20 Юни, 2020 13:00 10 349 25

G-Power напомпа Mercedes-AMG GT 63 до бруталните 800 к.с.

  • доработка-
  • тунинг-
  • mercedes-benz-
  • amg-
  • g-power-
  • gt 63

G-Power твърди, че актуализациите подобряват производителността и оптимизират ефективността на двигателя и разхода на гориво

G-Power напомпа Mercedes-AMG GT 63 до бруталните 800 к.с. - 1

За четириврато купе Mercedes-AMG GT 63 въобще не е за подценяване. Най-мощната версия на модела след GT 63 S е оборудвана с  AMG M177 4.0-литров битурбо V8, който доставя 585 конски сили и 800 Нм максимален въртящ. Мощността се предава на четирите колела, но с пристрастие към задния мост. Все пак, ако това не е достатъчно за вас, GT 63 S генерира 639 к.с. и 900 Нм въртящ момент. В случай обаче че това все още ви се струва малко, G-Power пусна доработка на модела, която може да ви удовлетвори. Това предаде Motor 1.

G-Power напомпа Mercedes-AMG GT 63 до бруталните 800 к.с.

Представяме ви GP 63 Biturbo, който предлага 800 к.с и 1000 Нм максимален въртящ момент.

G-Power напомпа Mercedes-AMG GT 63 до бруталните 800 к.с.

За да постигне увеличението на мощността, G-Power оборудва AMG GT 63 със своя високопроизводителен софтуер GP-800, който струва 3 595 евро. Немската тунинг компания добавя и нови модифицирани турбокомпресори за 6 390 евро, даунпайпове за 5 360 евро, спортни въздушни филтри за 238 евро и изпускателна система от неръждаема стомана за 4 850 евро.

G-Power напомпа Mercedes-AMG GT 63 до бруталните 800 к.с.

G-Power твърди, че тези актуализации подобряват производителността на GT 63, като същевременно оптимизират ефективността на двигателя и разхода на гориво. Имайки предвид 35-годишния опит на тунинг компанията, ние им вярваме.

G-Power напомпа Mercedes-AMG GT 63 до бруталните 800 к.с.

В случай че 800-те конски сили на GP 63 Biturbo са твърде много или твърде скъпи за вас, G-Power предлага други две възможности за модификация. Първата е с високопроизводителния софтуер GP-750, който генерира 750 конски сили, а втората е оборудвана със софтуерната доработка GP-700, която доставя респективно 700 конски сили. И двата варианта се предлагат на по-достъпни цени.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ха ха

    24 6 Отговор
    И сега пак ще има хора които да се изсер§т, че мерцедесите вече не ставали..

    Коментиран от #4

  • 2 Гледам не се движат много бройки

    10 1 Отговор
    по улиците, толко са мал...

    Коментиран от #20

  • 3 M, AMG, RS, PORSHCE........

    33 2 Отговор
    Всичките стават, ама за съжаление със заплатите в БГ и въздушния филтър не можем да им сменим
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Оф леле

    6 1 Отговор
    "високопроизводителния софтуер GP-750, който генерира 750 конски сили"
  • 6 Колата е страхотна

    14 1 Отговор
    но заводската мощност е предостатъчна и такива "тунинг" доработки излишно развалят автентичността на модела.
  • 7 Всички

    18 0 Отговор
    "майстори на тунинга" плямпат едни и същи глупости как усилват мощността и същевременно намаляват разхода.Познавам човек който не отдавна се върза на твърденията на такива "разбирачи" и след "подобренията" колата му ( BMW E92 335i ) преди тунела на АМ Тракия в посока София,след внезапна загуба на мощност и гъст бял дим от ауспуха се прибра с пътна помощ.Причината се оказа стопено бутало в резултат на "подобренията" и май остатъка от колата вероятно ще се продава на части.

    Коментиран от #18

  • 8 суперчарджър

    7 2 Отговор
    брабус ги правят по 900+
  • 9 Марио

    5 5 Отговор
    Много върви тоя звяр.Карах такъв пробно.Уникален самолет е.

    Коментиран от #10

  • 10 Хайл

    5 4 Отговор

    До коментар #9 от "Марио":

    На задна колко вдига

    Коментиран от #13

  • 11 Bай хой

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "ХаХа Хохо":

    Ей тва нашенеца по далеч от носа си не вижда. Хората в германия и щатите си бачкат изкарват по 15-20к на месец и си позволяват такива коли. А на бг колхозниците все ви се привиждат дс-та и мутри.

    Коментиран от #12

  • 12 Komapak

    12 0 Отговор

    До коментар #11 от "Bай хой":

    Работя в Германия и повечето ми колеги немци е имат 2200-2400 чисто. Ти къде ги видя тия хиляди на месец, не знам. Много малко хора работят за споменатите от теб пари. Предприемачите не ги броя защото ако днес са добре утре може да са зле.
  • 13 Марио

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Хайл":

    Влади се казва човекът в силвър стар иди го питай!

    Коментиран от #15

  • 14 😂😂😂

    3 2 Отговор
    Немците са толковя калпави вече, че еаже табелката се е отлепила в десния край, или по скоро ке са я залепили дебилите от германия. Е за 150 хиляди евро толкова. Чиста немска измама.

    Коментиран от #17

  • 15 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Марио":

    Питам теб,не този който я кара

    Коментиран от #19

  • 16 Оня с коня

    5 10 Отговор
    Каквото и да пускат и да правят са под БМВ една МКа ке го накаже .
  • 17 Оня с коня

    5 4 Отговор

    До коментар #14 от "😂😂😂":

    Ми ти караш японска кочина сигурно за туй така разсъждаваш баце
  • 18 Оня с коня

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Всички":

    Ами на кофти майстор е попаднал баце ако се направи както требва нема ядове я вече ат 2г.карам с чип туннинг немам проблеми.Тоя дет му го е правил чип тунинга (да го е.. в "майстора") опс извиневам се баце ама за такива може и без извинение да ги "благославя" човек оти се правят на големата работа и нищо не става от тех та на твоя човек му е объркал аванса ъгъла на запалване нещо получава се голема детонация и така става трябва всичко нормално да е направено съотношение въздух гориво и ъгъл на запалване .
  • 19 Марио

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Хайл":

    Той не я кара.Работи в представителство.Имам GLE 63 AMG и ми даде да тествам тази за един ден, това е.
  • 20 Мунчо

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гледам не се движат много бройки":

    И викаш за това не стават,защото почти никой не ги купува...😂😂😂😂.....шегувам се, разбира се!
    Готини машини.....но за ценители....за останалите има всякакви други марки....😉
  • 21 гостгост

    1 0 Отговор
    G-power не правеха ли само БМВ ?
  • 22 Разбииш ли ?

    2 1 Отговор
    G-Power барнаха Мерцедес??? Ся остава Brabus да барнат БМВ
  • 23 Оня с коня

    0 1 Отговор
    Не се тревожете за БМВ бацета него си има.кой да го барне и го е барнал бая преди мерцедесо.
  • 24 AMG

    1 1 Отговор
    ДА ВИ НАПОМПАТ МАНАФИТЕ .

    Коментиран от #25

  • 25 Оня с коня

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "AMG":

    И тебе моя кон да ти го напомпи отзаде баце знаеш ли кво харно ке ти стане оти му огромен ке ти се изциклят очите хаха.