20 Юни, 2020 10:30 7 323 25

Ето защо обновеният Mercedes-AMG E 63 S не е по-мощен

  • e 63 s-
  • mercedes-benz-
  • amg

Максимална мощност на модела остава 612 конски сили

Ето защо обновеният Mercedes-AMG E 63 S не е по-мощен - 1

Обновените Mercedes-AMG E 63 S седан и комби дебютираха тази седмица. Отвъд екстериорните промени, включващи модернизирана радиаторна решетка, нов преден капак, обновени фарове и хромирана лайстна, която съединява стоповете, новата версия на високопроизводителния модел остава непроменена под капака. Е, вече знаем защо.

Ето защо обновеният Mercedes-AMG E 63 S не е по-мощен

Докато Mercedes можеше лесно да добави няколко допълнителни конски сили като част от актуализацията на E 63 S , има много добра причина, поради която седанът и комбито запазват производителността от 612 конски сили максимална мощност и 850 Нм максимален въртящ момент. Става дума за наличието на GT 63 S 4-Door, който разполага със същия 4.0-литров битурбо V8 като E 63, но генерира 639 к.с. и 900 Нм въртящ момент.

"Ние имаме продуктова гама. В нея над E 63 S стои GT 63 S 4-Door. Целейки да избегнем припокриване, ние оставихме допълнителната мощност ексклузивна за GT 63 S", обясни пред Motor 1 Дръмонд Джейкой, един от директорите в Mercedes-AMG.

Със сигурност производителността на E 63 S можеше да бъде надградена, например чрез 48-волтовия стартер-генератор EQ Boost, както при AMG GLE 63.

Ето защо обновеният Mercedes-AMG E 63 S не е по-мощен

Въпреки че липсата на увеличение на мощността може да изглежда разочароващо за някои, обновеният седан все още е изключително способен. Благодарение на деветстепенната автоматична трансмисия AMG Speedshift MCT, която задвижва четирите колела през диференциал с електронно управление, E 63 S ускорява от 0-100 км/ч за 3,4 секунди, а максималната му скорост е ограничена на 300 км/ч.

Ето защо обновеният Mercedes-AMG E 63 S не е по-мощен


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тесла и всички останали

    12 64 Отговор
    Mercedes всеки може да кара, даже е любимата марка на циганите - купуват стари и ръждиви за по 1500-2000лв. Един W203 от 2005-та е 5500-6000лв. Друго си е Тесла-та.

    Коментиран от #2, #6, #13, #19

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Сандо

    55 7 Отговор
    Моя Мерцедес 190 Д е на 1 396 000 км пробег без да са отваряни двигателя и автоматичната скоростна кутия. Кво е тва чудо, как са ги правили навремето швабите, сякаш да бъдат вечни.
  • 4 Тортила Флет

    17 25 Отговор
    Мерцедес и Ауди втора ръка, са запазена марка на малцинствата.Ка к ги ремонтират как ги подържат?!
  • 5 Преди години

    27 4 Отговор
    един приятел си купи W211 Е55 AMG V8 KOMPRESSOR.Няколко пъти съм го карал и винаги съм имал усещането,че разполага с мощност в излишък защото дори и при плавно подаване на газ гумите често превъртаха и индикацията на таблото постоянно примигваше.Въпреки,че не съм любител на марката не мога да скрия удоволствието което изпитвах когато карах колата и в един момент се разбрахме да ми я продаде но за съжаление точно тогава му я откраднаха.Известно време ме беше много яд,че стана така и се чудех как и откъде да намеря запазен екземпляр но като разбрах какви са цените дори на най евтините части за модела се отказах.

    Коментиран от #7

  • 6 Гого

    22 5 Отговор

    До коментар #1 от "Тесла и всички останали":

    Дабе друго е електрокара... ама за твоя жалост и електрокар нямаш.... просто като Бай Ганьо да оплюеш... нищо повече ... Българина е злобен и завислив народ !

