TechArt показа своята версия на последното поколение Porsche 911 Turbo и Turbo S, което се различава с външни и вътрешни промени, както и такива в интериора. Спортното купе ще се произведе в лимитирана серия от 87 броя, а базовата цена за пакета започва от 73 хиляди евро.
Външно колата се е сдобила с промени в стил GT3 и GT3 RS, като това е видимо по променената предна броня с нов сплитер в долната част, както и отворите на предния капак, идентични с тези при последното GT3.
Калниците са се сдобили с раздувки, продължаващи до броните и праговете, а в предната част можем да открием и отвори за въздух, които най-вероятно имат и функционална роля.
Най-забележим в задницата е голям спойлер на няколко нива, а под него можем да открием емблемата на TechArt, която е заменила надписа Porsche. Ясно изразен дифузьор с два накрайника на ауспуха също е част от пакета.
В интериора промените се свеждат до желанието на клиентите, като в конкретния случай можем да видим основно претапицираните седалки, волан и табло с екстериорния жълт цвят по различни детайли, който внася доза контраст в тъмния интериор.
Най-интересните промени са тези при задвижването, където 3.8-литровия боксеров двигател вече генерира 800 конски сили и 950 нютон метра, благодарение на нови турбини и промени по софтуера на колата. От тунинг компанията предлагат и вариант със 710 конски сили и 900 нютон метра, ако решите, че не се нуждаете от повече мощност.
Окачването също е по избор на клиента, като вариантите са понижаващи с 25мм пружини, регулируеми амортисьори или състезателен сет с всякакъв вид настройка на амортисьорите, заедно със състезателни седалки и предпазна клетка в интериора. Джантите са в размер от 20 цола в предната и 21 цола в задната част със специален дизайн с карбонови дискове за по-добър въздухопоток.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пешо
само... ако може... да сменят малко дизайна на седалките - до сега една не е имало да не ме кара да си сгъвам раменете. :)
а мераклиите с нежна душевност да си карат електроповдигачите.
Коментиран от #2, #3
11:39 21.06.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 😂😂😂😂
До коментар #1 от "пешо":
Що ме изтрихте бе? Написах, че човека явно само тази кола го прави мъж, а не друго! 😂Коментиран от #11
11:58 21.06.2021
4 гост
Коментиран от #5, #7, #9, #17, #32
12:05 21.06.2021
5 Ти пък
До коментар #4 от "гост":
Не виждаш ли че човека кара само по писти хич няма да се учудя по 1000 километра всеки ден и по завоите му опират раменете в седалката! За него идеалната комбинация ще е porsche със седалка от Тесла.Коментиран от #26
12:09 21.06.2021
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Дали?
До коментар #4 от "гост":
А на четвърт миля какво ли ще се случи?Коментиран от #8
12:32 21.06.2021
8 Надали
До коментар #7 от "Дали?":
Е какво да се случи, подигравка ще се случи като тази. Ще тръгне няколко секунди по-късно и ще го изпревари.13:00 21.06.2021
9 Антон
До коментар #4 от "гост":
Ако трябва да сравним колата от статията с която и да е тесла, то Поршето е произведение на изкъството спрямо рисунка от нета разпечатана на матричен принтер. Цялото чудо с единственото в теслтата, а именно ускорението, се дължи на особеностите на ел.задвижването , макс НМ от момента на теъгване, а не на висш пилотаж в механиката. Индийци, китайци и всеки друг може да направи пластмасова кола на ток, но единици са фирмите които могат да правят бързи и стабилни автомобили .Коментиран от #10
13:37 21.06.2021
10 Прав си
До коментар #9 от "Антон":
Porsche правят качествени бързи и стабилни автомобили, а Тесла правят по-бързи автомобили от тях.Коментиран от #13, #22, #33
15:10 21.06.2021
11 пешо
До коментар #3 от "😂😂😂😂":
първо, в грешчица си! просто това е играчка за мъже, не за меки китки.после, изразил си се вероятно нелюбезно. аз заптиетата не ги харесвам, но... ;)
p.s. трябвало е, от бележката ми за седалките да ти светне, че вероятно не е здравословно да се... шегуваш с мен. :D
Коментиран от #12
15:12 21.06.2021
12 😂😂😂😂
До коментар #11 от "пешо":
