Преди седмица от Mercedes представиха първото хибридно AMG в историята, базирано на четиривратото купе AMG GT 63 S. Новият GT 63 S E Performance комбинира 4.0-литровият осмак на марката с електромотор, разположен на задната ос, за да достави над 800 конски сили и ускорение до 100км/ч под 3 секунди.
Въпреки, че подобна конфигурация, но с 2.0-литров двигател се очаква да задвижва новото C63 AMG, което трябва да дебютира скоро, то изглежда, че от Mercedes не смятат да продължават с разработката на такива системи или поне така заяви Маркус Шафер, член на борда отговорен за разработка и проучвания. Пред Handelsblatt той сподели, че инвестициите са направени, за да продължат да бъдат използвани.
При много производители включително и Mercedes, plug-inхибридите са използвани за по-лесно преминаване към електрическите автомобили. По-рано тази година от марката обявиха, че през 2030 година гамата им ще включва изцяло електрически модели, подобно на много европейски марки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пилот на Ферари
Коментиран от #2, #7
10:29 13.09.2021
2 хо хо хо
До коментар #1 от "Пилот на Ферари":
немски мошеници знаят че ако пуснат 4-цил. ес классе бикой няма да го погледне затова си бухат в8 замърсяват и не им пука.Коментиран от #5
10:33 13.09.2021
3 1234
Коментиран от #4
10:45 13.09.2021
4 факт
До коментар #3 от "1234":
едното няма общо с другото11:05 13.09.2021
5 Хомо еректус
До коментар #2 от "хо хо хо":
От 100км си личи, че гласуваш за ЛГДаБългарияКоментиран от #6
11:35 13.09.2021
6 хо хо хо
До коментар #5 от "Хомо еректус":
А един хомотупаникус искаш ли дай адресче12:22 13.09.2021
7 Ники
До коментар #1 от "Пилот на Ферари":
този конкретно m157 Мотор гаси 4 цилиндъра при нормално каране.22:27 14.09.2021