В Германия ограничението за движение на стари дизелови коли продължава да се разширява и немците масово се стремят да се отърват от тези автомобили. Знаете ли обаче къде отиват те?
Отговор на този въпрос ни дава изданието Autozeitung и според него износът на стари дизелови возила от Германия през изминалата 2018-а е нараснал с 20.5% спрямо предходната година.
Странно е, че тези автомобили не се изнасят само в страните от Източна Европа, но те определено преобладават. Нашата страна не е сред лидерите по внос на стари дизели, но определено присъства с приличен внос. Ето и къде се изнасят най-много старите германски дизели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 джамбазин
Коментиран от #3, #75
13:54 25.04.2019
2 Йозеф
Коментиран от #30, #38
13:56 25.04.2019
3 Марто
До коментар #1 от "джамбазин":
Ми оказва се, че има по-големи морги от насКоментиран от #24
13:56 25.04.2019
4 ЛУМПЕСТАН
Коментиран от #12
13:58 25.04.2019
5 с2н5он
13:59 25.04.2019
6 Amix
13:59 25.04.2019
7 гост
14:05 25.04.2019
8 Геро
Коментиран от #44
14:06 25.04.2019
9 Геро
И тук идват и какво от това???
От Италия не идват ли тук?
Не сме производител на Автомобили все от някъде ще ги внесем!
Стига с тази тъпотия дизел/бензин.
Нима не внасяме бензинови?
Коментиран от #11, #18
14:10 25.04.2019
10 124
Коментиран от #43, #83
14:11 25.04.2019
11 Ганьо
До коментар #9 от "Геро":
Почти не внасяме.... Всичко що се движи по пътищата трака на трактор.... Вечер по кръстовищата не се диша! Мисля да сменям още веднъж филтрите на купето с такива с активен въглен и да карам само на затворени прозорци че иначе няма спасение. Но и Лукоил е виновен. Трябва да паднат цените на газта и бензина а да вдигнат още тези на дизела!Коментиран от #14, #17, #48
14:22 25.04.2019
12 Ганьо
До коментар #4 от "ЛУМПЕСТАН":
Бтв дизелите нямат катализатори, само DPF. А наще масово ги махат, щот не могат през уикенда да покарат малко извънградско да го изчистят...Коментиран от #23
14:26 25.04.2019
13 onq s konq
14:30 25.04.2019
14 Bobo
До коментар #11 от "Ганьо":
И така ще се опазиш от саждите, но ще те отровят с храната която консумираш ,стига ривахте по дизела че и бензиновите Ви дриги са още по зле14:36 25.04.2019
15 Бобо
14:41 25.04.2019
16 Александър
15:13 25.04.2019
17 111
До коментар #11 от "Ганьо":
И като вдигнат цената на дизела , после ще питаш защо ти искат 2 лв за хляб! :)Коментиран от #41
15:34 25.04.2019
18 123
До коментар #9 от "Геро":
Прав си в България, повечето са от Италия, защото от Германия са скъпи. Също другите са се подвели по леко заблуждаващата статия. Това в процентите е ръст във вноса. При нас вноса на стари бангии - включително дизели е огромен и не може да се очаква голям ръст. Сега ще ви разтълкувам таблицата. България има внос за миналата година 100 000 дизела. Тази сме внесли 27 % повече или 127 000 трошляка. Словения, миналата година са внесли 10 000 дизела, тази година този внос се е увеличил с 5 000, тоест при Словения ръста е 50 %. Ама тук някакви учени викат ние сме добре - по следата сме. Само дето ние сме вкарали 127 000 боклука, а словенците само 15 000.Коментиран от #20
15:40 25.04.2019
19 Иванчо l-ви
15:41 25.04.2019
20 Иванчо l-ви
До коментар #18 от "123":
Геро ме изпревари :)15:43 25.04.2019
21 007
Коментиран от #77
15:50 25.04.2019
22 гост
16:07 25.04.2019
23 Гостилничаря
До коментар #12 от "Ганьо":
Те тава пък отде го чу!? Това, че ти не си виждал дизел с катализатор само доказва още веднъж казаното от #4.....16:43 25.04.2019
24 Пешо
До коментар #3 от "Марто":
Прав си, усраинците този път ни изпревариха по сиромашия.17:12 25.04.2019
25 Talisman
17:16 25.04.2019
26 БУКО БАЛАМАТА
17:20 25.04.2019
27 Който разбира тук се спира
17:22 25.04.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Guest
Коментиран от #64
18:15 25.04.2019
30 Пепи
До коментар #2 от "Йозеф":
Самата истина,класацията е за заблуда.Коментиран от #39
18:21 25.04.2019
31 месара
Коментиран от #74
18:33 25.04.2019
32 Отчето
18:42 25.04.2019
33 Хахах
18:52 25.04.2019
34 ТОДОР
19:07 25.04.2019
35 Tony Pro
Коментиран от #55
20:11 25.04.2019
36 Алфа Ромео
20:13 25.04.2019
37 realist
20:16 25.04.2019
38 Алфа Ромео
До коментар #2 от "Йозеф":
Много добре описа картинката, после викат разни дизел-специалисти че те били много екологични щото били на 5-10 години, но забравят да споменат че са на 500 000 + км и са изтърбушени пречистващите системи тук.20:17 25.04.2019
39 МБ 124
До коментар #30 от "Пепи":
Само че критерия за стари дизели за Австрия и Дания са коли до 3год.Коментиран от #42
20:36 25.04.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Ганьо
До коментар #17 от "111":
Никъде в Европа няма толкова високи цени на хранителните стоки. И са високи не заради цените на горивата а защото ни управлява престъпно картелно споразумение с правителството барбар!20:58 25.04.2019
42 МБ 124 200д.
