23 Януари, 2019 10:27 45 986 97

Автомобилът на старо: 4х4 джипки за под 20 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • 4х4-
  • кросоувъри-
  • джипки-
  • mobile.bg
Автомобилът на старо: 4х4 джипки за под 20 000 лв. - 1

Разглеждайки немалката база данни на сайт номер 1 за автомобили у нас, решихме да ви покажем какви автомобили с повишена проходимост може да се купят у нас на цена под 20 000 лв. В същото време, автомобилите, които ви показваме са на сравнително малко години - от 2010-а насам. Ето и изборът ни от пет 4х4 кросоувъра.

Dacia Duster

Автомобилът на старо: 4х4 джипки за под 20 000 лв.


Румънското предложение е идеално и за по-тежки офроуд терени. Сред т.нар. "паркетни джипки" Duster се характеризира с много добра проходимост, а и за парите, които сме определили като горна граница може да се вземе екземпляр, произведен 2015 - 2016 година. Дизелите са икономични, но не се предлагат с автоматична скоростна кутия в изпълнение 4х4. Вижте предложенията в mobile.bg

Suzuki Grand Vitara

Автомобилът на старо: 4х4 джипки за под 20 000 лв.


Един всъдеход, много близък до класическите офроуд машини. За до 20 000 лв. може да се намери 7-8 годишен екземпляр, който е с малък пробег и в отлично техническо състояние. Преди покупка, задължително обаче трябва да се провери предния редуктор, който е слабото място на тези автомобили. Бензиновите мотори харчат повечко, но пък са по-евтини за обслужване. Вижте предложенията в mobile.bg

Toyota RAV4

Автомобилът на старо: 4х4 джипки за под 20 000 лв.


Минаваме към автомобилите, които са по-близо до асфалта, въпреки че RAV4 също има с какво да се похвали в леки пресечени местности. Тук основният коз е свързан с надеждност. Комфортът и динамиката не са на високо ниво, но пък колата е здрава и ще ви служи вярно. Проблеми се срещат основно в муфата отзад, която трябва да се прегледа основно. Вижте предложенията в mobile.bg

Honda CR-V

Автомобилът на старо: 4х4 джипки за под 20 000 лв.


Третото поколение на японския кросоувър не предлага много добра 4х4 система, но пък за сметка на това, именно CR-V е най-надеждната кола от нашата своеобразна класация. Въпреки че се прави в Англия, моделът се характеризира с изключителна надеждност. Резервните части не са евтини, но смяната им се налага в много редки случаи. Вижте предложенията в mobile.bg

Skoda Yeti

Автомобилът на старо: 4х4 джипки за под 20 000 лв.


Този представител на европейските кросоувъри е идеален вариант за бюджетен и сравнително нов SUV. Непривлекателният за мнозина външен вид е един от малкото недостатъци на модела. Трябва да се избягват и DSG трансмисиите, защото по онова време те все още не са достатъчно надеждни. Иначе именно дизелово 4х4 Yeti е колата от класацията, която е най-икономична. Вижте предложенията в mobile.bg


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    51 56 Отговор
    Само една от тези коли си струва и то с условие, че Сузуки витара ви допада като дизайн. Санта Фе е много по-добро, Нисан Х-трейл също.

    Коментиран от #10

  • 2 Марто

    60 37 Отговор
    Това наистина са най-добрите варианти за 4х4. Ако искате повече офроуд - дачията и сузукито. Ако пък се движите предимно по асфалт - хондата.
  • 3 Noname

    87 61 Отговор
    Само сложете един Форестър и всичките изброени таралясници отиват в канала.4х4 на показаните модели са само за пред незнаещи на които да им вземат парите.

    Коментиран от #6, #61, #78

  • 4 сектант

    27 98 Отговор
    Дачия дъстър - това е автомобила!
  • 5 Будалата

    23 75 Отговор
    БМВ Х5 спорт най ми харесва. Стига да може да си го позволи чиляк. Дет се вика голяма БИРА.
  • 6 Гост

    52 18 Отговор

    До коментар #3 от "Noname":

    Точно това се чудя и аз - защо в статията няма Форестър? А за 20 000 лева може да се намери дори и с турбо бензин.