Леко, че ще ме заболи с коментара ти! 😂😂😂 Незнам къде си голям, но някъде си малък, щом трябва колата да те прави мъж! 😂😂15:34 21.06.2021
13 Антон
До коментар #10 от "Прав си":
Няма смисъл да се говори кое е по-бързо!навсякъде по света признак за статус и успех в професията ти е притежание на определени марки коли, вкл.Порше. Всички богати адвокати, доктори и т.н. купуват Порше. В Германия като се пенсионират, и ако са имали успешна кариера, пенсионерите се глезат и си купуват Порше. Бранда си тежи с името, което го няма при теслата. Много е просто….Коментиран от #14, #40
17:03 21.06.2021
14 Така е
До коментар #13 от "Антон":
И същото може да се каже за Тесла! Почти няма филмова звезда, която да няма Тесла!Коментиран от #15, #23
17:24 21.06.2021
15 Антон
До коментар #14 от "Така е":
Паркирай ги двете коли една до друга, и наблюдавай хората какво гледат. Жалко че няма как да направим такъв социален експеримент. Поршето ми не е техарт, а тесла няма да притежавам никога в житова си. Каквото и да си говорим качествата на една кола не се измерват само в ускорение. Ако така разсъждаваме излиза че българската самоделка, за която имаше статия тук, май беше с коруба на фв широко, е нешо много добро, щото ускорява бързо.Коментиран от #16
17:42 21.06.2021
16 Ъъъъ
До коментар #15 от "Антон":
Абе незнам, ама вече пуснаха няколко коментара, че хората вече си продават Тайкан, да поръчват Плейд!17:47 21.06.2021
17 911 Gt 2
До коментар #4 от "гост":
От 0 до 100 се вълнуват само гъзаритеКоментиран от #18, #25
17:53 21.06.2021
18 😂😂😂😂
До коментар #17 от "911 Gt 2":
Че ако не те интересува 0-100, за какво ще гледаш Порше? Можеш да си купиш Дачия!18:02 21.06.2021
19 дада
18:11 21.06.2021
20 гост
Коментиран от #21, #27
18:12 21.06.2021
21 дада
До коментар #20 от "гост":
качи поне 1 клипче как караш тая тесла та да ти повярваме че става въпрос за кола от 205 00018:16 21.06.2021
22 Да правят но
До коментар #10 от "Прав си":
само евентуално от 0 до 100км/ч,а после Тесла става точка в огледалото за задно виждане на Проше,и както казваше един познат с Порше до 250 км/ч и други могат да се движат,но от там нататък е силата на Порше и особенно след отметка 300 км/ч,което е мираж за Тесла. Тролея с макс скорост след 30 км внлиза в авариен режим за да не останеш на магистралата и сваля до 90 км/ч,това го знам от ползавали Тесла в Германия и пробвали я по аутобана.Коментиран от #24
18:22 21.06.2021
23 Да за да покаже
До коментар #14 от "Така е":
колко е "загрижена" за природата и климата иначе в гаража си са поне с дузина супер кари и винаги поне по 1 Порше минимум. И всичките от женски пол са все изнасилени и малтретирани,но иначе звезди. Смях голям смях.18:25 21.06.2021
24 Ъъъъ
До коментар #22 от "Да правят но":
Че коя е тая писта, където ще караш над 300? Влез и виж скоростите на Ринга? Варират от 80 до 270 - 300! Нагоре, няма! Няма толкова дълга права!18:38 21.06.2021
25 😂😂😂😂
До коментар #17 от "911 Gt 2":
А за тези които пишат за Тесла, че било само от 0-100! Не, не е! На четвърт миля завършва с 250 км/ч! Както е до 100, така продължава и над 100!18:54 21.06.2021
26 Turbo
До коментар #5 от "Ти пък":
Стига ръси акъл тесльо,тичай да събираш наема.20:06 21.06.2021
27 Turbo
До коментар #20 от "гост":
Какво работиш в Норвегия, сигурно чистиш кенефите хахахахаКоментиран от #28
20:10 21.06.2021
28 гост
До коментар #27 от "Turbo":
Пазач съм на бостан, хахахахахКоментиран от #31
22:00 21.06.2021
29 Дрън-дрън
Най-бързата Tesla изминава четвърт миля за 9,3 секунди и минава отметката с 250 километра в час
Най-бързото porsche 911 изминава същото разстояние за 10,3 секунди и скорост 220 километра в час. За тази секунда повече, ако Tesla продължи да се движи с постоянна скорост 250 километра в час, ще е изминала 70 метра, и даже в огледалото трудно ще види поршето. Но по-лошото е, че ще продължи да ускорява и разстоянието ще е още по-голямо като ще стигне 320 километра в час доста преди поршето, което съответно няма как да го настигне чак толкова бързо, защото вдига двайсетина километра в час повече .
