С разкриването на Ghibli Hybrid миналия месец, Maserati сигнализира, че възнамерява напълно да обнови продуктовата си гама. Сега по-малкият от двата седана на компанията отново попада в центъра на събитията, тъй като неговият Trofeo вариант получава V8 агрегат от Ferrari. Това обаче не е всичко: автоконцернът от Модена представя високопроизводителната конфигурация и за по-големия Quattroporte.
Огледално на Levante Trofeo, двата бързи седана са оборудвани с 3,8-литров битурбо V8 агрегат, построен от Ferrari. Както при SUV-то на Maserati, при Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo двигателят генерира 580 к.с. и 730 Нм въртящ момент. Максималната скорост и на двата автомобила е 326 км/ч, което ги прави най-бързите седани на марката някога.
Ghibli Trofeo е малко по-лек от Quattroporte Trofeo и следователно е с две десети от секундата по-бърз в ускорението от 0-100 км/ч, като за целта са му нужни само 4,3 секунди. Докато Levante Trofeo се предлага само със система за задвижване на четирите колела, двата високопроизводителни седана са единствено със задно предаване и диференциал с ограничено приплъзване. Осемстепенната автоматична трансмисия ZF има за задачата да изпраща мощността до колелата и при трите модела Trofeo.
Освен че получават двигател от Ferrari, Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo идват с червени акценти, които ги разграничат визуално от по-слабите варианти. Обновени са и задните светлини, предната решетка и предната броня, където има детайли от въглеродни нишки.
Maserati също създаде и нов преден капак за Ghibli Trofeo с двойни въздуховоди за по-добро охлаждане на двигателя. И двата седана са оборудвани с 21-цолови джанти.
Промените продължават и в интериора на Ghibli Trofeo и Quattroporte Trofeo, където се наблюдава специфичната тапицерия за специалната конфигурация. Най-голямата промяна обаче е обновената инфотейнмънт система, която сега включва 10,1-инчов сензорен екран, вместо предишния 8,4-инчов. Той е не само по-голям, но и с по-висока резолюция.
В случай, че искате Maserati с двигател от Ferrari, трябва да действате, докато все още можете, тъй като по-рано главният изпълнителен директор на автоконцерна от Маранело Луис Камилери заяви, че компанията няма да удължи сделката за доставка на агрегати след изтичане на настоящото споразумение. Според него, последното Maserati с двигател, построен в Маранело, ще се произведе през 2021-а или 2022-а.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #3, #7
11:05 11.08.2020
2 КОЮ
11:19 11.08.2020
3 Komapak
До коментар #1 от "сектант":
Колко залухав трябва да си за да сравняваш ферари и мезарати с киа.11:21 11.08.2020
4 1234
Коментиран от #6
11:45 11.08.2020
5 viki lexus
12:21 11.08.2020
6 Komapak
До коментар #4 от "1234":
Обзалагам се на каквото поискаш, че си виждал ферари и мезарати само на картинка.. Немската масова е със същото качество като италианската или френската. За висш клас автомобили нищо не знаеш и по добре не се излагай с коментар под общ знаменател. Да те открехна само, че и Пагани е италианска марка.Коментиран от #12
13:03 11.08.2020
7 Boxer 3.0
До коментар #1 от "сектант":
Вече трябва да има отделен завод само за емблеми. Да бълва продукция и всеки да си ги лепи на колата. Мазерати с двигател на Ферари?!Абе, вече няма значение...
Коментиран от #9
13:30 11.08.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Tie
До коментар #7 от "Boxer 3.0":
Това е още от 2001-ва....15:57 11.08.2020
10 dsadsa
23:42 11.08.2020
11 Алфа Ромео
01:08 13.08.2020
12 Трифонов
До коментар #6 от "Komapak":
Абе... не е точно така.¹12:30 13.08.2020
13 Красиви ама....
10:06 16.08.2020