22 Септември, 2019 12:00 29 587 88

Разваляща се и скъпа за поддръжка кола на старо, която обаче си струва

  • fiat-
  • coupe-
  • автомобилът на старо
Разваляща се и скъпа за поддръжка кола на старо, която обаче си струва - 1

Днес акцентираме на една кола за маниаци, която принципно е страхотна, но наложили се да влезе в сервиза, нещата се превръщат в малък кошмар. Това не е автомобил за всеки, а и предвид възрастта му не е и за ежедневна кола.

Това италианско купе има противоречив, но все пак привлекателен дизайн от Pininfarina. Става дума за Fiat Coupe - модел, който се произвежда от 1993 до 2000 година. През годините от модела са продадени като нови малко над 72 000 екземпляра, като и днес на пазара са останали прилични бройки.

Разваляща се и скъпа за поддръжка кола на старо, която обаче си струва

Двигателите са с обем 1.8 и 2.0 литра, като от тези с по-голям обем има и турбо версии. Моторите са сравнително надеждни и жизнени, но обслужването им е малък кошмар. Смяната на ремък при петцилиндровите модификации, например включва разкачването и местенето на целия агрегат с крик, за да може работата да бъде свършена след точно 58 операции.

След като бъдат извършени, моторът ще тиктака като часовник. Но не задълго. Въпреки това купето е маниашка и съвсем не скъпа кола. Обслужването обаче, както споменахме и капризите ѝ, не са за всеки. Какви екземпляри от модела се продават у нас, можете да видите ТУК.

Разваляща се и скъпа за поддръжка кола на старо, която обаче си струва


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 38 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Купи си фиат

    53 42 Отговор
    да те е яд.

    Коментиран от #5, #87

  • 3 майстора

    77 57 Отговор
    Калибрата беше 5 пъти по-добра конструкция...

    Коментиран от #4, #47, #72

  • 4 Име

    101 22 Отговор

    До коментар #3 от "майстора":

    Само,дето като застанеше до нея и можеше да я чуеш как гние.

    Коментиран от #10, #35, #65

  • 5 Фиат

    54 44 Отговор

    До коментар #2 от "Купи си фиат":

    Купи си Фиат да не те е яд.
  • 6 Фиат

    62 23 Отговор
    Не прочетох какво се чупи по тая кола.... много завистливи шавбите.

    Коментиран от #31, #67

  • 7 jap

    68 21 Отговор
    Мицубиши Еклипс,Хонда Прилюд и Тойота Селика са много по здрави и лесни за подръжка коли.Модела от статията почти не се среща защото повечето произведени екземпляри са претопени.

    Коментиран от #15

  • 8 Random

    19 3 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Най-накрая си призна!
  • 9 Джентълмен

    72 35 Отговор
    Ооо имах удоволствието да притежавам този автомобил от 2000 година до 2003 г. Невероятна кола, Софийските кифли ги сцепвах, а дришльовците получаваха комплекси. Много приятни спомени с този прекрасен автомобил.
  • 10 Random

    35 42 Отговор

    До коментар #4 от "Име":

    То и това е ръждилник, калибрата поне беше с нормален интериор и здрави двигатели и трансмисии

    Коментиран от #19

  • 11 Алфа Ромео

    33 16 Отговор
    Ха-хааа, кой не би желал такава кола, навремето един колега имаше такава, вкара се в безкрайни филми. Сигурно е черпил като я е махнал после.
  • 12 Конса

    25 40 Отговор
    Бате, бате, тази перла ми я купиха чисто нова за рождения ден през 1997. Е нема такъв кеф, пичетата се нижеха коя да е вътре, киселите дупета със втора и трета цедка дрънгели гледаха със завис. Моята бе червена, яко купон за времето. Продадох я на една известна манекенка която взе, че ми стана жена в последствие.

    Коментиран от #16, #56

  • 13 Дъ Клаш

    32 41 Отговор
    Тоя клозет освен за под веригите на багера за друго не става.

    Коментиран от #28

  • 14 Мигел

    38 32 Отговор
    На времето този Фиат и Опел "Калибров" както му викаха ромите се бореха за титлата "ЦИГАНСКО ФЕРАРИ" и благодарение на тях доста цигани си отодоха по завоите;) Иначе колата беше пълен боклук,духовния и близнак Алфа ГТВ беше същия трошляк,но много по добре изглеждаше външно за това беше предпочитана сред псевдо състезатели и гейове ,а Фиата се купуваше основно от цигани!

