21 Юни, 2021 11:31 6 539 45

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S

  • porsche-
  • 911-
  • techart-
  • porsche 911

GTstreet R разполага със 789 конски сили и интересен бодикит

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S - 1
Снимки: TechArt

TechArt показа своята версия на последното поколение Porsche 911 Turbo и Turbo S, което се различава с външни и вътрешни промени, както и такива в интериора. Спортното купе ще се произведе в лимитирана серия от 87 броя, а базовата цена за пакета започва от 73 хиляди евро.

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S

Външно колата се е сдобила с промени в стил GT3 и GT3 RS, като това е видимо по променената предна броня с нов сплитер в долната част, както и отворите на предния капак, идентични с тези при последното GT3.

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S

Калниците са се сдобили с раздувки, продължаващи до броните и праговете, а в предната част можем да открием и отвори за въздух, които най-вероятно имат и функционална роля.

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S

Най-забележим в задницата е голям спойлер на няколко нива, а под него можем да открием емблемата на TechArt, която е заменила надписа Porsche. Ясно изразен дифузьор с два накрайника на ауспуха също е част от пакета.

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S

В интериора промените се свеждат до желанието на клиентите, като в конкретния случай можем да видим основно претапицираните седалки, волан и табло с екстериорния жълт цвят по различни детайли, който внася доза контраст в тъмния интериор.

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S

Най-интересните промени са тези при задвижването, където 3.8-литровия боксеров двигател вече генерира 800 конски сили и 950 нютон метра, благодарение на нови турбини и промени по софтуера на колата. От тунинг компанията предлагат и вариант със 710 конски сили и 900 нютон метра, ако решите, че не се нуждаете от повече мощност.

TechArt показа чудовищно Porsche 911 Turbo S

Окачването също е по избор на клиента, като вариантите са понижаващи с 25мм пружини, регулируеми амортисьори или състезателен сет с всякакъв вид настройка на амортисьорите, заедно със състезателни седалки и предпазна клетка в интериора. Джантите са в размер от 20 цола в предната и 21 цола в задната част със специален дизайн с карбонови дискове за по-добър въздухопоток.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пешо

    19 7 Отговор
    за това говорим! ;)
    само... ако може... да сменят малко дизайна на седалките - до сега една не е имало да не ме кара да си сгъвам раменете. :)
    а мераклиите с нежна душевност да си карат електроповдигачите.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 😂😂😂😂

    7 12 Отговор

    До коментар #1 от "пешо":

    Що ме изтрихте бе? Написах, че човека явно само тази кола го прави мъж, а не друго! 😂

    Коментиран от #11

  • 4 гост

    9 26 Отговор
    Доработките струват повече от една Тесла която ще го напрВи за смях от 0 до 100.

    Коментиран от #5, #7, #9, #17, #32

  • 5 Ти пък

    8 4 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Не виждаш ли че човека кара само по писти хич няма да се учудя по 1000 километра всеки ден и по завоите му опират раменете в седалката! За него идеалната комбинация ще е porsche със седалка от Тесла.

    Коментиран от #26

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Дали?

    4 7 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    А на четвърт миля какво ли ще се случи?

    Коментиран от #8

  • 8 Надали

    7 4 Отговор

    До коментар #7 от "Дали?":

    Е какво да се случи, подигравка ще се случи като тази. Ще тръгне няколко секунди по-късно и ще го изпревари.

  • 9 Антон

    14 7 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ако трябва да сравним колата от статията с която и да е тесла, то Поршето е произведение на изкъството спрямо рисунка от нета разпечатана на матричен принтер. Цялото чудо с единственото в теслтата, а именно ускорението, се дължи на особеностите на ел.задвижването , макс НМ от момента на теъгване, а не на висш пилотаж в механиката. Индийци, китайци и всеки друг може да направи пластмасова кола на ток, но единици са фирмите които могат да правят бързи и стабилни автомобили .

    Коментиран от #10

  • 10 Прав си

    5 14 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    Porsche правят качествени бързи и стабилни автомобили, а Тесла правят по-бързи автомобили от тях.

