23 Юни, 2021 13:20 4 507 9

Porsche добави още една модификация към гамата на 911

  • porsche-
  • 911-
  • gts

Поколение 992 вече предлага и GTS вариация

Porsche добави още една модификация към гамата на 911 - 1
Снимки: Porsche

След като през изминалата седмица от Porcshe представиха новото GT3 Touring, германската марка продължава да разширява гамата на новото 911 и представи GTS вариации на купето, кабриолета и Targa версията.

Porsche добави още една модификация към гамата на 911
Снимки: Porsche

Те са налични както във версия със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела, като разполагат с 3.0-литров боксеров мотор с 480 конски сили и 569 нютон метра. Трансмисията е механична със 7 предавки или автоматична с двоен съединител и осем предавки.

Porsche добави още една модификация към гамата на 911

Външно може да познаете GTS моделите по черните елементи, които са заменили хрома по купето. Също така можем да отличим черен спойлер в задната част, различен капак на двигателя, джанти с централна гайка и разбира се надписи GTS на различни места.

Porsche добави още една модификация към гамата на 911

В интериора промените също са малки и включват Sport Chrono пакет който пристига серийно, спортен волан и спортни седалки с различни настройки. Обновена информационна система също е част от новостите при GTS модела. Окачването е преработено и понижено със 10 милиметра, а спирачките са взети директно от по-мощното 911 Turbo. По желание на клиента може да се поръча и пакет за олекотяване, който включва карбонови седалки, по-леки стъкла, по-лек акумулатор и премахване на задните седалки, които подобряват теглото с почти 25кг.

Porsche добави още една модификация към гамата на 911


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гнида

    2 3 Отговор
    100 мм ?
  • 2 Хо хо хо

    4 10 Отговор
    Добавката на този модел изкючително много ще намали общият цо2 отпечатък на ваг групата 🤣✌🏿
  • 3 Вълко Червенков

    6 15 Отговор
    Най-обикновен маркетингов трик от масов производител,предназначен за новобогаташи.Правиме едно купе и след това го тъпчем с различен пълнеж.Приемливо за Голф,но не и за Порше 911.Тази сплескана костенурка отдавна не е ексклузивен спортен автомобил,а по-скоро напомпан с анаболи Фолксваген Бийтъл.

    Коментиран от #4

  • 4 рено ентусиаст🇫🇷

    5 14 Отговор

    До коментар #3 от "Вълко Червенков":

    Че тя никога не е била екслузивен спортен автомобил освен в главите на германските фенове.Какъв ексклузивен автомобил е 6 цилиндров боксер
    ЕксклуИвно е нещо в8 в12 и тн.в10
    един американски масълкар е много по еквлузивен от това но немската преса пропагандира друго.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Komapak

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "рено ентусиаст🇫🇷":

    Абе старите 911 бяха брутални. Апропо не съм фен на Германия, по скоро точно обратното.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Буха ха

    8 3 Отговор
    Харесват ми критиките отправени към Порше, вероятно от хора които едва ли и в съня си са сядали в него, но са разбирачи. Като не ви харесва Порше, вместо да плюете, вървете си купете Ферари.
  • 8 Jacques Yves Moineau

    5 1 Отговор
    Порше си е... .. Порше. Който не го харесва , да си кара 20 год бмв
  • 9 Wrc

    1 0 Отговор
    Колкото по-старо,толква по-скъпо!