    Коментиран от #60, #73

  • 15 Алфа Ромео

    11 16 Отговор

    До коментар #7 от "jap":

    Един приятел имаше Прелюд преди години, страхотна, вървеж, стабилност, беше снижена със спойлери но много добре изглеждаше вътре с бяла кожа. За съжаление мотора и гръмна поради счупена биела, беше тунингован мотора от 133 на около 170-180 коня.

    Коментиран от #26

  • 16 Иван Царски

    77 9 Отговор

    До коментар #12 от "Конса":

    И като се събиди гледаш двата ти пръста в контакта и чаршафа ти наврян в дупето;) 1997 караше на баща си Алекото и молеше за 5 лева назаем за газ! п.п. да знаеш,че въпреки това в което те обеждава жена ти-ИМА разлика между манекенка и проститутка ;)
  • 17 Дъ Клаш

    18 48 Отговор
    Само една кола има която става Пежо 406 купе Пининфарина.А не тва недоразумение.
  • 18 Нора

    81 39 Отговор
    Еее, баща ми я купи за рождения ми ден 1998 чистонова жълта от Модена, бях студентка в Италия и се прибирах редовно с нея в България. Супер автомобил. Като чета постовете нищо не се е променило, и тогава я хейтяха разни скъсаняци по кафетата с 2 лева в джоба и 5 литра в резервоара на бричките им. Смея да твърдя, че по колеми комплексари от бедните Български мъже няма, иначе разбират от всичко и най - вече от нови автомобили...

    Коментиран от #22, #33, #64, #79

  • 19 Име

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    За ходовата част и двг-то спор няма,както и за дизайна от края на 80-те и cx=0,29,ама устойчивостто към кафявата чума не беше на ниво.

    Коментиран от #36

  • 20 Дъ Клаш

    17 14 Отговор
    Е то точно скъсаняка си я купува тая кола богаташките синчета караха Ферари 360 Модена

    Коментиран от #23

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Повярвах ти

    46 17 Отговор

    До коментар #18 от "Нора":

    С този правопис си била студентка най много в Люлинския университет и за да твърдиш,че боклука от статията е супер автомобил стандартите ти са мизерни.
  • 23 Дъ Клаш

    5 7 Отговор

    До коментар #20 от "Дъ Клаш":

    И аз съм от тази страна, ако си мил и коректен знаеш къде се събираме.

    Коментиран от #25

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Wertu

    15 4 Отговор

    До коментар #23 от "Дъ Клаш":

    От кога мека китка разбира от коли...

    Коментиран от #30

  • 26 Hasan

    9 9 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    Искам да де взема с моя Фият и идим на къра и те заиграя.

    Коментиран от #41

  • 27 Алфа Ромео

    7 6 Отговор

    До коментар #21 от "Алфа Ромео":

    Ти си метротъпоъгълник и пишеш със чужд ник нейм.
  • 28 Suleiman

    12 7 Отговор

    До коментар #13 от "Дъ Клаш":

    Искаш ли да врътнеш едно кръгче нежно на моя кожен Италиански волан?
  • 29 Брах ви лайката гербаджийска

    6 17 Отговор
    Тоя боклук хахаха ама много сте зле журналята
  • 30 Дъ Клаш

    2 55 Отговор

    До коментар #25 от "Wertu":

    Да го тура у гъзовете авдички бугарски свине да ви сера на знамето и на държавата.

    Коментиран от #34

  • 31 Хайл

    24 16 Отговор

    До коментар #6 от "Фиат":

    Злобно завистливи са швабите-нито на дизайн нито на техника нито на качество могат да се мерят с италианците...само от приказки и плюене гледат да я докарат
  • 32 Мартельо

    13 18 Отговор
    Пффф сиромашкото ферари пълен кош!
  • 33 Хайл

    34 9 Отговор

    До коментар #18 от "Нора":

    Не разбират но пишат.това за 2 лв и 5 литра е вярно-гледах едни "гъзарчета" как обясняваха колко са зле френските и италианските,какви трошки били,а техните супер калибра и супер беНве 320 са перфектни...накрая заредиха по 5 лв ГАЗ и заминаха...пълно е с такива профани
  • 34 Хайл