    Коментиран от #12, #20

  • 7 пак аз

    87 12 Отговор
    само човек който не е карал дъстър може да го сложи в каквато и да е класация
  • 8 ЯИАОЖГ

    25 19 Отговор
    КАТО СЕ ВИДИ ПО АВТОКЪЩИТЕ НА ЕДНИ КИЛОМЕТРИ И ГОДИНИ КАК СА ЦЕНИТЕ СТАВА ЯСНО КОЙ Е ФАВОРИТА ЗАЩОТО БАЛЪЦИ КАКТО ВИЖДАМ НЯМА И НЯМА КОЙ ДА ГУШИ АВТОДЖАМБАЗИТЕ С ПАРИ ЗА НЕСТАВАЩА КОЛА ИЛИ ИЗВОДА 10 ГОДИШНА РАФ4 СТРУВА КОЛКОТА 10 ГОДИШНА МЕРЦЕДЕС ЕС КЛАСА КОЕТО ГО ПРАВИ БЕЗПОРЕН ФАВОРИТ ДАЛЕЧ ПРЕД ДРУГИТЕ.ТОВА Е КОЛАТА КОЯТО НАЙ-МАЛКО СИ ГУБИ СТОЙНОСТА С ГОДИНИТЕ А В ТЪРГОВИЯТА НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ А ЗАКОНОМЕРНОСТИ.

    Коментиран от #84

  • 9 Танас

    21 5 Отговор
    Форко е колата.
  • 10 Random

    26 14 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    На нисана двигателя е боклук, на Санта Фето двигателя е изкопиран от Мицубиши. То по-добре Аутлендър тогава, защо да караш копие вместо оригинал?

    Коментиран от #28, #58

  • 11 Wnd

    28 9 Отговор
    Само дето Дъстъра за още някой лев и го купуваш нов с 4х4. За другите от статията нещата не стоят точно така.

    Коментиран от #15

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Stoich

    29 12 Отговор
    Не виждам джипки в тази статия. По-точно са 4х4 паркетници за много пари и ограничени възможности извън пътя.
  • 17 Емил

    55 15 Отговор
    Нито един от четирите не е джип! Това са скапани SUV! Джип е Г-класата, Вранглер, FJ, Патрол и Паджеро!

    Коментиран от #19, #22, #26, #54, #77

  • 18 Гост

    16 25 Отговор

    До коментар #12 от "марто":

    Интересно ми е ти каква кола караш, та се изказваш толкова квалитетно? Пък сигурно не си виждал на живо Форестър с турбо бензин и 240 к. с. но това не ти пречи да пишеш тъпотии.

    Коментиран от #23

  • 19 Stoich

    13 5 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Евала! Кратко и ясно.
  • 20 Бесен Язовец

    38 9 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Защото от Субару не са си платили членския внос за рекламата !
  • 21 Будалата

    8 39 Отговор
    Аз си карам БМВ Х5 Спорт и ми е през онази работа вашите разбирания. И те така нали съм си балама и Будала и малко прост.
  • 22 Караиванов

    34 8 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Джип е само един - Jeep, иначе в разговорния език се използва за всичко - и за всъдеходи и за кросоувъри и СЮВ-та. Ама ти откъде да ги знаеш тези неща, нали повече пишеш, отколкото четеш статии тук.

    Коментиран от #81

  • 23 Марто

    40 10 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Карам хонда црв 3 - бензин, автомат, Без АГУ. И съм си много доволен. карам я основно на асфалт и ми върши работа зимата за ски, както и за по-високи бордюри.

    Коментиран от #24, #40

  • 24 Гост

    36 15 Отговор

    До коментар #23 от "Марто":

    И от висотата на човек каращ колата с най-калпаво 4х4 и мощност под 150 к. с. се изказваш, че Субару Форестър с 240 к. с. и всепризнато 4х4 е кенеф? Пич, нещо май не си редовен. И не забравяй да си нацъкаш "+" - совете. Боже колко мъка има по света.
  • 25 Бай Благой

    18 15 Отговор
    Само паркетници.
    Старата Витара беше проходима - тази на снимката е "паркетник".
    Рав4 никога не е бил проходим....същата работа като сузукито.
    Другите 2 даже няма да ги коментирам.
  • 26 Неизвестен

    23 5 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Навярно си прав,но на асфалта,тези автомобили са по добри от истинските джпове.
  • 27 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    21 15 Отговор
    Аз жипки не видях само дараци
  • 28 Санта Фе

