10 Януари, 2019 09:39 9 276 34

Къде в Европа се продава най-много Tesla

  • електромобили-
  • tesla-
  • европа
Къде в Европа се продава най-много Tesla - 1

Само преди дни, в началото на годината, американският производител на електромобили Tesla Motors оповести ценовата листа на най-евтиния си Model 3 с ляв волан за европейския пазар.

Малката Tesla ще може да се купи най-евтино във Франция, където ще струва €53 500. Въпреки това друга европейска страна продължава да държи рекорда по най-много продадени електромобили на Стария континент.

Въпреки по-високите си цени, най-много електромобили Tesla се продават в Норвегия. През миналата година там са продадени 8 614 коли Tesla, което превръща скандинавската страна в №1 по продажби на Tesla в Европа.

Една друга европейска държава обаче гони Норвегия по петите, що се отнася до продажби на ел. коли Tesla. Това е Холандия, където през миналата година са продадени 8 585.

Лидерството на Норвегия е обезпечено от една "рент а кар" компания, която през 2018-а купи 280 броя от модела Tesla Model S. Статистиците отбелязват, че ако не е била крупната покупка на тази компания, Холандия щеше да е номер едно по продажби на електромобили Tesla на Стария континент.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коментар📝

    39 2 Отговор
    А Каде в Европа се продават най много строшени Дизели

    Коментиран от #2, #3, #6, #8

  • 2 goni

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "Коментар📝":

    Никой няма да се сети, щото е много трудно!:)
  • 3 гост

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "Коментар📝":

    Канцероген, Хиалурон и Силикон, това са новите български ценности.

    Коментиран от #26, #27

  • 4 Мони НСА

    3 3 Отговор
    Днес няма ли да има пак няколко статиики за любимата ми марка бмв?
  • 5 Дедо Дурчо

    24 1 Отговор
    Най много тесли се продават в железарията срещу нас!
  • 6 кАде

    9 2 Отговор

    До коментар #1 от "Коментар📝":

    А кАде са най-неграмотни в Европа?

    Коментиран от #12

  • 7 kick

    6 7 Отговор
    Ние пък си купуваме голфове 4-ки нов внос от Италия без ръжда и сме по щастливи от изтръпналите еврогейци!
  • 8 ННОп

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Коментар📝":

    У нас, защото има кой да ги купува. Нищо, че вече никъде не ги искат.
  • 9 Трифонов

    7 8 Отговор
    Не ставайте смешни! ДВГ остава! Внушението, че някой сериозно разработва електромобили, с цел да ги утвърждава на пазара, като заместител на ДВГ, е маркетингов трик. Точно, както смисълът от съществуването на компанията Тесла, като цяло - да бек ъпва финансовите злоупотреби на новия Вълк от Уолстрийт.
  • 10 Driving pleasure

    11 7 Отговор
    Лелеее чутовно братче... 8 000 бройки! В държава като Холандия с продажби на 500 хил нови автомобила се намерили 8 хил баламурници и вече тръбим победа... тва ватманите сте големи смешници!

    Коментиран от #13, #18

  • 11 Зомби с квадратно чело

    8 1 Отговор
    Наблюдавайте тази година пазарът на Холандия!!!! От 01.01.2019 отпадат голяма част от предимствата на луксозните над 50 000 евро EV. В това число явно се включват не само С-ките но и 3-ките.
  • 12 Коментара

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "кАде":

    наблизо...
  • 13 Зорлем

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    И всичките тези невероятни бройки при положение, че Тесла дори май имат някаква фабрика или цех за сглобяване в Холандия.

    Коментиран от #15

  • 14 Зевзека

    4 1 Отговор
    Най-много тесли се продават в железарията до нас..................
  • 15 Със зор

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    И всичките тези невероятни бройки при положение, че Тесла дори ... все още не продава Тесла модел 3 в Европа, а всички продадени бройки са с цена около 100 хиляди евро.