    31 4 Отговор

    До коментар #30 от "Дъ Клаш":

    А ние на теб да го турим,и на баща ти и на дядо ти да го турим
  • 35 майстора

    16 9 Отговор

    До коментар #4 от "Име":

    Е че какъв Опел щеше да е ако не гние ??
  • 36 майстора

    2 10 Отговор

    До коментар #19 от "Име":

    Напротив точно на нивото на всичко опели си беше
  • 37 123456

    3 9 Отговор
    Аз съм мацка и гледам банковите сметки на майка му. Да е работила след 1989 над 20 години на запад, хахаха. Бараки мъже подминава, нищо че да те пишеше за живи и умрели, нищо че ремонт у дома ни е комфорт, кога е мръсно. Ходих с торче, за да ме уреди у банка, и сега ша купя джипката, защото мама е от бкпто
  • 38 dsadsa

    6 18 Отговор
    Повече италианско - Никога !!

    Коментиран от #39

  • 39 Коmapak

    7 6 Отговор

    До коментар #38 от "dsadsa":

    Дали ще откажеш едно F430F1?!

    Коментиран от #42, #51

  • 40 Kirumo

    40 8 Отговор
    Мисля, че е редно да се спомене, че 5-цилиндровия турбо вариант на Фиат Купе беше НАЙ-БЪРЗАТА КОЛА С ПРЕДНО В СВЕТА!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Хайл

    12 2 Отговор

    До коментар #39 от "Коmapak":

    Ще откаже защото няма пари да го зареди с бензин
  • 43 Криско

    3 3 Отговор

    До коментар #41 от "Алфа Ромео":

    Скед като си заявил, че си обратна резба дръж се по "мъжки".
  • 44 НАТО ВЕЦ

    23 5 Отговор
    Пак много глупости и много хейт. Е, то гроздето е кисело, когато не стигаш до него. А ако го ядеш, паднало в пръстта и викаш: "Има вкус на пръст". Така е и с тази кола, както и с Барчетата, Спайдерите и ГТ на Алфа и т.н. Ако ги имахте, айде не нови, но поне запазени, друга песен щяхте да пеете ;)))
  • 45 Бат Мишо

    14 20 Отговор
    Мисля от 15 мин и не мога да се сетя нито 1 параграф по който тоя мъртвец може да се опре на Селика-особено на истинската щар по щар - ма цена ма ремонт ма разход ма старт ма проходимост макс скорост ....вий ако са сещате нещо подсетете ме ....въобще не говоря за селиката рейсин едишана на карлос сайнц щото там е и подсъдно да се сравняват

    Коментиран от #52, #53

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Не знам

    13 5 Отговор

    До коментар #3 от "майстора":

    какъв майстор си, но от "Калибра" и "Тигра" по-големи боклуци няма.
  • 48 Бат Мишо

    2 9 Отговор
    а за преодоляване на препятствия отдет минава човека опс ЛЕТЕНДАТА със селика - не казвам да минеш по бързо щото никой не може А КАЗВАМ ЧЕ НИКОГА НЯМА ДА МИНЕШ с тос фият ....ко ще да ти дам 3 живота
  • 49 Бат Мишо

    4 3 Отговор
    ПС пропуснах да дам линка на легендарния карлос със рейсин едишъна на селикаwww.youtube.com/watch?v=BHYTlI3Z848
  • 50 Бат Мишо

    5 10 Отговор
    ПС 3 - извинявам се - ако сте 4 човека и носите туй недоразумение Фията на ръце може и да преминете транесто за месец два - или дори за 1 ако го разглобите и носите в торбички - и на края на месеца ще сте осъзнали колко сте били смешни да сравнявате селика със фият
  • 51 Коце

    5 6 Отговор

    До коментар #39 от "Коmapak":

    Вместо F430 и Алфа да си вземе - то пак е същото, само че ще даде по-малко пари.:) Дори доста части са им съвместими на Фиат, Алфа и Ферари.