    Коментиран от #14

  • 7 енчо

    16 3 Отговор

    До коментар #5 от "Преди години":

    Вземи си Е500 няма да съжаляваш точно както казваш чак сила в излишък няма да има, но пак върви на самолет. Отделно е с по евтина поддръжка от АМГ-то

    Коментиран от #11, #23

  • 8 Водач на Москве 412 зелен

    4 6 Отговор
    Аз наивника още чакам за Летящ Москвич а те хората ще почнат и подводници да си произвеждат
  • 9 баджо

    9 6 Отговор
    Отзад е чист кореец !
  • 10 Komapak

    8 1 Отговор
    Тези как си легализират продукцията като е много над 195 гр.? Не пише нищо за цена, но очевидно са калкулирали глобата. При такива параметри е някъде около 20000 евро😉 По повод коментара за малцинствата и мерцедес, те купуват стари кошници. После минават "преглед" в България и ги връщат да ги карат в Европа. Защото без няколко хилки Евро вложения, посмъртно не могат да минат TUV.
  • 11 Прав си

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "енчо":

    но вече поовехтяха и запазените екземпляри са истинска рядкост.Замислял съм се дали да си търся такъв от САЩ или Канада където все още "изпадат" коли с малък пробег но покупката крие много рискове и май ще продължавам да си карам Сивик-а.
  • 12 Амг

    9 4 Отговор
    612 кс., 900Нм въртящ момент, че повече за какво са

    Коментиран от #16

  • 13 Хайл

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Тесла и всички останали":

    Нали помниш какво съм ти казал за теслата ти-💩💩💩🤮🤮🤮в теслата ти
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Оня с коня

    3 9 Отговор
    Нормално за Мерцедес не му требват който гони повече коне си купува БМВ ойее понеже БМВ е нумбер уан.

    Коментиран от #17, #20

  • 16 Оня с коня

    3 12 Отговор

    До коментар #12 от "Амг":

    Винаги е хубаво да е повече и може повече баце ама на Мерцедес не им се отдава да правят таквиз автомобили.
  • 17 qwerty

    9 2 Отговор

    До коментар #15 от "Оня с коня":

    Вчера на севрната тангента един с БМВ-комби 3-серия (може да си бил ти? :)) се изръчка със 160 км/ч ама на първия километър намали на 100км/ч, че нещо яко пушеше отзад. При мерцедес това е хубавото на грамадните двигатели, че въпреки първоначалното ускорение може и да поддържа с километри високата скорост, докато разни малолитражки на първия по-стръмен баир им "изтичат" водите - примери бол. Поздрави.

    Коментиран от #18, #24

  • 18 Оня с магаренцето.

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "qwerty":

    Тоа па.
  • 19 Кирка

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Тесла и всички останали":

    На годините на Мерцедеса,теслата ще става единствено за таблет и да й предадеш батерията на вторични.

    Коментиран от #21

  • 20 AMG

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Оня с коня":

    само комплексари и сектанти като тебе си купуват бе ен ве , а другия къде се обажда по горе от коневръза , не салгаи всите под един знаменател хора каращи стари ретро мерцедеси с циганьиете заедно , на циганина му даи каруцата да прекарва кабели с аишето по цяла нощ и го мани , и като го питаш какво работиш бе , оооо станах главен Енергетик /кабели прекарвал с каруцата по цяла нощ, та ти па мерцедес ще кара , това не е за ненормалници и ЕНЕРГЕТИЦИ., ти да си виждал циганин в учебен автомобил . .
  • 21 Порно

    0 5 Отговор

    До коментар #19 от "Кирка":

    Тесла на 10 години с една нова батерия е нова кола. Най много боя да и трябва. Вярно , батерията е скъпа. Но колко струва 10 годишна с ДВГ и колко трябва да влагаш.

    Коментиран от #22

  • 22 Да започнем от боята

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Порно":

    Качеството на вложените материали в тесла,не позволяват такова дългосрочно екплотиране.След 10 години,всички възли в това ППС,ще са толкова износени,че ще е лудост да вложиш толкова,колкото струва една батерия на тесла.
  • 23 Оня с коня

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "енчо":

    Е кат нема сила в излишък за кво е тогава 5хил.куб.с тоя мотор требва да има сила в излишък.
  • 24 Оня с коня

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "qwerty":

    Не съм бил ази баце моето пуши верно ама тръгне ли не спира много бега.Това дето го казваш по принцип си прав ама важи найстина за маллитражките до 1.8 некъде.Пък за поддържане на висока скорост с колкото искаш можеш да я поддържаш на макс.и с БМВ на км.не виждам каква е логиката ти че само Мерцедес може.Ела да ти дам моето лепвай го по магистралата и поддъргай колкот искаш максилялнята скорост да ти кажем около.250км/ч.е ама.стига да можеш да си платиш глобите след това на.колата нища нема да и стане.

    Коментиран от #25

  • 25 Притежател

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Оня с коня":

    Ако те пипна на магаистралата, щи ми видиш само стоповете значи, с тази нафтова печка!