За много шофьори производителността продължава да бъде най-важната характеристика на един автомобил. Това се вижда и във впечатляващия успех на спортните дивизии Mercedes-AMG, BMW M, Audi Sport и други. Наскоро вътрешният тунинг от Инголщат добави към моделната си гама RS Q8. По отношение на производителността обаче Manhart има още какво да каже и да покаже и именно заради това представя своят RQ 900. Това предаде Motor 1.
Серийно 4,0-литровият битурбо V8 доставя 600 к.с. и 800 Нм максимален въртящ момент. Благодарение на системата за задвижване на четирите колела кросоувъра ускорява от 0-100 км/ч за 3,8 секунди и развива максимална скорост от 305 км/ч. За Manhart обаче това не е достатъчно. След доработката агрегатът на всъдехода генерира бруталните 900 к.с. и 1 080 Нм максимален въртящ момент.
За увеличението на производителността с 300 к.с. са отговорни предимно модернизираните турбокомпресори. Разбира се, подобрени са и други софтуерни и хардуерни компоненти по осемцилиндровия агрегат. Също така, Manhart предлага и изцяло нова изпускателна система за RQ 900. Проблемът обаче е, че само задният шумозаглушител има TÜV-одобрение за Германия. Средното гърне и даунпайпът са предназначени за пазари извън ЕС.
Оптимизирана е и осемстепенната автоматична трансмисия на всъдехода, а височината на RQ900 е намалена с 3 сантиметра.
В съответствие с бруталната производителност на модифицирания RS Q8, Manhart дава на кросоувъра и по-агресивен вид чрез по-широк бодикит. Отделни екстериорни компоненти са изработени от въглеродни нишки, като например предният капак, предният и задният спойлер, задният дифузьор и калниците.
Опционално се предлагат и декоративни фолиа с различни ленти. Вариантите за покритие са или черен мат или Gunmetal Grey Diamond. Manhart предоставя и 23-цолови джанти.
Интериорът също е подобрен така, че да е в съответствие с екстериора на бруталния всъдеход. Преобладават елементи тапицирани с алкантара и детайли от въглеродни нишки.
От RQ 900 ще бъдат произведени само 10 екземпляра, така че уникалността на доработения всъдеход е гарантирана. Ексклузивна обаче е и цената му – 310 000 евро, като това е над два пъти по-скъпо от серийното RS Q8, което струва 129 500 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Steks
Коментиран от #2, #5
12:15 14.06.2020
2 HitDobavki
До коментар #1 от "Steks":
Те точно циганите ще купят тези 10 броя, така че в случая си абсолютно прав!12:41 14.06.2020
3 Роро
Коментиран от #6, #9
13:17 14.06.2020
4 Бай Хой
13:18 14.06.2020
5 Ромео
До коментар #1 от "Steks":
Нека да съм ци.анин13:28 14.06.2020
6 Госあ
До коментар #3 от "Роро":
А петрол отде.13:28 14.06.2020
7 ФИКИ СТОРАРО Е В СЕВЕРНА КОРЕЯ
Коментиран от #13
14:29 14.06.2020
8 иии
14:29 14.06.2020
9 Японеца
До коментар #3 от "Роро":
Разбирач, една или две гуми на RS Q8 може да купиш, тръгнал си акъли да даваш!15:13 14.06.2020
10 Божков тв
16:30 14.06.2020
11 1234578
16:57 14.06.2020
12 дявола
17:32 14.06.2020
13 Казанова
До коментар #7 от "ФИКИ СТОРАРО Е В СЕВЕРНА КОРЕЯ":
За китайската фирма Мерцедес ли говорите господине?Коментиран от #14
19:57 14.06.2020
14 Vorsprung durch facelift
До коментар #13 от "Казанова":
Не,за фолксвагенчето АлУди!!!20:42 14.06.2020
15 Лаик
При положение, че тези доработки,тунинг и т.н. са правени от някаква голяма компания, а не от гаражен майстор, ще намалят ли ресурса на двигателя? Като са правени промени по двигателя, не трябва ли сменените компоненти да държат на направените промени без да намалят ресурса?
12:22 15.06.2020
16 Дошо
11:20 16.06.2020