    Коментиран от #54

  • 52 Kirumo

    18 2 Отговор

    До коментар #45 от "Бат Мишо":

    Фиатът е с по-ниска цена, по-красив, по-лекичък и имат еднакво ускорение със всеки вариант на Celica.
  • 53 Kirumo

    26 2 Отговор

    До коментар #45 от "Бат Мишо":

    А спортния вариант на Celica се нарича GT-4 и въпреки двойното предаване е с 0.1 секунда по-бавен до 100км/ч. от Фиат Купе 20v Turbo и Фиатът има с 5км/ч. по-висока максимална скорост.
  • 54 dsadsa

    7 17 Отговор

    До коментар #51 от "Коце":

    .. В момента карам Алфа и затова пак ще кажа - повече италианско никога.

    Коментиран от #57, #86

  • 55 Копувайте хафтета

    7 10 Отговор
    Циганско ферари
  • 56 Данеби да си дрогиран

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "Конса":

    както пееше Азис данеби да си се оженил за него и да те налега у фиато
  • 57 Kirumo

    24 6 Отговор

    До коментар #54 от "dsadsa":

    Да позная ли каква Алфа караш : Някаква на над 400 000км. лошо поддържана и с малък мотор без никаква мощ. Ако се качиш на запазена 147 GTA ще си промениш мнението за италианските автомобили. Няма човек в авто индустрията който да не уважава Алфа Ромео.

    Коментиран от #61, #62

  • 58 Инженера

    23 7 Отговор
    Два Фиата имах, и от двата останах доволен. Давах ги под наем като таксита, понякога и аз ги карах. Не са ми правили проблеми, не горяха масло, кутиите им са здрави. Пластмасите вътре ме дразнеха и возията е твърда, но в сравнение с Вектрата, Астрата и Ксарата, Фиатът не беше по-лош.
    Брава 1.6 16V и петак Мареа комби. Мареата къртеше с тези 147 коня, нямаше такова такси, любимата ми кола. Само един дизелов 3-литров Мерцедес ми се опъваше по баирите. Спомени, спомени... Сега съм с Капа и Тезис. Веднъж свикнеш ли им на звука, не се слиза лесно!
  • 59 Фиата

    15 1 Отговор
    Откровени глупости са написани в статията. Карах червен Фиат Купе от 2007-ма, до 2016-та и вероятно още щях да го карам ако не го бяха ударили. Моят беше с атмосферен двигател 139 коня. Тежичък е и не е от най-бързите 2000 кубикови коли. Но за сметка на това беше много стабилен, дори и с 15-ки. От колите е, които в дизайнерско отношение изглеждат актуални дори на 15. По отношение на поддръжка не е нищо кой знае какво. Даже е бая по-безпроблемна кола от някои от аналозите си. 5-така в Браво и Марея е проблем да се обслужи, но не и в Купе.
    Като цяло е доста добра кола за времето си, но е тежка. През зимата беше като танк за сметка на това. Експлоатираше се във всякакви условия и разходът й на бензин беше близък до този на съвременен 2000 кубиков бензинов двигател.
  • 60 Айшето

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Мигел":

    Май си имал предвид бмв е36 и голф 3 в разказът си, но количеството ракия ти е попречила да се изразиш правилно :)
  • 61 Алфа Ромео

    19 5 Отговор

    До коментар #57 от "Kirumo":

    Недей се хаби да им обясняваш на някви пролетарии и редовни клиенти на Кауфланд за тях по добро от 20 годишно димящо TDI няма. Вярно че имаше период на падение Алфа, но тези индивиди не обичат да четат и си нямат представа от историята на марката, това са неграмотни хорица и в главите им са само промоции в долнопробен супермаркет. Аз съм фен на Алфа но не харесвам Фиат защото концерна е виновен за периода в който Алфа не беше истинска Алфа.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 dsadsa

    11 11 Отговор
    156 2.4jtd. За 5 години и 40 000 км сменени 2 пъти съединител, 2 пъти амортисъори, стартер, генератор, тампони двигател, 2 долни и 4 горни носача,кормилни накрайници, полуоска, 2 пъти тампони на щангата, маховик, 4 пружини, демпферна шайва с ролки, задни тампони, турбо и още много за които не се сещам. А до коментар 61 - тази кола е по-гледана от всякакви брошури затова ще помоля без да слагаш такива етикети. Историята на марката е едно но е факт че това окачване тропа сякаш нещо ще падне всеки момент даже всичко да е изпънато от-до. Също така факт е че най-малката неравност в завой кара колата да се усеща сякаш ще изхвърчи въпреки перфектния реглаж.. Също така факт е друсането и вибрациите независимо по какъв път шофираш, недай си боже да вдигнеш повече от 60 км/ч - всичко почва да тропа и подскача. Италианско повече - никога.

