Новите Ferrari-та се купуват от по-млади клиенти

19 Март, 2025 10:19 584 2

  • ferrari-
  • клиенти-
  • 12 cilindri-
  • purosangue

Заключението бе споделено от изпълнителният директор на марката

Новите Ferrari-та се купуват от по-млади клиенти - 1

Главният изпълнителен директор на Ferrari, Бенедето Виня, разкри публично, че 40% от новите клиенти на компанията вече са на възраст под 40 години. Тази цифра представлява значително увеличение в сравнение с предходната година, което подчертава една ясна тенденция: „Бясното конче“ привлича вниманието на по-младото поколение.

Тази промяна е особено забележителна, като се има предвид дългогодишната репутация на Ferrari за ексклузивност. Марката култивира имидж на престиж и рядкост, който традиционно се харесва на утвърдени колекционери и ценители. Въпреки че притокът на по-млади купувачи е неоспорим, от решаващо значение е да се признае, че основната клиентска база на Ferrari остава дълбоко лоялна. Значителна част от новите продажби на Ferrari продължава да се дължи на съществуващи клиенти, много от които са повтарящи се купувачи с обширни колекции.

Новите Ferrari-та се купуват от по-млади клиенти

Въвеждането на Purosangue, навлизането на Ferrari в сферата на високопроходимите SUV автомобили, несъмнено изигра значителна роля за привличането на по-широка аудитория. Този автомобил се оказа изключително успешен, демонстрирайки, че Ferrari може успешно да разширява продуктовото си портфолио, без да прави компромис с идентичността на марката си.

В перспектива Ferrari е готово да се възползва от настоящата си динамика с въвеждането на нови модели. Потенциалните купувачи обаче трябва да се подготвят да проявят търпение, тъй като в момента книгите за поръчки на компанията са запълнени далеч напред в бъдещето. Този продължителен период на изчакване подчертава трайното търсене на автомобилите на Ferrari и затвърждава ангажимента на марката да поддържа своята аура на ексклузивност.

По същество Ferrari се движи в деликатен баланс, запазвайки своето наследство и същевременно приемайки ново поколение ентусиасти. Способността на марката да се адаптира към променящите се потребителски предпочитания ще бъде от решаващо значение за нейния непрекъснат успех през следващите години.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ко’каза Ко’

    2 2 Отговор
    Новите Ferrari-та се купуват от по-млади клиенти.

    Коментиран от #2

  • 2 Боко

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ко’каза Ко’":

    Е кво сега аз немога ли да си купя