15 Август, 2020 13:00 8 507 38

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

  • abt-
  • тунинг-
  • доработка-
  • audi-
  • rs q8
ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с. - 1

ABT ще отпразнува 125-ия си рожден ден през 2021-а и планира да го направи подобаващо. Тунинг компанията обяви ограниченото издание Audi RSQ8-R, което има толкова коне под капака, че може да засрами дори и Ferrari. ABT постига увеличената мощност благодарение на множество хардуерни и софтуерни ъпгрейди, докато по екстериора и интериора на доработения всъдеход преобладават елементи от въглеродни влакна. Немската тунинг компания заяви, че ще произведе само 125 екземпляра от модифицирания кросоувър. Това предаде Motor 1. 

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

Най-завладяващата характеристика на доработения кросоувър е производителността на агрегата му. RSQ8 идва фабрично с 600 к.с. и 800 Нм максимален въртящ момент. След модификацията на ABT обаче 4.0-литровият битурбо V8 генерира 740 к.с. и 920 Нм максимален въртящ момент. Тунинг компанията успява да извлече допълнителната мощност от агрегата, инсталирайки своя блок за управление на двигателя, който работи съвместно с нов интеркулер. Промените отключват и по-висока максимална скорост - 315 км/ч.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

RSQ8-R получава и визуална модификация. Отзад ABT инсталира изпускателната си система с 4,0-инчови четворни ауспухни накрайници. Аеродинамичен пакет пък добавя няколко части от въглеродни влакна: удължители на калниците, заден дифузьор, преден спойлер, въздуховоди, страничните огледала и други. Кросоувърът получава и 23-цолови ABT High Performance HR джанти.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

В кабината ABT също оставя своя отпечатък. Тунинг компанията започва с волана, като го заменя със своя собствена изработка. Освен това, ABT добавя типичния си старт-стоп бутон. В интериора преобладават елементи от въглеродни нишки, детайли, на които е обозначено както името на тунинг компанията, така и това на модела, а таванът е от алкантара. Има и значки, показващи производствения номер на екземпляра, в този случай - "1 от 125". 

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.

ABT надгради Audi RS Q8 до бруталните 740 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ха ха

    28 14 Отговор
    Къде са японските смешници... да ни кажат, че ауди не стават??

    Коментиран от #4, #18, #24, #31

  • 2 Емил

    10 17 Отговор
    Саше, 740 к.с. бяха "брутални" в началото на хилядолетието! Иначе хубаво, че вече не пишете за нафтови печки! И най-важното - няма информация за газовата уредба!!!

    Коментиран от #7, #19, #28

  • 3 пилот на Ферари

    8 16 Отговор
    Тия са смешници. Преди 125 години тунинговали каручки и карети.
    За 125 години не са направили един собствен автомобил.
    Само извращения със серийни автомобили. И то само на ВАГ .
  • 4 сектант

    14 4 Отговор

    До коментар #1 от "ха ха":

    или ония примати с теслите
  • 5 Георги

    9 11 Отговор
    Всичкото много хубаво само не разбрах защо? Нали ако иска бърза кола, човек ще си купи спортна, а не джип? Обезсмисля се категорията джип като се тунингова толкова много ама всеки да прави квото си иска нали тей.

    Коментиран от #6

  • 6 сектант

    10 3 Отговор

    До коментар #5 от "Георги":

    защо пък трябва да се водим по някакви специфични правила само защото така е било... за всеки влак си има пътници, бе
  • 7 пилот на Ферари

    6 12 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Един влекач Волво е примерно 420 кс. Тая каручка с 740 к.с. дали може премести ремаркето ? Или ако и закачиш един плуг - дали ще отлепи от земята ?
    Къде са тука конете ? Всичко е една фантасмагория. Иначе би трябвало и кораб да задвижи !
    Всичко е заради данъците и застраховките.

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Притежател

    12 1 Отговор

    До коментар #7 от "пилот на Ферари":

    Сигурно се шегуваш. Нито Q8 ще тегли колкото влекача, нито влекача ще ускорява с темпото на Q8. Сравняваш абсолютно различни неща.

    Коментиран от #11

  • 9 Браво

    13 1 Отговор
    на АВТ.Дано само някой от моделите не се озове у нас защото като знам дрогирано мамино синче какво направи със стандартно 3.0TDI направо ме побиват тръпки.
  • 10 Гост

    11 1 Отговор

    До коментар #7 от "пилот на Ферари":

    Камионите имат макс.мощност при ниски обороти, което значи голям въртящ момент (момента = мощността / оборотите). Това предимство изчезва с повишаване на оборотите и камионите не могат да развиват висока скорост. Т.е. от предназначението на ДВГ се проектира при каква скорост да отдава мощността си.