    Коментиран от #66, #70

  • 64 Ами

    11 1 Отговор

    До коментар #18 от "Нора":

    Жена разбираемо гледам по топ гиър. Качва се професионален пистов шофьор в порше кайен на английска графиня. Тук там стъпва някоя гума на пистата котето пищи като лудо😆. После в ферари вече признава че порше е шопинг количка така бавно да се кара. Как така ферари влиза във в завой с 150км порше забрави.
  • 65 гощо

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Име":

    По онова време всичко гниеше!
  • 66 159

    6 2 Отговор

    До коментар #63 от "dsadsa":

    Е веднага си установен, като носител на фейк нюз и най-вероятно никога не си припарвал до 156 от първо лице! Е нема как, ама нема - панимайш, да смениш четири пъти горни и два пъти долни носачи на 156. Обратното е възможно, както и 4:0 в "полза" на долните! Но това, което си го написал е пълен фейк - виц относно всичко!!! 156 е един перфектен автомобил, ако го подбереш по компетентния начин, вкл. и дуракоустойчив, по нищо не отстъпващ по надеждност на "народофолклорната" тойота! А, ако имаш "ноу хау-то", след компетентна интервенция "болните" ти носачи: горните стават вечни, а долните със 100 к км гаранция!!!
    Тук май доста народ списва с цел откровено заяждане за щяло и нещяло, без и частичка компетентност!

    Коментиран от #68

  • 67 Фиата

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Фиат":

    Тампони на носачите, ламбда сонда ако не уцелиш читава, генерацията гние и капачката на резервоара понякога заяжда, че е външна.
    Абсолютно нищо повече не дава грижи спрямо аналогично возило от тези години. Да не кажа, че даже колата е здрава спрямо днешните автомобили. Е, 1.8 се случва да му се разтрака вариатора, но за 200 лв се лекува и забравяш за години напред.
    Съдейки по коментарите тук явно или карате само чисто нови коли и на по 100 к ги бракувате, или всички карате голф 2, щото след него вече всичко се чупи каквото и да си говорим.. Или не си поддържате колите и като стане вече нетърпимо и има цял списък с неща за оправяне отивате, давате 2 бона и пак се кефите, че 1 година напред нищо няма да барнете..
  • 68 dsadsa

    6 3 Отговор

    До коментар #66 от "159":

    Значи първо прочети ми мнението пак щото нещо не си разбрал. Сменил съм 2 долни и 4 горни носача, не 2 пъти долни и 4 пъти горни. Долните държат, за разлика от горните.И това ще ти го каже всеки по-запознат с тези коли. Аз причина да лъжа - нямам. Колата седи паркирана пред блока и ще ти я снимам ако толкова настояваш. А за това че колата била перфектна.. всичко което съм описал в предишния си коментар е истина, и всеки незаслепен човек който е притежавал модела ще го потвърди. Влез в Фейсбук групата на алфа и пиши купувам кола до 3000лв., и гледай как всички които си боготворят колите ще те засипят веднага с предложения.. Аз исках да не съм част от стадото и да не вярвам на всички тези митове и легенди, които се носят. Затова купих, пробвах и видях. Италианско повече - никога.

    Коментиран от #69

  • 69 159

    6 0 Отговор

    До коментар #68 от "dsadsa":

