ми е грозен, интериора е добър
  • 2 112

    15 6 Отговор
    Краавец...
  • 3 Караиванов

    22 5 Отговор
    Отлично изглежда кашкая, след като прочетох статията, звънях на дилъра да питам за цена, но цените ще са ясни до месец ми отговориха. Явно и поради тази причина не са написани в материала. Иначе друг път ги пишат.
  • 4 загубен

    20 4 Отговор
    Кви са тия бензинови двигатели, турбинирани ли са че 1,2 бил динамичен, ако не са турбинирани - чао!
  • 5 По точно казано

    20 10 Отговор
    Публикувано във факти.бг: сегмента добива популярност с появата на Nissan Qashqai

    Да, ама друг път. Кашкай излиза чак 2006 г. а сегмента доста преди това вече е популярен и другите марки имат модели

    Коментиран от #6

  • 6 Мартин

    17 9 Отговор

    До коментар #5 от "По точно казано":

    Имат, но кросоувърите не са толкова популярни тогава. Сега това е най-бъзорастящият сегмент, а кашкай е лидер по продажби в Европа. Така че популярността на сегмента е пряко свързана с кашкай.

    Коментиран от #7

  • 7 Жико

    10 8 Отговор

    До коментар #6 от "Мартин":

    Всичко е много хубаво, но е леко несериозно към клиентите да не предлагаш добра автоматична трансмисия за по-скъпите версии!
    Като си сложиш екстри и им дадеш 60к те какво ти дават, ръчка с хромиран скоростен лост. Плащаш доста а трябва да се правиш на каратист с дясната ръка на градско каране. Иначе имат претенции да настигат VW и Toyota по продажби

    Коментиран от #42

  • 8 Йордан

    8 8 Отговор
    Хубаво и прилично джипче,но ми се струва че нямат нищо ново освен дизайнът.Всички са еднакви и Nissan и другите кросовъри на Hyundai,audi,и други.Те са си среден клас;хубави са но имат малко повечко пластмаса вътре.Хубави коли ,но си мисля че премиум класа като bmw x5 I audi q7 I drugi имат повече разлика.Ако си карал nissan и се качиш на х5 ще усетиш разлика, но ако се качиш от nissan на hyundai ix35 ili audi q5 (те са от среден клас)(примерно може и други джипчета от среден клас)съществена разлика няма да има.Иначе всички изброени са хубави и прилични джипчета,които разполагат с куп екстри
  • 9 гост

    16 5 Отговор
    Това е клас Кашкай, както при хечбек има клас Голф.
    На предходната версия основното, което бе отблъскващо, бе волана. Този е много добър, прилича на такъв от Мазда. Двигател 1.2 турбо-бензин е 130кс. и 230Нм от 2х.оборота. Та напълно достатъчно за купе 1300кг. Промените са точно там, където е било необходимо. Хубавец.
  • 10 SubaruVarna

    7 3 Отговор
    Много добър в ниския клас на Кроссоувъри с малки мотори 1.5. Кашкай конкурира завърналия се Хонда Нрв и Сузуки Витара 1.4 турбо.
    Витара 1.4 турбо 140 коня 6 ст. е 44 000 лв. с 4х4. Новата Хонда НРВ само с предно е 47 000лв.....Кашкай 1.5 дци 4х4 52 000 лв. - та общо взето само със Сузуки Витара 1.4 турбо 140 коня с пълно 4х4 с 6 ст. ръчка се конкурира Кашкай.

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    9 2 Отговор

    До коментар #10 от "SubaruVarna":

    Брат му, Каджар с 1,6дци 4х4 е 39х.лв. , а бензиов със 130кс, 1.2 турбо и предно предаване е 32х.лв. Но този е по-красив. Ако го пуснат на 36-37х.лв с предно ще избие рибата, но Нисан са скъпчии и няма да го бъде толкова евтино.

    Коментиран от #17

  • 12 Ловеца на поршета

    12 40 Отговор
    Умряла работа! Това си е автомобил за жени или за по нежните мъже с раними души! 😄😁

    Коментиран от #13, #14, #23

  • 13 Stoich

    8 26 Отговор

    До коментар #12 от "Ловеца на поршета":

    Абсолютно точно казано. Всички коментари са излишни.
  • 14 Ловец на палячовци

    39 4 Отговор

    До коментар #12 от "Ловеца на поршета":

    Поршетата сигурно ги ловуваш на картинки от дъвки turbo.Едва ли можеш да напишеш марката на немски,ама компетентен го раздаваш.А дали си се качвал в автомобил +20000 лв пак ми е съмнително.Жив и здрав в измисления ти свят.