    Коментиран от #12

  • 11 пилот на Ферари

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Притежател":

    Принципът на двигателите е един и същ . Сложи му скоростната кутия на влекача и да видим дали все пак ще помръдне ?

    Конската сила за пръв път е била предложена през XVIII век от Джеймс Уат (James Watt) (1736 – 1819), когато е оценявал мощността на своите парни двигатели. Сравнението е било при изпомпване на вода от рудници, пазарлъкът е бил, че неговият двигател ще изпомпа вода колкото един кон, въртящ помпата чрез обикаляне в кръг. Тогава се е смятало, че един кон има сила (мощност) да повдига 330 фунта (150 kg) със скорост 100 фута (30 m) за минута. По днешни мерки, това се равнява приблизително на 746 W.

    Коментиран от #13

  • 12 пилот на Ферари

    2 7 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Това важи за дизеловите двигатели - общо !!! Няма нищо общо с камионите ? Другото се казва - скоростна кутия !

    Дизеловите двигатели на камионите и на автомобилите развиват едни и същи обороти .
  • 13 Притежател

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "пилот на Ферари":

    Не разбрах защо точно с камион/влекач трябва да срявняваме Q8-цата.
    Всички спортни автомобили развиват големи к.с, заради високите обороти на двигатела, тоест к.с = въртящ момент Х обороти в минута.

    Коментиран от #14, #16

  • 14 пилот на Ферари

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "Притежател":

    Защото единицата конска сила вече не е еквивалент на това за което е била приета някога . Обзалагам се например че едно Поло 65 коня няма да издърпа един конски впряг от 6 коня /колкото е на една карета / от породата Български тежковозен кон .

    Къде са тогава останалите коне ?
    Как точно се прави сравнението ?

    Коментиран от #15, #27

  • 15 Притежател

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "пилот на Ферари":

    Ами написах ти вече как е прието да се изчислява конската сила- дали е правилно или не всеки да си преценя. Ако смяташ к.с за необективен параметър, винаги можеш да провериш въртящият момент за по-точна оценка.

    Коментиран от #17

  • 16 пилот на Ферари

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "Притежател":

    Мисълта ми беше че високата мощност я вадят и от висок литров обем. И там мощността е реално.
    А при автомобилите вадят от един литър обем - сто кс . Което е нереално. Конските сили нямат нищо общо със скоростта . За това там се мери в км/ч .
  • 17 пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Притежател":

    То че кс са необективни си е ясно. Чудя се защо още се използва това понятие ?
    Конската сила (к. с.) е остаряла извънсистемна единица за измерване на мощност. За нея не съществува еднозначно определение, поради което тя не се препоръчва за използване в науката и техниката. В света съществуват няколко единици за измерване под името „конска сила“.

    Международната организация по законодателна метрология (МОЗМ) в своите препоръки отнася метричната конска сила към единиците за измерване, „които трябва да бъдат извадени от употреба колкото е възможно по-скоро там, където те се използват днес, и които не трябва да се въвеждат, ако не се използват.“

    Коментиран от #22, #26

  • 18 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #1 от "ха ха":

    Смешник си ти ! Nissan GT - R просто го отвява отвсякъде !

    Коментиран от #20, #38

  • 19 viki lexus

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    И кой СУВ беше по-мощен 2000 - 2001 г.???? - МЛ 55 Амг 347 коня - Х5 М излезе чак 2003 г. също с 350 коня.....не се сещам за по-мощен от 350 коня СУВ 2000 - 2001 г.....дори днес - над 700 коня са само тунинг изпълнения като Джийп Гранд Чероки Хенеси 717 коня и Ер ес кю 8 АБТ и Ге 63 Брабус 800 коня!!
  • 20 ха ха

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    навсякъе ли ще го опявате тоя НИСАН ГТР??

    Друга кола нямат ли японците?
    Х АХ А

    Коментиран от #21, #35

  • 21 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "ха ха":

    Никой нищо не опява - истината е , че е по добър ! А пък на теб никой не ти пречи да си фен на друга марка и модел ! Айде със здраве !

    Коментиран от #23

  • 22 Притежател

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "пилот на Ферари":

    Може би трябва да се смени наименованието от к.с на нещо друго за да се получи точно определение.

    Коментиран от #32

  • 23 Притежател

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Какво значи по-добър? По-комфортен,по обезопасен, по-бърз или какво?