    Значи Саше, много... Да не бъда груб! Горните носачи са почти не убиваеми! Имат проблем със... скърцане. Особено зимно време. Което на моменти е бая неприятно, но НЕ Е технически проблем! Долните, оригинални и не толкова са проблем. Обикн. изкарват м/у 5 и 50 к км, в зависимост от производителя, а са цена! Само че старите алфаджии, повтарям за палета - СТАРИТЕ, сме им хванали цаката! И в същност що спориш с човек притежавал две 156-ци, втората от които девет, да 9-ет години! А първата ми беше по "митово" време, 5 годишна. От където минех на народа му падаха ченетата, щото тази кукла масово я бяха виждали само на картинка! На втората година я продадох на едно гъзе с 5 к печалба! Сигурно ще да е било, че е бая "калпава". Та взех, че я замених със 159 преди три години, а пък тя въобще в сервиз не е влизала - прави си сметка!!! Май нещо на масовият българин Ви е повреден процесора щом все на калпави екземпляри попадате! Ама то за 3 к лв. какво очакваш да получиш?! Че то един свестен съвременен велосипед е такива пари. Мно'о са гадни алфите, мдааа. Ама то и гроздето чат пат било кисело!
  • 70 Алфа Ромео

    4 0 Отговор

    До коментар #63 от "dsadsa":

    Познавам трима човека които са карали такава кола и от нищо подобно не са се оплаквали, споделяли са че колата върви много стабилно има много добри спирачки и се кефят като я карат. Единия беше с 1.9 JTD другите бяха с бензинови, този с дизеловата казваше че няма да продаде колата даже да си купи друга, беше залепил надпис на задното стъкло "не се продава", че модела е от гадния"Фиатов" период, от 159 има подобрение на качеството.

    Коментиран от #71

  • 71 Алфа Ромео

    7 1 Отговор

    До коментар #70 от "Алфа Ромео":

    Със Джулия вече нещата по си идват на мястото и марката се завръща към старите традиции без предно предаване и други Фиатови шуротии. Стелвио няма да го коментирам щото не си падам по такива шитни като SUV ли са не знам и аз кво точно са, С4 е готина спортна количка със среден мотор, 8С там вече е бутикова история малко бройки.

    Коментиран от #75

  • 72 АLFA Q 4

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "майстора":

    ЗАТОВА ЛИ НЯМА НИТО ЕДНА ЖИВА КАЛИБРА
    ЩОТ СА ПО ДОБРИ

    Коментиран от #78

  • 73 АLFA Q 4

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Мигел":

    АБЕ, УБИТАК.. КОГАТО ИЗЛЕЗЕ ФИАТ КУПЕ ТИ СИГУРНО СИ ПРАВИЛ, ЧИКИТИТА.. А МОЖЕ И ОЩЕ ДА НЕ СИ БИЛ ЗАПЛАНУВАН. И ТОЙ Е УМНИК
  • 74 dsadsa

    5 2 Отговор
    Този лаф с гроздено за пръв път го чувам бате... Спирам да споря защото съм се убедил, че всички алфисти са масово заслепени или лъжат нарочно. По всякакви чужди форуми на марката, хората са съгласни, че амортисъорите са адски зле изчислени и колата тропа отвсякъде, но тук като решиш да обсъдиш нещата се почва с нападките. А за здравината на колата да ме убеждаваш е все едно аз да ти кажа че обичаш шкембе чорба - карах и краката ми бая заякнаха да се прибирам пеш от сервиза. Приятно шофиране ви пожелавам и се кефете как всички се обръщат след вас щом това е най-важното :)

    Коментиран от #76

  • 75 159

    5 2 Отговор

    До коментар #71 от "Алфа Ромео":

    А какво против имате масовото, стабилно предно?! Особено пък за алфата (и 156, и 159 са супер балансирани автомибили), дето по Шипка можеш и до 150 да я настъпваш, а по завоите ще и изкочат гумите от каплите, но не помръдва да дрифти! Чиста скорост и управление!!! Или какво? Задно, та у дерето: това ли е "мерилото"? Аджеба колко добър съм на фигурно пързаляне!

    Коментиран от #81

  • 76 159

    2 2 Отговор

    До коментар #74 от "dsadsa":

    С цена "до 3000" се приготви да настигнеш римските пехотинци по ма'ане на крак, а гроздето за теб ще е винаги кисело, независимо от марката!