    Коментиран от #13, #22, #33

  • 11 пешо

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "😂😂😂😂":

    първо, в грешчица си! просто това е играчка за мъже, не за меки китки.
    после, изразил си се вероятно нелюбезно. аз заптиетата не ги харесвам, но... ;)
    p.s. трябвало е, от бележката ми за седалките да ти светне, че вероятно не е здравословно да се... шегуваш с мен. :D

    Коментиран от #12

  • 12 😂😂😂😂

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "пешо":

    Леко, че ще ме заболи с коментара ти! 😂😂😂 Незнам къде си голям, но някъде си малък, щом трябва колата да те прави мъж! 😂😂
  • 13 Антон

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "Прав си":

    Няма смисъл да се говори кое е по-бързо!навсякъде по света признак за статус и успех в професията ти е притежание на определени марки коли, вкл.Порше. Всички богати адвокати, доктори и т.н. купуват Порше. В Германия като се пенсионират, и ако са имали успешна кариера, пенсионерите се глезат и си купуват Порше. Бранда си тежи с името, което го няма при теслата. Много е просто….

    Коментиран от #14, #40

  • 14 Така е

    3 8 Отговор

    До коментар #13 от "Антон":

    И същото може да се каже за Тесла! Почти няма филмова звезда, която да няма Тесла!

    Коментиран от #15, #23

  • 15 Антон

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Така е":

    Паркирай ги двете коли една до друга, и наблюдавай хората какво гледат. Жалко че няма как да направим такъв социален експеримент. Поршето ми не е техарт, а тесла няма да притежавам никога в житова си. Каквото и да си говорим качествата на една кола не се измерват само в ускорение. Ако така разсъждаваме излиза че българската самоделка, за която имаше статия тук, май беше с коруба на фв широко, е нешо много добро, щото ускорява бързо.

    Коментиран от #16

  • 16 Ъъъъ

    5 6 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    Абе незнам, ама вече пуснаха няколко коментара, че хората вече си продават Тайкан, да поръчват Плейд!
  • 17 911 Gt 2

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    От 0 до 100 се вълнуват само гъзарите

    Коментиран от #18, #25

  • 18 😂😂😂😂

    2 5 Отговор

    До коментар #17 от "911 Gt 2":

    Че ако не те интересува 0-100, за какво ще гледаш Порше? Можеш да си купиш Дачия!
  • 19 дада

    2 3 Отговор
    след от 0-80 км теслага ще е спряла в сравнение с това порше
  • 20 гост

    3 8 Отговор
    За разлика от вас аз живея в Норвегия и имам Тесла, която ме кефи безкрайно много!!! Вие живеете в БГ, карате 25-30-годишни барутници и сте виждали Порше само на картинка, или в най-добрия случай като отидете до София! Завиждайте, не ми пречите, може и клуб на хейтърите да си организирате, хахахахах

    Коментиран от #21, #27

  • 21 дада

    4 1 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    качи поне 1 клипче как караш тая тесла та да ти повярваме че става въпрос за кола от 205 000
  • 22 Да правят но

    7 5 Отговор

    До коментар #10 от "Прав си":

    само евентуално от 0 до 100км/ч,а после Тесла става точка в огледалото за задно виждане на Проше,и както казваше един познат с Порше до 250 км/ч и други могат да се движат,но от там нататък е силата на Порше и особенно след отметка 300 км/ч,което е мираж за Тесла. Тролея с макс скорост след 30 км внлиза в авариен режим за да не останеш на магистралата и сваля до 90 км/ч,това го знам от ползавали Тесла в Германия и пробвали я по аутобана.

    Коментиран от #24

  • 23 Да за да покаже

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "Така е":

    колко е "загрижена" за природата и климата иначе в гаража си са поне с дузина супер кари и винаги поне по 1 Порше минимум. И всичките от женски пол са все изнасилени и малтретирани,но иначе звезди. Смях голям смях.
  • 24 Ъъъъ

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Да правят но":

    Че коя е тая писта, където ще караш над 300? Влез и виж скоростите на Ринга? Варират от 80 до 270 - 300! Нагоре, няма! Няма толкова дълга права!
  • 25 😂😂😂😂

    2 7 Отговор

    До коментар #17 от "911 Gt 2":

    А за тези които пишат за Тесла, че било само от 0-100! Не, не е! На четвърт миля завършва с 250 км/ч! Както е до 100, така продължава и над 100!
  • 26 Turbo

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "Ти пък":

    Стига ръси акъл тесльо,тичай да събираш наема.
  • 27 Turbo

    6 2 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Какво работиш в Норвегия, сигурно чистиш кенефите хахахаха

    Коментиран от #28

  • 28 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Turbo":

    Пазач съм на бостан, хахахахах

    Коментиран от #31

  • 29 Дрън-дрън

    3 7 Отговор
    Как така реши че след 100 километра в час, поршето ще гледа Тесла в огледалото, а не обратното?