    6 7 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    За първи път чувам за 2.7 V6 бензин двигатен на митсубиши?Санта фе 1ва генерация за около 6000лв читав екземпляр си е направо подарък!Притежавам такъв и за 9 години само обслужване тампони и един стартер!Вечен джип,просто е УНИКАЛЕН.Говоря за 2.7 мотора газ/бензин автомат БОНБОН
  • 29 Един друг

    54 18 Отговор
    Стига с тоя Форестър и стига с това Субару - имам turbo S, приятел има Outback H6 и изобщо не мога да разбера по какво е цялото това прехласване. Първо - те не са 4x4, ами са AWD, което е еднакво само за лаиците и второ - чуя ли за вискомуфа и губя всякакъв интерес. Субару нямат офроуд кола и форестърът също е едно голямо недоразумение. Обаче за нашенеца ако някое комби като тези в статията и всички субарута има някакъв чалъм да завърти и четирите колела, значи е джип, вседеход, офроудър и прочее глупости. Всички субарута и всички тези от горе са семейни комбита, с предимство на сняг, на дъжд и по черните пътища, където така или иначе минават рибарите с пасатите и голфовете. Атмосферният форестър даже има някава подигравка за балъците като уж понижаващи предавки - ха, ха. Форестъра и през ум не ми минава да го тикам там, където тикам онези със шаси, цели мостове, блокируеми поне 2 диференциала, истински раздатки, понижаващи кутии, офроуд или поне A/T гуми и т.н. Да не говорим пък за теглене. На тези комбита и тегличите са са разни ремаркенца - завинтени за тенекиите на самоносещата конструкция... Няма ли шаси за теглителната сила - забравете.

    Коментиран от #31

  • 30 разбира се че

    8 14 Отговор
    Forester!
  • 31 Гост

    18 13 Отговор

    До коментар #29 от "Един друг":

    Ти чете ли статията или пак ще плюеш по Субару както винаги? Ако Форестър не е 4х4, то ти трябва да си Нобелов лауреат по физика. И стига си писал за 20 - годишния си Форестър. Като не ти харесва го продай. Нали ти бях дал линк как един Форестър направи за смях L200. Като искаш да теглиш ремаркета си купуваш една Тундра и толкова.

    Коментиран от #33

  • 32 Тодик

    5 10 Отговор
    Време за реклама всичко това е автомобили с висока проходимост а не 4х4 няма информация Ланча интеграле да е продавала q4 това е 4х4 всичко друго е бош лаф
  • 33 Един друг

    31 16 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    Субару 4х4 няма, те са AWD, а това е съвсем друга система - има интернет, вземи се пообразовай, преди да пишеш глупости и да ти личи, че си пълен дилетант и даже понятията не разграничаваш. Второ - форестърът ми докато стане на 20 г. има още толкова. Трето, форестър може да дърпа не L200, ами F650, но при някакви съвсем измислени условия, колкото да има повод да го качат в ютюб. На мен за моя ми е жал и не бих го подложил на това, през което минават пикапите ми - не за там са направени и си им личи отдалече, за разлика от високото комби. Да не говорим, че набримчен бензинов турбо мотор с над 200 к.с. е пълен майтап офроуд, но ти сигурно си мислиш, че колкото повече, толкова по-добре... Така че аз по форестъра на плюя - има си своето нишово приложение и неслучайно не съм го разкарал. Смея се на такива като вас, които нямат реална представа, камо ли обективност. Карайте си там комбитата и се самозаблуждавайте, че сте се качили на вседеходи и вече сте голямата работа.

    Коментиран от #42

  • 34 do 29

    9 32 Отговор
    до големия "специалист" на 4х4.
    скушай пич, явно не разбираш въобше от 4х4, ама не мога да разбера защо се опитваш да лъжеш хората, запази си кирливото мнение за себе си......карам субару форестер атмосферка и откъдето минеш с някой джип на шаси съм плътно зад теб, просто нямаш шанс...казвам ти го защото съм го забивал на такива места просто да се потресеш и с ръка на сърцето ти казвам че, това е едно от най-добрите 4х4 в света ..а че, според теб не било никакво 4х4 ами AWD ами можеш да си мислиш каквото си искаш само не заблуждавай хората...аман от специалисти които си мислят че,знаят всичко

