Главният изпълнителен директор на Ferrari, Бенедето Виня, разкри публично, че 40% от новите клиенти на компанията вече са на възраст под 40 години. Тази цифра представлява значително увеличение в сравнение с предходната година, което подчертава една ясна тенденция: „Бясното конче“ привлича вниманието на по-младото поколение.
Тази промяна е особено забележителна, като се има предвид дългогодишната репутация на Ferrari за ексклузивност. Марката култивира имидж на престиж и рядкост, който традиционно се харесва на утвърдени колекционери и ценители. Въпреки че притокът на по-млади купувачи е неоспорим, от решаващо значение е да се признае, че основната клиентска база на Ferrari остава дълбоко лоялна. Значителна част от новите продажби на Ferrari продължава да се дължи на съществуващи клиенти, много от които са повтарящи се купувачи с обширни колекции.

Въвеждането на Purosangue, навлизането на Ferrari в сферата на високопроходимите SUV автомобили, несъмнено изигра значителна роля за привличането на по-широка аудитория. Този автомобил се оказа изключително успешен, демонстрирайки, че Ferrari може успешно да разширява продуктовото си портфолио, без да прави компромис с идентичността на марката си.
В перспектива Ferrari е готово да се възползва от настоящата си динамика с въвеждането на нови модели. Потенциалните купувачи обаче трябва да се подготвят да проявят търпение, тъй като в момента книгите за поръчки на компанията са запълнени далеч напред в бъдещето. Този продължителен период на изчакване подчертава трайното търсене на автомобилите на Ferrari и затвърждава ангажимента на марката да поддържа своята аура на ексклузивност.
По същество Ferrari се движи в деликатен баланс, запазвайки своето наследство и същевременно приемайки ново поколение ентусиасти. Способността на марката да се адаптира към променящите се потребителски предпочитания ще бъде от решаващо значение за нейния непрекъснат успех през следващите години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ко’каза Ко’
Коментиран от #2
10:38 19.03.2025
2 Боко
До коментар #1 от "Ко’каза Ко’":
Е кво сега аз немога ли да си купя11:32 19.03.2025