До коментар #39 от "МБ 124":
Карам 25годишен дъргел защото не мога да си купя друга а камоли и да я поддъжам.Но има много по замърсяващи и по нови без катализатори еро 3/4които пушат в пъти повече от моята.21:00 25.04.2019
43 просяк
До коментар #10 от "124":
То по бедни от нас няма в таблицата!21:07 25.04.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Коко
21:31 25.04.2019
46 Иван
21:58 25.04.2019
47 Алфа Ромео
До коментар #40 от "Гост":
Ние тук сме малка част, общо 80% са дебилите в БГ, един учен умен човек ни го каза и за мен е на 100% прав.22:01 25.04.2019
48 еко
До коментар #11 от "Ганьо":
5лв газ и 10 бензин и нафта. всичко замърсява.23:06 25.04.2019
49 Най добрия
23:09 25.04.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Тсисан
23:16 25.04.2019
52 Здравомислещ
Коментиран от #60
23:17 25.04.2019
53 Ааааа
Няма кой ли да я изготви?
На око може да се предположи, че всяка трета кола е замърсяваща, независимо от годината и модела. Няма административен капацитет да се предотвратява движението на подобни коли-гърмящи, тракащи, пушещи, вонящи, скърцащи.....???
Кой печели от липсата на критерии , норми и контрол?
23:22 25.04.2019
54 TuTu
Старите дизели от Германия отивали в Австрия.
Мале ,мале,мале.....а народа чете и верва
00:06 26.04.2019
55 Бачо Киро
До коментар #35 от "Tony Pro":
Така е, минимумът километри на година, според които има смисъл в Германия да се купува дизел са 30000 на година. Говорим за нови коли със сметнати обслужване и тн, които там са значително по-скъпи от при бензин. Отделно по-високата покупна цена. Под 30000км на година няма смисъл, разликата в горивото и разхода не оправдава по-високата цена на покупка и поддръжка. Затова и твоите 45000 най-вероятно са тамън пробега на средния потребител. Както знаеш, като наближи краят на гаранцията и често колата се сменя - и айде нов внос у нас на "малко" километри... Тя на 5 години е минала 250000, те на 8-9 ги предлагат на 120000км 😂😂😂Коментиран от #76
03:04 26.04.2019
56 Зайко Байко многознайко
04:10 26.04.2019
57 Николай
07:46 26.04.2019
58 Николай
07:49 26.04.2019
59 Срам и позор
07:57 26.04.2019
60 Николай
До коментар #52 от "Здравомислещ":
Точно обратното имаха дизел в излишък на ниска цена и излъгаха хората, че дизела е евтин и икономичен. Обаче не им казаха, че цените на автомобилите е по висока и поддръжката е по скъпа. Така си продадоха новите технологии за дизелови двигатели и след това надуха цените на дизеловото гориво. А след това внедриха още по нови двигатели и спомагателни системи които оскъпиха още колите, след това ги направиха трошливи, да се скапват около 250 хиляди км.07:57 26.04.2019
61 Нищо не разбиращ
08:03 26.04.2019
62 Николай
Коментиран от #63
08:04 26.04.2019
63 Янко
До коментар #62 от "Николай":
Помпа дюза има всеки дизел бе глупакКоментиран от #78, #79
08:06 26.04.2019
64 МАК
До коментар #29 от "Guest":
Личи се че си неграмотен в рази област и пишеш!! При тезо горива подобия в Парцаландия,махането на катализаторите в незнайно състояние е правилно действие,защото ще замърсяват по малко!! Дълго за обяснение защо!!!а тунинг ателиетата вършат много добра работа като се пренапише грамотно софтуера, регулират се по финно гориво въздушната смес ,се подобрява горенето тоест по пъкно изгаряне на горивото оттам по малко вредни емисий отзад!!! Хайде стига такива Лаици като теб и други подобни сте говорили глупости!!! Аман!!09:07 26.04.2019
65 Прост
09:19 26.04.2019
66 lulu
09:31 26.04.2019
67 Автоморга
09:47 26.04.2019
68 Стършел
Коментиран от #71
10:40 26.04.2019
69 Радо
10:56 26.04.2019
70 ивчо
11:01 26.04.2019
71 ивчо
До коментар #68 от "Стършел":
затова карат още 40 годишни застави и фиатчета....от Титово време....Коментиран от #72
11:05 26.04.2019
72 Команг