    Коментиран от #35

  • 35 Един друг

    28 12 Отговор

    До коментар #34 от "do 29":

    Всичко разбрах, само едно не можах - хем пишете тук, значи имате достъп до интернет, хем сте невероятно неграмотни и си мислите, че пасат 4motion също е 4х4. Вземете прочетете малко, бе! А, не знаете английски... Ми и в българските офроуд форуми има обяснено кое какво е. Смешките ти, че където мине истинско 4х4 със шаси, цели мостове, блокажи, понижаващи и т.н. ще мине задължително и субару са жалки - някъв личен опит от кой знае какви условия. Там където мине едно истинско 4х4 няма гаранция, че ще мине второ подобно и редновно се вадят едно друго, камо ли някъв Форестър, т.е. комби. Къде ще му монтираш лебетката на такова, бе?! А, ти лебетки не ползваш, щото си майстор. С какви гуми го караш това даже няма да те питам. Аман от досадни рибари...

    Коментиран от #36

  • 36 Като гост

    11 11 Отговор

    До коментар #35 от "Един друг":

    Ало другия, четеш ли статията, какво коментираш? Ааааа, трябва да стане ясно колко съм големата работа, колко пикапи имам, ясно. Е голем си, айде ходи некъде с целите мостове, с понижаващите и яките гуми и не се връщай. Плюеш по нещо доказано за да изпъкваш, така ли? Ставаш смешен и бъркаш понятията.

    Коментиран от #37, #41

  • 37 Един друг

    21 10 Отговор

    До коментар #36 от "Като гост":

    Яко функционално неграмотен народ - уж познавате буквите, уж четете, а нищо не разбирате. Отговарям на тези ентусисасти в коментарите, които наивно твърдят, че изрбоените комбината не ставали, а форестърът бил въръхт, за разлика от тях. При условие, че той е по-добър в тяхната изислена категория - също като някоя да се хвали, че е най-хубавата циганка на околовръстното. За капак - мислят си, че всичко изброено е 4х4, а то нито едно не е. Това си е конкретна схема на задвижване и толкова. Колкото сте по-невежи и некомпетентни, толкова са ви големи и претенциите, че сте прави. Кво значи да изпъквам?! Тук? Нито се познаваме, нито има симсъл да се впечатляваме един друг. Едниственото, което правя е, че говоря с аргументи, които елементарно могат да се проверят, а вие сте смешни фенбойчета. Половината офроуд е от гучите, другата половина е от колата. Вие на тези комбита по 150-250 к.с. A/T гуми ли слагате и вдигате ли с тях повече от 100 на пътя? Аз с пикап повече от 120 не вдигам и то при изпреварване. Колато може, обаче компановката - не. Така че гумите ви са летни шосейки, приводът ви е с муфи, самоносещи тенекии без блокаж, без раздатка, без мостове, обаче скачате - форестър, та форестър. Явно вного си мразите колите, за да ги ръгате там, където не е за тях в жалки опити да си избивате комплексите...
  • 38 Антон 1

    6 4 Отговор
    Ееее , то няма една Алфа ! Останах без “джипка “ !:)
  • 39 Прав е колегата с 4х4

    29 3 Отговор
    Прав е колегата за 4х4. Престанете да говорите глупости и да заблуждавате хората. Форестера има много добро AWD, но НЕ МОЖЕ да се сравнява с истинските джипки. Друг е въпроса на кой какво му е нужно !
  • 40 Va60

    13 5 Отговор

    До коментар #23 от "Марто":

    Е това с по-високите бордюри малко го преувеличи.Тая Хонда няма никакъв Клиренс.По скоро е ван с двойно задвижване.
  • 41 Прав е колегата с 4х4

    15 9 Отговор

    До коментар #36 от "Като гост":

    Алоо госта ти верно си бил много нахален. Кой си ти че да казваш " айде ходи некъде с целите мостове, с понижаващите и яките гуми и не се връщай." Много си позволяваш нещо да нареждаш а ? Понеже неможеш да обориш човека и почваш да се правиш на шеф нещо ?! Във форумите си траеш сигурно или вече са те изгонили....