Коментиран от #30
22:05 21.06.2021
30 Turbo
До коментар #29 от "Дрън-дрън":
С 320 км в час и след малко си на зарядната станция тесльо хахахаха от Поршето ще ти помагат за довиждане хахахахаха върви да събираш наема тесльо хахахаКоментиран от #41
22:56 21.06.2021
31 Turbo
До коментар #28 от "гост":
В Норвегия нямат ли плашила гост хахахаха може би ти плашиш по добре хахахаха гаргите връщат дините от миналата година хахахах22:58 21.06.2021
32 Димитров
До коментар #4 от "гост":
То заради това че е много хубава марката означава и дърводелски инструмент много известен „ТЕСЛА” .Поршето си е кола отвсякъде и това че не е с моторче за шевна машина го прави истински автомобил.06:09 22.06.2021
33 Димитров
До коментар #10 от "Прав си":
Това че теслите са бързи не означава че са и качествени и стабилни.Удоволствието да караш ПОРШЕ с триста км в час е хиляди пъти по голямо отколкото да развиеш същата скорост с тесла.06:19 22.06.2021
34 Ники
07:37 22.06.2021
35 гост
Коментиран от #36
08:55 22.06.2021
36 Turbo
До коментар #35 от "гост":
Ти сядал ли си в Тесла?По скоро си сядал на теслата дръжката.Коментиран от #37
09:31 22.06.2021
37 гост
До коментар #36 от "Turbo":
Омръзна ми да повтарям, аз живея в Норвегия и имам Тесла. Дръжки за хейтърите.Коментиран от #38
09:40 22.06.2021
38 Грета Тунберг
До коментар #37 от "гост":
Норвегия и Швеция са много близо,скъпи мой.Колко още да те чакам?Излезе до аптеката за виагра и не се върна.Да не е спрял тока в Норвегия и няма къде да заредиш Тесла?10:08 22.06.2021
39 Джуган
10:16 22.06.2021
40 Едно нищо
До коментар #13 от "Антон":
Какво можели порше?Само като им видиш неадекватното решение да сложат двг зад задният мост и ти става ясно какво могат.
Коментиран от #43, #44
11:32 22.06.2021
41 Да да, вервай си!
До коментар #30 от "Turbo":
То поршето ще стигне до морето с един резервоар при 300 км в час, нали?13:29 22.06.2021
42 Мирослав
13:43 22.06.2021
43 Антон
До коментар #40 от "Едно нищо":
А ти в коя автомобилна компания си главен инженер? Ако не си, напиши едно писмо на Порше че допускат грешки, и съм сигурен че ще го оценят. От там нататък те чака главозамайваща кариера!14:31 22.06.2021
44 Джуган
До коментар #40 от "Едно нищо":
За посредствените шофьори задноразположеният двигател на Поршето е недостатък. Когато се научиш да го караш добре, и не допускаш грешки, тази негова особеност е преимущество.14:53 22.06.2021
45 Borislav Popov
21:43 24.06.2021