    Най-бързата Tesla изминава четвърт миля за 9,3 секунди и минава отметката с 250 километра в час

    Най-бързото porsche 911 изминава същото разстояние за 10,3 секунди и скорост 220 километра в час. За тази секунда повече, ако Tesla продължи да се движи с постоянна скорост 250 километра в час, ще е изминала 70 метра, и даже в огледалото трудно ще види поршето. Но по-лошото е, че ще продължи да ускорява и разстоянието ще е още по-голямо като ще стигне 320 километра в час доста преди поршето, което съответно няма как да го настигне чак толкова бързо, защото вдига двайсетина километра в час повече .

    Коментиран от #30

  • 30 Turbo

    6 3 Отговор

    До коментар #29 от "Дрън-дрън":

    С 320 км в час и след малко си на зарядната станция тесльо хахахаха от Поршето ще ти помагат за довиждане хахахахаха върви да събираш наема тесльо хахаха

    Коментиран от #41

  • 31 Turbo

    6 3 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    В Норвегия нямат ли плашила гост хахахаха може би ти плашиш по добре хахахаха гаргите връщат дините от миналата година хахахах
  • 32 Димитров

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    То заради това че е много хубава марката означава и дърводелски инструмент много известен „ТЕСЛА” .Поршето си е кола отвсякъде и това че не е с моторче за шевна машина го прави истински автомобил.
  • 33 Димитров

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Прав си":

    Това че теслите са бързи не означава че са и качествени и стабилни.Удоволствието да караш ПОРШЕ с триста км в час е хиляди пъти по голямо отколкото да развиеш същата скорост с тесла.
  • 34 Ники

    4 0 Отговор
    Кака порша убава е но и много скъпа
  • 35 гост

    3 2 Отговор
    Оказа се че тук е пълно със състезатели които редовно карат Поршета с 320 км/ч (интересно къде), така че като седнат в Теслата имат база за сравнение, хахахахах

    Коментиран от #36

  • 36 Turbo

    5 2 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Ти сядал ли си в Тесла?По скоро си сядал на теслата дръжката.

    Коментиран от #37

  • 37 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #36 от "Turbo":

    Омръзна ми да повтарям, аз живея в Норвегия и имам Тесла. Дръжки за хейтърите.

    Коментиран от #38

  • 38 Грета Тунберг

    7 0 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Норвегия и Швеция са много близо,скъпи мой.Колко още да те чакам?Излезе до аптеката за виагра и не се върна.Да не е спрял тока в Норвегия и няма къде да заредиш Тесла?
  • 39 Джуган

    4 3 Отговор
    Имам база за сравнение, тъй като притежавам Порше 911, а като бях на гости в САЩ си уредих доста продължителен тест-драйв на Тесла. Ако си послужа със сравнение, това че с една дама свършваш по-бързо отколкото с друга не значи, че като цяло си правил по-добър сех
  • 40 Едно нищо

    1 5 Отговор

    До коментар #13 от "Антон":

    Какво можели порше?
    Само като им видиш неадекватното решение да сложат двг зад задният мост и ти става ясно какво могат.

    Коментиран от #43, #44

  • 41 Да да, вервай си!

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Turbo":

    То поршето ще стигне до морето с един резервоар при 300 км в час, нали?
  • 42 Мирослав

    1 1 Отговор
    Вие сравнявате ел. с бензин. Сушоар с горелка, все едно да се задоволиш с вибратор а не с някое тунинговано маце да живее (циклохекса-1,3,5-триен)
  • 43 Антон

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Едно нищо":

    А ти в коя автомобилна компания си главен инженер? Ако не си, напиши едно писмо на Порше че допускат грешки, и съм сигурен че ще го оценят. От там нататък те чака главозамайваща кариера!
  • 44 Джуган

    4 1 Отговор

    До коментар #40 от "Едно нищо":

    За посредствените шофьори задноразположеният двигател на Поршето е недостатък. Когато се научиш да го караш добре, и не допускаш грешки, тази негова особеност е преимущество.
  • 45 Borislav Popov

    1 0 Отговор
    безспорно електрокара тесла е бърз,но е набъкан с над 1000 коня,съпоставен срещу само 680те коня на заводско поршше 911....може да има нЕква интрига,ама срещу този 900 коньов коршум електрокара на мъск нема никви шансове,нито на старт,нито на четвърт миля нито,пък за доускорение да не говорим....там и 500 коньови коли се гаврят с тесличката