    Коментиран от #43

  • 42 Гост

    14 9 Отговор

    До коментар #33 от "Един друг":

    Абе ти не усещаш ли колко си нелеп? Първо ти не си фактор да определиш коя система е 4х4 и коя не е. Хора доста по-умни от теб са класифицирали системите на АУДИ и Субару като 4х4. Статията е именно за такива системи, а не за офроуд, гуми и лебедки! Освен това вече стана ясно, че нямаш Форестър, защото няма такъв модел на 10 години с името Turbo S. Смешна история си, пък очевидно и лъжец!

    Коментиран от #45

  • 43 Гост

    15 7 Отговор

    До коментар #41 от "Прав е колегата с 4х4":

    И какво ти е казал пък той на теб, че да се плюнчиш? Я първо вземете двамата с онзи с Форестъра Turbo S, да прочете статията преди да подскачате. Ей такива като вас измислени и самозабравили се офроудъри, веднага ни в клин, ни в ръкав се правят на много големи разбирачи. И теб да попитам - какво общо има тук офроуда, лебедките, понижаващите предавки и гумите с това, че се говори за автомобили 4х4? То по вашата логика няма по-хубаво от УАЗ 469 и Нива, но хората искат и комфорт и мощ и търсят компромиси, защото не всеки се нуждае да ходи по текезесарски задачи в калта.

    Коментиран от #64, #79

  • 44 Ganchev

    7 5 Отговор
    Имам SUV VW Touareg и мога смело да кажа че съм много доволен проходим е оборудването е на много добро ниво за подръжка. от две години го и имам. предимно консумативи съм сменял
    Не натрапвам модела на никого просто. Ви споделям впечетления
  • 45 Един друг

    12 6 Отговор

    До коментар #42 от "Гост":

    Специално заради теб си проверих талона на субаруто - дата на първоначална регистрация - 06.08.2004. Гордостта на Субару е тяхната система SAWD и нито те, нито някой друг претендира, че това е 4х4, освен родни джамбази като теб и останалите, които си мислите, че всичко, което е малко по-високо е "щар по щар турбо катерачка". Повтарям последно като за малоумни - репликата ми за субарутата не е насочена към статията, а на предходните коментари, които ни в клин, ни в ръкав намесиха форестърите, както го правят редовно.

    Коментиран от #46

  • 46 Гост

    10 9 Отговор

    До коментар #45 от "Един друг":

    Я пак? Нали ти беше 10 годишно Субаруто, пък се оказа 15 годишно. А и какво трябва да значи Forester Turbo S? Това да не ти е Порше? Не се ли изложи достатъчно, та продължаваш да пишеш глупости? Ето ти цитат от определението за 4х4: There is no universally accepted set of terminology to describe the various architectures and functions.[1] The terms used by various manufacturers often reflect marketing rather than engineering considerations or significant technical differences between systems. - https://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive Та на никой не му пука за твоите размишления - всички се класифицират като 4х4. И никой не оспорва, че не всички стават за офроуд. https://www.youtube.com/watch?v=_RafVwMjOKY "Неставащия" Форестър прави за смях Патрол и L200. Пък ти си разправяй за несъществуващия ти 10 годишен Форестър.

    Коментиран от #48, #52

  • 47 Шане

    5 1 Отговор
    Да ви акам на джиповете с краденото си ауди с8 петстиин коня без гуми
  • 48 Шане за госта

    2 7 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    Ти май караш краден рейс 6x6 и не знаеш какво е 4x4

    Коментиран от #51

  • 49 Шане

    6 0 Отговор
    Имам дефендър и гази и пази и жази и кази и за дръва се джапа
  • 50 Шане

    2 2 Отговор
    Имам един правен джип x6 шестиин коня с окачване от ф650 и е като гъсеница по дърво
  • 51 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #48 от "Шане за госта":

    А ти май си неграмотен?
  • 52 Един друг

    6 7 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    Ти и датите не можеш да смяташ - 14 годишно е. Обаче има полза и от твоите глупости, де - заинтригува ме с възрастта и видях, че този модел се произвежда до 2002-ра. Явно още поне 2 години са ги продавали дилърите след това, но то е нормално, де. Като свалят модела от производствените линии, не изчезва веднага от дилърите, ами започват търговските отстъпки и т.н., за да намерят купувачи, които да предпочитат това пред новия модел. Като ще ми копираш от уикито, баш в него са си обяснени разликите, просто потърси малко. Ама що търсиш отчаяни цитати - самият производител субару си казва, че това е AWD и се гордее с факта, че е симетрична. Една от основните разлики между 4х4 и AWD е че в първия вариант силовото предаване към всички мостове се включва само при необходимост, при AWD двата моста са постоянно зацепени чрез вискомуфа. Колите с 4х4 не се препоръчва да се ке карат в този режим постоянно, защото раздатъчната кутия не е диференциал и освен че натоварва силовото предаване на терен с добро сцепление, има проблем с understeer-а, т.е. недозавива. Ей ти пак от уикито - Typical AWD systems work well on all surfaces, but are not intended for more extreme off-road use.

