11 Август, 2020 10:59 6 634 13

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

  • maserati ghibli-
  • maserati quattroporte-
  • trofeo-
  • ferrari
Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari  - 1

С разкриването на Ghibli Hybrid миналия месец, Maserati сигнализира, че възнамерява напълно да обнови продуктовата си гама. Сега по-малкият от двата седана на компанията отново попада в центъра на събитията, тъй като неговият Trofeo вариант получава V8 агрегат от Ferrari. Това обаче не е всичко: автоконцернът от Модена представя високопроизводителната конфигурация и за по-големия Quattroporte.

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Огледално на Levante Trofeo, двата бързи седана са оборудвани с 3,8-литров битурбо V8 агрегат, построен от Ferrari. Както при SUV-то на Maserati, при Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo двигателят генерира 580 к.с. и 730 Нм въртящ момент. Максималната скорост и на двата автомобила е 326 км/ч, което ги прави най-бързите седани на марката някога.

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Ghibli Trofeo е малко по-лек от Quattroporte Trofeo и следователно е с две десети от секундата по-бърз в ускорението от 0-100 км/ч, като за целта са му нужни само 4,3 секунди. Докато Levante Trofeo се предлага само със система за задвижване на четирите колела, двата високопроизводителни седана са единствено със задно предаване и диференциал с ограничено приплъзване. Осемстепенната автоматична трансмисия ZF има за задачата да изпраща мощността до колелата и при трите модела Trofeo.

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Освен че получават двигател от Ferrari, Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo идват с червени акценти, които ги разграничат визуално от по-слабите варианти. Обновени са и задните светлини, предната решетка и предната броня, където има детайли от въглеродни нишки. 

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Maserati също създаде и нов преден капак за Ghibli Trofeo с двойни въздуховоди за по-добро охлаждане на двигателя. И двата седана са оборудвани с 21-цолови джанти. 

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

Промените продължават и в интериора на Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo, където се наблюдава специфичната тапицерия за специалната конфигурация. Най-голямата промяна обаче е обновената инфотейнмънт система, която сега включва 10,1-инчов сензорен екран, вместо предишния 8,4-инчов. Той е не само по-голям, но и с по-висока резолюция.

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari

В случай, че искате Maserati с двигател от Ferrari, трябва да действате, докато все още можете, тъй като по-рано главният изпълнителен директор на автоконцерна от Маранело Луис Камилери заяви, че компанията няма да удължи сделката за доставка на агрегати след изтичане на настоящото споразумение. Според него, последното Maserati с двигател, построен в Маранело, ще се произведе през 2021-а или 2022-а.  

Maserati Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo получават V8 от Ferrari


 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    6 22 Отговор
    Едното мазерати ми прилича все едно, че е копиралото от новоата киа оптима

    Коментиран от #3, #7

  • 2 КОЮ

    10 6 Отговор
    Тея все едно копират от Дачията на сектанта , след като я метна в река Струма .
  • 3 Komapak

    30 4 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Колко залухав трябва да си за да сравняваш ферари и мезарати с киа.
  • 4 1234

    9 39 Отговор
    Италянска кола е като турски лаптоп. Пълни боклуци от завода още. Мисля че само индийските коли са по зле от тях. Като човек карал 17 г италянски коли, далеч от всичко италянско в което има ток и движещи се части.инженеринга им е на ниво 1930г. знаят си го за това наблягат на дизайна, точно като ментетата.

    Коментиран от #6

  • 5 viki lexus

    8 1 Отговор
    Значи реално кросоувърът Мазерати Леванте Трофео е първият кросоувър на Ферари?!
  • 6 Komapak

    15 4 Отговор

    До коментар #4 от "1234":

    Обзалагам се на каквото поискаш, че си виждал ферари и мезарати само на картинка.. Немската масова е със същото качество като италианската или френската. За висш клас автомобили нищо не знаеш и по добре не се излагай с коментар под общ знаменател. Да те открехна само, че и Пагани е италианска марка.

    Коментиран от #12

  • 7 Boxer 3.0

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Вече трябва да има отделен завод само за емблеми. Да бълва продукция и всеки да си ги лепи на колата. Мазерати с двигател на Ферари?!
    Абе, вече няма значение...

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Tie

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Boxer 3.0":

    Това е още от 2001-ва....
  • 10 dsadsa

    2 10 Отговор
    На зеленото му се разминават фугите между предния капак калниците и бронята от завода още. Не,благодаря.
  • 11 Алфа Ромео

    2 0 Отговор
    Красота и стил!
  • 12 Трифонов

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Komapak":

    Абе... не е точно така.¹
  • 13 Красиви ама....

    2 0 Отговор
    Красиви ама колите в този ценови сегмент и клас, са с ускорения от порядъка на 3.2-3.8 най много 4. Що за простотия 4.3 до 100. То панамера дизел с хроно пакет по каталог е с 4.2 до 100. Какво да говорим за бензиновите поршета, бмв, мерцове , аудита с наточените им серии.За съжаление някак си мазерати изостанаха от съвременните тенденции в автомобилостроеето. И няма да се изненадам до някоя и друга година да бъдат във фалит или купени от някой. Няма как да претендираш да си премиум марка, ама да слагаш грозните инфотейнмънти на американските изчадия и евтини пластмасови копчета