    Коментиран от #25

  • 24 Ебати кокала

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "ха ха":

    Хахахахха!Джапан повер\_/
  • 25 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "Притежател":

    Еми за бързина ДА, по бърз е ! За комфорт ... В интерес на истината тъпо е да се говори за комфорт при спортните коли . Предполагам , разбираш това ( или пък не ? ) И все пак всеки има право на избор . Не се вживявай толкова .
  • 26 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "пилот на Ферари":

    Напротив - конска сила може да е много обективна и точна мярка за мощност (1 kW = 1.36 к.с.) и няма разлика преди, след, на Рено или Ферари. Проблем е, че в САЩ се приели, че 1 к.с. е друга мощност, в Япония трета и т.н. Затова препоръката е да се ползва kW (киловат). Освен това има значение дали е за електрически, механични или ротационни устройства (1 kw=1.341022 hp, или 1 kw=1.340483 hp, или 1 kw=1.359622 hp), което води до объркване и нужда от уточнение - за коя страна и за кой вид двигател е изчислена конската сила.
    ОБАЧЕ - к.с. за камион, кола, сенокосачка или Ф1 е едно и също нещо, стига да е направена по единна скала. Днес всички мощности са посочени и в kW (киловати), което навсякъде е едно и също нещо.
    Въпреки това, всеки въртящ двигател има и друга характеристика - въртящ момент. Това е реалната сила, с която се въртят колелата. За да ме разбере и "пилот на Ферари" ще го обясня по-просто: Въртящият момент е характеристика на самия двигател, а не на скоростна кутия или редуктори! Ако искаш моторът да влачи товари, то той ще е проектиран да отдава мощността си при ниски обороти. (за ДВГ това става най-вече с по-голям обем и по-дълъг ход на буталата, независимо дали е дизел или бензин). Ако искаш същата мощност да се ползва при високи обороти и да е по-пъргав двигателя, то се увеличава степента на сгъстяване и намалява хода на буталото. При електромоторите макс. въртящ момент е наличен от 0+ обороти.

    Коментиран от #29, #33

  • 27 Опа

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "пилот на Ферари":

    Не ми е работа да коментирам вашите разсъждения с(притежател) ама да попитам? Нещо нова измервателна единица ли сте откриле или какво? И затова ли ние Българите сме световен производител на коли? Да не прихващате нещо от ББ,ние едвам правим ел. инсталации той правим автомобили. Я се занимавайте други неща.,топлата вода отдавна е открита.

    Коментиран от #30

  • 28 Опа

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Едно малко пояснение, ако може. Става въпрос за по просто казано джип. А иначе има ферарита, мерцедеси, ваийрони и тем подобни с 1000 и нат 1000 к. с.. Но пък и нали знаеш журналистите обичат да засилват малко нещата
  • 29 Притежател

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Абсолютно точно, не ми се занимаваше да го описвам подробно, ти си го направил.
  • 30 Притежател

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Опа":

    По спокойно пич, описал съм как се смята мощността на автомобил. А получената стойност дали ще бъде наречена конски сили или нещо друго ми е все тая😀.
  • 31 Те Така Те

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "ха ха":

    Колко да са брутални 740 коня, Джон Хенеси в Тексас от сума време тунингова V8 -ци до 1000 к.с. ? Немците са най-големите смешници , брато. А, пък за VAG групата, нема кво да говорим - най-счупените коли. Френските коли дори, са по-нечупливи от вагините.
  • 32 Дърт

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Притежател":

    Има, викат му киловат.
  • 33 Те Така Те

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Правилно си написал, но това е прекалено сложно за разбиране от 90% от пишещите тук. И тва е така, шото само висят пред монитора и пишат глпости и единствената кола дето са карали е Пасат ТДИ на 16 години, опърдян и изхвърлен от некой немец.
  • 34 Те Така Те

    1 2 Отговор
    Ей го човека , Джон Хенеси кво прави. http://hennesseyperformance.com/vehicles/cadillac/cts-v/2016-cadillac-cts-v/2016-cadillac-cts-v-hpe1000-upgrade/
    1000 коня.
  • 35 Краси

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "ха ха":

    Най мощния Нисан GTR срещу BUGATTI LA VOITURE NOIRE с 1118.55 киловата мощност, за да не използвам конски сили, които в случая са 1500. Да видим тогава имат или нямат значение KW на мотора и как пилота на Bugatti ще чака за кафенце NISSAN GTR.
  • 36 Евати и тъпото поколение

    0 0 Отговор
    Намерете поне как се пресмята въртящия момент и ще си отговорите на много неща
  • 37 Обзалагам се че

    2 0 Отговор
    това нещо ще се разпадне още на половината път в дясната лента на магистралата от Чирпан до Стара Загора
  • 38 Ннн

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Винаги този "Велик" ГТР може да се пробва със 918 .....