    Коментиран от #55

  • 53 хондаджията

    9 4 Отговор
    Карай Хонда за да си бомба.ЦРВто е един прекрасен СУВ.
  • 54 Наско

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Не пренебрегвайте и Дифлендър и Дискавъри
  • 55 Гост

    10 4 Отговор

    До коментар #52 от "Един друг":

    Ама ти си бил голям шегаджия. Оказа се, че сега пък било 14 годишно субаруто ти, но пък от първия модел, който се прави от 1998 до 2002 година. Пък на всичкото отгоре не може и да си преведеш нещо толкова елементарно като това, че НЯМА ОФИЦИАЛНА ФОРМУЛИРОВКА НА 4х4. И клип ти пратих да видиш колко "не става" Форестър. Ама аз съм пишел глупости викаш, а? Патологичен лъжец си.

    Коментиран от #60

  • 56 Пабло

    10 0 Отговор
    4х4 е колесна формула на автомобила,като първото число показва броя на колелата,а второто броя на двигателните колела.Например 4х2,6х4,6х6,8х4,8х6,8х8 и т.н.

    Коментиран от #57

  • 57 Гост

    10 2 Отговор

    До коментар #56 от "Пабло":

    Точно така, но как да му се обясни на онзи? В линка много ясно е записано това, както и че няма точна формулировка освен тази общата, която си написал. Всички 4WD, AWD, Four-wheel drive и т.н. се водят 4х4 - https://en.wikipedia.org/wiki/All-wheel_drive Ама той нали е голям офроудър и си мисли, че 4х4 са само коли с рама, блокажи и бавни.

    Коментиран от #62

  • 58 Нисан man

    2 6 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    На Нисан Х-трейл двигателя да е боклук ? Моя е на 224 000 + км 2,2 DCI , 136 к.с . Не съм го пипал този двигател. Само ще му сложа добавка за гориво и готово.
  • 59 Пабло

    5 0 Отговор
    Колкото до различните системи 4х4, всяка фирма си ги нарича както си иска.Грубо системите са три- парт тайм4х4,фул тайм,он деманд.
  • 60 гост и като гост

    3 7 Отговор

    До коментар #55 от "Гост":

    А бе колега ти верно голям инат. Престани с тъпите клипчета и уикпедия. Влези по форумите и се образовай малко. И там като пишеш и не слушаш и спориш с хората СЛЕД като не си прав ще си изпросиш БАНН. То ти за това тука пишеш.... нормалните хора не търпят такива като теб. Аз също съм с AWD и колкото и да съм доволен НИКОГА няма да отреча истината кое Е и кое НЕ Е истинска джипка с 4х4 (ти ако искаш АВД му казвай)!

    Коментиран от #66

  • 61 хонда

    5 3 Отговор

    До коментар #3 от "Noname":

    Глупости , 4х4 системата е най добра , но всичко друго е плачевно на тоя Форестър , чупени дифове колкото щеш , блокирали мотори бол , единствения производител , който приема двигателя за консуматив........
  • 62 КО НЕ

    4 0 Отговор

    До коментар #57 от "Гост":

    По принцип за 4х4 от старата школа се приема автомобил със среден-междинен диф....а оттам респективно постоянно са зацепени двата моста ..... всичко друго са търговски трикове ..........

    Коментиран от #73

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Прав е колегата с 4х4

    3 3 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    Не е нужно на мен да е казано ! Чета коментарите и виждам колко той (ти) си позволява да нарежда и заобиколно да обижда. Също и в други статии. Повечето хора не пишат така ! Много си позволяваш да казваш кой какво да прави и къде да ходи... Не ме интересува дали си чичка и не. Но много ще се радвам ако един ден с теб се засечеме на някоя сбирка...

