Обновените Mercedes-AMG E 63 S седан и комби дебютираха тази седмица. Отвъд екстериорните промени, включващи модернизирана радиаторна решетка, нов преден капак, обновени фарове и хромирана лайстна, която съединява стоповете, новата версия на високопроизводителния модел остава непроменена под капака. Е, вече знаем защо.
Докато Mercedes можеше лесно да добави няколко допълнителни конски сили като част от актуализацията на E 63 S , има много добра причина, поради която седанът и комбито запазват производителността от 612 конски сили максимална мощност и 850 Нм максимален въртящ момент. Става дума за наличието на GT 63 S 4-Door, който разполага със същия 4.0-литров битурбо V8 като E 63, но генерира 639 к.с. и 900 Нм въртящ момент.
"Ние имаме продуктова гама. В нея над E 63 S стои GT 63 S 4-Door. Целейки да избегнем припокриване, ние оставихме допълнителната мощност ексклузивна за GT 63 S", обясни пред Motor 1 Дръмонд Джейкой, един от директорите в Mercedes-AMG.
Със сигурност производителността на E 63 S можеше да бъде надградена, например чрез 48-волтовия стартер-генератор EQ Boost, както при AMG GLE 63.
Въпреки че липсата на увеличение на мощността може да изглежда разочароващо за някои, обновеният седан все още е изключително способен. Благодарение на деветстепенната автоматична трансмисия AMG Speedshift MCT, която задвижва четирите колела през диференциал с електронно управление, E 63 S ускорява от 0-100 км/ч за 3,4 секунди, а максималната му скорост е ограничена на 300 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тесла и всички останали
Коментиран от #2, #6, #13, #19
10:34 20.06.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Сандо
10:52 20.06.2020
4 Тортила Флет
10:53 20.06.2020
5 Преди години
Коментиран от #7
10:56 20.06.2020
6 Гого
До коментар #1 от "Тесла и всички останали":
Дабе друго е електрокара... ама за твоя жалост и електрокар нямаш.... просто като Бай Ганьо да оплюеш... нищо повече ... Българина е злобен и завислив народ !Коментиран от #14
10:59 20.06.2020
7 енчо
До коментар #5 от "Преди години":
Вземи си Е500 няма да съжаляваш точно както казваш чак сила в излишък няма да има, но пак върви на самолет. Отделно е с по евтина поддръжка от АМГ-тоКоментиран от #11, #23
11:31 20.06.2020
8 Водач на Москве 412 зелен
11:49 20.06.2020
9 баджо
11:55 20.06.2020
10 Komapak
12:23 20.06.2020
11 Прав си
До коментар #7 от "енчо":
но вече поовехтяха и запазените екземпляри са истинска рядкост.Замислял съм се дали да си търся такъв от САЩ или Канада където все още "изпадат" коли с малък пробег но покупката крие много рискове и май ще продължавам да си карам Сивик-а.12:32 20.06.2020
12 Амг
Коментиран от #16
13:23 20.06.2020
13 Хайл
До коментар #1 от "Тесла и всички останали":
Нали помниш какво съм ти казал за теслата ти-💩💩💩🤮🤮🤮в теслата ти16:54 20.06.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Оня с коня
Коментиран от #17, #20
20:50 20.06.2020
16 Оня с коня
До коментар #12 от "Амг":
Винаги е хубаво да е повече и може повече баце ама на Мерцедес не им се отдава да правят таквиз автомобили.20:52 20.06.2020
17 qwerty
До коментар #15 от "Оня с коня":
Вчера на севрната тангента един с БМВ-комби 3-серия (може да си бил ти? :)) се изръчка със 160 км/ч ама на първия километър намали на 100км/ч, че нещо яко пушеше отзад. При мерцедес това е хубавото на грамадните двигатели, че въпреки първоначалното ускорение може и да поддържа с километри високата скорост, докато разни малолитражки на първия по-стръмен баир им "изтичат" водите - примери бол. Поздрави.Коментиран от #18, #24
09:54 21.06.2020
18 Оня с магаренцето.
До коментар #17 от "qwerty":
Тоа па.10:34 21.06.2020
19 Кирка
До коментар #1 от "Тесла и всички останали":
На годините на Мерцедеса,теслата ще става единствено за таблет и да й предадеш батерията на вторични.Коментиран от #21
12:20 21.06.2020
20 AMG
До коментар #15 от "Оня с коня":
само комплексари и сектанти като тебе си купуват бе ен ве , а другия къде се обажда по горе от коневръза , не салгаи всите под един знаменател хора каращи стари ретро мерцедеси с циганьиете заедно , на циганина му даи каруцата да прекарва кабели с аишето по цяла нощ и го мани , и като го питаш какво работиш бе , оооо станах главен Енергетик /кабели прекарвал с каруцата по цяла нощ, та ти па мерцедес ще кара , това не е за ненормалници и ЕНЕРГЕТИЦИ., ти да си виждал циганин в учебен автомобил . .14:27 21.06.2020
21 Порно
До коментар #19 от "Кирка":
Тесла на 10 години с една нова батерия е нова кола. Най много боя да и трябва. Вярно , батерията е скъпа. Но колко струва 10 годишна с ДВГ и колко трябва да влагаш.Коментиран от #22
15:18 21.06.2020
22 Да започнем от боята
До коментар #21 от "Порно":
Качеството на вложените материали в тесла,не позволяват такова дългосрочно екплотиране.След 10 години,всички възли в това ППС,ще са толкова износени,че ще е лудост да вложиш толкова,колкото струва една батерия на тесла.16:40 21.06.2020
23 Оня с коня
До коментар #7 от "енчо":
Е кат нема сила в излишък за кво е тогава 5хил.куб.с тоя мотор требва да има сила в излишък.23:04 21.06.2020
24 Оня с коня
До коментар #17 от "qwerty":
Не съм бил ази баце моето пуши верно ама тръгне ли не спира много бега.Това дето го казваш по принцип си прав ама важи найстина за маллитражките до 1.8 некъде.Пък за поддържане на висока скорост с колкото искаш можеш да я поддържаш на макс.и с БМВ на км.не виждам каква е логиката ти че само Мерцедес може.Ела да ти дам моето лепвай го по магистралата и поддъргай колкот искаш максилялнята скорост да ти кажем около.250км/ч.е ама.стига да можеш да си платиш глобите след това на.колата нища нема да и стане.Коментиран от #25
23:09 21.06.2020
25 Притежател
До коментар #24 от "Оня с коня":
Ако те пипна на магаистралата, щи ми видиш само стоповете значи, с тази нафтова печка!17:31 22.06.2020