30 Октомври, 2018 10:10 33 640 21

Новият Mercedes GLE е по-евтин у нас

  • mercedes-benz-
  • gle-
  • силвър стар
Новият Mercedes GLE е по-евтин у нас - 1

В България новият Mercedes-Benz GLE ще се предлага на цени от 121 000 лв с ДДС и по-богато базово оборудване.

• До 11% по-ниска цена от Силвър Стар за Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC и Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC спрямо ценовата листа в Германия.
• Допълнително стандартно оборудване за българския пазар включва активен асистент при паркиране вкл. PARKTRONIC, пакет огледала, амбиентно интериорно осветление с 64 цвята, велурени стелки в цвета на интериора, отопляеми предни седалки
• Mercedes-Benz GLE ще се предлага на българския пазар и във вариант 6+1 места.

Новият Mercedes GLE е по-евтин у нас

Новият Mercedes-Benz GLE е пълен с иновации. Системата за активно окачване E-ACTIVE BODY CONTROL, захранвана от 48-волтова инсталация е нещо, което се прави за първи път в света. При системите за улесняване на шофирането също е направена стъпка напред с новата Active Stop-and-Go Assist. Интериорът е още по-просторен и удобен, като вече има възможност по желание на клиента да се добави трети ред седалки.

Новият Mercedes GLE е по-евтин у нас

Системата за инфотеймънт е с по-голям екран и цветен преден дисплей с разделителна способност 720 x 240 пиксела и пълна гама от цветове, а MBUX Interior Assistant вече разпознава движенията на ръцете, за да може още по-добре да разгадава намеренията ви и да ви улеснява. Дизайнът на автомобила отвън не само внушава усещане за мощ и присъствие, но и постига аеродинамична ефективност, с която всички производители от SUV сегмента ще трябва да се съобразяват. При дебюта си на пазара в началото на 2019 GLE ще получи напълно нова серия от мотори.

Новият Mercedes GLE е по-евтин у нас

В България моделът може да се поръчва от 1 ноември, а първите автомобили се очакват да пристигнат в началото на 2019 година.

Новият Mercedes GLE е по-евтин у нас


Поставете оценка:
Оценка 4 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 синистар

    12 58 Отговор
    Абе боклуче си е тая кола. Само вагаджийките са по-големи боклуци.

    Коментиран от #3, #11, #13

  • 2 Стар клиент

    49 4 Отговор
    Пълна лъжа, просто от Силвър Стар се изхитриха да дават по-ниска начална цена, но после задължително ти слагат 3000 евро за транспорт, при положение, че реално е към 1000. После те цакат с екстрите, групират ги по друг начин и в крайна сметка плащаш пак повече...

    Коментиран от #10

  • 3 старсинини

    26 8 Отговор

    До коментар #1 от "синистар":

    А бе ,няма по-голям боклук от теб.
  • 4 гост

    19 3 Отговор
    Тя колата си е добра и при един нормален лизинг трябва да струва не повече от 800лв месечно, което е достъпно за хора със заплати от 2500-3000лв, ала няма този вариант у нас, защото тук подобна лизингова вноска е за кола със двойно по-ниска стойност.
  • 5 юажюояа

    24 0 Отговор
    Е как с лизинг за 800лв. на месец ще изплащаш кола която струва 130-140000 и то гола база без екстри. 800лв. на месец са 9600лв. на година, ще са нужни 15 години докато изплатиш цената а сега добави и годишната лихва и реално отиваш на 20 години изплащане. Няма такъв лизинг за коли, за апартамент става, защото не си губи стойноста, но при колите тавана е 5 години, тоест няма как с 800лв. да си вземеш голата база без екстри на GLE. Реалния лизинг би бил 2000-2500лв. на месец.

    Коментиран от #6, #7, #8, #17

  • 6 Ввв

    12 1 Отговор

    До коментар #5 от "юажюояа":

    Точно така
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Генчо

    5 16 Отговор

    До коментар #5 от "юажюояа":

    Лексус и Порше Кайен са по-добри.

    Коментиран от #9

  • 9 Пешо монтьора

    11 1 Отговор

    До коментар #8 от "Генчо":

    Генчо,Генчоо- - о,разбираш от автомобили колкото абориген от космонавтика. Карай си раздрънкания голф или пасат и не се излагай по форумите.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 синистат,ти вероятно

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "синистар":

    караш някаква скапана френска или италианска кола.

    Коментиран от #16

  • 12 Зелено човече

    9 1 Отговор
    Хубава колица, ама за жалост не е достатъчно евтина, че да си я позволи средностатистическият българин.
  • 13 Даниел

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "синистар":

    Написа, Пешо, пътувайки с Астрата си ( полицейската) до работа
  • 14 Боко

    0 4 Отговор
    Егати Хюндая!
  • 15 Порно

    1 0 Отговор
    От известно време производителите на премиум автомобили залага на принципа - колкото си дал за колата , толкова да дадеш за 10- 12 години и 300 хкм за обслужване и ремонти. Гориво, такси , данъци и застраховки са отделно
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Има как

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "юажюояа":

    Има как - в развитите страни, много рядко изплащаш колата изцяло. Взимаш я на оперативен лизинг за 3 години. Има си схема на обезценяване за този период и дилъра знае колко ще трува колата след три години, т.е. ти плащаш само разликата между цената в момента на взимане и момента на връщане на колата + лихвите, разбира се.
  • 18 ХРИСТО НИКОЛОВ

    0 2 Отговор
    МЕЦЕДЕС КОЛА ДЖОНДИЪР ТРАКГОР И КОМБАЙН И Ф 35 САМОЛЕТ СЕЯЛКА ВЕДЕРЩАТ И БРАНА ХОРШ ПЛУГ КВЕРНЕЛАНД ВСИЧКО ДРУГО Е БОКЛУК
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.