    Коментиран от #69

  • 65 Един друг

    5 7 Отговор
    Това субаруджиите наистина са някаква секта... Колко е трудно да влязат в youtube и да напишат "awd vs 4x4" - хората са го обяснили като за идиоти. Явно трябва да го обяснят и като за дебили, за да разберат някои досадници тук... За капак, тези комплексари го приемат лично като им се каже, че комбитата с AWD си имат своето място, но то не е в гората и из къра. Всички съвременни ламборгинита са с AWD, за да могат да ги карат и обикновени шофьори, за разлика от фераритата, където трябва майсторлък, особено на хлъзгаво. И те ли са 4х4, бе?!

    Коментиран от #70

  • 66 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #60 от "гост и като гост":

    Какви форуми, какви банове, какви 5 лева? Ти ако се образоваш по форумите, то какво има повече да коментираме?! А дали са ми тъпи клипчетата и уикипедията, едва ли точно ти може да кажеш. Аз поне вадя конкретика, а не празнодумствам с личностни кухи обиди.
  • 67 РАСО

    5 0 Отговор
    ...аз пък имам ПАджеро 4 3.8литров бензин 4х4 супер селект.....вярно , не влиза в тази класация,но пък като е гарга,са е рошава.....много съм си доволен от нея.....
  • 68 Един друг

    1 5 Отговор

    До коментар #63 от "123":

    На теб и учител в помощно училище нищо не би бил в състояние да ти обясни - отвъд всякакви методики си. По-скоро този другият може най-накаря да разбере кое какво е - само да се престраш и да види обясненията на хората - с картинки, с клипчета и т.н. за такива като него, дето не могат да четат.
  • 69 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #64 от "Прав е колегата с 4х4":

    Я пак прочети кой първи си позволява да нарежда и да квалифицира с обидни епитети. Пък това за сбирката като заплаха ли да го приемам или като покана за бира?
  • 70 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #65 от "Един друг":

    Хайде да си мериш приказките. Такива малоумни квалификации и обръщение на "бе" ще си позволяваш на село! Пък да се опитваш пак да извърташ темата в посока гори и офроуд, показва колко си елементарен! Нито статията е за гори и офроуд, нито е за къра. След като излъга, че имаш Форестър на 10 години, сега се опитваш да увърташ с някакви заглавия на клипове. Ами то аз мога да напиша за заглавие на клип с Форестър 8Х8 ако искам. За това хората са написали няколко официални статии, ама ти продължаваш да пишеш глупости! Хайде повече не ме занимавай, след като пишеш само за калища, блокажи и бавни, а в статията става въпрос за съвсем други неща!

    Коментиран от #72, #74, #75, #76

  • 71 бараки

    1 2 Отговор
    всичките са за брак
  • 72 S63GAD

    8 7 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    а субару са най-големите дараци ...
  • 73 ники

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "КО НЕ":

    Тераното ми е 1999 без междиненен диф парт тайм явно не е 4х4 старата школа.
  • 74 GOLF R

    5 9 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    Скрий се в някоя автоморга с тая японска чи ккки я субарото ти

    Коментиран от #85

  • 75 s63GAD

    3 10 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    съществува само една система и тя е 4MATIC! всичко друго не става за нищо ...
  • 76 Един друг

    2 4 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    В този сайт CAPTCHA-та май е доста елементарна с тези 3 цифри и вече подозирам, че спамботовете лесно я преодоляват и ти си именно такова нещо. То бива, бива, ама това твоето на човек не мяза. Значи, обяснявам като за бот - заглавието на статията е "4х4 джипки...", а става дума за някакви комбита. Не стига тази нелепост, ами веднага наскачаха субаруджиите да ни досадят, че най-доброто в тази категория бил Форестърът. Тези тук освен да пишат несъстоятелни заглавия, да си дръпнат някоя по-сложна проверка (примерно с 4 цифри), барем отсеят ботовете като теб с изкуствен интелект колкото да пишат несвързани реплики и да цитират уикипедия, при това не на място.