    Коментиран от #15

  • 15 Ловеца на поршета

    6 31 Отговор

    До коментар #14 от "Ловец на палячовци":

    Само екстрите ми гонят 20000! Така че можеш да вземеш молива и сам да сметнеш, кое колко е. 😄 И съдейки по силно негагивният ти отговор май съм познал към кои клиенти е насочен този автомобил! 😁
  • 16 Нисана

    19 4 Отговор
    Не казвам, че другите коли са лоши, но кашкая е чудесен автомобил. Както и всички автомобили на нисан. Карал съм 3 модела на нисан, в момента съм с х-трайл - ами доволен съм. Е да не е премиум, но аз съм човек от народа. Когато почна да печеля поне по 200к на година тогава моога да помисля за премиум.
    И следващата ми кола пак нисан ще бъде!!!!
  • 17 SubaruVarna

    10 2 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Каджар с 4х4 няма за под 47 000 лв. с включено ДДС!
    39 000 е с предно базово Каджар. Цените са еднакви с Кашкай и са и на една и съща платформа с едни и същи двигатели с Кашкай.
    Една компания са Рено-Нисан Груп и последната година ползват изцяло еднакви мотори.

    Само Навара и ГТР от Нисан останаха японски с японски мотори! Всички останали модели - Кашкай - Ноут и малките са французи с френски мотори и за капак се сглобят в Словакия!

    Коментиран от #20

  • 18 гост

    10 10 Отговор
    имам предния модел, 2.0 140 коня...пълен майтап - с 5 човека вътре по баира все едно си дръпнал ръчната, а туриш ли и малко багаж.. С това двигателче 1.2 не мога да си го представя просто.

    Коментиран от #19

  • 19 гост

    11 3 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Това 1.2 турбо-бензин има по-висок въртящ момент от твоя. Моя е 2.5 със 170кс на нисан и пак има по-нисък въртящ момент от 1.2. Турбо-бензин има тяга от ниските, за разлика то атмосферката, така че твоята на 2500оборота няма да може да дръпне докато не развърти до 4000, но турбо-бензина дърпа с пълна тяга от над 2000оборота, добави и овърбуста на двигателя и става добро за каране. Като не си карал не ги плюй толкова, това е един от най-добрите и балансирани двигатели с кубатура 1.2, другите са все трицилиндрови и тропат повече от този.
  • 20 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "SubaruVarna":

    Очевидно не си ходил до дилър да ти направи оферта. Не гледай ценовия каталог, същата кола може да си я купиш с ДДС, цвят бял обикновен, за под 40х.лв като физическо лице.
  • 21 Актуален

    3 30 Отговор
    Женски автомобил, Кодиак-а на Шкода е класи над него !

    Коментиран от #22, #25

  • 22 Ицо

    11 0 Отговор

    До коментар #21 от "Актуален":

    Да, само че е и два пъти по-скъп

    Коментиран от #26

  • 23 Арменеца

    11 5 Отговор

    До коментар #12 от "Ловеца на поршета":

    Щом казваш,така да е!А, може ли,и да ни кажеш на нас,вие с малките и тънки пилета какво си копувате и карате.Също така не знаех,че ел.стъкла,ел.огледала подгряване на седалки и ключа с които си бъркаш в ушите ги имаш за екстри струващи 20 бона.

    P.s. Поршетата не се ловят, а се копуват с - €,$,£,¥ а за да имаш пари се иска акъл, които да ти е в горната голяма глава а не в долната малка.Сега вече можеш да хвърлиш въдицата през прозореца на панелката и да чакаш да клъвне някое Порше,изчакаи 100г. ако нищо не стане хвърли захранка.

    Коментиран от #24, #28, #32

  • 24 Марио

    6 1 Отговор

    До коментар #23 от "Арменеца":

    Абе да ти кажа има ефект и ако ти е акъла в долната глава.Ама трябва да намериш по-заможна какичка🤣🤣🤣🤣
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Актуален

    4 7 Отговор

    До коментар #22 от "Ицо":

    С подобно оборудване, Кодиак-а излиза около 64 с ДДС. Ако си мислиш, че Кашкайчето с кожа, навигация и тн., ще е по-малко от 60, си в жестока заблуда.
    Кодиак-а няма конкуренция в момента откъм съотношение цена/качество. Ако си оправят и сроковете на доставка, просто ще избият рибата.
  • 27 Е гост