    Коментиран от #77

  • 77 dsadsa

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "159":

    Какво се хвана за тази сума от 3000лв не знам, като това е напълно случайно и примерно число, можех да кажа и 5000 и 25000 но както и да е. Пак ти пожелавам приятно шофиране и да се оглеждаш повече по улицата дали хората те гледат и ти завиждат за 13 годишния космически кораб :)
  • 78 Хайл

    4 3 Отговор

    До коментар #72 от "АLFA Q 4":

    Бог да ги прости калибрите 🤣🤣🤣
  • 79 Грую

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "Нора":

    Норче, ти се изхождай, пардон изказвай по въпроси, от които разбираш т.е. анални мурафети, смазващи лубрикати и пр.
  • 80 Racoon city

    4 0 Отговор
    Начи 2000 ната година си купих такова купе 5-так турбо карах го доста време. После си купих купе 2.0 /16в турбо карах го 2години. Много доволен бях. Докато ги имах ги карах тия коли брулех мацките по цялата София постоянно. Къде съм си поискал никаде не ми отказваха. Купих веднъж и Калибра благоевградска ама нея на четвъртия ден я полях със една туба бензин и а запалих да не се мъчи. Сега съм със Ferrari 488 и продължавам да си брула по софето , не е проблем

    Коментиран от #85

  • 81 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #75 от "159":

    Нямам нищо против, много харесвам Алфа 159, на кола със по-спортен характер като че ли по и пасва задно или 4х4. Предното понякога недозавива много неприятно като караш по-агресивно по завои, принципно е по-стабилно при повечето ситуации но не е много спортиво.
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Voxdei

    3 1 Отговор
    Няма да коментирам хората, които са ги взели чисто нови - там мнението е силно емоционално, защото с такъв автомобил е свързано с много положителни спомени и емоции. Предимства: красива е - както отвън, така и отвътре, не гние - цялата е поцинкована. НО колата е боклук. Предно и задно окачване на Типо/Темпра - особено слаба предница - имаш чувството, че дори след кратко пътуване от 200 км колата вече не е същата. Тя затова и цялата му муцуна е от стъкломат. Слаба инсталация - 0.5 и 0.75 см2 кабели навсякъде и от там - постоянна дискотека с токовете. Слаби скоростни кутии - почти винаги имаше шум на 2-ра. Моторите са пъргави, но са капризни на свещи и масло - само селения и оригинални на Фиат за да върви както трябва. Греят и е добре да се търси по-нискотемпературен термостат или допълнително копче на перката отвътре. Добър дизайн, но супер евтина пластмаса вътре, която силно контрастира с кожения салон. Слаби спирачки, защото италианците са спестили от материал - за разлика от аналогичните ситеми на АТЕ, дисковете при системата на Лукас бяха с поне 2-4 мм по-тънки - и това при мега наточените им версии, с 280мм дискове. Не може да се сравнява с Калибрата по надежност, защото последната е с техника на Вектра А и особено с C20NE е практически неубиваема, въпреки скучния дизайн и ръждата.

    Коментиран от #88

  • 84 Аре-моля...

    1 0 Отговор
    С моят дърт Опел имам навъртяни не по-малко от 200км. дърпане на приятели, закъсали с къде по-нови Фиати... Мерси! П.П. Не ме псувайте моля! Като си ги харесвате си ги карайте и купувайте! П.П. Ма гледайте да имате приятели с надеждни коли, че Пътна помощ яко дере...
  • 85 Alfa Romeo 159TI

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "Racoon city":

    Ми добре правиш!
  • 86 Куоре спортиво

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "dsadsa":

    Купи си гоуф и стига си ревал!
  • 87 Плам

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Купи си фиат":

    Ми не си купувай бе българино,марки бол,въпрос на личен избор
  • 88 Собственика

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "Voxdei":

    Далеч си от истината. Нищо от написаното не е вярно. 20vt e с 4 брутално брембо отпред. Не е от стъклопласт нищо в тази кола. Окачването е сравнително здраво, а по днешните стандарти е направо здраво. Никакви проблеми откъм токове няма тази кола. Това за фи-то на кабелите изобщо няма смисъл да го коментирам, защото е тотална измишльотина. Базово като си вземеш нов термостат бер отваря на 75-80 градуса. Колата за да прегрее трябва да стане чудо. Описаните проблеми със слабите спирачки, дискотеката с лампите и яденето на масло е типично точно за Опел. В интерес на истината бензинов Опел без светеща лампа на двигателя не съм виждал. Дизелите на ги броим, защото са им на Исузу и Фиат. С нищо не е по-добра калибрата, а на всичко отгоре е и як маслояд.. И двете марки са един дол дренки, просто двата модела се открояват, защото са интересни и нетипични.