    Коментиран от #86

  • 77 Espanian

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Емил":

    Range Roger, Toyota , Jeep, къде ги забрави колега или просто така си чул от приятелите на батко ти или баща ти ?
  • 78 Хайл

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Noname":

    Форестъра е ненадминат...имам форестър и легаси и нямат спиране

    Коментиран от #95

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Варианти има

    5 0 Отговор
    Чакай да ида в друга тема че тук си е страшно, муфи,лебедки, да не ме халоса някоя манивела. Тежък и магистрален офроуд са в противоречие.
  • 81 Реалист

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Караиванов":

    Именно, само че разговорният език не е критерий за нищо. Има си точно определени названия за всеки тип автомобил и поне в езиците, които аз ползвам-английски, немски и руски, те се използват коректно. В българския е пълна бъркотия в това отношение...безсмислена и объркана класация без никаква стойност!
  • 82 Димо

    4 0 Отговор
    Когато преди 2 години си избирах кола си зададох следните въпроси :
    1.Къде ще я карам и закакво ще я ползвам
    - трябва ми да ходя всекидневно на работа при всякакви условия в града.
    2.Да харчи малко гориво.
    Икономичен мотор.
    3 Надежност и висок клиренс.
    4. По възможност с голям багажник.
    Избора ми беше;
    Honda CR-V dizel 2.2 icdti модел 2005/2006
    Защото след тази година почват да намаляват клиренса ,което явно е мода на по новите модели. На лов и за риба не ходя така ,че в градските джунгли през зимата и с хубави зимни гуми минавам от всякъде .
  • 83 Форика

    3 5 Отговор
    Аутбек и Форестър са истинските царе на тази класация ,но не са си платили където трябва .Дъстър , цр-в , рав4 и офроуд .. тези думи никога не трябва да са в едно изречение.
  • 84 Гад

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "ЯИАОЖГ":

    10 годишна RAV4 струвал колкото 10 годишна S-classe, моля? Ти тъп ли си или неграмотен, че не можеш да сравниш цените? Тамън 2-3 Rav 4 ще трябва да продадеш за да си я вземеш.
  • 85 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #74 от "GOLF R":

    След такова детинско мнение мие интересно ти каква кола караш и дали имаш книжка изобщо?
  • 86 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #76 от "Един друг":

    Сега пък това ли измисли, че съм бот - хахахахаххаха Я пак ни обясни как Субару не е 4х4 и как твоят Форестър първа генерация от 1998 г е на 10 години - хахахаххаха
  • 87 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #79 от "Хайл":

    Я пак прочети мнението си и после пак моето. Май нещо си объркал адресатът щом харесваш Форестър?
  • 88 Витара

    4 0 Отговор
    Аз взех тая витара здрава е наистина турих и едни олтеренки дигнах я с окачване и минусови джанти една либедка и праснах и на лов ходим къде минава не е истина излезна ми сичко 20к харчи мн бензин гас Немое се тури че заминават сегментите и фактически подръжката и се изразява в хуао масло и бензин да наливаш иначе на магистралата нема душа грам

    Коментиран от #90, #93

  • 89 Мартин

    1 1 Отговор
    От всички иброени само витарата е джипка,другото е високопроходимо комби
  • 90 Дани

    2 1 Отговор

    До коментар #88 от "Витара":

    Да се научиш да пишеш ли
  • 91 ракия

    5 0 Отговор
    Тук съм само за коментарите!
  • 92 бай онзи

    3 1 Отговор
    единственото нещо дето заслужава някакво внимание в тази статия е Vitara-та и то просто защото някои модификации имат LOW RANGE
  • 93 Витара

    2 1 Отговор

    До коментар #88 от "Витара":

    Я моем да пишем даже да говорим ама така ми е(глей са граматика) по-кеф що у бегето само неграмотници и ме дразнеха мн и за да се не дразна станах като тех да го е.а другио път Ке ти пишем даже на латиница да видиш ква колоритна личност съм
  • 94 волен сидеров

    2 0 Отговор
    що няма МЛ

    Коментиран от #96

  • 95 гощо

    2 0 Отговор

    До коментар #78 от "Хайл":

    Не рекламирай трошляци! Хората са показала модели с които не се ходи често в сервиз! А Субару е три дена караш два дена поправяш тцтцттцтц
  • 96 a m g

    1 0 Отговор

    До коментар #94 от "волен сидеров":

    защото няма нужда от реклама , за това , когато видиш котка да боледува през зимата ,тогава ще видиш реклама на мл и гега .
  • 97 Тигър

    0 1 Отговор
    От всички глупости по горе, разбрах, че Сузуки ви тара ръчка си е най здрава и сигурна!!!