Бъдещите RS-модели ще имат опция от само един двигател, като той ще бъде електрифициран. Според ръководителя на отдела по продажби и маркетинг на Audi Sport Ролф Михл, намеренията на марката включват меки хибриди, плъгин хибриди и електромобили. Това предаде Motor1.
"Известни сме с прецизното планиране на нашето портфолио. Ние искаме да улесним клиентите си. Ще предлагаме всеки RS-модел с един двигател. Няма смисъл да има различни опции. Може би ще има различни варианти за различните концепции, но всеки RS-модел ще има един двигател“, обясни Михл пред Autoblog.
Освен това, той допълни, че усилията на компанията за електрифициране на високопроизводителните автомобили ще се случва „стъпка по стъпка“. Днес единственият електрифициран модел на Audi Sport е RS6 Avant.
Високопроизводителното комби е оборудвано с умерено хибриден силов тракт, състоящ се от 4,0-литров битурбо V8 агрегат и 48-волтов стартов генератор. Мощността му е 600 конски сили, а въртящият момент - 800 Нм. От 0-100 км/ч RS6 Avant ускорява за 3,6 секунди, като максималната му скорост е ограничена на 250 км/ч. Мощността се предава към четирите колела чрез осемстепенната трансмисия Tiptronic. Audi Sport иска да продължи започнатото с RS6, представяйки бъдещи електрифицирани високопроизводителни коли.
Планът стъпка по стъпка на автоконцерна от Инголщат включва предлагането на плъгин хибриди и изцяло електрически RS модели. Първите от тях ще видим преди 2023-а. Става дума за плъгин хибрида RS4 и електрическия E-Tron GT RS. За радост на ентусиастите Михл каза, че фокусът на компанията все още е върху „производителността и ежедневната използваемост“. Електрификацията се оказа полезна за производителността на автомобилите именно заради моменталния въртящ момент, осигурен при подобни силови трактове.
„Електрифицираната производителност може да бъде емоционална", заключи Михл. Нямаме търпение да видим какво означава това и как ще реагират конкурентните марки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Komapak
Коментиран от #3
11:37 01.08.2020
3 гост
До коментар #2 от "Komapak":
Всички засукани приказки и уверения са мижи да те лажем ! Отсега мога да ви кажа , че "единствения" двигател ще е най-много 2 литра четири цилиндъра и няма да изкара повече от 4-5 години !!! Всички "хибриди" са просто път към пълната електрификация !! При това доста къс , хахах !!!Коментиран от #5, #6
12:00 01.08.2020
4 Ей, на локум го напрвихте българския
Коментиран от #11
12:06 01.08.2020
5 двигателите
До коментар #3 от "гост":
издържат много повече.Не си у ред.Коментиран от #7
12:09 01.08.2020
6 пак ли
До коментар #3 от "гост":
цвилиш госте.12:11 01.08.2020
7 гост
До коментар #5 от "двигателите":
Понеже групичката сте със специални потребности ще обясня !!! Казах , че ще изкара най-много 4-5 години В ПРОИЗВОДСТВО !!!! След което ще минат на чисти електромобили , щото друг начин просто няма да има , а и никой няма да купува пушилници , дори "високопроизводителни" , щото ще бъдат забранени !!! Сега вдяна ли ??Коментиран от #8, #9, #10
12:21 01.08.2020
8 Грешиш жестоко
До коментар #7 от "гост":
Никой нищо няма да забранява до 2030 година. След това пък няма да има смисъл. Още преди 2025 година, цените на електромобилите ще са по-ниски от бензиновите. Тогава кой луд ще си купи автомобил с ДВГ, вместо електромобил? Още днес, технологиите на електромобилите позволяват пълноценното им използване. Единствената пречка засега е цената. Дори зарядната инфраструктура не е такъв проблем, защото там е като кокошката и яйцето. Докато няма достатъчно електромобили, няма икономически смисъл да се строят много зарядни станции. Когато станат повече, зарядната инфраструктура ще бъде изградена много бързо.12:35 01.08.2020
9 фантазии
До коментар #7 от "гост":
Електрификацията няма да стане бързо.Така че двг ще го има още дълго.Забраната е за някои джендърски екологични държави.Сигурно и ти си от джендърите.Коментиран от #14
12:36 01.08.2020
10 smeh
До коментар #7 от "гост":
Ти хубаво им обясняваш, ама не знам дали си прочел статията. Става въпрос за електрифициране на върховите изпълнения - RS. А не за масовката дизелови а3,4 и 6-ци в премиум сегмента. Надявам се ми следиш мисълта, че тока ще се използва за "пърформанс", а не за масата. Няма ресурси за пълна електрификация на автопарка. Така, че "по-бедничките" ще продължат да си карат малолитражни бензини и дизели, а каймака ще се радва на напредъка на батериите.12:39 01.08.2020
11 Komapak
До коментар #4 от "Ей, на локум го напрвихте българския":
Имам познат с две RS6. Под 15 никога не в падал разхода. Харчи доста.....Коментиран от #12, #16
13:08 01.08.2020
12 Притежател
До коментар #11 от "Komapak":
Че то 15 си е напълно нормален разход.А добавянето на електрически трак е за да влезнат в еко шит нормите.
13:34 01.08.2020
13 qwerty
15:44 01.08.2020
14 Фантазьор
До коментар #9 от "фантазии":
Ако след пет години, Тесла модел 3 струва по-малко от бензинов ford focus, ти кое ще предпочетеш?Цените на електромобилите падат постоянно, а цените на бензиновите ще се качват заради повишаващите се изисквания. Замяната по пътищата няма да стане бързо, заради дългия жизнен цикъл на един автомобил, но при продажбите на нови автомобили електромобилите ще бъдат предпочитани.
Разбира се говоря за бъдещето на автомобилната промишленост, а не за пазарите в България, които не са никакъв критерий за същата тази промишленост
15:55 01.08.2020
15 vasik atanasova
01:01 02.08.2020
16 vasik atanasova
До коментар #11 от "Komapak":
качи се да те повози малко да видиш как върви тази кола15 кво е то нищо не е за кола с мотор 5и2 10 цилиндъра
как да го захраниш този мотор с въздух ли
Коментиран от #17
01:04 02.08.2020
17 Komapak
До коментар #16 от "vasik atanasova":
Живее в затворен комплекс и се влачи с 10км/ч защото иначе много шум вдига. Возил съм се няколко пъти. Твърдо вози... Не е мой тип кола. Ако ще е спортна поне да има аеродинамика. Ако ще е нещо като нищо предпочитам Додж Деймън. Поне е по бърз от аудито.10:55 02.08.2020
18 Момчето с БМВто
23:13 03.08.2020