    9 3 Отговор
    Актуален аз си купих новият аутбек 2ка дизел с отстъпаката стана от 67 на 63х ако мислиш че която и да е шкода има качеството на субару да не говорим за 4х4 то на двете там темата ще е смехотворна значи много жалко за теб та относно цена качество не знам точно какво избиват шкода

    Коментиран от #30

  • 28 Ловеца на поршета

    6 1 Отговор

    До коментар #23 от "Арменеца":

    А не от блока,ловя вече 3год на гребния канал в Пловдив,щото ми казаха,че едни мутри потопили един cayenе, използван в някво престъпление.Като видиш сутрин един нисък мургав с криви крака и ниско чело да хвърля мрежи аз съм.Ама ще го уловя еей.

    Коментиран от #31, #37

  • 29 BMW

    5 38 Отговор
    АБСОЛЮТНА САПУНЕРКА ТИПИЧНО ЯПОНСКА КАРИКАТУРА ДАВАМ МУ НАЙ-МНОГО 190000 200000 КМ. И СЛЕД ТОВА ВСЕ НЕЩО ЩЕ СЕ СТЧУПИ,РАЗВАЛИ ИЛИ ПРЕЦАКА ИМАМ BMW 7СЕРИЯ Е 38 НА БЛИЗО 350000 400000 И НЕ СЕ Е ПРЕЦАКАЛО НИЩО САМО ЕДНО ТАБЛО СЪМ СМЕНЯЛ ЗАЩОТО МИ ИЗГОРЯХА ПИКСЕЛИТЕ НИИЩО ДРУГО ТАКА СЕГА ЗА НИСАНА ИНТИРЙОРА И ЕКСТРИТЕ КАКВОТО ИМАМ НА BMW-ТО ТОВА ИМА И ТАМ НИИИИИЩО НОВО СТИЛА НЕ МИ ХАРЕСВА СЕДАЛКИТЕ КАТО СЕДНЕШ И КАРАШ ДА РЕЧЕМ 3 4 ЧАСА И ИЗЛИЗАШ СЛЕД ТОВА КАТО ИСХНАЛА ИЛИ ДОРИ ИЗПЕЧЕНА ЦАЦА И СЪС СИГУРНОСТ ВРАТИТЕ СА БЕЗ ВАКУМ И НЕ СА ТЕЖКИ КАКТО НА ПОВЕЧЕТО СПОРНИ АВТОМОБИЛИ ДОРИ И ОСТАНАЛИТЕ НЕМСКИ ДЖИПОВЕ ОСВЕН НИСАН НЕ ХАРЕСВАМ И ТОЙОТА ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ХОНДА И РЕКСТОН ФРЕНСКИТЕ АНГЛИЙСКИТИ АМЕРИКАНСКИТЕ КОРЕЙСКИТЕ И ТН. КАК МОЖЕ ТАКИВА НЕДОРАЗУМЕНИЯ ДА БЪДЯТ НАРЕЧЕНИ АВТОМОБИЛИ И ДА СА ЧАСТ ОТ ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТЯ ГАДИ МИ СЕ НЯМЯМ ДУМИ ТРАГЕДИЯ СЪС СИГОРНОСТ ЩЕ КАРАМ BMW ПРЕЗ ЦЕЛИЯ СИ ЖИВОТ!!!! СРАМ МЕ Е ДА СЕ МЕРЯ С НИСАН СМЕШНО МИ Е СУПЕР МНОГО

    Коментиран от #33, #35, #41

  • 30 Просто гост

    7 5 Отговор

    До коментар #27 от "Е гост":

    Моли се да не скъса колянов вал.Тъпото е,че се случва м/у 120000-160000 км,което е извън гаранция.Дано късметът е с теб.
  • 31 Ловеца на поршета

    1 7 Отговор

    До коментар #28 от "Ловеца на поршета":

    Ти вземи да си понапънеш малко аспиринчето между двете уши и си измисли един свой ник, а не се крий като мишка използвайки чужди никове. 😈
  • 32 Ловеца на поршета

    3 7 Отговор

    До коментар #23 от "Арменеца":

    Гарабед не всички като теб караме коли от времето на семейство Флинтстоун. 😁
  • 33 Konq s onq

    27 3 Отговор

    До коментар #29 от "BMW":

    Типична извадка на простият,неграмотен и комплексиран Бг собственик на Bmw,работил няколко годинки в чужбина и закупил някъв 20 годишен кош,към който се отнася все едно е Rolls RoyceИ затова не е случайно,че повечето сакатлъци по пътищата стават най-често с Bmw та.Карай си го още 800700км и бъди щастлив

