7 Юли, 2019 12:00 9 350 40

Най-бързото Renault

  • renault-
  • megane-
  • rs-
  • trophy-r

Renault обяви техническите характеристики на новото поколение Megane RS Trophy-R, което стана най-бързият автомобил с предно предаване на "Нюрбургринг", след като успя да завърти обиколка на Северната дъга за 7 мин. и 40.100 секунди. От модела ще бъде произведена ограничена серия от 500 бройки.

Новият Megane RS Trophy-R има 1.8-литров четирицилиндров турбодвигател с мощност 300 к.с. Той позволява на френския хечбек да ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.4 сек. или с 3 десети по-бързо от RS Trophy.

Автомобилът е разработен от поделението Renault Sport в сътрудничество с Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins и Sabelt. Различава се от RS Trophy по екстремните настройки на окачването, оптимизираната аеродинамика и намаленото със 130 кг тегло.

Renault ще започне да приема поръчки за Megane RS Trophy-R през август. Тогава ще бъде обявена и окончателната цена на рекордьора от Ринга.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 jap

    69 8 Отговор
    Трудно ми е да повярвам,че Френски модел отне титлата на HONDA CIVIC Type R ,но очевидно усилията са дали резултат.Честито на Рено за победата.
  • 3 Boxer

    12 67 Отговор
    В навигацията има вградена карта с оторизираните сервизи. За всеки случай има и списък със всички репатраци в района. А е толкова бърза, за да може да пристига по-бързо до най-близкият сервиз.

    Коментиран от #9, #20

  • 4 РеноМиниран

    48 13 Отговор
    Ето сега разбрахте ли защо Рено е номер 1? Красота, изящество и мощ в едно - това е Рено :)

    Коментиран от #10, #12

  • 5 Ицо

    12 34 Отговор
    Жалко, на външен вид са я докарали, но отвътре...много зле. Като и гледам таблото се чудя да се смя ли или да плача.
  • 6 Иванов

    25 2 Отговор

    До коментар #1 от "елхичка, пиче и маче не барам":

    Бая трябва да пипнат, щото страничното ускорение на мегана за кола с предно е мнго добро.
  • 7 Радо

    19 4 Отговор
    Бря!!!...то тва Рено по-бързо даже и от Дачията на Сектанта!!!!!!!
  • 8 Honda fen

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "елхичка, пиче и маче не барам":

    Type R tolko zle sa go napravili bratqta turci ili neznam kade go pravqt , sus sigurnost ne e v Qponiq , che vsichki detaili mu murdat kato jivi . Da be govorim za kachestvo na boq I t.n . Iskarvash go edin put na magistralata I posle muhite si ostavat po boqta. Fen sum na honda , no posledniq type R e izlagaciq . Mani na vsichkoto otgore e I baq grozen . A da zabravih a trite uspusi???
  • 9 Георги

    13 6 Отговор

    До коментар #3 от "Boxer":

    От опит с твоята ли знаеш, да позная BMW... Не.. AUDI ИМАШ

    Коментиран от #13

  • 10 Random

    2 9 Отговор

    До коментар #4 от "РеноМиниран":

    Хахахаха, много як виц
  • 11 Чавдар войвода

    6 14 Отговор
    Трябва да се казва Рено Меган Нисмо. Двигателят е Нисан.

    Коментиран от #28

  • 12 Random

    2 16 Отговор

    До коментар #4 от "РеноМиниран":

    Леле, каква мощ, какво изящество, леле, коптор 0.9 тце, цели 90 коня...
  • 13 Boxer

    8 16 Отговор

    До коментар #9 от "Георги":

    За съжаление от опит! Рено са похарчили маса пари за АНТИИНЖЕНЕРИНГ, т.е. нароченият възел да се повреди за определена (кратка) експлоатация. СРАМ!!! Все още имам клио, но е от далечната 1992г. След 2000г Рено умря! Жалко!

    Коментиран от #14, #27, #29

  • 14 От опит

    12 3 Отговор

    До коментар #13 от "Boxer":

    Колега аз от 2006 карам само рено нещо не ти е чиста съвеста.