До коментар #71 от "ивчо":
Сигурен ле си 😁, макар да подобро Застава од извозена дизел канта.11:47 26.04.2019
73 Рашън
12:19 26.04.2019
74 Баба Вуна
До коментар #31 от "месара":
Наде, в Германия изхвърлят старите дизвли, за да принудят хората да си купят нови автомобили, че нещо след скандала на Фолксваген в САЩ, нещо зациклиха нещата с продажбите! А това са стотици милиарди за немската икономика!13:27 26.04.2019
75 пак ли
До коментар #1 от "джамбазин":
при нас отиват най старите, но има и по нови дизели, пак на далавера,но не за бг.пазар,ни сме толкова бедни че се радваме и на най скапани -20-30г.боклуци,говоря за отровата която бълват тези коли.13:41 26.04.2019
76 гост
До коментар #55 от "Бачо Киро":
За това вече се купуват елктрички. При Тесла гаранцията на двигател и батерия е 192 хил.км. За тези км.един бензинов двигател ще ти изгори гориво за 50 хил.лв. без да се смята подръжката за тези 200 хил.км. Тесла за тези км.ще изгори ток за 6 хил.лв. Тук все още не са включени 13 сервиза и много,много сменени части за тези 200 хил.км. Като сметнете разходите,Тесла излиза по-евтина. Тесла Модел 3 във Франция струва 85 хил.лв.Коментиран от #80
16:10 26.04.2019
77 Кмета
До коментар #21 от "007":
Това е коментар на пълен невежа.няма по-добри дизелови мотори от италианските.16:28 26.04.2019
78 Николай
До коментар #63 от "Янко":
Помпа-дюза няма всеки дизел поинтересувай се. Например Common Rail технологията не е помпа-дюза. Старите дизели имат помпа високо налягане ГПВН която е зацепена към коляновия вал. И не ми казвай глупак. Аз не обиждам никого. Между другото специалността ми е ДВГ.Коментиран от #82
17:06 26.04.2019
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 MAD
До коментар #76 от "гост":
И ЗА ТОВА ТЕСЛА ГЪРМЯТ ПОСТОЯННО И СА ОПАСНИ.А КОЛКО ПРОБЕГ ИМА ЕДНА БАТЕРИЯ ТЪПАКО СЛЕД ТОВА? БАТЕРИЯТА СТРУВАТ КОЛКОТО НОВА КОЛА
А КЪДЕ ТЪПАКО ВОБЩЕ МОЖЕШ ДА СРЪВНЯВАШ ЕЛ БОКЛУК С АВТОМОБИЛ С КАЧЕСТВЕН И ПОДДЪРЖАН ДВИГАТЕЛ
Коментиран от #81
09:08 27.04.2019
81 гост
До коментар #80 от "MAD":
Много си интересен с коментара си. Така,ли са ви научили в БГ,че се палят? Е как се палят там,като имате 100 ел.коли,а в Норвегия като има 300 хил.ел.коли,нито една не се пали? Колко е пробега на една нова кола с бензинов мотор? ТСИ не бяха ли изчислени,за около 250 хил.км.? А ти на кола където ускорява,за по-малко от 5 сек.и кара с 230,казваш боклук? Защо,защото върви на ток? Какво имаш предвит с добре подържан ДВГ? Знаеш ли колко излиза добра подръжка на един ДВГ,за 200 хил.км. ,като не му сваляш половината компоненти,така че да не ти пречат?Имам предвит,катализатор,ДПФ,ЕГР и така,да нне говорим че и турбо заминава,на тези км.При ел.колите са ти в гаранция.Та какво имаш предвит тъпако?09:47 27.04.2019
82 гост
До коментар #78 от "Николай":
Така е. Но в БГ,всеки си мисли,че знае всичко,никой не може да знае повече от тях и първо започват с обидите. До колкото разбирам и по училищата е така,учениците “разбират“ повече от учителите! Какво да правиш,такъв народ.10:11 27.04.2019
83 Слави
До коментар #10 от "124":
Хаха а коя след нас в таблицата е по бедна12:03 27.04.2019
84 авто джанбазин
Коментиран от #85
15:57 27.04.2019
85 гост
До коментар #84 от "авто джанбазин":
Не разбрахте ли,че тази таблица не ти дава информация на кое място сме по внесени коли.Тук ти дават увеличението в проценти,но няма информация колко коли са внесени предна година тук и в тези държави.16:09 27.04.2019
86 ЛОШ МАТЕРИАЛ
Не ми ли смърди на пушилка от нафта мани тая работа.
Жалко че нищо не поизвеждаме, дори една игле неможем да правим, ажсега ни забраняват и домати да произвеждаме.
Защо? Комисионерите трябвало да печелят.
Ужас от некадърници и леваци, лош материал
17:06 28.04.2019
87 Иван
12:46 02.05.2019