    Коментиран от #34

  • 34 BMW

    2 23 Отговор

    До коментар #33 от "Konq s onq":

    не мисля за другите но за теб нека ти се струвам комплексиран и тн второ АБСОЛЮТНО никога не съм работил в чужбина трето не си мисли че съм някой от село който едва едва изкарва за да си плати данъка от 400лева и да нека да е 20 годишен кош но аз не го държа тоя кош защото нямам пари повярвай ми имам за 20 такива нисана и ето сега ще кажеш ето типично по комплексарски изхвърля се че има за 20 нисана не искам да ти подскажа че имам дори и за новата 7-ма серия 2016 спецялно е38 и е39 и старата 850 и 840 ЩЕ ОСТАНАТ В ИСТОРИЯТЯ НА BMW и ще се продава една такава е38-ца която имам и аз близо 4 пъти повече от тоя нисан който цената му след 10 15 години ще бъде 4000 5000 лева да не говорим за АЛПИНАТА която е 2001 година и струва вече 3 пъти колкото тоя нисан а да не говорим за след още 20 30 40 години сега може да си отговориш на въпроса защо се отнасям с колата като с Rolls Royce

    Коментиран от #43

  • 35 Арменеца

    22 5 Отговор

    До коментар #29 от "BMW":

    Ако,и нещото между краката ти беше толкова голямо колкото буквите щеше да си по интересен и нямаше да си копуваш автомобил за комплексари.По-леко бе мен, голяма пияна ти е излизала от устата докато си писал,ще получиш инсулт,а мислеш ли,че на бмв им пука за теб.Отиди с някоя кака и бмв-то и изпразни напрежението,ти си ПАТРОН кво'е за теб един уикенд на морет с готина мацка в хубав хотел.2 бона теб не могат да те бутнат ,ти караш БМВ на газ.
  • 36 Е гост

    10 2 Отговор
    А с шкодата се моли да не хвърли скоростна кутия защото всички знаем за великото dsg и по лошото е че го прави и в гаранция и след ;)
  • 37 James

    3 11 Отговор

    До коментар #28 от "Ловеца на поршета":

    Колега, остави ги тези с малолитражните мечти. Ежедневката ми е с 5 литров мотор и като чета какви даунсайзинг дебилщини правят, и ми се реве.

    Коментиран от #38

  • 38 James

    5 12 Отговор

    До коментар #37 от "James":

    И колегата BMW е прав - който не се е качвал в ПОДДЪРЖАНО E38, не разбира за какво качество на материалите, за каква подредба на салона и за каква естетика става въпрос. E65 е пълна трагедия в сравнение с него. Не карам BMW, но дяволски харесвам точно този модел.
  • 39 пФф

    6 0 Отговор
    Карам предишния модел Кашкай 2015год. произведен. Колата е супер здрава, но съм крайно разочарова от двигателя, взех най големия дизел 1.6 dci 130 коня. + автомат. Доста слаба динамика, СУВ-а си е прилично тежък, има и едно леко замисляне от половин секудна при натискане на педала на газта и зацепване на автомата. Като цяло оценка 7 по 10-то балната. Новия модел изглежда доста по-добре и вътре и вън.
  • 40 как

    7 0 Отговор
    Карам Qashqai 1,5D трета година и съм повече от доволен, динамиката си му е чудна за скромните 110 коня, зареждам за 50 лв. и карам около 400км. градско шофиране. Единствената ми забележка е, че акумулатора даде фира след 2 години, но си ми го смениха гаранционно, без никакви проблеми само за 20 мин. престой в сервиза. Все пак 5 години пълна гаранция с безплатна пътна помощ за целия период си е успокояваща опция (не че ми се е налагало да ползвам такава, ама си е друго). Аз го харесвам, не защото си го купих, а го купих, защото го харесвам!
  • 41 Ввв

    6 2 Отговор

    До коментар #29 от "BMW":

    Пич,имаш си много проблеми,действай по въпроса!
  • 42 АААБББВВВ

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Жико":

    Ти си голяма леля бе каратиста!Много станахте отворените селтаци!
  • 43 САНДОКАН

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "BMW":

    Нищо лично, и аз съм минал през такова мислене. Повярвай само факта че така мислиш за ламарина те прави комплекса в очите на другите,дано по скоро надскочиш тези идеали. Жив и здрав да си