    Коментиран от #15

  • 15 Boxer

    5 8 Отговор

    До коментар #14 от "От опит":

    Карай си го със здраве! Не пропускай да играеш на ТОТО, явно си имаш късмет! Дано не те напуска никога!
  • 16 Бат Колю

    11 3 Отговор
    Не те знам какво караш, но ти ново или поддържано Рено карал ли си? Защото, не те знам какво караш, но ако вземеш кола като твоята на 123 000"реални" км от джамбазин със сигурност ще намразиш съответната марка. Аз карам от 3 години Рено с 2.0 Т двигател, че и на газ. Над 110 000 км. Ами за сега се държи перфектно, което не мога да кажа за предишното Ауди с 2.0 TDI. Ама това прави ли Ауди А4 2010 лоша кола? Аман от сектанти...

    Коментиран от #18, #30

  • 17 kick

    5 8 Отговор
    В тая кола, виждам, само едни хубави седалки!
  • 18 Boxer

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "Бат Колю":

    Пожелавм ти никога, да не видиш нещата, които аз съм видял, ЗАЛОЖЕНИ ОТ ЗАВОДА ПРОИЗВОДИТЕЛ. Мога да напиша книга, дебела колкото библията, по този въпрос! Карай си колата със здраве и късмет!
  • 19 Този

    3 7 Отговор
    И какво сега свалят окачването, че да ти разбие бъбреците и зъбите климатик има ли няма ли.. надули я малко , изкурубили я , 500 бройки и хайде честит ти рекордьор сериен автомобил.. Ама тая братма ако успее да мине през легнал полицай бих се учудил
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Random

    3 6 Отговор

    До коментар #20 от "Рено":

    Еми точно де, боклук е

    Коментиран от #22

  • 22 АLFA Q 4

    5 3 Отговор

    До коментар #21 от "Random":

    АБЕ ЧОВЕКА ТИ НАПИСА ЧЕ ТОВА НЕ Е НЕМСКА КАСКА БЕ. КВИ БОКЛУЦИ СА ТЕ ЗАРИНАЛИ

    Коментиран от #23

  • 23 Random

    3 4 Отговор

    До коментар #22 от "АLFA Q 4":

    Тия само минети могат да правят. Нашето вино е по-хубаво, за коли и дума да не става.

    Коментиран от #31

  • 24 hmhmhm

    2 2 Отговор
    Самото заглавие ме скъса от смях !
  • 25 гост

    7 1 Отговор
    Не мога да разбера повечето пишещи тук,като не ви харесва Реното не си купувайте.Всеки си има глава на раменете и си преценява.Защо трябва да го оплювате?Или избивате комплекси така или не сте убедени че сте прави, за всеки влак си има пътници а Рено си
    има доста в Европа!

    Коментиран от #26

  • 26 Random

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Ми вие що оплювате немците в другите новини?

    Коментиран от #32, #33

  • 27 RSRS

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Boxer":

    и все пак ми е интересно, какво Рено си карал, въпреки, че предполагам и много правилно те пита колегата... ако си купиш 1.5 дизела, каран малко в Германия (точно моторът, който ползва и Мерцедес) е ще береш ядове, а за двулитровия бензин какво да се каже, то само дебил може да го счупи... в случая при този Меган, то моторът е правен за Alpine, сети се, че не трицилиндровото миксерче, което си е вибратор по природа...
    Да не описвам на дълго и на широко, но за един автомобил е важна поддръжката, не случайно Рено се водят най-големият производител на Двигатели (1.9ката дизел се намира в доста марки), а е и съвсем нормално да изхърка нещо, като масово се сменят масла през 30хил км, а много други консумативи не се пипат...

    Коментиран от #36

  • 28 Ами защо да се

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Чавдар войвода":

    казва така. Ако продължават джапанките да сде държат нагло спрямо Рено,скоро Нисан ще смени флага на Япония вместо с изгряващо със залязло Слънце.
  • 29 Нещо не си наясно

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "Boxer":

    с животите на Рено.За разлика от Фолксваген,Опел,Рено повишава качеството. Лично наблюдение,от 2005г. Меган 2 седан нов,в момента го кара дъщеря ми 220000 км. мотор ОК. окачване една смяна на пружини и амортисьори задни и едан предна джанта в резултат на прекрасна пътна инфраструктура/това на 190 х.км./ друго са дреболии или изгъзици от моя страна. Сега съм на Каджар 56 х. км. само ТО и нафта за 2 години. Но мога да кажа,че се и грижа доста добре за колите си,за това и те ми се отблагодаряват с безаварииност.