    Коментиран от #17, #20

  • 16 12345

    4 4 Отговор
    Илончо ще завладее европейския пазар скоро. След 200-300 години най-рано.
  • 17 Зорлем

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Със зор":

    При медийната шумотевица, която се вдига покрай тях човек би решил, че става дума за някакъв масов продукт. Пък то било нишов и бутиков такъв.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Mорук

    2 0 Отговор
    В железарските магазини има бол tesli
  • 20 Driving pleasure

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Със зор":

    Е голям зор ще ви е... за да започне да продава в европа трябва да му паднат продажбите в америка щото той е на максимума в момента бяха заложили 92 000 бройки за последното тримесечие мисля че едва направха 80 и 2-3 хил та чакай да чакаме колко ще вдигне продажбите и по-важно да отчете печалба...

    Коментиран от #23, #28

  • 21 123

    3 0 Отговор
    Статията, трябва да бъде - къде в Европа първо ще имат проблеми с ел. мрежа. Няма достатъчно станции. В Осло за 2017 около 50 000 електрички и около 30 000 хибрида, а само около 1300 зарядни станции. ВЕИ-тата, които основно използват все пак имат капацитет. Още малко и ще стане хаос. Холандците явно са тръгнали по техния път.

    Коментиран от #22

  • 22 Driving pleasure

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "123":

    Освен това хората започват да се оплакват от опънати кабеляци по улиците, когато вечер собствениците почнат да зареждат трамвая :)
  • 23 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    Той затова пуска в момента най-скъпите 3-ки за Европа щото се надява на здравите субсидии в Европа докато е време а и още за САЩ има добър пазар, въпреки че от тази година субсидиите започват да намаляват. 3 са държавите в Европа с най-големи субсидии и бройки. Норвегия, Холандия, Исландия. Тази година ще бъде показателна за цяла Европа след като Холандия намалява също здраво субсидиите за луксозните EV над 50К евро в които влиза дори 3-ката.

    Коментиран от #24

  • 24 evalsumtimaikata

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Зомби с квадратно чело":

    и ако намалят субсидиите какво ше стане - ще ходиш ли да го духаш или пак ще си под всяка статия?

    Коментиран от #25

  • 25 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "evalsumtimaikata":

    Какъв ник, какви аргументи това е кристален пример за зомби😊
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 ОМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Предпочитам да се прибера с 10 годишната Х5-ца в къщи и да плющя силиконова мацка отколкото да карам чисто ново клио и някой п***л да ме ръга.
  • 28 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    Това с производството на максимум във Фриймонт ми е малко съмнително, тъй като според сайта им, ако днес си поръчаш Модел 3 ще си я получиш до края на месеца (за САЩ става дума), т.е. след около 2 седмици. Пък същевременно от миналата година би трябвало да имат да чистят незнамсиколко стотин хиляди предварителни заявки. Пак казвам, не знам какво точно се случва там, но нещо ми намирисва тази история.

    Коментиран от #29

  • 29 Зор ти е да смяташ ли?

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Зорлем":

    След като имат изпълняват поръчки за две седмици, значи вече списъка с желаещи за скъпият модел е съкратен до 14000 и "само" по 1000 човека се записват на денонощие. На по-малко от минута и половина един клиент се записва, а друг си получава новия автомобил и това 24часа в денонощието 7 дни в седмицата само за Модел3.

    Коментиран от #30

  • 30 Зорлем

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Зор ти е да смяташ ли?":

    Значи теоретичния пазар за скъпия Модел 3 в САЩ е 365 хил. на година. Не ми изглежда достатъчно, но аз не съм толкова умен като вас да знам какво става и най-вече какво ще става.
  • 31 гощо

    0 2 Отговор
    Видях някакъв проект на Ауди Е-трон мисля се казваше.Не мисля че нормален човек би си купил Тесла пред Аудито което видях. Изобщо водещите немски марки направят ли сериозни коли на ток мисля,че Тесла приключват с експериментите.

    Коментиран от #33

  • 32 123

    1 0 Отговор
    Каквото кажат американците това ще се купува.Ако искат ще забранят и немските марки и няма кой да им се противопостави така че излишно спорите
  • 33 Игра на тронове

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "гощо":

    Хайде да се обзаложим дали теслата или трона ще се продават повече до края на годината? Обзалагам се, че ще се продадат поне 5 пъти повече теслѝ. Ауди прави експерименти с тронове. Теслите са си 100% на ток.
  • 34 312

    0 0 Отговор
    ВАГ е трошлива кола