    Коментиран от #35

  • 30 Преди да мина

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Бат Колю":

    на нови ,карах за 4 години един Шамад 1.7 мотор,който бе много проблемен в началото,но това е от предишните незнайно колко собственици,а не от колата. Преди него съм бил пак на Рено само,че на баща ми БулгарРено 8 от 67г.,и с него нямаше много проблеми. Сега е в заслужен отдих нали е ретро.
  • 31 Ако правеха

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    и свирките,като колите щяха да са на световно ниво,но свирките хич не им се отдават,а явно не си и близвал високо качествено вино щом така смяташ. От Лидъл не е качествено.
  • 32 Аз просто

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Random":

    не отделям от времето си за загубени новини,така,че не ги коментирам.
  • 33 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Random":

    Няма причина да оплювам немските коли ,имал съм доста от тях,и сега имам една S320 W220.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Boxer

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Нещо не си наясно":

    Колко да не съм наясно? Имал съм 3 Рена и пробег на тях общо 230-240хил. км. Все още имам Клио от 1992г, не е безпроблемна, но не може да се сравнява със сценик2( меган). Нито материали, нито изработка, а за коефициент на сигурност (СъпроМат, ако ти говори нещо) , сценика беше класи надолу, това е умишлено заложено и е непростимо. Това е кражба от клиентите и злоупотреба с ресурси. Толкова ефтина изработка и материали, съм виждал само в колите произведени в Индия. И аз говоря от опит.
  • 36 Boxer

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "RSRS":

    Двигателя беше 1.9 дци. Ще коментирам само консрукционни особености. Шайбата на разпределителният вал не е със шпонка, а е набита, съединение със стегнатост. При -20С стегнстостта отслабва и шайбата може да превърти (капанче, а?). Смяна на въздушен филтър - около час ( на клиото е около 10 мин). Когато сценика скъса тампон на двигателя , беше на 7г, след няколко месеца се случи и на клиото, което тогава беше на 19г Сравнявах качеството на маркучите и пластмасите и познай кои бяха в по-добро състояние ? На реното което е с 12 г. по-старо. Няма как да знам на колко км беше сценика (на 4,5г) , но купето и салона, бяха в много добро състояние. Което няма как да оправдае безкрайните ежеседмични проблеми с електрониката. Над 50% от главоболията ми бяха с нея. Тя от каква поддръжка се нуждае? Ти на колко километра си презапояваш платката на таблото, за да не примигва? Ако отвориш форумите , ще.видиш че.това си е фабричен проблем при сценик 2004г. Не само французите , ами и повечето европейски производители знаят много добре какво правят, това не.са случайни грешки. Това е извиване на ръцете на клиентите. Нещо което аз не търпя!

    Коментиран от #37, #39

  • 37 Ами

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Boxer":

    След 99г нещата е взето решение да се чупят се сетих навремето нарочно прекарах повече ток през лед диоди да ги изгоря и хвърля. Та си викам нови лед осветления вечна работа. За жилище. Познай повече пари банята и коридора дискотека. Временно крушки ремонт на жилището светят лудница. Висят на кабели. Така че съм виждал в тубата как ифоня нов от Китай. Няма силикон и дисплей е отделена част. Така че и 500 к лева да дадеш пак е боклук. Поръчково бмв хибрид яко надува из квартала когато работи. Познат ми каза познай колко гаранционни ремонта има това чудо. Иначе вратата се отваря нагоре
  • 38 vlado

    1 0 Отговор
    Първо,това не е Рено,а марката се казва Рено спорт.Точно този модел Трофи Р е създаван през годините да покаже какво е възможно при автомобил с предно предаване и е върха на сладоледа.Времето е по-добро от това на всеки автомобил със сходна мощност и при наличие на по-добър двигател,колата ще бъде самолет
  • 39 Djingibi

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Boxer":

    Да кажа само... този автомобил няма нищо общо с каруците, с които го сравняваш. Великото ти клип от балканската война е нормален хеч, който е направен да се движи по 1 час на ден в градски условия. Меган рс трофи р е тестван на натоварвания, които нито сеника, нито клиото ти са виждали. Маркучите били тънки - е тука няма да са. Нюрбургринг не е картинг писта. Колата е разработена от състезателната дивизия на рено (тия дет работят и по формула 1). Съвета ми е да спрете да пишете неподготвени за лимитирани модели коли като използвате за сравнение антики, с които Хитлер е ходил на бала си или информация за автомобил на 10 години с 4 собственици от някакъв форум :)
  • 40 БГДЕМ

    0 0 Отговор
    Имам Сеат Леон купра Р 4х4 и с това Рено съм имал вземане даване, бързо е ама просто нямаше голям шанс да ме изпревари доускорението му не е много добро, но признавам в завоите е доста добро.